با ثبت نام در اپلیکیشن 100% بونوس و شارژ هدیهدریافت کنید
بیوگرافی

بیوگرافی نیوشا صارمی ، روابط و سن و قد

بیوگرافی نیوشا صارمی ، روابط و سن و قد

نیوشا صارمی یکی از جذاب ترین و خوش اندام ترین مجریان خبری شبکه فارسی اینترنشنال می باشد که بخاطر مهارت بالا در بیان و همچنین داشتن کاریزمای بالا به محبوبیت رسیده است و از مجریان سلبریتی محسوب می شود در ادامه با بیوگرافی این مجری زیبا ، حواشی زندگی شخصی او (ازدواج ناموفق ) و فعالیت های وی در شبکه های اجتماعی بیشتر آشنا خواهیم شد .

نیوشا صارمی

نیوشا صارمی کیست؟

نیوشا صارمی Newsha Saremi متولد سی مهر ماه سال هزار و سیصد و شصت و پنج در تهران هست که اصالتا از لرهای بختیاریست و دختری آرام ، البته با کنجکاوی های بسیار بزرگ شده ،او فارق التحصیل رشته علوم اجتماعی می باشد. نیوشا وقتی که در حال درس خواندن در دانشگاه بود همزمان به عنوان مجری در شبکه های رادیو سلامت و جام جام مشغول به کار هم بوده است که همین امر موجب شد تا با کسب تجربه های فراوان در زمینه گویندگی به صورت حرفه ای پیش رود و پیشنهادات خوبی در آینده دریافت کند. او برای اینکه از محدودیت های ایران خسته شده بود تصمیم می گیرد تا برای همیشه از وطن خود رفته و برای رسیدن به آرزوهایش طعم تلخ غربت را تجربه کند. نیوشا در سال ۲۰۱۳ به مدت یکسال به همراه همسر سابقش(هادی نیلی ) در ترکیه زندگی کرد و پس از آن به امریکا مهاجرت کردند و با دریافت گرین کارت قدم مهمی در زندگیش برداشت . نیوشا صارمی بعد از گذراندن دوره های روزنامه نگاری به دعوت رسانه رادیو فردا به انگلستان رفت و پس از آن به بی بی سی پیوست و مدتی بعد بعد از تاسیس شبکه اینترنشنال به این شبکه رفت .

نام نیوشا صارمی
حرفه و علت شهرت مجری و گوینده خبر
سن متولد سال ۱۳۶۵
محل زندگی لندن
قد ۱۵۸ سانتی متر
وزن ۶۸ کیلو
رابطه و ازدواج مجرد
رنگ چشم مشکی
رنگ مو مشکی
اینستاگرام دارد
عمل زیبایی دارد
خالکوبی ندارد

نیوشا صارمی

اینستاگرام نیوشا صارمی

نیوشا اولین پست خود را که عکس کاناپه ای در یک پارک هست ، در ۲۱ جولای سال ۲۰۱۳ منتشر و پس از آن عکس هایی از کوچه ، گل ، غذا و خیابان های ترکیه با دل نوشته هایش را در اینستاگرام منتشر می کرد و  در حال حاضر بیش از ۱۰۰ کا دنبال کننده دارد و عمده فعالیتش بروی انتشار عکس و فیلم های خبری و مجری گری خود در شبکه ایران اینترنشنال است. نیوشا در پی اعتراضات مردمی پس از کشته شدن مهسا امینی به دست نیروی انتظامی و گشت ارشاد ایران ، با افراد مختلف مصاحباتی را انجام و فیلم مربوطه را در پیج خود قرار داده است که برای دیدن آنها و اطلاع از اخبار روز می توانید به صفحه نیوشا صارمی در اینستاگرام سر بزنید.آیدی او در اینستاگرام @niushasaremi

نیوشا صارمی

نیوشا صارمی قبل از عمل

نیوشا صارمی مجری توانمند شبکه فارسی ایران اینترنشنال سالها قبل عمل زیبایی بینی انجام داده ، البته باید بگوییم که این تنها عملیست که نیوشا برای تغییر چهره اش انجام داده و چندین عکس قدیمی از او در فضای مجازی وجود دارد که مربوط به قبل از عمل نیوشا هست و تغییر نیوشا کاملا به وضوح در عکس های قبل و بعدش مشخص است. نکته دیگری که وجود دارد و خود نیوشا نیز بارها در مورد آن صحبت کرده ، ورزش و رعایت رژیم غذاهایی هست و البته بوتاکس هم در صورت خود دارد.

اندام و پاهای نیوشا صارمی

یکی از ویژگی های ظاهری که باعث شده نیوشا صارمی به یکی از جذاب ترین مجریان شبکه اینترنشنال تبدیل شود اندام خوب و متناسب اوست که با پاهای کشیده ای که دارد وی را بسیار خوش فرم تر کرده است نیوشا سبک زندگی سالمی دارد و رژیم غذایی را رعایت می کند و همچنین هروز ورزش می کند که باعث شده اندام بسیار خوش فرم باقی بماند.

نیوشا صارمی

توییتر نیوشا صارمی

نیوشا صارمی بعد از اینستاگرام فعالیت بالایی در توییتر دارد و در صفحه خود به انتشار اخبار روز ایران می پردازد و آدرس صفحه توییتر خود را در قسمت بیو پیج اینستاگرامش هم قرار داده تا مخاطبانش به راحتی بتوانند به صفحه او دسترسی داشته باشند و در جریان اتفاقات و اخبار ایران و جهان باشند.

نیوشا صارمی هادی نیلی

نیوشا صارمی هادی نیلی

هادی نیلی ، همسر سابق نیوشا می باشد که در ایران باهم آشنا و ازدواج می کنند ، او نیز همانند نیوشا مجری و گوینده می باشد و در حال حاضر گوینده خبر شبکه بی بی سی فارسی است و مدتی نیز در صدای آمریکا فعالیت داشته است. هادی و نیوشا تا رسیدن به امریکا باهم همراه بوده و پس از مهاجرت و گرفتن گرین کارت از هم جدا می شوند و هر یک به دنبال زندگی جدیدی برای خود می رود.این زوج به مدت یکسال در ترکیه باهم زندگی کردند .

بیشتر بخوانید: امین فردین کیست؟ خبرنگار پشت پرده جنجالی

نیوشا صارمی تیتر اول

تیتر اول یکی از برنامه های شبکه ایران اینترنشنال می باشد که نیوشا صارمی مجری این برنامه می باشد و با اجرایی کاملا حرفه ای توجه بینندگان را به خود جلب نموده که با صدا و چهره جذابی که دارد ، جذابیت برنامه را دو چندان کرده و لازم به ذکر است که برنامه تیتر اول یکی از پربیننده ترین برنامه های این شبکه می باشد.

نیوشا صارمی

نیوشا صارمی اینترنشنال

نیوشا صارمی به دعوت از شبکه فارسی اینترنشنال ، مجری و گوینده خبر این شبکه شد و سالهاست که با قدرت و توانمندی که دارد توانسته به موفقیت خوبی برسد و به عنوان یکی از مجریان فارسی زبان خبری خارج از ایران بدرخشد. نیوشا در برنامه تیتر اول به عنوان مجری و گوینده خبر فعالیت می کند و با توجه به گفته های خودش در یکی از لایوهایش از سال ۲۰۱۹ با این شبکه همکاری خود را شروع و همچنان به عنوان یکی از موفق ترین مجریان در حال فعالیت می باشد.

نیوشا صارمی نیوشا صارمی

عکس های نیوشا صارمی

نیوشا صارمی Newsha Saremi پس از اینکه فعالیت خود را در شبکه ایران اینترنشال شروع کرد ، خیلی کمتر از قبل عکس هایی از خود منتشر می کند اما اگر به صفحه او در اینستاگرام سر بزنید در پست های پایینی می توانید عکس های قدیمی و حتی جدیدی از او ببینید و البته ما هم در این بخش چندین عکس جدید از این مجری خوش چهره را برایتان آورده ایم.

نیوشا صارمی

نیوشا صارمی بی بی سی

نیوشا صارمی قبل از اینکه دعوت همکاری شبکه ایران اینترنشال را قبول کند ، به عنوان مجری در شبکه بی بی سی فعالیت داشت ، اما پس از مدتی که شبکه اینترنشنال افتتاح شد ، تصمیم گرفت تا همکاری خود را با بی بی سی فارسی قطع کند و در برنامه چشم انداز ایران اینترنشنال آغاز به فعالیت کند.

نیوشا صارمی

 

یوتیوب نیوشا صارمی

نیوشا صارمی در وب سایت یوتیوب هم فعال است و ویدئو کلیپ هایی از برنامه های مختلف که در آنها به عنوان مجری فعالیت داشته و دارد را قرار می دهد. نیوشا مصاحبه هایش را با کارشناسان یا افراد مختلف در چنل یوتیوب خود منتشر می کند و طبق مشاهداتی که در یوتیوب داشتیم تعداد بازدیدهایش هم بالا می باشد اما این روزها تمرکز بیشتری بر توییتر و اینستاگرام دارد.

 

سوالات متداول

نیوشا صارمی چند سال دارد ؟

نیوشا صارمی متولد 30 مهر 1365 می باشد .

نیوشا صارمی اهل کجاست ؟

نیوشا صارمی در تهران به دنیا آمده است .

آیا نیوشا صارمی در ایران است ؟

خیر او بعد از مهاجرت در کشور انگلستان ساکن می باشد .

نیوشا صارمی اصالتا کجایی است ؟

اصالت نیوشا صارمی به چهار محال بختیاری باز می گردد.

همسر سابق نیوشا صارمی کیست ؟

هادی نیلی همسر سابق نیوشا صارمی می باشد .

 

نیوشا صارمی

نیوشا صارمی

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

بیوگرافی سیما ثابت مجری ، همسر و ماجرای بهایی بودن

بیوگرافی طناز خامه گوینده خبر و مجری ایران اینترنشنال، تجاوز رها اعتمادی

4.8/5 - (5 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا