با ثبت نام در اپلیکیشن 100% بونوس و شارژ هدیهدریافت کنید
ارز دیجیتال

پرفکت مانی چیست Perfect Money، خرید، فروش و ثبت نام

پرفکت مانی چیست Perfect Money

در دنیای کنونی که کشورهای زیادی در تبادلات تجاری و ارزی به یکدیگر مرتبط هستند بودن یک سیستم جامع برای پرداخت های معتبر نیاز است. با این حال پول های هر کشور اجازه نمی دهد تا بتوان معیار دقیقی در تبادلات پیدا کرد. معاملات کالا در کشورهای مختلف و قیمت های متفاوت آن سبب شده است تا جامعه جهانی به فکر سیستمی باشد که بتوان بر مبنای آن پرداخت را انجام داد.

این مشکلات راه های گوناگونی در اختیار مردم قرار داده است. یکی از این سیستم ها استفاده از ارز واحد برای مبادله است. ارز دلار که قوی ترین پشتوانه را دارد در سال های اخیر دچار افت یا افزایش قیمت در کشور ما شده است. در کنار آن ارزهای دیگری نیز هستند که کاربرد آن در جهان بسته به نوع کشوری که از آن واردات یا صادرات می کنیم متفاوت است.

اما برخی پرداخت های خدمات در دنیای دیجیتالی امروز سبب شده تا روش دیگری بوجود بیاید که در آن تحریم ها نتوانند دخالت کنند و حتی کشورهای در زیر تحریم هم بتوانند مبادلات تجاری داشته باشند. در چنین زمانی حرف از ارزهای دیجیتال یا کریپتوکارنسی ها به میان آمد.

اما قبل تر از آن سیستم پرداخت جهانی و شرکتی با نام پرفکت مانی Perfect Money با احداث دفتری خدمات دریافت و پرداخت و ارسال پول را از راه اینترنت برای تجار و کسب و کارهای آنلاین فراهم کرد.

در واقع پرفکت مانی را می توان راحت ترین وسیله برای خرید اینترنتی از وب سایت های خارجی در نظر گرفت که توانسته محبوبیت و اعتبار بالایی پیدا کند. در سال های گذشته که سرعت اینترنت در ایران به شدت کند بود نمی شد با این سیستم ها کار کرد اما امروزه حتی با گوشی می توان به سیستم پرفکت مانی متصل شد و پرداخت های خود را در آن انجام داد.

پرفکت مانی چیست Perfect Money

خرید پرفکت مانی Perfect Money با ریال و کارت بانکی

اگر می خواهید خرید خارجی انجام دهید پرفکت مانی Perfect Money بهترین گزینه است. این روش بدان جهت خوب است که در سایت های زیادی می توان با پرداخت ریال از طریق کارت بانکی پرفکت مانی خریداری کرد و از آن در پرداخت های خارجی استفاده کرد.

این سیستم مانند پی پال و سایر روش های پرداخت خارجی کاملا معتبر است و ده ها میلیون کاربر دارد که در سراسر جهان از پرفکت مانی Perfect Money برای پرداخت های خود استفاده می کنند. نکته قابل توجه این است که هر کاربر در هر کشوری می تواند با پرداخت پول رایج کشور خود در سامانه پرفکت مانی آن را شارژ کند از سایت های خارجی دیگر کشورها خرید نماید.

بیشتر بخوانید : آموزش خرید ووچر پرفکت مانی ،صرافی بدون ثبت نام

 

پرفکت مانی Perfect Money و سایت های نتورک مارکتینگ

حتما شما هم با سایت های نتورک آشنایی دارید. این سایت ها در ایران مدتی پیش طرفدار داشتند و کاری که می کردند همین بود که پول ریال ایران را به پرفکت مانی تبدیل می کردند و از طریق آن خرید می کردند. اما چون ایران تحریم بود جنس خریداری شده به ایران پست نمی شد.

برای همین یا باید در یک کشور خارجی می بودید یا این که از دریافت جنس خود دست می کشیدید. سایت های زیادی بصورت فروشگاهی محصولاتی ارائه می داد که شهرت جهانی دارند. مثلا آمازون محل خرید اینترنتی جهانی بود و اکثر کسانی که در شرکت های هرمی فعالیت داشتند از این شرکت خرید می کردند.

در نهایت محصولی به دست کسی که در ایران بود نمی رسید. این شرکت ها در ایران کاملا غیر قانونی بودند و بعد از مدتی به علت کلاهبرداری های کلان از بین رفتند . اما شرکت های داخلی نظیر پنبه ریز و تکسو با ثبت شرکت های هرمی داخلی در ایران به این روش روی آوردند تا بتوانند محصولات خود را بفروشند که در این حالت پرفکت مانی استفاده ای برایشان نداشت.

پرفکت مانی Perfect Money در شرکت های هرمی غیر مجازی محلی برای جابه جایی پول بود که می توانست خرید های خارجی را پوشش دهد.

حساب پرفکت مانی

کاربرد پرفکت مانی Perfect Money

همانطور که گفته شد پرفکت مانی Perfect Money یک سیستم جهانی پرداخت است که به صورت آنلاین ارز ها را انتقال می دهد. این سیستم هر ارزی را به دلار و یورو تبدیل کرده و می توان با آن کالا یا خدماتی را از سایت ها خریداری کرد.

این سیستم بصورت کاملا امن پول ها ار در حساب های الکترونیکی قرار داده و از آن ها سود می دهد. در شرایط تحریم پرفکت مانی کاملا کار می کند و ریسک ندارد. هر چند پی پال در ایران تحریم است اما پرفکت مانی در ایران بسیار کار برد دارد زیرا که ایران را تحریم نکرده است.

رقبای اصلی پرفکت مانی Perfect Money شرکت های بزرگ و به نامی مانند پی پال ، مستر کارت و ویزا کارت هستند که ایران را تحریم کرده اند. شرکت پرفکت مانی از قوانین آمریکا پیروی نمی کند و به همین خاطر در ایران نمایندگی رسمی دارد.

 

روش افتتاح حساب پرفکت مانی Perfect Money

سایت پرفکت مانی

به وب‌سایت رسمی پرفکت مانی به آدرس PerfectMoney.is بروید و در آنجا فرم ثبت نام را پر کنید. این وب سایت بخش فارسی دارد و می توانید با فارسی کردن آن خیلی راحت مراحل ثبت نام تان را دنبال کنید. یادتان باشد که اطلاعات دقیق خود را ارائه دهید. روی گزینه Signup بزنید و این افتتاح حساب برای شما هیچ هزینه ای ندارد و رایگان است.

در فرم ثبت نام موارد زیرا وارد نمایید:

  • نام کاربری ( به دلخواه )
  • نام و نام خانوادگی ( دقیق )
  • شهر ( دقیق )
  • آدرس (دقیق)
  • کشور ( دقیق )
  • کد پستی ( دقیق )
  • ایمیل ( دقیق و حتما قابل دسترسی باشد )
  • شماره همراه ( دقیق و ترجیحا به اسم خودتان باشد )

اگر ایمیل خود را درست وارد کرده باشید یک کد عضویت یا ممبر آیدی باید به ایمیل شما بیاید که برای ورود شما به سایت و حساب کاربری تان در پرفکت مانی لازم است. پیشنهاد می شود قبل از ثبت نام بخش راهنمای ثبت نام را دقیق مطالعه کنید.

پرفکت مانی چیست Perfect Money

روش خرید پرفکت مانی Perfect Money

زمانی که شما در سایت پرفکت مانی ثبت نام کنید می توانید یک اکانت داشته باشید که در آن پرفکت مانی واریز کنید. پرفکت مانی Perfect Money به دو روش دلار و یورو وجود دارد. شما برای واریز پرفکت مانی در حساب تان باید به سایت های ایرانی که پرفکت مانی می فروشند ثبت نام  و احراز هویت کنید.

سپس با خرید پرفکت مانی Perfect Money از طریق کارت بانکی می توانید این پول را به اکانت خود واریز نمایید. سایت های ایرانی که خدمات پرفکت مانی ارائه می دهند معمولا دلار پرفکت مانی دارند. با سرچ کلمه خرید پرفکت مانی در گوگل می توانید سایت های زیادی را پیدا کنید که این خدمات را ارائه می دهند.

برای معرفی حساب خود به صرافی برای دریافت پرفکت مانی Perfect Money خریداری شده به پنل کاربری خود در سایت پرفکت مانی بروید و شماره حساب خود را پیدا کنید. این شماره حساب در صفحه اول وجود دارد که قابل کپی کردن است. آن را کپی کرده و در صرافی قرار دهید. بدین صورت صرافی برای شما پرفکت مانی به مقداری که خریداری کرده اید شارژ می کند.

 

روش فروش پرفکت مانی Perfect Money

شما برای فروش پرفکت مانی Perfect Money نیز به سایت های صرافی نیاز دارید. سایت های ایرانی که خدمات پرفکت مانی ارائه می دهند همگی احراز هویت می خواهند. اما آنچه که شما برای فروش نیاز دارید و باید به آن دقت کنید این است که هویت شما باعث می شود تا فردا پولی که می خواهید با فروش پرفکت مانی به دست بیاورید به حساب شما بیاید.

به صرافی های ایرانی مراجعه کنید و با دادن اطلاعات بانکی درست به این سایت ها، پرفکت مانی خود را واریز کنید. این سایت ها پس از این کار مبلغ ریالی آن را به حساب شما واریز می کنند.

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا