با ثبت نام در اپلیکیشن 100% بونوس و شارژ هدیهدریافت کنید
بیوگرافی

بیوگرافی ریحانه پارسا، کشف حجاب ،قد و وزن ،لخت شدن

فهرست مطالب
1. بیوگرافی ریحانه پارسا، کشف حجاب ،قد و وزن ،لخت شدن

بیوگرافی ریحانه پارسا، کشف حجاب ،قد و وزن ،لخت شدن

ریحانه پارسا در 4 اسفند سال 1377 در تهران متولد شد و او فعالیت هنری خود را از تئاتر در سال 1396 آغاز نمود و اولین فیلمی که او در تلویزیون بازی کرد مجموعه پدر در سال 1397 بود. ریحانه پارسا دیپلم در رشته نمایش از هنرستان تئاتر دارذ و مدرک دانشگاهی او لیسانس بازیگری از دانشگاه سوره است. ریحانه قد بلندی دارد و تقریبا با 23 سال سن قد حدود 178 سانتی متر دارد.

 

اگر در حال حاضر خواندن متن برای شما مقدور نیست می توانید به پادکست ما درباره ریحانه پارسا گوش کنید:

 

او با مهدی کوشکی در اسفند سال 1398 ازدواج کرد ولی این ازدواج دوام چندانی نداشت و در شهریور سال 1399 از همدیگر جدا شدند. ریحانه پارسا با همراهی سینا مهرداد در فروردین سال 1398 در برنامه خندوانه شرکت کردند و که در شبکه های اجتماعی بازتابی عجیبی داشت و تقریبا رکورددار بود.

اولین حضور پارسا در تلویزیون در سال 1397 در برنامه ایرانیوم بود. او در کنار بازیگری به عکاسی و مدلینگ بودن هم علاقه زیادی داشته است و یک گربه خانگی هم دارد. ریحانه پارسا از همان کودکی بسیار بلند پرواز بوده است. از کودکی علاقه شدیدی به بازیگری داشت، تا اینکه در دبیرستان وارد هنرستان تئاتر شد و به طور جدی این رشته مورد علاقه خود را ادامه داد.

اینستاگرام پیج اصلی از دست رس خارج شده است
علت شهرت فیلم پدر، کشف حجاب ، لایو های جنجالی
قد 178 سانتی متر
عمل زیبایی و تتو تتو دارد ،روی انگشتان دست

خانواده ریحانه پارسا

پدر پارسا شغلش آزاد است و مادرش نیز خانه دار می باشد. پارسا در مورد پدرش می گوید: «پدر سکوی پرش من است»، ریحانه دو خواهر کوچکتر از خود را نیز دارد و اولین فرزند خانواده خود می باشد . او معمولا تنها در خانه می نشست و از ویژگی های اخلاقی او به شمار می آید.

ریحانه پارسا در سریال پدر

شروع و شهرت ریحانه پارسا در بازیگری

او در سریال پدر که به کارگردانی بهرنگ توفیقی انجام شد، در سال 1397 خوش درخشید و او در این سریال نقش لیلا را بازی می کرد خیلی زود به شهرت رسید و در این زمان فقط 20 سال داشت. این بازی او سبب آشنایی اش با دیگر هنرمندان فیلم هم شد. بازی او در کنار مهدی سلطانی و سینا مهرداد یکی دیگر از زمینه های شهرتش در شبکه های مجازی بود.

 

چگونه برای سریال پدر انتخاب شد؟

در سریال پدر که کارگردان به دنبال بازیگر نقش لیلا می گشت، ناگهان در میان 250 نفر که برای پذیرفتن این نقش آمده بودند، لیلا مورد پسند کارگردان شد و ریحانه پارسا از این انتخابش بسیار خوشحال شد و او می گوید که خداراشکر که توانایی من در چشم کارگردان آمد. همچنین او می گوید در ابتدای امر سوگل خلیق به عنوان نقش لیلا انتخاب شد ولی به صورت کاملا ناگهانی او تصمیم گرفت که این نقش را بازی نکند که آقای توفیقی من را انتخاب کردند.

 

پیشنهادات جدید بعد از فیلم پدر

او با بازی در سریال پدر و نقش آفرینی خوبی که داشت، باعث شد بسیاری از کارگردانان و نویسندگان جذب بازی او شوند، بنابراین بسیاری از او خواستند که در سینما و تلویزیون نقش آفرینی کند؛ اما او تصمیم گرفت که کارش را در تئاتر ادامه دهد تا بیشتر کسب تجربه نماید.

ریحانه پارسا الان کجاست

بلند پروازی های ریحانه پارسا

او می گوید من از اول زندگی بلند پرواز بودم و همین بلند پروازی باعث شد من به اینجا برسم؛ البته من از مدت ها پیش تصمیم داشتم که جایگاه خودم را پیدا کنم و به اینجایی که هستم برسم. وقتی دوران دبیرستان را به پایان رساندم و می خواستم وارد دانشگاه بشوم، تصمیم به حرفه ای شدن در تئاتر گرفتم و از همان روز ها می دانستم به جایی که امروز هستم می رسم.

 

ازدواج با روزبه حصاری

وجود حاشیه های دروغین و کاری های جنجالی ریحانه پارسا از عوامل موفقیت او در شبکه های مجازی به حساب می آید. در سال 13 فروردین سال 1398 وقتی فقط 21 سال داشت، خبر ازدواج او با روزبه حصاری چون بمبی در میان طرفدارانیش منفجر شد ولی در کمتر از 24 ساعت مشخص شد که دروغی بیش نبوده است. این دروغ به حدی جدی بود که بسیاری از دوستان و هنرمندان به او تبریک گفتند.

پدر و مادر واقعی ریحانه پارسا

ازدواج ریحانه پارسا با مهدی کوشکی

ازدواج حقیقی ریحانه پارسا با مهدی کوشکی بود، او در سال 1398 با انتشار عکسی که در کنار مهدی کوشکی گرفته بود، به طور رسمی ازدواجش را اعلام کرد. مهدی کوشکی که کمی زودتر از ریحانه پارسا وارد دنیای بازیگری شده بود از ریحانه در خواست حضور در تئاتر اولئانا را نمود، این دعوت که در سال 1398 انجام گرفته بود سبب آشنایی این دو بازیگر شد و مدتی بعد این دو با هم ازدواج کردند، ریحانه پارسا و مهدی کوشکی اختلاف سنی زیادی داشت، ریحانه که متولد 1377 و مهدی کوشکی متولد 1359 بود، اختلاف سنی حدود 18 سال داشتند و مهدی کوشکی دو ازدواج ناموفق هم داشت که از همسر اولش یک پسر دارد و همسر دومش از بازیگران عرصه تئاتر بود.ریحانه پارسا بعد از مهاجرت به ترکیه از مهدی کوشکی جدا شد و به تازگی در یکی از مصاحبه های خود عنوان کرده که ازدواج او با مهدی کوشکی فقط سوری بوده است .

 

تنهایی و خانه نشینی های پارسا

ریحانه پارسا می گوید من فردی هستم که به بشدت از تنهایی و خانه نشینی خوش می آید، هر چند در طول روز کار خاصی نمی کنم ولی دوست دارم اطراف من خلوت باشد تا آرامشی محض داشته باشم. او می گوید بیشتر اوقات از چیزهایی که در ذهنم می آید قلم بر داشته و می نویسم، به امید اینکه روزگاری اتفاقی خوبی در نوشتن هم برای من بیفتد.

 

لیلا بوشهری و افشاگری های او در مورد ریحانه پارسا

لیلا که از بازیگران کم تجربه است در مورد ریحانه پارسا می گوید، او اصلا بازیگر خوبی نخواهد بود و من چیزهایی در موردش می دانم که لازم به گفتنش نیست و فقط می گویم که او در کافه کار می کرد، یکی از کارگردانانی که در کافه رفت و آمد داشت با او آشنا شد و معرّف او در سریال پدر گردید. لیلا بوشهری می گوید او دختری بسیار بی استعداد بود ولی نمی دانم چطور کسی یک شبه مشهور می شود، امیدوارم ضرفیتش را داشته باشد.

 

عکس های جنجالی ریحانه پارسا

مدت زمانی زیادی بعد از سریال پدر در شبکه های اجتماعی، تصاویری از او به صورت نامتعارف و جنجال برانگیز منتشر شد و حاشیه های زیادی را برای او ساخت. این تصاویر از عوامل اصلی او برای به شهرت رسیدن بود. حامد عنقا می گوید: ریحانه ظرفیت این همه شهرت که در یک سریال کسب کرده بود را نداشت، بخاطر همین دست به انتشار عکس های نا متعارف خود زد. او با انتشار این عکس ها فشار زیادی به بنده و عوامل سریال پدر ایجاد نمود تا جاییکه بسیاری از هدایا و تقدیرات را برای عوامل سریال پدر کنسل کردند.

شلوار جنجالی ریحانه پارسا

مهاجرت ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در 28 مهرماه سال 1399 از ایران مهاجرت کرد. این خبر توسط سام درخشانی تایید شده است. او در ترکیه ساکن است و اعلام کرده که اگر امنیت جسمی و روانی اش تضمین نشود، افشاگری خواهد کرد.

 

کار سینمایی

  • خوب ، بد جلف:ارتش سری – 1399
  • کوسه – 1399
  • گشت ارشاد – 1399
  • رقصنده – 1399

کار تلویزیونی

  • پدر – 1397

کار تئاتری

  • کروکی
  • فردریک
  • اولئانا
  • لیگ قهرمانان مرحله گروهی
  • هفت شهر عشق

 

حاشیه ها در فجر 98

او در فیلم خوب، بد و زشت با رفتارهای عجیب و غریبش سعی داشت که بیشتر مورد توجه قرار گیرد که با واکنش های زیادی رو به رو شد.

 

ریحانه پارسا و کشف حجاب

ریحانه پارسا بی حجاب

ریحانه پارسا برای اینکه بتواند فالوورهای خود را در اینستاگرام زیاد کند دست به هر کاری می زند، او در یکی از لایوهایش کشف حجاب کرد، اما او می گوید موهایش طبق شرع اسلام است و غیر شرع نیست.

 

سریال پدر و نکته های نگفته ریحانه پارسا

کارگردان سریال پدر و حامد عنقا به دنبال شخصی می گشتند که بتواند نقش لیلا را به خوبی بازی کند، بنابراین در میان 250 بازیگری که برای تست آمده بودند، ریحانه پارسا خوش درخشید و توانست استعداد بالای خود را به کارگردان نشان دهد و با پخش سریال پدر دقیقا همان فکر که کارگردان و نویسنده می کرد اتفاق افتاد.

سریال پدر داستان یک دختر غیر مذهبی و پر از شرو شور بود که در حالی که به دنبال انتقامی ساده می گشت، دلباخته پسری مذهبی و ساده شد. این دلباختگی تحولات عمیقی را روی شخصیت او ایجاد نمود. این فیلم خط قرمزهای تلویزیون را کم رنگ تر کرد و باعث آشتی بسیاری از مخاطبان تلویزیون گردید.

لیلا در این فیلم شخصیتی چند وجهی داشت که قرار بود بعد از ازدواج با حامد کاملا متغیر شود که ریحانه پارسا از پس این  فیلم خوب در آمد. ریحانه با اینکه اولین تجربه اش در تلویزیون بود ولی خوش درخشید و شانس خود را در کنار بزرگانی مانند مهدی سلطانی و لعیا زنگنه امتحان کرد. ریحانه پارسا معتقد است شخصیت واقعی اش شباهت عجیبی با لیلای بعد از ازدواج دارد.

 

استعداد ریحانه پارسا و عشق لیلا

فیلم پدر که اولین تجربه ریحانه پارسا بود و عشق رویایی لیلا و حامد را به تصویر می کشید، در سال 1397 جزء موضوعات جنجالی و پر حاشیه صفحات انیستاگرام شد. سریال پدر بینندگان زیادی از تلویزیون را به خود جذب کرد و بسیاری از خبرگزاری های مجازی وغیر مجازی سوژه هایی از آن ساختند که یکی پس از دیگری وارد شبکه های مجازی شدند.

قسمت هایی از فیلم پدر چنان تحسین برانگیز بود که بسیاری را مجذوب خود می کرد و برخی از سکانس هایش تبدیل به حاشیه و جنجال می شد، اما هر آنچه بود کار زیبای ریحانه پارسا، عامل اصلی تمام این موفقیت های سریال بود. ریحانه پارسا که هنوز بیست سال هم نداشت موفق به جذب بسیاری از کارگردانان و بینندگان تلویزیونی گردید.

بخاطر همین بسیاری از کارگردانان سینما و تلویزیون از او تقاضای بازیگری در نقش های مختلف کردند؛ اما او نپذیرفت و خواست که به بیشتر شدن مهارتش در تئاتر بپردازد.

بیشتر بخوانید : بیوگرافی نیلی افشار ،ماجرای بچه و رابطه با پویان مختاری

 

تجربه سینمایی ریحانه پارسا

در سینما هم در فیلم خوب، بد و جلف 2 یا همان ارتش سری به کارگردانی مشترک پیمان قاسم خانی و محسن چگینی در سال 1398 وارد سینما گردید که این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر هم حضور داشت.

پیمان قاسم خانی می گوید:

“ریحانه اولین انتخاب ما نبود و من سریال «پدر» را ندیده بودم. اما وقتی برای تست آمد و انرژی‌اش را دیدم، برای این نقش انتخابش کردیم و بعد از آنکه جلوی دوربین حاضر شد، از انتخاب خود راضی بودیم. اگر ریحانه پارسا حواشی‌اش را کنار بگذارد، آینده خوبی در انتظارش است.”

آرش خوشخو به عنوان منتقد فیلم خوب، بد و جلف 2 می گوید: ریحانه پارسا نقطه ضعیف این فیلم به حساب می آید و به کلیت این فیلم ضربه سنگینی زده و آن چه را که کارگردان می خواسته در فیلم بازی نکرده و داستان کلی فیلم را متغیر کرده است.

 

فعالیت های غیر از بازیگری

از دیگر فعالیت های او در عرصه هنر کارگردانی و نویسندگی نیز می باشد و او در سال 1397 فیلم سینمایی شب را کارگردانی و نویسندگی کرده است. ریحانه پارسا با تشکیل گروهی به نام ژرفا و دعوت از تمام زنان هنرمند و توانا درخواست هنری کاملا زنانه داشته است.

علاوه برای این موارد در تیزرهای تبلیغاتی نیز بازی کرده و مدتی نیز مدل میکاب عروس بوده؛ اما تمام این جایگاه هایی که دارد به کافه صابر ابر ختم می شود که بعد از آشنایی با کارگردانان سینما و تلویزیون و یا بهتر است بگوییم معرفی حامد عنقا برای بازی نقش لیلا به شهرت وصف ناپذیری رسید.

 

ریحانه پارسا و حاشیه سازی های او

ریحانه پارسا نیز مانند دیگر شاخ های اینستاگرامی برای جذب فالوورهای بیشتر دست به هر کاری می زند. حاشیه های از ازدواج و مهاجرت شروع می شود تا نیمه لخت کردن و نمایش سینه های خود می باشد. برخی معقتدند که او با الگوگیری از دنیا جهانبخت که از شاخ های اینستاگرام محسوب می شود، می خواهد دست هر کاری که می تواند انجام دهد تا به شهرت برسد.

 

پویان مختاری و رابطه او با ریحانه پارسا

ریحانه پارسا و پویان مختاری

از دیگر حاشیه هایی که برای او در دنیای مجازی بود رل زدن او با پویان مختاری است و این رل زدن به قدری جدی و جذاب بود که برخی از مخاطبان اینستاگرام فکر می کردند، پویان مختاری از دوست دخترش نیلی دست کشیده و تصمیم داد با ریحانه پارسا وارد رابطه شود.

در ابتدای امر هر دو نفر این رابطه را انکار می کردند و جزء شایعات کاربران اینستاگرام می دانستند ولی بعدها معلوم شد که ریحانه پارسا بارها به خانه پویان مختاری رفته است. پویان هم در یکی از لایوهایش می گوید که من بارها پول جیبی ریحانه پارسا را داده ام و اجاره هتلی که اقامت دارد را من می پردازم و همچنین ریحانه پارسا از من درخواست زدن سایت شرط بندی را کرده است.

 

 

تتلو و رابطه او با  ریحانه پارسا

وقتی از رابطه پویان مختاری و ریحانه پارسا در شبکه مجازی سخن گفته شد و خبر به گوش امیر تتلو مدیر سایت تتل بت رسید. تتلو نیز در کانال تلگرام خود بیان کرد که ریحانه پارسا کیست و می خواهد او را ملاقات کند. بعد از این سخن امیر تتلو، ریحانه پارسا در استوری که گذاشته بود و یکی از آهنگ های او را زمزمه می کرد باعث حاشیه سازی جدیدی برای ریحانه شد و بسیاری گمان می کنند که ریحانه پارسا هم تمایل به دیدار امیر تتلو دارد.

 

بیشتر بخوانید : بیوگرافی هلیا جلیل نژاد ،رقص ،پدر و مادر و دوست پسر

رابطه ریحانه پارسا با روزبه بمانی

روزبه بمانی شاعر، خواننده و ترانه سرای ایرانی است که به تازگی ازدواج هم کرده است. عکسی را ریحانه پارسا درکنار این شاعر در داخل ماشین گرفته است، که جای و زمان آن معلوم نیست. برخی از مخاطبان او بر این باور هستند که ریحانه پارسا علاقه به دوستی با روزبه بمانی و یا یک شاعر و خواننده را دارد و این نیز حاشیه ای پر جنب و جوشی برای او شده است که فالوورهای زیادی را جذب نموده است.

عکس ریحانه پارسا

حاشیه ای که سبب شهرت ریحانه پارسا در اینستاگرم شد

ریحانه پارسا بعد از این که وارد دنیای بازیگری شد و به شهرت نسبی دست یافت، می خواست این شهرت را جهانی کند، بنابراین با حاشیه سازی ها و کارهای جنجالی سعی در بیشتر دیده شدن می کرد. از اولین حاشیه او برای کسب شهرت می توان از ازدواج او با مهدی کوشکی که 18 سال با هم تفاوت سنی داشتند سخن گفت.

ریحانه پارسا به محض این که با مهدی کوشکی بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد، عکس های خود را در کنار او وارد شبکه های مجازی نمود و با این کارش تعجب و توجه بسیاری از کاربران اینستاگرام را به خود مشغول کرد.

در کامنت هایی که مخاطبان او می دادند، برخی این کار ریحانه پارسا را بخاطر معروف شدن و بیشتر دیده شدن می دانستند. البته همانطور که قبلا گفتیم او از کودکی به دنبال شهرت بوده و هدفش از ورود به تلویزیون و سینما هم همین امر بود، ولی سینما و تلویزیون هم نتوانست عقده معروف شدن را در وجود او ارضا کند. بخاطر همین تصمیم گرفت دست به کارهای عجیب تری بزند، بنابراین از ایران به ترکیه مهاجرت کرد و دست به حاشیه سازی های جدید و شرم آوری زد.

 

ریحانه پارسا و میلاد خدایی

ریحانه پارسا اکنون 3 سال است که با میلاد خدایی یکی از آرایشگران معروف ایران و همچنین صاحب و موسس هلدینگ 13 در ترکیه در رابطه است و این زوج به صورت ازدواج سفید باهم زندگی می کنند ریحانه پارسا در یکی از مصاحبه های خود عنوان کرده است که میلاد خدایی بهترین پارتنر برای او است و باعث شده ریحانه به آرامش برسد .

ریحانه پارسادر برنامه آنکات

چندی پیش ریحانه پارسا مهمان برنامه آنکات به مجری گری امیر قاسمی بود ریحانه در این برنامه به صورت مفصل و با تمام جزئیات از آغاز بازیگری خود تا مهجرت و به وجود آمدن حواشی مختلف مانند روابطش با صاحبان سایت های شرط بندی ، تجاوز جنسی سیاوش اسعدی به او وماجرای ازدواجش با مهدی کوشکی سخن گفت و بسیاری از حقایق را فاش کرد برای تماشای این برنامه می توانید به یوتیوب مراجعه کنید .

بیوگرافی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در ترکیه

ریحانه پارسا و همسرش

 

عکس های مدلینگ ریحانه پارسا 

عکس ریحانه پارسا برهنه و لخت در ترکیه +فیلم

5/5 - (23 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا