با ثبت نام در اپلیکیشن 100% بونوس و شارژ هدیهدریافت کنید
بیوگرافی

بیوگرافی مهیار حسن کلیپ ساز طنز اینستاگرام

بیوگرافی مهیار حسن کلیپ ساز طنز اینستاگرام

مهیار حسن mahyar hassan یکی از چهره های شناخته شده در شبکه اجتماعی اینستاگرام می باشد که با ساخت و انتشار دوربین مخفی های جذاب توانست خود را در دل مخاطبان جا کند و کم کم به چهره تبدیل شود. مهیار همان راننده اسنپ معروف می باشد که با سبک خاص خود ، دوربین مخفی های مهیج و جالبی ساخت و با اجازه مسافرین آن را در پیج اینستاگرام خود منتشر کرد.

مهیار علاقه زیادی به گفتگو در مورد اطلاعات شخصی خود نمی باشد و کاملا متمرکز بر اهداف و کار خود می باشد اما از چهره و صحبتهایش می توان متوجه شد که او متولد دهه شصت می باشد و مجرد است.

مهیار حسن مدتی نیز در برنامه اکسیر فرزاد حسنی به عنوان مجری فعالیت داشته و اتفاقا در کار خود نیز بسیار توانمند عمل کرد اما طبق صحبت هایش با وجود اینکه خیلی تلاش کرد اما هرگز در تلویزیون دیده نشد و تنها در پشت صحنه مدتها سه پایه ها را جابجا می کرد. مهیار حسن وقتی نتواست به هدف خود برای رفتن جلو دوربین تلویزیون برسد تصمیم گرفت تا کار خود را به شکل دیگری ادامه دهد و دیده شود.

بیوگرافی مهیار حسن کلیپ ساز طنز اینستاگرام

مهیار در ساخت کلیپ های خود موضوعاتی را انتخاب می کرد که توجه مخاطبان را به خود جلب کند و زمانی که طرفدارانش زیاد شد ساخت ویدئو کلیپ های طنز را نیز به کار خود اضافه کرد. در این مقاله اطلاعاتی را در مورد این فعال اینستاگرامی در اختیار شما همراهان خوب همیشگی قرار می دهیم ، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

نام مهیار حسن
حرفه و علت شهرت راننده اسنپ ، واینر اینستاگرام
سن متولد دهه ۶۰
رابطه و ازدواج مجرد
قد ۱۷۹ سانتی متر
وزن ۸۷ کیلو
محل زندگی تهران
رنگ چشم مشکی
رنگ مو مشکی
اینستاگرام دارد
عمل زیبایی ندارد
خالکوبی ندارد

بیوگرافی مهیار حسن کلیپ ساز طنز اینستاگرام

دوربین مخفی مهیار حسن mahyar hassan

مهیار حسن با توجه به حضورش به عنوان راننده در مجموعه بزرگ اسنپ ، شروع به ساخت ویدئو کلیپ های پر مخاطب و دوربین مخفی های جذابی که در حین جابجایی مسافران به مقصد بود ، کرد و در نهایت سفر افراد با رضایت آنها کلیپ را در اینستاگرام منتشر کرد و همین موضوع باعث شد تا به واینر اینستاگرامی معروف شود و دوربین مخفی های او مورد توجه تعداد بالایی از افراد و کاربران فضای مجازی قرار گرفت. هرچند او دست توانی در ساخت دوربین مخفی دارد چرا که چند سال قبل زمانی که در کلاس های بازیگری شرکت کرده بود ، اتودویی در مورد اعتیاد ساخته و در کلاس بازیگری نیز نمره کامل را دریافت می نماید. او اتود اعتیاد را در پیج اینستاگرام خود منتشر کرد و بسیار مورد توجه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی میلاد قاسمی خواه،واینر طنز اینستاگرام

اینستاگرام مهیار حسن

مهیار حسن فعالیت خوبی در اینستاگرام دارد و در بستر این شبکه اجتمای به شهرت رسید و می توان گفت یکی از برترین افرادی می باشد که دوربین مخفی های جالب و خلاقانه ای می سازد هرچند به علت ساخت همین دوربین مخفی مدتی از مار کردن منع شد و پیج او نیز از دسترس خارج شد اما مدتی بعد او فعالیتش را مجدد آغاز نمود. مهیار حسن دو پیج اینستاگرامی دارد که پیج اصلی او بیش از یک میلیون دنبال کننده دارد و عمده پست هایی که منتشر می کند دوربین مخفی هایش بوده که البته در حال حاضر کمتر شده است و بیشتر کلیپ هایی می باشد که او با همکاری دوستان خود ساخته و منتشر می کند.

بیوگرافی مهیار حسن کلیپ ساز طنز اینستاگرام

دستگیری مهیار حسن mahyar hassan

مهیار حسن در یکی از دوربین مخفی هایش در مورد فیلتر شدن اینستاگرام و تلگرام صحبت کرد و مدتی در فضای مجازی خبری از او نبود و خبرهایی مبنی بر دستگیری او پخش شد. پیج اینستاگرامش از دسترس خارج شد و مدتی نیز از کار و فعالیت ممنوع شد و چند وقتی طول کشید تا دوباره به فضای مجازی بازگردد و کار خود را از سر بگیرد. جالب اینجاست که خود مهیار صحبتی از دستگیری و یا حتی صحت یا دروغ بودن خبرها به میان نیاورد و فعالیت خود را ادامه داد و بیشتر روی ساخت کلیپ های طنز متمرکز شد.

بیوگرافی مهیار حسن کلیپ ساز طنز اینستاگرام

رپ خواندن مهیار حسن

یکی از خلاقیت های جالب توجه مهیار حسن ، رپ خواندن او می باشد که اتفاقا دوربین مخفی های جالبی نیز با این سبک و شیوه خوانندگی ساخته است. نمونه رپ خوانی او در پیج او وجود دارد و می توانید برای دیدن کلیپ های طنز رپ او به اینستاگرامش سر بزنید. او در یکی از فیلم هایی که از رپ خوانی بداهه در سوپر مارکت منتشر کرده است ، بسیار مورد توجه قرار گرفت و طرفدارانش از او خواستند تا بیشتر رپ بخواند و کلیپ های طنز با رپ خواندن نیز بسازد.

جدیدترین دوربین مخفی مهیار حسن

جدیدترین دوربین مخفی مهیار حسن را می توانید در وب سایت یوتویوب او ببینید. در این فیلم او به همراه دوست خود تظاهر به خراب بودن ماشین تاکسی می کند و مسافر خانمی که در ماشین می باشد را سر کار می گذارند که باید بوق بزند تا ماشین راه بیافتد و اتفاقات جالبی که در ادامه رخ می دهد.

بسته شدن پیج مهیار حسن

مهیار حسن فعالیت خوبی در اینستاگرام دارد و کلیپ های بسیاری را در آن قرار می دهد اما مدتی پیج او بسته شد و در مورد علت آن کسی اطلاعات دقیقی ندارد اما شایعاتی مبنی بر اینکه پلیس فتا پیج او را از دسترس خارج کرد وجود داشت و تا مدتی فعالیتی در آن وجود نداشت. در حال حاضر پیج او در حال فعالیت می باشد و کلیپ های متفاوتی در آن پست می شود.

بیوگرافی مهیار حسن کلیپ ساز طنز اینستاگرام

یوتیوب مهیار حسن

مهیار حسن علاوه بر حضور فعال در اینستاگرام ، فعالیت بالایی نیز در وب سایت یوتیوب دارد و کلیپ و دوربین مخفی های بسیاری در چنل او وجود دارد. مهیار با انتشار فیلم کوتاهی از کلیپ های خود در استوری اینستاگرامش از طرفداران خود می خواهد تا برای دیدن ادامه فیلم او را در وب سایت یوتیوب دنبال کنن و کلیپ هایش را سابسکرایب کرده و زنگوله را برای اطلاع از جدیدترین فعالیت هایش روشن کنند. لاز به ذکر است که بگوییم مهیار علاوه بر اینستاگرام ، از طریق یوتیوب نیز کسب درآمد دارد و از فعالیت خود راضی می باشد.

بیوگرافی مهیار حسن کلیپ ساز طنز اینستاگرام

مهیار حسن در از بان تا تان

مهیار حسن علاقه زیادی به بازیگری دارد و با توجه به اینکه تجربه ای جدی در تئاتر ندارد در نمایش از بان تا تان به کارگردانی اشکان درویشی نقش شهید مدافع را بازی می کرد و اولین تجربه بازیگری او در تئاتر زمانی بود که در ورک شاپ های هومن سیدی شرکت کرده و در نمایش مرد بالشی که کار دانشجویان بود ، ایفای نقش می کند. از بان تا تان نمایشی متفاوت درباره شهدا بوده که در تماشاخانه سپند اجرا شد.

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

بیوگرافی حمید شربتی، روابط و دوست دختر

واینرهای طنز معروف اینستاگرام را بشناسید

امتیاز شما به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا