با ثبت نام در اپلیکیشن 100% بونوس و شارژ هدیهدریافت کنید
بیوگرافی

بیوگرافی کاملیا انتخابی فرد ، همسر و نکات زندگی خصوصی

بیوگرافی کاملیا انتخابی فرد ، همسر و نکات زندگی خصوصی

کاملیا انتخابی فرد Camelia Entekhabifard یکی از محبوب ترین مجری های شبکه اینترنشنال به حساب می آید که در چند سال اخیر توانسته موفقیت های خیلی خوبی را در زمینه خبرنگاری به اسم خودش ثبت کند. شاید از نظر روزنامه نگاری و سابقه کاری کاملیا بهترین و موفق ترین کارمند این شبکه به حساب بیاید که در روزنامه های مشهوری مانند نیویورک تایمز هم فعالیت داشته است. کاملیا را بسیاری به عنوان برجسته ترین خبرنگار ایرانی پس از کریستین امان پور معرفی می کنند ، که توانسته در تمامی زمینه های سیاسی فعالیت گسترده ای از خود نشان دهد. در مقاله امروز به روز ترین اطلاعات در مورد این شخصیت بین المللی را در اختیار شما دوستان عزیز قرار خواهیم داد ، همراهی شما تا انتهای مقاله موجب خشنودی و انرژی بالای ماست ، پس از شما می خواهیم تا انتهای مقاله همراه با ما باشید.

کاملیا انتخابی فرد Camelia Entekhabifard

کاملیا انتخابی فرد کیست؟

کاملیا انتخابی فرد Camelia Entekhabifard در سال هزار و سیصد و پنجاه و یک در خانواده ای که طرفدار محمد رضا پهلوی بودند ، در شهر تهران به دنیا آمد. او با نوشتن کتاب نجات شما در راستگویی که در واقع روایتی از کشور ایران قبل از انقلاب اسلامی و پس از آن هست به شهرت چشمگیری رسید و این کتاب در سال ۲۰۰۷ به زبان های مختلفی هم ترجمه شد که این امر موجب شهرت جهانی او شد. کاملیا مدرک کارشناسی ارشد روزنامه نگاری خود را از دانشگاه نیویورک دریافت کرد و علاقه او به سیاست موجب شد تا مدرک کارشناسی ارشد روابط بین الملل در حوزه خاورمیانه را نیز از دانشگاه کلمبیا دریافت کند. او نویسنده ، مفسر خبر و روزنامه نگار خبره ای هست و سردبیر مجله ایندیپندنت فارسی نیز می باشد.

او طی سال ها فعالیت و روزنامه نگاری گزارشات بسیاری تهیه کرد که تعدادی از آنها در نشریات بین المللی معروفی مانند نیویورک تایمز ، لوموند دیپلماتیک و چندین نشریه عربی مانند الحیات ، العربیه به چاپ رسیده است.

زمانی هم که در ایران بود در روزنامه همشهری دارای سمت بوده و کلا از سنین کم به علت خلاقیت و ذوق هنری که دارا بوده بارها در جشنواره های ادبی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جایزه گرفته است. همین موضوع و تشویق هایی که از اطرافیات دریافت می کرد موجب شد تا وقتی بزرگتر شد ، راه خود را انتخاب کند و به روزنامه نگار معروفی تبدیل شود.

یکی از مصاحبات جنجالی او با احمدی نژاد بوده که بعد از پایان مصاحبه محمود احمدی نژاد برای بیان صریح و تند او نکاتی را گوشزد کرده و گفته مراقب باش طعمه رسانه های خارجی نشوی.

نام کاملیا انتخابی فرد
حرفه و علت شهرت روزنامه نگار ، سردبیر ایندیپندت فارسی
سن متولد سال ۱۳۵۱
محل تولد تهران
اینستاگرام دارد
توییتر دارد
رابطه و ازدواج مجرد
محل زندگی لندن ، نیویورک
قد ۱۷۲ سانتی متر
وزن ۶۵ کیلو
عمل زیبایی ندارد
رنگ چشم قهوه ای تیره
رنگ مو قهوه ای تیره
خالکوبی ندارد

کتاب کاملیا انتخابی فرد Camelia Entekhabifard

کاملیا انتخابی فرد و ابطحی

یکی از افراد معروفی که گفته می شود کاملیا در گذشته ارتباط نزدیکی با او داشته و مدتی را نیز باهم وقت گذرانده اند ، حجت الاسلام و المسلمین جناب سید محمد علی ابطحی بوده که غلامحسین کرباسچی کاملیا را به او معرفی کرده است و گفته می شود زمانی که محمد خاتمی رئیس جمهور وقت برای سفرهای کاری به خارج ایران می رود ، کاملیا با حمایت ابطحی به راحتی با هیات ایرانی مصاحبه میکرده و در یکی از شب ها به تنهایی وارد هتل محل اقامت ابطحی شده و با او چندین ساعت در یک اتاق بوده است.

کاملیا انتخابی فرد Camelia Entekhabifard

کاملیا انتخابی فرد و علی دایی

سالها پیش وقتی کاملیا نوشتن کتاب خود را به اتمام رساند ، در بخش هایی از آن به نحوه جدایی اش از فردی اشاره داشت که عده ای بر این باور بودند که منظورش علی دایی آقای گل سابق جهان در کشور آلمان هست و در این باره نوشت:

من و او برای همدیگر مناسب نبودیم ، زیرا او از من انتظار داشت که فقط در خانه بمانم و خانه داری کنم و هرگز حرفی در مورد ازدواج نزد. از من می خواست که دیگر کار نکنم و به کاری که با عشق و علاقه پیگیرش بودم ، روزنامه نگاری برنگردم و تمام این کارهای او دقیقا به این معنا بود که او قصد داشت من منشی او شوم و در خانه مشغول شست و شوی لباس های ورزشی اش باشم. او گلایه های زیادی از من داشت که یکی از آنها این بود که من با غذاهای مورد علاقه اش نمی توانستم از او پذیرایی کنم و خیلی اهل پخت و پز نبودم که در نهایت از او درخواست کردم به ایران بازگردد و او بی درنگ با خواسته من موافقت کرد و ما از هم جدا شدیم.

کاملیا انتخابی فرد Camelia Entekhabifard

اینستاگرام کاملیا انتخابی فرد

کاملای انتخابی فرد یکی از افراد فعال در فضای مجازی می باشد که اتفاقا در شبکه اجتماعی اینستاگرام هم فعالیت بالایی دارد و تاکنون نزدیک چهار هزار پست در صفحه اش منتشر کرده است. او در حال حاضر بیش از ۱۰۰ کا دنبال کنند دارد و شما می توانید صفحه او را که دارای تیک آبی اینستاگرامی هم هست ، تنها با جستجوی نامش پیدا کنید. عمده فعالیت او در پیجش مربوط به حرفه کاریش هست و به انتشار فیلم های مصاحباتش با شبکه های مختلف می پردازد البته نکته قابل توجه دیگری که باید در این بخش به آن اشاره کنیم این است که کاملیا در قسمت بیو صفحه اش آدرس پیج دیگر که مربوط به مجله ایندیپندنت می شود را هم قرار داده و هر روز پست های جدید آن را در این پیجش استوری می کند.

کاملیا انتخابی فرد Camelia Entekhabifard

کاملیا انتخابی فرد Camelia Entekhabifard

نیک آهنگ کوثر کاملیا انتخابی فرد

نیک آهنگ کوثر یکی از فعالان سیاسی ، خبرنگار و کاریکاتوریست مشهور ایرانی هست که با شبکه ایران اینترنشال فعالیت میکند. او در طی سه سال اخیر فعالیت بسیار زیادی با کاملیا انتخابی فرد داشته که همین مسئله موفقیت های دو جانبه زیادی رو به ارمغان آورده است.

کاملیا انتخابی فرد Camelia Entekhabifard

عکس های کاملیا انتخابی فرد

کاملیا انتخابی فرد جز معروف ترین خبرنگاران ایرانی هست که بسیاری از مردم ایران او را با اقدامات و جسارتی که در حرفه اش دارد می شناسند ، او عکس های مختلفی از مکان های مهم با افراد معروف در صفحه اش قرار داده و همچنین عکس هایی از او زمانی که در ایران بود هم در فضای مجازی وجود دارد که در این بخش به تعدادی از عکس های جدید و قدیمی از او می پردازیم.

کاملیا انتخابی فرد Camelia Entekhabifard

توییتر کاملیا انتخابی فرد

فعالیتی که کاملیا در توییتر دارد کاملا متمرکز بر روی خبرهای ایران و جهان می باشد ، اگر قصد دارید تا از اخبار روز دنیا مطلع شوید و یا به شنیدن اخبار علاقه مند هستید می توانید صفحه او را در توییتر دنبال کنید. کاملیا جز با سواد ترین روزنامه نگاران فارسی زبان هست که تحلیل های جذابی را هم می توان از او شنید و با توجه به علاقه ای که در کارش دارد بسیار توانمند و پر قدرت در کار خود ظاهر می شود.

کاملیا انتخابی فرد Camelia Entekhabifard

کاملیا انتخابی فرد و کرباسچی

در مورد زندگی شخصی کاملیا انتخابی فرد شایعات زیادی وجود دارد که گفته می شود او به بعضی از آنها در کتاب خود اعتراف کرده است. کاملیا در اوج جوانی با شهردار تهران در آن سالها که غلامحسین کرباسچی بوده است در رابطه بوده و در آن زمان کاملیا با ناز و عشوه های بسیار دل آقای شهردار را برده و دوست دختر او بوده است. البته او نفر اول نبوده و شایعات می گویند که کاملیا با افراد به نام و سرشناس بسیاری در رابطه بوده است.

کاملیا انتخابی فرد Camelia Entekhabifard

کاملیا انتخابی فرد الهه هیکس

الهه هیکس یکی از فعالان حقوق بشر هست که بنا به گفته بسیاری او یکی از نفرات مستقیم نظام جمهوری اسلامی در امریکا می باشد‌. الهه هیکس در راستای فعالیت سیاسی خود به ایران سفر کرد و با خود کاملیا را نیز به عنوان همراه به تهران برد‌. پس از روز سوم اقامت در ایران کاملیا توسط سپاه بازداشت شد و همین مسئله اتفاقات زیادی را رقم زد ، به گفته بسیاری این اتفاق بیانگر این است که هیکس نفر مستقیم جمهوری اسلامی در امریکا است که برای مشروعیت بخشی به فعالیت های این کشور اقدام می کند.

 کاملیا انتخابی فرد Camelia Entekhabifard کاملیا انتخابی فرد Camelia Entekhabifard

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

بیوگرافی طناز خامه گوینده خبر و مجری ایران اینترنشنال، تجاوز رها اعتمادی

بیوگرافی نیوشا صارمی مجری ایران اینترنشنال، رابطه و حواشی

بیوگرافی پانته آ مدیری مجری ایران اینترنشنال، زندگی خصوصی و همسرش

بیوگرافی سیما ثابت مجری ، همسر و ماجرای بهایی بودن

امتیاز شما به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا