با ثبت نام در اپلیکیشن 100% بونوس و شارژ هدیهدریافت کنید
بیوگرافی

بیوگرافی سیما غیاثی، زندگی خصوصی و همسر، علت جدایی از من و تو

بیوگرافی سیما غیاثی، زندگی خصوصی و همسر، علت جدایی از من و تو

سیما غیاثی مجری شبکه منو تو شبکه ایران اینتر نشنال یکی از مجریان خوش سابقه و محبوب در بین مردم ایران می باشد که با اجرا و صدای دلنشین خود همیشه مورد توجه قرار گرفته و برنامه های اجرایی او همیشه پر مخاطب بوده است. در ادامه زندگینامه سیما غیاثی و همسرش ، علت جدایی او از شبکه منو تو حواشی این مجری محبوب را شرح می دهیم .

نام سیما غیاثی
حرفه و علت شهرت مجری و گوینده
سن نامشخص
قد 165 سانتی متر
وزن 62 کیلوگرم
رابطه و ازدواج نامشخص
محل تولد تهران
محل زندگی لندن
اینستاگرام ندارد
عمل زیبایی دارد
رنگ چشم مشکی
رنگ مو مشکی
خالکوبی ندارد

سیما غیاثی کیست؟

سیما غیاثی در یکی ازمحله های قدیمی تهران به دنیا آمده اما در کودکی به دلیل شغل پدرش به همراه خانواده به شهرتاریخی قزوین نقل مکان می کنند و او کودکی تا جوانی خود را در همین شهر می گذراند ، دوران ابتدایی و دبیرستان خود را هم به خوبی پشت سر گذاشت اما اطلاعات دقیقی از محل دانشگاه و حتی رشته تحصیلی او در دسترس نیست. سیما غیاثی اصالتا از طرف پدر و مادر خود تهرانی و خودش هم در همین شهر به دنیا آمد. آز آنجاییکه که سیما تمرکز کاملی روی حرفه خود دارد ، اطلاعات شخصی خود را کمتر در میان گذاشته و متاسفانه هیچ صفحه شخصی و رسمی از او وجود ندارد و تنها صفحه فیسبوک او دی اکتیو نشده اما فعالیت آنچنانی هم در آن ندارد.

 

سیما غیاثی در تلویزیون ایران

سیما غیاثی بسیار تلاش کرد تا بتواند در صدا و سیما به عنوان مجری یا گوینده فعالیتش را آغاز کند اما تلاش هایش بی ثمر بود و تنها مدتی در تلویزیون شهر قزوین مشغول به کار شد. همکاری او با شبکه استانی قزوین آن چیزی نبود که دلش می خواست و hو به اهداف بالاتری فکر می کرد اما زمانیکه نتوانست در صدا و سیما پستی که می خواهد را بگیرد ، تصمیم به مهاجرت از ایران می گیرد.

 

سیما غیاثی با حجاب

سیما غیاثی مدتی را در شبکه استانی شهر قزوین مشغول به کار شد و از آنجایی که قانون حجاب در ایران اجباری می باشد ، او نیز در تبعیت از این قوانین با حجاب مقنعه در برنامه ها ظاهر می شد که بعد از مهاجرت و کشف حجاب در ابتدا بعضی از افراد شوکه شدند.

بیوگرافی سیما غیاثی

سیما غیاثی مجری اتاق خبر

سیما غیاثی پس از مهاجرت فعالیتش را در شبکه پر بیننده من و تو که متعلق به مرجان و کیوان عباسی است ، آغاز کرد. او خیلی سریع با توجه به تواضع و چهره مهربانش در دل بینندگان جا گرفت و اجرای او در برنامه اتاق خبر مخاطبان این برنامه را چند برابر کرد. سیما سالها در این شبکه به عنوان مجری و گوینده همکاری کرد و از اینکه صاحبین این شبکه او را به خانواده بزرگ من و تو دعوت کردند همیشه قدردانشان بوده و بارها از آنها تشکر کرده است.

 

عشق سیما غیاثی به مجری گری

سیما غیاثی در یکی از صحبت هایش گفته بود که از دوران نوجوانی علاقه شدیدی به گویندگی و خوانندگی داشته و در تمام اوقات فراغت کودکی خود تمرین هایی در جایگاه مجری گری انجام می داد و در کنار آن با توجه به استعداد و صدای دلنشینش تمرین های خوانندگی را نیز انجام می داد. سیما در نوجوانی تصمیم می گیرد تا در این حرفه به فردی بی مثال تبدیل شود و تمام تمرکز و تلاش خودش را می کند تا به هدف خود برسد و صادقانه اگر بخواهیم بگوییم ، این روزها از او به عنوان یکی از مجریان حرفه ای و با تجربه یاد می شود.

 

سابقه کار سیما غیاثی

سیما غیاثی  فعالیت خود را در زمینه مجری گری از سال 1376 شروع کرده ومدتی را در دو شبکه من و تو و ایران اینترنشنال فعالیت داشته ، او در ابتدای فعالیتش  برای صدا و سیمای استان قزوین کار می کرد و در سال 1385 برای استخدام رسمی صدا و سیما آزمون می دهد اما متاسفانه درخواست او رد می شود و یکی از دلایلی قبول نشدن او این بود که حاضر نشد به دلیل مخالفتش با حجاب اجباری چادر سر کند و در نهایت حکم اخراجش صادر شد. او درآخر تصمیم گرفت تا در سال 1390 برای پیشرفت در زمینه ای گویندگی و رسیدن به رویاهای دوران کودکی اش کشور را برای همیشه ترک کند و حالا تبدیل به یکی از سلبیریتی های ایرانی خارج  نشین شد. سیما بعد از اینکه از ایران مهاجرت می کند ، به شبکه فارسی زبان من و تو در شهر لندن ملحق می شود. در ابتدای پیوستنش به شبکه من و تو تمرکز خود را روی برنامه های علمی سرگرمی و سیاسی می گذارد ، سیما چون در ایران سابقه فعالیت در زمینه ی مجری گری  در ایران را داشت با فن بیان بسیار قوی در برنامه ها ظاهر شد که به محبوبیت بیشتر او انجامید .

سپاس گذاری سیما از من و تو

سیما در صحبت هایش بارها  از مرجان و کیوان عباسی تشکر می کرده و می گویید سپاسگذارم  که به من اجازه دادند تا در شغلی که از کودکی آرزویم بوده و در نوجوانی و جوانی برایش خیلی تلاش کردم ، برسم و اجازه دادند تا در شبکه من و تو فعالیت کنم. او چندین بار در صفحه اینستاگرامش گفته بود که شبکه من و تو خونه دوم منه. سیما همیشه مورد احترام مرجان و کیوان عباسی بنیان گذاران شبکه من و تو بوده است ، اما او بعد ازسالها فعالیت  دراین شبکه  به عنوان گوینده خبر تصمیم به رفتن به شبکه ایران اینترنشنال را گرفت  و مجری برنامه امروز شد و در آنجا فعالیت خود را ادامه داد. وی در حال حاضر یکی از مجریان توانای ایرانی است که استعداد بسیار خوبی در این زمینه داراست.

بیوگرافی سیما غیاثی

چرا سیما غیاثی از من و تو رفت

او درباره علت رفتش از شبکه من و تو گفت : هر آمدنی یه رفتنی دارد و هیچ چیز ثابت و پایدار نیست و زندگی همیشه در حال تغییر است و رفتن هم بخشی از زندگی من است که من آنرا با جان و دل پذیرا هستم . پوریا زراعتی هم که یکی از همکاران با تجربه و موفق سیما در شبکه من و تو بوده است  که او هم  پس از سیما به شبکه فارسی زبان ایران اینترنشنال پیوست.

 

 سیما غیاثی در ایران اینترنشنال

سیما غیاثی پس از مدت ها همکاری با شبکه من و تو همانند اکثر مجریان حرفه ای آن به شبکه ایران اینترنشنال پیوست و در برنامه امروز همکاری خود را با این شبکه آغاز کرد. سیما یکی از مجریان با تجربه و دوست داشتنی ایرانی است که خیلی سریع توانست همانند قبل در کار خود بدرخشد و با اجرای خود توجه بینندگان را به خود جلب کند. برنامه امروز هر شب ساعت بیست و دو با مجری گری سیما از شبکه ایران اینترنشنال پخش می شود و شما می توانید جهت داشتن اطلاعات از اخبار و اتفاقات روز ایران این برنامه را تماشا کنید.

بیوگرافی سیما غیاثی

زندگی سیما را چه حواشی تحت تاثیر خود قرار داد؟

در دنیای امروز هراز گاهی  حواشی پیرامون زندگی انسانهای موفق و معروف  را مشاهده می کنیم ، سیما غیاثی هم از این قاعده مستثنی نبوده است  و باعث شد پس از موفقیتهای پی در پی اش در شبکه من و تو و به ویژه بخاطر صدای زیبایی که در خوانندگی داشت زندگی او هم دچار حاشیه شود. حواشی های سیما شامل مواردی مانند بازگشتش به ایران ، کناره گیری از مجری گری ، درگیری هایش با بعضی از همکارانش در شبکه من و تو و اخراجش از این شبکه بوده است.

 

اینستاگرام سیما غیاثی

سیما غیاثی برای برقرای ارتباط بهتر با مخاطبانش  و پاسخ دهی به سوالات آنها تصمیم می گیرد تا صفحه شخصی خود را در اینستاگرام راه اندازی کند و این صفحه تا مدتی قبل هم فعال بود اما در حال حاضر نامی از او در اینستاگرام وجود ندارد. در گذشته تنها با جستجو کردن نام او خیلی زود به صفحه رسمی او می رسیدید اما  بعد از جدایی از شبکه من و تو ، سیما پیچ خود را دی اکتیو کرد و برای غیرفعال کردن پیجش هیچ توضیحی به طرفدارانش نداد.

بیوگرافی سیما غیاثی

منبع در آمد سیما غیاثی از کجاست؟

یکی از سوالات رایجی که همیشه برای مخاطبان سلبیریتی ها پیش می آیید این است که منبع در آمد آنها از کجاست و یا اینکه میزان در آمد آنها چه مقدار است؟ بسیاری از مخاطبان سیما غیلثی هم در مورد درآمد وی کنجکاو بوده اند. سیما یکی از مجریان حرفه ایی در شبکه فارسی زبان اینترنشنال است که سالها برای رسیدن به این جایگاه تلاش کرده است و قطعا توانسته درآمد چشمگیری برای خود داشته باشد اما تا به حال میزان دقیقی از سطح درآمد سیما منتشر نشده است.

 

سیما غیاثی چه دیدگاهی در مورد آواز خواندن زنان ایرانی دارد؟

سیما غیاثی صدای زیبا و دلنشینی دارد ، در ویدئویی  که از اومنتشر شده ، وقتی که از او پرسیدند چرا در آشپزخانه می خوانی؟ در پاسخ گفت: زنان ایرانی در نهایت محدودیت و ظلمی که بهشون شده یه عمرهست  که موقع آشپزی و فقط برای دل خودشون  آواز می خوانند و تنها آهنگی که زنان ایرانی رو همراهی میکنه صدای قابلمه ، قاشق ، چنگال و ظرفهاست. علاقه و عشق او به خوانندگی را میتوانیم در این ویدئو که در آشپزخانه خانه ی خود می باشد در حین خواندن آهنگ ای شرقی غمگین ، فریدون فرخزاد مشاهده کنیم. یکی دیگر ازآهنگ های ضبط شده توسط سیما غیاثی را در استادیو به نام بانگ آزادی است که در یکی دیگر از ویدئوهایی که از اومنتشر شده می توانیم ببینیم.

 

همسر و فرزند سیما غیاثی چه کسانی هستند؟

در برخی از صفحات مجازی گفته شده همسر سیما یک موزیسین است و فرزندی هم ندارد اما تا به حال اطلاعات دقیق و درستی از ازدواج سیما  توسط خودش در دسترس نبوده و حتی در گذشته هم او هیچ عکسی از خانواده اش را منتشر نکرده است.

 

عکس همسر سیما غیاثی

شایعاتی مبنی بر ازدواج سیما غیاثی با یک موزیسین وجود دارد و این اطلاعات موثق نیست ، ممکن است تنها حاشیه های فضای مجازی باشد و عکسی از همسر سیما غیاثی در هیچ صفحه ای وجود ندارد.

بیوگرافی سیما غیاثی

همراهی سیما غیاثی  با خیزش مردمی ایران

سیما غیاثی  دل خوشی از جمهوری اسلامی ندارد و خود او هم زخم خورده همین رژیم می باشد و بارها نفرت خود را بازگو کرده و در آخرین پست فیس بوک خود نوشت : اینک در بزنگاه تاریخ ما ایستاده ایم با شکوه با آرمان همبستگی به نام نامی ایران آباد ایران آباد آزاد ایران زن زندگی آزادی مرد میهن.

 

سیما غیاثی و کسری غیاثی

کسری غیاثی یکی دیگر از مجریان شبکه منو تو است که بخاطر تشابه فامیلی با سیما غیاثی عده ای فکر می کنند این دو مجری منو تو با هم فامیل و یا خواهر برادر هستند که این موضوع درست نیست و فقط یک تشابه فامیلی است .

تناسب اندام سیما غیاثی

سیما غیاثی از تناسب اندام بسیار خوبی برخوردار است و با پاهایی کشیده و جذاب اندام بسیار زیبایی دارد اوبه تغذیه خود بسیار اهمیت می دهد و بخاطر شغلی که دارد همیشه ورزش می کند تا تناسب اندام خود را حفظ کند .

 

سن سیما غیاثی

سیما غیاثی علاقه ای به انتشار اطلاعات شخص خود نداشته و در مورد تاریخ دقیق تولد او اطلاعات درستی در دسترس نیست و عده ای بر این باور هستند که او متولد سال 1360 در تهران می باشد.

بیوگرافی سیما غیاثی

سیما غیاثی چرا نیست؟

سیما غیاثی فعالیتش را در شبکه من و تو شروع کرده و مدتی مخاطبان این شبکه از او بی خبر بودند و دیگر او را در این شبکه ندیدند و باید بگوییم که سیما همکاری خود را با شبکه من و تو قطع کرده و در حال حاضر در برنامه امروز شبکه ایران اینترنشنال فعالیت می کند.

 

خوانندگی سیما غیاثی

سیما غیاثی علاقه زیادی به خوانندگی داشته و بارها فیلم های کوتاهی از او در حین خواندن دیده ایم و زیباترین آن زمزمه آهنگ ای شرقی غمگین بازم آفتاب در اومد فریدون فروغی بوده است که فیلم کوتاهی از آن در فضای مجزی  پخش و دست به دست می چرخد.

 

آهنگ سیما غیاثی

سیما غیاثی از کودکی استعداد خواندن داشته و همیشه در خانه به تمرین پرداخته و آهنگ خون ارغوان ها را با صدای او می توانید بشنوید.

 

عکس سیما غیاثی

سیما غیاثی مجری زیبا ، با چهره ای جذاب می باشد که عکس های زیادی از او با لباسهای رنگی و شیک در فضای مجازی وجود دارد که در این بخش برای شما همراهان عزیز چند نمونه را به اشتراک می گذاریم.

بیوگرافی سیما غیاثی

بیوگرافی سیما غیاثی

بیوگرافی سیما غیاثی

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

بیوگرافی پانته آ مدیری مجری ایران اینترنشنال، زندگی خصوصی و همسرش

بیوگرافی سیما ثابت مجری ، همسر و ماجرای بهایی بودن

بیوگرافی نیلوفر مولایی ،زندگی شخصی و عکسهای خصوصی،سن و قد

امتیاز شما به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا