با ثبت نام در اپلیکیشن 100% بونوس و شارژ هدیهدریافت کنید
بیوگرافی

بیوگرافی طناز خامه ، ماجرای تجاوز رها اعتمادی ،سن و قد

بیوگرافی طناز خامه ، ماجرای تجاوز رها اعتمادی ،سن و قد

طناز خامه Tannaz Khamea گوینده خبر و همچنین مجری اینترنشنال هست که از سال ۲۰۱۲ فعالیتش را در این زمینه شروع کرده و همچنان به حرفه خود با پشتکار بیشتر ادامه می دهد. طناز دختری خوش خنده با چهره و صدایی دلنشین مخاطبان زیادی هم در فضای مجازی دارد و ما امروز قصد داریم تا اطلاعات جدیدی در مورد کار ، علاقه مندی ها، حواشی  تجاوز رها اعتمادی و زندگی این روزنامه نویس و گوینده به همراه اطلاعاتی در مورد همسر وی در اختیار شما دوستان همیشگی قرار دهیم ، بنابراین از شما می خواهیم مانند همیشه تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

نام طناز خامه
حرفه و علت شهرت گوینده، روزنامه نویس و مجری
سن متولد سال ۱۳۶۳
رابطه و ازدواج مجرد
قد ۱۶۸ سانتی متر
وزن ۶۳ کیلو
محل زندگی امریکا
رنگ چشم مشکی
رنگ مو مشکی
اینستاگرام دارد
خالکوبی ندارد
عمل زیبایی ندارد

بیوگرافی طناز خامه Tannaz Khamea

زندگینامه طناز خامه

طناز خامه در پانزدهم مهرماه سال ۱۳۶۳ در خامنه و در خانواده چهار نفری به دنیا آمد و برادر بزرگتری به نام آرمین دارد که رابطه دوستانه و خوبی هم باهم دارند و او هم یکی از مجریان شبکه ایران اینترنشنال هست. طناز در سال ۱۳۸۲ پدر خود را از دست می دهد و این شوک همچنان در زندگی اش اثر گذاشته و غم از دست دادن پدرش برایش بسیار سنگین بوده است.

طناز دختر شوخ طبعی است و خودش در مورد فامیلیش می گوید همیشه دوستانم مرا به طنز خامه صدا می کردند و می گفتند که یاد نون خامه ای می افتیم. طناز وقتی که فقط پانزده سال سن داشت ، در سال ۱۳۷۸ تصمیم به مهاجرت می گیرد و به عنوان پناهجو به صربستان رفته و زندگی جدید خود را آغاز می کند ، طناز مدتی هم در استرالیا به نظافت و رسیدگی به سالمندان می پرداخت و در کنارش مشغول درس خواندن هم بود. او برای رسیدن به اهدافی که در ذهن داشت بسیار تلاش کرد اما به قول خودش همیشه زندگی آنطور که دلت می خواهد پیش نمی رود و با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنی که هرگز فکرش را هم نمیکنی که درگیر آن شوی.

بیوگرافی طناز خامه Tannaz Khamea

تاریخ تولد طناز خامه

همانطور که پیش تر هم گفتیم طناز خامه در پانزدهم مهر ماه سال هزار و سیصد و شصت و سه در خامنه به دنیا آمد و برای رسیدن به اهداف خود از ایران رفته و در حال حاضر به عنوان یکی از مجریان خوب اینترنشنال مشغول فعالیت می باشد.

بیوگرافی طناز خامه Tannaz Khamea

طناز خامه اهل کجاست؟

طناز خامه اهل خامنه است و در همان جا هم به دنیا آمده اما در حال حاضر در امریکا زندگی می کند و طرفداران زیادی در فضای مجازی دارد که او را محترم می دانند.

بیوگرافی طناز خامه Tannaz Khamea

اینستاگرام طناز خامه

طناز خامه Tannaz Khamea به عنوان یک مجری و گوینده خبر در فضای مجازی فعالیت دارد و صفحه شخصی در اینستاگرام راه اندازی کرده که به انتشار عکس و فیلم هایی که بیشتر مربوط به حرفه کاری او می شود می پردازد. او بیش از صد کا دنبال کننده دارد و بیش از هزار و پانصد پست تا به امروز در صفحه اش منتشر کرده است. طناز عاشق حیوانات است و دو گربه به نام های سکه و نقره دارد و هر از چند گاهی عکس و فیلم هایی از آنها در صفحه اش منتشر می کند . طناز پس از کشته شدن مهسا امینی و اعتراضات ۱۴۰۱ به حمایت از مردم ایران چندین عکس و فیلم منتشر کرد و نوشت به امید پیروزی نور بر تاریکی.

بیوگرافی طناز خامه Tannaz Khamea

همسر طناز خامه کیست؟

مدتی شایعاتی در مورد جدایی طناز خامه از همسرش در فضای مجازی وجود داشت اما باید بگوییم که طناز هرگز ازدواج نکرده و در حال حاضر هم او مجرد می باشد و طبق گفته خود وقتی خیلی کم سن و سال بوده عاشق پسر همسایه شان می شود و نامه ای برایش می نویسد و با زبانی کودکانه از دلدادگی خود سخن می گوید و وقتی بزرگتر می شود تصوری که از همسر و یا مرد آینده اش داشته به کلی با مردان ایرانی متفاوت بوده و وقتی در جمع های دوستانه و یا فامیل از ملاک هایش صحبت می کرده همه او را مسخره و می گفتند همچین مردی نه در ایران و نه حتی در جهان پیدا نمیشه.

بیوگرافی طناز خامه Tannaz Khamea

بیماری طناز خامه

طناز خامه مدتی درگیر بیماری بود و پانته آ مدیری در صفحه فیسبوک خود در مورد غیبت طناز نوشت: متاسفانه طناز الان خیلی خوب نیست و دکتر ها گفتند که دچار التهاب عصب شده و این اختلال در حال حاضر در دست طناز نمایان شده و باید تا زمانی که التهاب خوب میشه تحت نظر باشه و در بیمارستان بماند و ممکن هست که درمانش یک تا شش ماه طول بکشه. از همه شما که نگرانش بودید تشکر کرد و براتون آرزوی سلامتی کرد.

 بیوگرافی طناز خامه Tannaz Khamea

عکس های طناز خامه Tannaz Khamea

طناز خامه عکس های جالب زیادی در صفحه اینستاگرام خود منتشر می کند و کپشن هایش مانند یک داستان کوتاه جذاب است. او با انتشار عکس های مختلفی از خود ، خاطراتش را بازگو می کند و با گفتن اتفاقاتی که در زندگی برایش پیش آمده معتقد است که همیشه نباید روی خوش زندگی را نشان داد و سختی و تلخی ها هم باید به زبان بیاید و عکس های روزهای سختش را بارها پست کرده و حتی در قسمت هایلایت ، قسمتی را به خاطرات طناز اختصاص داده که با انتشار عکس و دل نوشته هایش مخاطبان را به خود جذب می کند. در این بخش مانند همیشه برایتان چندین عکس از طناز آورده ایم و شما هم می توانید برای دیدن عکس های بیشترش به صفحه او در اینستاگرام بروید.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی گلناز حسینی مجری ،ماجرای خیانت و طلاق

طناز خامه شراره عزیزی

شراره عزیزی هم مانند طناز یکی از مجریان شبکه من و تو بود که از دوستان خوب طناز نیز به حساب می آمد اما او هم تاب فساد اخلاقی این شبکه را نیاورد و از این برنامه خداحافظی کرد و به شبکه ایران اینترنشنال پیوست به عنوان مجری با افرادی مانند سیما ثابت و طناز خامه و همچنین ساناز قاضی زاده همکار شد.

بیوگرافی طناز خامه Tannaz Khamea

طناز خامه در من و تو

طناز خامه در برنامه من و تو از سال ۲۰۱۲ به عنوان مجری و روزنامه نویس شروع به کار کرد که هر از گاهی پیام های نامفهمومی را استوری می کرد که عده ای بر این باور بودند که طناز تحت فشار هست و نمی تواند به صورت واضح صحبت کند تا اینکه در نهایت طناز دلش رو به دریا میزنه و از فساد اخلاقی که در شبکه من و تو وجود دارد صحبت می کند و همکاری خودش را با این شبکه تمام میکنه و باید بگوییم که طناز یکی از سردبیرها و مجری های اتاق خبر بود و طرفداران زیادی هم دارد. او به حدی به ستوه امده بود که در جایی نوشت حاضرم برم در یکی از روستاهای دور افتاده افغانستان زندگی کنم که از زندگی با این شرایط در لندن قطعا بهتره.طناز خامه علت جدایی خود از شبکه منو تورا بی اخلاقی و نبود انسانیت در این شبکه عنوان کرد .

بیوگرافی طناز خامه Tannaz Khamea

طناز خامه و تجاوز رها اعتمادی

بر اساس شایعات به گوش رسیده رها اعتمادی مجری مشهور من و تو در یک اتفاق عجیب به طناز خامه تجاوز کرده و بدون رضایتش با او رابطه جنسی برقرار کرده است و طناز در فیسبوکش خطاب به رها نوشت: انسانیت و معرفت در وجود هر کسی نیست. طناز بارها اعتراف کرد که نمی تواند بخوابد و بی قرار است و اصلا نمی تواند این اقدام رها اعتمادی را هضم کند و در پیامی دیگر در فیسبوک نوشت: هرشب قبل از خواب به خود امیدواری می دهم که شاید بالاخره فردا یک روزی میشه که به من ثابت میکنه همه فکر و احساساتم فقط توهم بوده.. اما افسوس که با گذشت هر روز من بیشتر از قبل احساس می کنم که چه ساده واقعیت های زندگی را توهم خودم می دانستم.

 

تناسب اندام طناز خامه

طناز خامه از تناسب اندامی بسیار خوبی برخوردار است و پاهای کشیده و زیبایی دارد او بسیار به رژیم غذایی خود اهمیت می دهد و هروز ورزش می کند البته باید گفت شغل او نیز این را ایجاب می کند که همیشه مراقب اندام خود باشد .

بیوگرافی طناز خامه Tannaz Khamea

بیوگرافی طناز خامه Tannaz Khamea

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

بیوگرافی نیوشا صارمی مجری ایران اینترنشنال، رابطه و حواشی

بیوگرافی سیما ثابت مجری ، همسر و ماجرای بهایی بودن

امین فردین کیست؟ خبرنگار پشت پرده جنجالی

 

امتیاز شما به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا