با ثبت نام در اپلیکیشن 100% بونوس و شارژ هدیهدریافت کنید
بیوگرافی

بیوگرافی نیلوفر پور ابراهیم، زندگی شخصی و ناگفته ها، سن و قد

بیوگرافی نیلوفر پور ابراهیم، زندگی شخصی و ناگفته ها، سن و قد

نیلوفر پور ابراهیم یکی از خبرنگاران خوش سیما شبکه فارسی ایران اینترنشنال هست که مدرک لیسانس خبرنگاری خود را در ایران دریافت کرد و مدتی هم در همانجا مشغول به کار بود. در مقاله امروز قصد داریم تا در مورد زندگی و علایق این خبرنگار خلاق صحبت کنیم ، پس تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

 

نیلوفر پور ابراهیم کیست؟

نیلوفر اصالتا گیلانی و در دهم اردیبهشت ماه سال هزار و سیصد و شصت و پنج در شهر تهران به دنیا آمده و پس از فارغ التحصیلی ، با تمرکز بر روی نویسندگی فعالیتش را شروع کرد و علاقه زیادی به نوشتن در زمینه تاریخ فرهنگ و هنر ، همچنین رمان و پژوهش بر روی ژورنال های دانشگاهی داشته که با توجه به استعدادش در یادگیری زبان انگلیسی به ترجمه رسمی هم می پرداخت.

 نیلوفر پور ابراهیم خبرنگار و مجری

او پس از کسب تجربه و کار در صدا و سیما ایران به عنوان مجری تصمیم به مهاجرت می گیرد و برای ادامه تحصیل به انگلیس رفته و فارغ التحصیل خبرنگاری از لندن می شود. او ابتدا به شبکه صدای آمریکا و پس از افتتاح ایران اینترنشنال به این شبکه پیوست و همچنان از مجری و خبرنگاران فعال در این شبکه به حساب می آید که با اجرای قوی خود در حال فعالیت و تهیه گزارش های مختلف می باشد.

نام نیلوفر پور ابراهیم
سن متولد سال ۱۳۶۵
حرفه و علت شهرت مجری و گوینده
اینستاگرام ندارد
قد ۱۶۵ سانتی متر
وزن ۶۰ کیلو
محل زندگی پاریس
عمل زیبایی ندارد
رابطه و ازدواج نامشخص
رنگ چشم مشکی
رنگ مو مشکی
خالکوبی ندارد

 نیلوفر پور ابراهیم خبرنگار و مجری

اینستاگرام نیلوفر پور ابراهیم

نیلوفر پور ابراهیم متاسفانه بر خلاف دیگر خبرنگاران ایران اینترنشنال ، فعالیتی در اینستاگرام ندارد و بیشتر بر روی توییتر تمرکز کرده و تلاش می کند رویکرد متفاوتی را در این زمینه بکار گیرد. او متمرکز بر کار خود می باشد که با علاقه آن را انجام می دهد.

 نیلوفر پور ابراهیم خبرنگار و مجری

نیلوفر پور ابراهیم مجری ایران اینترنشنال

نیلوفر پور ابراهیم یکی از مجریان خوش صدا و البته کارکشته شبکه فارسی ایران اینترنشنال در لندن هست که در کنار مجریان معروف و موفقی مانند سیما ثابت ، نیلوفر مولایی ، طناز خامه و پانته آ مدیری کار می کند و از گویندگان فعال این شبکه محسوب می شود که به بخش های مختلف در فرانسه رفته و جمع آوری خبر می کند.

 نیلوفر پور ابراهیم خبرنگار و مجری

عکس های نیلوفر پور ابراهیم

از آنجایی که نیلوفر پور ابراهیم در اینستاگرام صفحه ای ندارد نمی توان گفت که عکس های جدیدی که خود او می اندازد را می توان یافت اما با پیدا کردن نامش در فضای مجازی می توان عکس های زیادی از او در حین خبرنگاری و همچنین عکس های با حجاب او در ایران را یافت. نیلوفر با استایل خاص مو لباسش توجه مخاطبان را به خود جلب کرده که در این بخش برای شما به تعدادی از عکس های او پرداخته ایم.

 نیلوفر پور ابراهیم خبرنگار و مجری

نیلوفر پور ابراهیم در صدا و سیما

مرتضی غرقی ، هماهنگ کننده امور بین الملل صدا و سیما در پیامی نوشت که چرا نیروهایی که از جیب ملت تربیت شده اند ، اکنون در خدمت دشمنان ملت هستند و گفت من تاسف می خورم که خبرنگاران ایرانی مانند نیلوفر پور ابراهیم و دیگران یکی یکی از ایران می روند و به جای کار در صدا و سیما به شبکه های خارج از ایران می پیوندند. نیلوفر پور ابراهیم قبل از مهاجرت در صدا و سیما ایران به عنوان خبرنگار مشغول به کار بود اما از آنجایی که تلاش هایش دیده نمی شد و همیشه با برخوردهای زن ستیزانه روبرو بود تصمیم به مهاجرت و همکاری با شبکه های فارسی زبان خارج از کشور گرفت.

 نیلوفر پور ابراهیم خبرنگار و مجری

نیلوفر پور ابراهیم انتخابات فرانسه

یکی از گزارش های جذاب نیلوفر پورابراهیم در مورد انتخابات ریاست جمهوری فرانسه در نهم آوریل سال ۲۰۲۰ بوده که در مورد منتشر شدن سه نظر سنجی جدید از وضعیت کاندیداهای ریاست جمهوری در فرانسه صحبت کرد که او اظهار داشت:

رای دهندگان در فرانسه روز یک‌شنبه پای صندوق‌های رای رفتند تا بتوانند رییس‌جمهوری جدید این کشور را برای پنج سال آینده ، انتخاب کنند. آمار نظرسنجی‌ها می‌گوید امانوئل مکرون و مارین لوپن ، رهبر حزب راست افراطی، دو پیروز دور اول این انتخابات خواهند بود و به دور دوم راه پیدا می کنند. او گفت که بیشتر از ۲۷ درصد در این انتخابات شرکت نکردند و یا هنوز در مورد فرد مورد نظرشان مطمئن نیستند. در نهایت امانول مکرون پیروز این رقابت سیاسی شد و رئیس جمهور منتخب کشور فرانسه لقب گرفت.

 

توییتر نیلوفر پور ابراهیم

نیلوفر پور ابراهیم فعالیت کم و بیشی در توییتر دارد و برعکس اینستاگرام ، در صفحه توییتر خود به انتشار اخبار روز و گزارش های مختلف خود می پردازد ، البته لازم به ذکر از هست که بگوییم خیلی علاقه مند به فضای مجازی نیست و متمرکز بر کار خبرنگاری ، تهیه گزارش در فضای واقعی است.

 نیلوفر پور ابراهیم خبرنگار و مجری

نیلوفر پور ابراهیم خبرنگار با حجاب

نیلوفر پور ابراهیم از خبرنگاران فعال در صدا و سیما بوده که عکس های باحجاب مختلفی دارد اما پس از اینکه به خارج از ایران مهاجرت کرد ، حجاب از سر برداشت و گفت ما زنان ایرانی حق داریم آزادانه تصمیم گرفته و حق زندگی داریم. نیلوفر با استایل خاص و موهای کوتاه زیبایش اتفاقا طرفداران بسیاری هم دارد.

 

گزارش نیلوفر پور ابراهیم

نیلوفر پور ابراهیم را می توان خبرنگاری معرفی کرد با علاقه بسیار به کار خود می پردازد و اگر دقت کرده باشید در گزارش هایش بسیار توانا و با شیوایی صحبت می کند و کاملا مسلط به کارش هست. او تا به حال گزارش های سیاسی ، فرهنگی و هنری بسیاری اجرا کرده که یکی از جذاب ترین آنها مربوط به گزارش او از برند شنل هست که از ابتدای کار تا مرگ او را توضیح می دهد.

 نیلوفر پور ابراهیم خبرنگار و مجری

نیلوفر پور ابراهیم در ایران

نیلوفر پور ابراهیم در ایران با گرفتن مدرک لیسانس در خبرنگاری فارغ التحصیل می شود و کلا شخصیتی آرام دارد و بیشتر تمرکز بر روی حرفه کاریش هست و زندگی خصوصی خود را کاملا از کار جدا کرده و حتی اطلاعات دقیقی از زمانی که در ایران بود ، وجود ندارد.

نیلوفر در صدا و سیما به عنوان خبرنگار فعالیت داشته و باعث تاسف است که خبرنگاران خبره و توانمندی همچون او نمی توانند در کشور خودشان فعالیت آزادانه داشته باشند.

 

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی نیوشا صارمی ، روابط و سن و قد

امتیاز شما به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا