با ثبت نام در اپلیکیشن 100% بونوس و شارژ هدیهدریافت کنید
آموزش و قوانین بازی ها

بازی هایی که ارز دیجیتال می دهند

بازی هایی که ارز دیجیتال می دهند

در دنیای امروز بیشتر افراد سعی دارند از طریق سیستم های کامپیوتری کسب درآمد کنند ، یکی از بهترین روش ها مایین کردن ارزهای دیجیتال است که در چند سال اخیر در میان عموم افراد محبوبیت های زیادی را به دست آورده است. مایین کردن به چند صورت انجام می شود که به روز ترین روش آن انجام بازی های آنلاین است ، این روش که برای بسیاری از افراد همچون دانشجویان و بانوان خانه دار محبوب است هزینه آنچنانی نداشته و همراه با تفریحات سالمی نیز می باشد. تنها امری که در این نوع مایین کردن نیاز دارید ، دسترسی به یک اینترنت پر سرعت و تلفن همراه می باشد که کاربران بر اساس زمان بندی خود بازی کرده و درآمدهای نجومی کسب می کنند. سوالی که هم اکنون ممکن است برای شما ایجاد شود ، این است که این بازی ها را از کجا می توان دانلود کرد و اصلا اسم آنها چیست و کدام بازی ها می باشند ؟

در این پست ما قصد داریم به تمامی بازی های آنلاینی که به کاربران ، ارز دیجیتال می دهند نگاه کلی انداخته و آنها را مورد بررسی قرار دهیم.

بازی هایی که ارز دیجیتال می دهند

کریپتو چیست ؟

با گسترش علم و فناوری هر روز شاهد پیشرفت تکنولوژی و ابداعات جدید هستیم ، از این رو تکنولوژی های جدید با ورود به هر جامعه ای واژگان و عبارت های مختلفی با خود به همراه دارند. با به وجود آمدن بیت کوین ، کلمات و عبارت هایی مانند کریپتو ، کریپتوکارنسی ، ارز دیجیتال ، رمز ارز و همچنین بلاک چین به طور گسترده در میان سرمایه گذاران و همینطور تریدرهای ایرانی به کار گرفته می شود. کریپتو Crypto در واقع از عبارت کریپتوکارنسی خلاصه شده است که خود عبارت کریپتوکارنسی Cryptocurrency از دو کلمه کریپتو به معنی رمز و کارنسی به معنی ارز تشکیل شده است. با این وجود اگر بخواهیم تعریفی از کریپتو داشته باشیم باید بگوییم ، کریپتو به ارزهایی گفته می شود که از تکنیک های رمز نگاری برای ساخت آن ها استفاده می شود که این عبارت را شما در فارسی بیشتر با لغت رمزارز می بینید ، اما معادل ارز دیجیتال یا ارز مجازی نیز برابر با آن در نظر گرفته می شود. در واقع کریپتو ، بسیار متفاوت با دیگر ارزهای دیجیتال می باشد. به عنوان مثال تکنیک هایی رمزنگاری استفاده شده در کریپتو (خرج مضاعف) ارزها را تقریبا از بین برده است.

 

بازی بلاک چین دیسنترالند DECENTRALAND

دیسنترالند در واقع یک فضای ترکیبی از واقعیت مجازی و بلاک چین با رمز ارز مانا MANA می باشد که خود را به عنوان یک پلتفرم واقعیت مجازی که از بلاک چین اتریوم قدرت گرفته است ، توصیف کرده است و به کاربران امکان ساخت ، تجربه و همچنین برای بدست آوردن درآمد از محتوا و اپلیکیشن ها را می دهد. کاربران در این بازی ، زمین ، اثر هنری و توکن های غیر قابل تعویض می سازند و همچنین کاربران با خرید تکه های زمین به ساخت و ساز و بعد از آن کسب درآمد ارز دیجیتال به کمک خرید و فروش آن ها می پردازند. قسمت جالب این جاست که هر از گاهی خبری مبنی بر فروش قطعه ای زمین در این بازی کریپتو سوار روی بلاک چین اتریوم به قیمت چند صد هزار دلاری به گوش می رسد. بازی دیسنترلند از دو توکن به نام های مانا و لند استفاده می کند. ارز دیجیتال مانا یک توکن ERC20 می باشد که برای بدست آوردن توکن های غیر مثلی  ERC721 لند باید سوزانده شود. از توکن های مانا ، برای پرداخت هزینه انواع آواتارها ، اسم ها ، لباس ها و بسیاری از ویژگی های بازارچه دیسنترالند استفاده می شود. علاه بر آیتم ها و ملک و املاک ، بازیکنان توانایی ساخت فضای شخصی خود در دیسنترالند با ابزی ، فعالیت ها و همچنین آثا هنری را دارند و می توانند از طریق آنها با دیگران نیز در ارتباط باشند. در این فضا تصمیم گیری درباره نحوه فعالیت به طور کامل به خود بازیکنان بستگی دارد.

بازی بلاک چین دیسنترالند

بازی ارز دیجیتال سندباکس Sandbox

در اواخر سال 2021 بازی سندباکس و ارز دیجیتال sand موفق شد از طریق پلتفرمی جدید ، جذاب و همچنین سرگرم کننده بلاک چین را در بین مردم و کاربران معرفی و به شهرت برساند. سندباکس کار خودش را با یک اپلیکشن موبایل شروع کرد اما از سال 2018 اوضاع کمی تغییر کرد و تبدیل به یک بازی کریپتو با ارز دیجیتال مبتنی بر بلاک چین شد. ایم روزها را می شود دوره ای هیجان انگیز برای پیشرفت و توسعه در صنعت بلاک چین و همچنین بازی های مربوط به آن دانست و رمز ارز سند هم اوج قیمتی تازه ای را به ثبت رسانده و بازی سندباکس جای خودش را در بین کاربران اهل بازی های ویدئویی و بلاک چین باز کرده است. سند باکس هم اکنون فراتر از یک بازی کریپتویی است و در واقع یک دنیای متاورس به حساب می آید. این بازی به شما این امکان را می دهد که دارایی های منحصر به فرد ، تجربیات جدید و محیط هایی را طراحی کنید و همچنین می توانید با کاربران دیگر آن را به اشتراک بگذارید.  هدف اصلی این پلتفرم معرفی فناوری بلاک چین از طریق بازی معرفی شده است.

بازی ارز دیجیتال سندباکس

هم اکنون سندباکس علاوه بر پلتفرم موبایل برای ویندوز نیز قابل دسترس می باشد. این امکان برای شما وجود دارد که برای خرید ارز دیجیتال سندباکس به بیت 24 مراجعه کنید.

سندباکس همانطور پیش تر نیز گفته شد ، یک پلتفرم گیمینگ است که به کاربران اجازه می دهد تا بتوانند جهان انتخابی و دلخواه خود را اضافه کنند. بازیکنان و کاربران در بازی سندباکس می توانند با خیالی آسوده با تستفاده از توکن های NFT و همچنین فناوری بلاک چین  درآمد خوبی از دنیای دیجیتالی داشته باشند که این ویژگی با کمک بلاک چین اتریوم امکان پذیر می باشد.

 

بازی کریپتو AXIE INFINITY اکسی اینفینیتی

بازی اکسی اینفینیتی این روزها توجه مخاطبان بسیاری را به سمت خود جلب کرده است ، زیرا با توجه به رشد قابل توجه ارز دیجیتال اختصاصی آن یعنی ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی سرو و صدای زیادی در دنیای کریپتو به پا کرده است و تسلط خوبی بر دنیای توکن های غیر قابل تعویض دارد. این بازی در واقع یک بازی مبارزه ای است که توسط کمپانی میویس ساخته شده است و یک بازی نقش آفرینی نوبتی است که به کاربران اجازه می دهد هیولاهای کوچک و توکنیزه شده ای به نام اکسی ها را خریداری و همینطور بزرگ کنند و بتوانند آن ها را آموزش دهند ، به قروش برسانند و در آخر این اکسی ها باهمدیگر رقابت می کنند. هر اکسی یک ویژگی خاصی دارد که نقش آن را در میدان نبرد تعیین می کند. بازیکنان حداقل به سه جانور یا همان هیولا برای شزوع مبارزه نیاز دارند و از آنجا که هر هیولا قدرت خاص خودش را دارد ، این بازی کریپتو مبتنی بر بلاک چین اتریوم ، استراتژی محور است و از لایه های تاکتیکی بسیار قوی تشکیل می شود. برای پیروز شدن در میدان نبرد ، بازیکنان می توانند با ترکیب کردن قدرت اکسی ها به نوعی استراتژی های خاصی را ایجاد کنند تا بازی را از دیگر رقبا و بازیکنان میدان ببرند. بازی اکسی اینفینیتی هم اکنون پرچمدار در فضای کسب درآمد  با بازی ارز دیجیتال می باشد.

بازی کریپتو AXIE INFINITY

بازی کریپتو اکسی اینفینیتی در بین کاربران بسیار محبوب است و در واقع یکی از گران ترین کلکسیون های توکن های NFT را در سال 2021 به ارزش بیستر از چهل و دو میلیون دلار به فروش رسانده است که این رقم واقعا بسیار بالا می باشد. گران نرین توکن اکسی که تا به حال فروخته شده است در این بازی بلاک چین 300 اتر قیمت داشته است.

بازی اکسی اینفینیتی در حال حاضر برای ویندوز و همچنین اندروید قابل دانلود می باشد ، اما برای IOS آیفون هنوز نسخه رسمی منتشر نشده است و فقط با دعوت از طریق تست فلایت اپل این امکان برای کاربران آیفون ممکن می باشد.

 

Gods Unchained

Gods Unchained یا خدایان رها شده بازی ای است که توسط تیم Ethereum layer-2 به نام Immutable X ساخته شده است. این بدان معناست که بازی بر روی اتریوم اجرا می شود و از Immutable X استفاده می کند. که در آن برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) می‌توانند به صورت همتا به همتا بدون کارمزد معامله شوند و حداکثر 9000 تراکنش در هر ثانیه (TPS) قابل پردازش است.

کریس کلی، مدیر سابق بازی Magic the Gathering، در حال حاضر مسئولی برگزاری بازی Gods Unchained است. برآورد می شد، Gods Unchained یک بازی کارتی تجاری است که در آن بازیکنان با استفاده از دسته ای از کارت ها، باید با کارت های بازیکنان دیگر به رقابت بپردازند.

Gods Unchained

Gods Unchained توکن ارز دیجیتال خود را دارد که به نام GODS توکن شناخته می شود که یک توکن ERC-20 است. می‌توانید از توکن‌های GODS برای ساخت NFT، خرید بسته‌ها از Gods Unchained Marketplace استفاده کنید، و با نگه داشتن توکن‌ها در Immutable X، جوایز بیشتری کسب کنید. این توکن همچنین نشان‌دهنده قدرت رأی‌دهی است و شما را قادر می‌سازد در پیشنهادات حکومتی که بر توسعه آینده بازی تأثیر می‌گذارد شرکت کنید. .

 

Gala Games: Town Stars

Gala Games یک پلتفرم بازی مبتنی بر بلاک چین با طیف گسترده ای از دسته بندی بازی های رمزنگاری است. سکه GALA به عنوان یک جایزه و یک توکن ابزاری برای تراکنش های درون بازی بازیکنان در اکوسیستم ارائه می شود. در بازار NFT گالا گیمز، نه تنها می توان توکن ها را معامله کرد ، بلکه اقلام درون بازی را نیز می توان با قیمت معینی بسته به نادر بودن آنها ، توسط ارزهای دیجیتال متعددی فروخت و کسب درآمد کرد.

Gala Games: Town Stars

اگرچه آیتم ‌های مختلف در بازی جمع‌آوری می‌شوند، با این وجود گالا گیمز عمداً از بلاک چین استفاده می‌کند تا به بازیکنان مالکیت انحصاری آیتم‌های بازی‌ را به‌ صورتNFT و توکن ERC-20 بدهد.

 

Illuvium

Illuvium یک بازی جهان باز سه بعدی RPG در بلاک چین اتریوم با گیم پلی نبرد خودکار است. مانند گیم‌پلی‌های RPG قدیمی، وظیفه اصلی بازیکنان پیروز شدن در جنگ‌ها، انجام ماموریت‌ها و ارتقای رتبه‌ها است، در حالی که جوایز این بازی جدید توکن‌های ILV هستند که دارایی‌های دیجیتالی هستند.

 

امتیاز شما به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا