با ثبت نام در اپلیکیشن 100% بونوس و شارژ هدیهدریافت کنید
بیوگرافی

بیوگرافی تینا اسدی بازیگر و میکاپ آرتیست جذاب ایرانی + قد و سن

بیوگرافی تینا اسدی بازیگر و میکاپ آرتیست جذاب ایرانی + قد و سن

تینا اسدی دختر جذاب و خوش استایل ایرانیست که بعد از ازدواج به دبی مهاجرت کرده و در حال حاضر یکی از معروف ترین چهره های فعال در اینستاگرام می باشد که با بازی در چند فیلم و سریال در بین ایرانیان شناخته شد و پس از مدتی تصمیم گرفت تا به یک میکاپ آرتیست حرف ای تغییر شغل دهد و در این حرفه فعالیت خود را ادامه دهد. تینا در حال حاضر یکی از میکاپ آرتیست های موفق در دبی می باشد که به گریم عروس در آنجا می پردازد و مشتری های ایرانی و غیر ایرانی زیادی هم دارد ، البته ناگفته نماند که این هنر را از مادر خود به ارث برده و مشوق اصلی او هم در انتخاب و یادگیری این حرفه مادرش بوده است. برای اینکه در مورد این دختر خوش استایل و موفق اطلاعات بیشتری را بدانید ، می توانید تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

نام تینا اسدی
حرفه و علت شهرت میکاپ آرتیست
سن متولد سال ۱۳۷۴
رابطه و ازدواج آریا نقدی
قد ۱۷۰ سانتی متر
وزن ۵۷ کیلو
محل زندگی دبی
رنگ چشم مشکی
رنگ مو مشکی
اینستاگرام دارد
عمل زیبایی دارد
خالکوبی ندارد

تینا اسدی TINA ASADI

تینا اسدی کیست؟

تینا اسدی متولد بیست و ششم تیر ماه سال ۱۳۷۴ در تهران و خانواده ای کم جمعیت به دنیا آمده که یک برادر به نام نیما دارد و عکس خانواده اش را در یکی از هایلایت های صفحه اینستاگرامش قرار داده است. تینا در دانشگاه مدیریت بازرگانی رشته حسابداری خوانده و از سن ۲۱ سالگی با پسری به نام آریا که از سه ماهگی در دبی بزرگ شده آشنا می شود و بعد از ازدواج برای ادامه زندگی با همسرش به امارات مهاجرت می کند. او در حال حاضر به صورت حرفه ای کار میکاپ انجام می دهد و از طریق همین کار هم منبع درآمد بالایی دارد البته ناگفته نماند که با تبلیغاتی که در پیج پر بازدیدش دارد کسب درآمد خوبی هم از این راه می کند.

تینا اسدی TINA ASADI

اینستاگرام تینا اسدی

تینا اسدی بعد از اینکه از یک گریمور سینما به بازیگر تبدیل شد به شهرت زیادی رسید و خیلی زود به محبوبیت زیادی در بین کاربران فضای مجازی هم رسید. تینا در حال حاضر حدود ۸۰۰ کا دنبال کنند دارد که بیشتر پست هایی که در صفحه اش قرار می دهد عکس های مدلینگ خودش با لباس های رنگارنگ است و البته با همسرش هم عکس های زیادی انداخته و در پیجش منتشر می کند. تینا در پی اعتراضات اخیر به حمایت از مردم ایران چندین پست در صفحه اش منتشر کرد و نوشت امیدوارم روزهای روشن هرچه زودتر از راه برسد و همه مردم ایران از این تاریکی آزاد و به آنچه که لایق آن هستند برسند.

تینا اسدی TINA ASADI

تینا اسدی در شوخی کردم

تینا اسدی زمانی که به عنوان میکاپ آرتیست بازیگران مشغول کار بود ، چندین پیشنهاد بازیگری دریافت می کند که در نهایت در سریال شوخی کردم که به کارگردانی مهران مدیری ساخته شد ، بازی می کند و اتفاقا خیلی هم طرفدار پیدا می کند اما از آنجایی که تینا میکاپ را بیشتر دوست داشت دوباره به همان فعالیت اصلی خودش بر می گردد.

تینا اسدی TINA ASADI

شبنم اسدی مادر تینا اسدی

مادر تینا اسدی ، یکی از معروف ترین میکاپ آرتیست های تهران می باشد که در محدوده کامرانیه سالن زیبایی دارد و به گریم و میکاپ عروس می پردازد. شبنم اسدی میکاپ آرتیست حرفه ای است که حتی دخترش را در روز عروسی اش میکاپ کرد و با وجود اینکه تینا از صبح تا شب با آن میکاپ بود ، اصلا آرایشش خراب نشد و از زیباترین عروس هایی که در پیج کاری شبنم اسدی وجود دارد هم می باشد. شبنم اسدی هم در تهران و هم در دبی فعالیت می کند و پیج فروش محصولات آرایشی نیز دارد که که به صورت عمده و تکی ارسال از دبی دارد.

تینا اسدی TINA ASADI و همسرش

عروسی تینا اسدی

تینا اسدی پس از آشنایی با آریا نقدی تصمیم به ازدواج و برگزاری مراسم عروسی باشکوهی می کنند و تمام اقدامات مراسم را برای تاریخ ۲۸ فروردین سال ۱۳۹۹ رزرو می کنند اما به خاطر بسته شدن پروازها وشیوع ویروس کرونا مراسم خودشان را عقب می اندازند اما بعد از دو سال مراسم زیبایی در دبی برپا کردند که با لباسی گران بها در عروسی خود ظاهر شد و همه شیفته این عروس زیبا شدند. تینا تمام جزئیات برگزاری مراسم و لباس و میکاپش را در صفحه اش در کپشن پست فیلم عروسی خود قرار داده است که البته به نوعی می توان گفت که به تبلیغ آنها پرداخته است.

 

تینا اسدی در حاشیه

یکی از کارگردانانی که به تینا پیشنهاد بازیگری داد مهران مدیری بود که از او خواست تا در سریال طنز در حاشیه و همچنین شوخی کردم بازی کند و تینا قبول می کند. او در فصل اول این سریال ایفای نقش می کند و پس از بازی در این سریال از ایران مهاجرت می کند و از دنیای بازیگری کلا خارج می شود و خودش بر این باور است که علاقه قلبی او به حرفه اصلی اش که همان میکاپ می باشد ، هست.

تینا اسدی TINA ASADI و همسرش

بیوگرافی آریا همسر تینا اسدی

آریا نقدی متولد اسفند ماه سال ۱۳۶۸ در تهران و بزرگ شده دبی می باشد که زمانی که تینا ۲۱ سال داشت باهم آشنا می شوند و پس از مدتی این رابطه به خواستگاری و ازدواج ختم می شود. تینا خیلی در مورد شغل همسرش صحبت نمی کند اما آریا صفحه ای را در اینستاگرام مدیریت می کند که مربوط به خرید و فروش ارز دیجیتال می باشد و عده ای هم شایعه کرده اند که او سایت پیش بینی و شرط بندی دارد.

تینا اسدی TINA ASADI

تینا اسدی در سریال نبات

تینا اسدی به عنوان گریمور و میکاپ آرتیست وارد سینمای ایران شد که با توجه به چهره و استایلی که داشت مورد توجه کارگردانان معروفی مانند مهران مدیری قرار گرفت و در سال ۱۳۹۲ به عنوان بازیگر مشغول به فعالیت شد و در فیلم سینمایی نبات ایفای نقش کرد. لازم به ذکر است که فیلم سینمایی نبات در جشنواره سینمایی فجر هم رونمایی شد و حتی چندین جایزه هم دریافت کرد. پگاه ارضی کارگردان این فیلم و بازیگران معروفی مانند شهاب حسینی در آن بازی کرده اند.

تینا اسدی TINA ASADI

عکس تینا اسدی

تینا اسدی از آن دسته دخترانی است که به تیپ و استایلش اهمیت زیادی می دهد و به همین دلیل همیشه به روزترین لباس ها و میکاپ را برای خود انتخاب می کند ، او از مدل های زیبای ایرانی است که بیشتر تمرکز خود را روی حرفه اش گذاشته و عکس های مدلینگ زیادی از او در فضای مجازی دیده می شود. تینا در صفحه اینستاگرام خود عکس های زیادی از خود منتشر کرده که با انواع ژست های مختلف و در زیباترین لوکیشن ها می باشد. در این بخش برای شما عزیزان چندین نمونه از عکس هایش را آورده ایم اما برای دیدین عکس های بیشتری از تینا می توانید به پیج اینستاگرام او سر بزنید.

 

فیلم های تینا اسدی

  • نبات
  • شوخی کردم
  • در حاشیه

تینا اسدی TINA ASADI تینا اسدی TINA ASADI

تینا اسدی TINA ASADI تینا اسدی TINA ASADI

 

 

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی الناز گلرخ مدل و بیوتی بلاگر، سن و قد + همسرش

بیوگرافی نازنین بنیادی بازیگر ایرانی سریال ارباب حلقه ها، رابطه با تام کروز

امتیاز شما به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا