با ثبت نام در اپلیکیشن 100% بونوس و شارژ هدیهدریافت کنید
سرگرمی

آموزش خرید بیت کوین، معرفی صرافی های معتبر ایرانی

آموزش خرید بیت کوین، معرفی صرافی های معتبر ایرانی

بیت کوین یک ارز دیجیتال است که در سراسر جهان شناخته شده و شما در ایران می توانید به راحتی این ارز دیجیتال را خریداری کنید. برای انجام این کار باید یک کیف پول مجازی داشته باشید تا بیت کوین ها را درون آن متتقل کنید. کیف پول آدرس مخصوص به خود را دارد که باید آن را در اختیار فردی بگذارید که می خواهد به کیف پول شما بیت کوین منتقل کند. در ایران ، افراد یا سایت هایی هستند که کار خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را انجام می دهند. شما باید مبلغ خرید بیت کوین را به دلار مجازی (تتر) یا تومان به حساب فرد مقابل واریز کنید و وی هم برای شما بیت کوین را به کیف پول تان منتقل می کند.

 

روش تبدیل ارزهای دیجیتال به بیت کوین

گاهی ممکن است شخصی تتر داشته باشد؛ ولی سایتی را که می خواهد از آن خرید کند امکان استفاده از تتر را نداشته و فقط با بیت کوین فروش محصولات را انجام دهید. بنابراین شما می توانید وارد صرافی بایننس شده و تتر خود را فروخته و بیت کوین دریافت کنید؛ البته شما می توانید بخاطر سود بیشتر تتر بخرید و سپس آن را به بیت کوین تبدیل نمایید. این روش هم زمانی سودمند است که تتر در زمان تبدبل به بیت کوین ارزان تر باشد. دقت کنید که صرافی های بین المللی در ایران تحریم می باشند و ممکن است حساب شما را مسدود کند؛ اما در عین حال کاربران زیادی از بایننس استفاده می کنند.

 

آموزش خرید بیت کوین

برای خرید بیت کوین از  صرافی ها، ابتدا وارد سایت صرافی شده و ثبت نام نمایید. سپس به منوی کیف من وارد شده و مقابل ریال، روی گزینه سبز رنگ واریز را کلیک کنید.

کارت بانکی که قبلا در سایت صرافی ثبت کرده اید را انتخاب نموده و مبلغ مورد نظر را واریز نمایید. حال دکمه انتقال به درگاه را بزنید و به بانک متصل شده و مانند خرید اینترنتی مرحله خرید بیت کوین را کامل کنید. در سطح یک شما فقط می توانید به صورت روزانه 500 هزار تومان خرید نمایید؛ ولی اگر بخواهید بیشتر از این خرید کنید باید حساب خود را به سطح دو ارتقاء بدهید. برای ارتقاء دادن در بالای سمت چپ سایت رفته و روی سطح و کلیک نمایید. حال از شما عکس سلفی، کارت ملی، شماره تلفن ثابت و… می خواهد. بعد از ثبت سطح دو شارژ حساب خود را افزایش دهید.

آموزش خرید بیت کوین، معرفی صرافی های معتبر ایرانی

آموزش خرید و فروش بیت کوین برای کسب درآمد

کسب درآمد از بیت کوین همانند بورس می باشد. شما زمانی می توانید اقدام به فروش بیت کوین نمایید که قبلا بیت کوین خریده باشید. ابتدا وارد سایت خرید و فروش ارز دیجیتال شوید و سپس به بخش جدول عرضه و تقاضا شده و قیمت مورد نظر بیت کوین خود را برای فروش مشخص نمایید.

بهتر است اندکی صبر کنید تا شاید قیمت بیت کوین بالاتر رود. شما باید برای فروش بالاترین قیمت بیت کوین را انتخاب نموده و برای خرید پایین ترین قیمت را انتخاب کنید. در خرید و فروش ارز دیجیتال همیشه باید صبر نمایید؛ زیرا عجله کار شما را خراب می کند و به سود دلخواه خود نمی رسید. سایت ارز دیجیتال بخشی به نام مقدار بیت کوین دارد که شما در این بخش می توانید خرید خود را انجام دهید.

شما فقط دکمه خرید را می زنید، خود سیستم به صورت خودکار تمام مانده حساب شما را خرید می زند در نهایت دکمه خرید را زده و بیت کوین خود را خریداری کنید.

 

احراز هویت برای خرید بیت کوین

به طور کلی اکثریت صرفای های کشور برای خرید ارز دیجیتال از شما درخواست ارسال مدارک شناسایی می کند، احراز هویت بیشتر بخاطر اطمینان از شخصیت حقیقی شما است و این کار برای ممانعت از کلاهبرداری و پولشویی خوب می باشد. برخی از صرافی ها نیز از شما مدارک شناسایی مانند کارت ملی و کارت بانکی را می خواهد و در پایان از شما عکس سلفی هم درخواست می کند. صرافی های خارجی برای مبالغ پایین احراز هویت نمی کند؛ ولی در مبالغ بالا و مشکوک شما را احراز هویت می کند و که این کار با پاسپورت انجام می گیرد؛ ولی احراز هویت ایرانیا به خاطر تحریم بودن پذیرش نمی شود.

 

صرافی ایرانی برای خرید بیت کوین

کسانی که ساکن ایران هستند و برای خریدهای اینترنتی و یا شارژ حساب کاربری خود نیازمند بیت کوین می باشند، می توانند وارد کانال های ارز در تلگرام شده و یا وارد سایت ارز دیجیتال استک شده و صرافی های معتبر را شناسایی کنند. پس از شناختن صرافی های معتبر اقدام به خرید بیت کوین نمایند؛ التبه می توانند به گوگل نیز مراجعه کرده و صرافی هایی را پیدا نمایند، معمولا صفحات اول گوگل همیشه سایت های معتبر هستند.

شما نباید به این صفحات هم توجه کنید بلکه تحقیقات بیشتری برای صرافی معتبر انجام دهید تا بعدا دچار مشکل نشوید. صرافی ها در ایران فقط نقش واسطه را دارند و از هر سفارش خود مقداری کارمزد به جیب می زنند و خریداران و فروشندگان افراد حقیقی هستند که خود به خرید و فروش می پردازند. برخی از صرافی ها مستقیما با کاربر روبروی می باشد. برخی از این صرافی ها، بیت کوین را روی کیف پول سایت خود ذخیره می کنند؛ ولی خوب است که خودتان کیف پول داشته باشید و ارز دیجیتال خود را در کیف پول خود ذخیره نمایید.

آموزش خرید بیت کوین، معرفی صرافی های معتبر ایرانی

صرافی خارجی برای خرید بیت کوین

اگر در خارج از ایران زندگی می کنید برای خرید بیت کوین می توانید از طریق کارت های بین المللی مانند: مسترکارت و ویزا، پی‌پل، وبمانی، پرفکت ‌مانی و تتر یا اتر از صرافی های خارجی بیت کوین خریداری نمایید. اگر ساکن ایران هستید نمی توانید به صورت مستقیم بیت کوین بخرید و یا از طربق واسطه اقدام به خریداری کنید که این واسطه ها هزینه های زیادی می گیرند.

در میان صرافی های خارجی برای خرید بیت کوین صرافی های، کوین‌بیس، بیت‌استمپ، بایننس و چنجلی از اعتبار بالاتری برخوردار می باشند. خرید بیت کوین در کشورهای مختلف جهان روش های خاص خود را دارد، مثلا در استرالیا از وب سایت Coinspot اقدام به خرید ارزهای دیجیتال می کنند و شما می توانید روش خرید بیت کوین هر کشوری را با تایپ Buy Bitcoin  و نام آن کشور متوجه شده و در همان کشور با روش خاص آن خریداری کنید.

 

معرفی صرافی های معتبر برای خرید بیت کوین

آموزش خرید بیت کوین، معرفی صرافی های معتبر ایرانی

صرافی نوبیتکس برای خرید بیت کوین

این صرافی را می توان اولین صرافی در خرید و فروش ارزهای دیجیتال دانست. شما در این صرافی می توانید تمام ارزهای دیجیتال را خریداری کنید و احراز هویت در این صرافی ساده می باشد؛ اما کارمزد زیادی از شما می گیرد. این صرافی تاییدیه خود را از معاونت فناوری ریاست جمهوری دریافت کرده است.

 

صرافی والکس برای خرید بیت کوین

صرافی والکس رتبه دوم صرافی ارز دیجیتال در ایران را دارد و این صرافی با وجود پشتیبانی قوی امنیت بالایی داشته و فقط از شش نوع ارز دیجیتال که یکی از آن ها بیت کوین می باشد پشتیبانی می کند. کارمزد صرافی والکس بین 0.2 تا 0.4 می باشد که برای معامله گران ارزهای دیجیتال بالا می باشد.

 

صرافی رمزینکس برای خرید بیت کوین

صرافی رمزینکس جایگاه خود را در میان صرافی های معتبر ایرانی حفظ کرده است. این صرافی با ارائه پشتیبانی قوی، امنیت بالا، خرید و فروش ارزهای دیجیتال با ریال و تتر از جایگاه خوبی در میان دیگر صرافی ها برخوردار است.

 

صرافی اکس‌کوینو برای خرید بیت کوین

این صرافی با نشان دادن نمایشی لوگوی پلیس  فتا و سایت ساماندهی ارشاد صرافی خود را معتبر نشان می دهد؛ اما کارمزدهای ثابتی برای همه ارزهای دیجیتال داشته و از تمام ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند.

صرافی اکسیر برای خرید بیت کوین

صرافی اکسیر دارای مزایا و معایب همسان می باشد. وجود اپلیکیشن صرافی و امنیت بالا از مزیت های آن به شمار می آید؛ ولی کارمزد بالا و پشتیبانی از 12 ارز دیجیتال از معایب آن می باشد.

 

آموزش تبدیل بیت کوین به ریال

برای فروش ارزهای دیجیتال مانند تتر، اتریوم و بیت کوین شما می توانید وارد سایت ارز دیجیتال شده و بیت کوین خود را بفروشید و تبدیل به ریال کنید و به حساب بانکی خود منتقل نمایید. در منوی سمت راست، گزینه بازارهای اصلی را انتخاب کنید و سپس بر روی گزینه بیت کوین/ ریال کلیک نمایید.

سپس مقدار بیت کوین خود را در بخش  فروش وارد نموده و بعد از فروش ریال دریافت کنید. ابتدا به بخش کیف های من رفته و در مقابل گزینه ریال روی دکمه برداشت کلیک نمایید. حال مبلغ برداشت خود را به تومان وارد کرده و شماره حساب مقصد را انتخاب کنید. دکمه به نام درخواست برداشت وجود دارد که با زدن آن بعد از یک ساعت و یا یک روز کاری مبلغ به حساب شما واریز می شود.

 

بیشتر بخوانید :

آموزش واریز و شارژ حساب با بیت کوین Bitcoin در سایت شرط بندی

4.9/5 - (10 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا