با ثبت نام در اپلیکیشن 100% بونوس و شارژ هدیهدریافت کنید
بیوگرافی

بیوگرافی آرزو صادقی (بلاگر معروف 526K فالور) + عکس ها

بیوگرافی آرزو صادقی (بلاگر معروف 526K فالور) + عکس ها

آرزو صادقی در حال حاضر ۲۳ سال سن دارد و به شکل دیوانه واری عاشق کشور و فرهنگ کره است و کاملا به زبان کره ای تسلط داره و قسمت جالب این هست که کلی هم دوست کره ای داره ، آرزو یک برادر دو قلو به نام امید داره که اونم بلاگرهست. اگر به بیوگرافی و زندگی شخصی آرزو صادقی +عکس های شخصی علاقمند هستید این مقاله را تا انتها دنبال کنید .

آرزو صادقی arezoo sadeghi

آرزو صادقی Arezo Sadeqi

آرزو صا‌دقی متولد سال ۱۳۷۸ در شهر تهران می باشد و یه برادر دوقلو هم داره که اسمش امید هست ، هر از گاهی در کلیپ ها و چالش هایی که آرزو در صفحه خودش می رود با حضور برادر دو قلویش هست.

آرزو صادقی در صفحه اینستاگرامیش اسمش سوان هست که درواقع اسم هست که دوستای اینترنشنالش بتونن راحت تر صداش کنند.

آرزو صادقی arezoo sadeghi

اینستاگرام آرزو صادقی Arezo Sadeqi

درحال حاضر آرزو صادقی با ایدی _sowan_ در اینستاگرام فعالیت می کند که نزدیک به ۵۲۶ کا فالور دارد. آرزو صادقی علاوه بر اینکه در اینستاگرام عکس های خود را می گذارد ، کلیپ های خنده دار و چالش های با مزه هم می رود.

اینستاگرام آرزو صادقی

 

فعالیت های آرزو صادقی Arezo Sadeqi

آرزو صادقی علاوه بر اینکه در تیک تاک ، اینستاگرام ، یوتیوب هست در فانی میت و برنامه های دیگر هم فعالیت می کند. او با ساختن چالش های با مزه به همراه دوستان و برادرش موفق شد تا در فضای مجازی دیده و  معروف شود ، همچنین در یوتیوب نیز فعالیت بسیاری دارد و چالش ها ، سوال جواب های زیادی هم انجام میدهد. آرزو هر از گاهی هم با دوستان خارجی خود در اینستاگرام لایو می گذارد.

 

درآمد آرزو صادقی Arezo Sadeqi

منبع درامد آرزو صادقی از طریق اینستاگرام و فعالیت او در استوری ها و تبلیغاتی است که انجام می دهد که ، هر تبلیغ بستگی به خواسته مشتری دارد که میتواند استوری باشد ، پست باشد ، پست و استوری باشد ، استوری با صدای آرزو باشد و … که تعرفه هر کدام از تبلیغات نیز به صورت جداگانه است که بستگی به نوع تبلیغی دارد که انجام می دهد.

مطلب پیشنهادی: بیوگرافی پانیذ اسماعیلی کودک ۸ ساله با ۲.۵ میلیون فالور + عکس

 

دوستان آرزو صادقی

دوستان آرزو که در اخرین پست اینستاگرامش هم جشن یک سالگی رفاقتشون گرفتن پوربلک ، بهار پینکی ، نازنین کاتسومی و برادرش امید هست. آرزو دوستای خارجی دیگه ای هم داره اونا کره ای ، ترک ، عرب ، ژاپنی ، چینی ، هستند که هر از گاهی باهاشون لایو هم میزاره.

آرزو عاشق زبان کره ای و کشور کره است ، که زبان کره ای رو هم کامل بلد هست.

آرزو صادقی و دوستان

آرزو عاشق کدوم کشور هست؟

آرزو صادقی عاشق کشور کره است و زبان کره ای رو کامل بلده ، همچنین زبان ژاپنی رو هم تا حدودی بلد هست. آرزو همیشه میگه که عاشق کره ، غذاهای کره ای ، شهر های کره و زبان کره ای هست و اگر بخواد مهاجرت کنه حتما به کره مهاجرت می کنه. دوستای کره ای زیادی داره که همیشه باهاشون کلیپ درست میکنه و لایو دو نفره میرند توی اینستاگرام و کلی کارای دیگه که اگر شما هم پیجش رو فالو کنید از تموم‌ کاراش با خبر می شوید.

آرزو صادقی

آرزو علاوه بر چالش هایی که میره ، کلیپ های خنده داری که میزاره و دابسمش هایی که میگیره گاهی وقتا اموزش میکاپ هم در پیجش میزاره که توی هایلایت استوری هاش میتونین ببینید. آرزو نقاشی کردن رو هم‌ خیلی دوست داره ، وقتایی که حوصلش سر میره میشینه انیمه میکشه و‌ عاشق سگ هاست خودش هم‌ یه سگ به اسم نیکی داره.

 

آرزو صادقی و برادرش امید

آرزو صادقی یک برادر دو قلو له نام امید صادقی دارد این خواهر برادر روابط بسیاری صمیمی با یکدیگر دارند و در اکثر کلیپ های اینستا و یوتیوب با هم همکاری می کنند امید نیز مانند آرزو در اینستاگرام فعالیت می کند این خواهر و برادر هر دو عاشق تتو هستند و تتو های زیادی رو بدن خود دارند و در بسیاری از موارد سلیقه شبیه به هم دارند .

آرزو صادقی و پریسا پور بلک

پریسا پور بلک یکی از واینر ها و بلاگر های بسیار معروف اینستاگرام هست که با کلیپ های فان و طنز خود به شهرت رسید و اکنون یک پیج میلیونی در اینستاگرام دارد .آرزو و پریسا دوستی صمیمی با یکدیگر داشتند و در بسیاری از کلیپ های اینستاگرام و ویدیو های یوتیوب باهم همکاری می کردند اما بعد از مدتی این دوستی بهم خورد و پریسا از جمع آرزو و دوستانش فاصله گرفت دلیل این فاصله هنوز مشخص نیست .

 

آرزو چه چیز هایی دوست داره؟

آرزو همونطور که گفتیم عاشق کره است ، عروسک lol هم خیلی دوست داره جوری که تیپ و استایل موهاشم شبیه عروسک ها و‌انیمیشن هاست همیشه ، عاشق یونیکورن هست و ‌یه چراغ خواب چرخ و فلکی یونیکورن داره که خیلی دوسش داره ، همچنین ماهی بادکنی که هدیه ارزشمندیه براش با ست لیوان بشقاب اسمش ، یه کتاب سه بعدی راجب فضا داره که خیلی براش جذاب و ارزشمند هست. جز این موارد کلی چیزهای دیگه هم هست که آرزو خیلی دوست داره مثل : فیکورهای انیمه های مورد علاقش ، مانگاهای مختلف با داستان های جدا ، عروسک‌ سنسور دار lol که پرواز میکنه ، ابنبات کره ای ، لباس و اکسسوری های کره ای و….. خیلی چیزهای دیگه که آرزو به آنها علاقه زیادی داره.

 

مطلب مرتبط پیشنهادی: بیوگرافی کامل میا پلیز (کیمیاروانگر)یوتیوبر معروف +عکس

ورزش مورد علاقه آرزو صادقی چیست؟

آرزو عاشق ورزش پیلاتس هست که جز پیلاتس ورزش بسکتبال رو هم خیلی بهش علاقه مند هست ، به تازگی شروع به یادگیری بسکتبال کرده و همیشه میگه بعد پیلاتس بسکتبال محبوب ترین ورزش براش هست.

کلی با توپ بسکتبال سر به سر برادر دوقلوش میزاره و اذیتش میکنه.

چالش های آرزو ؟

آرزو همیشه در حال چالش رفتن و شوخی با داداشش و دوستاش هست. از چالش هایی که با داداشش میره مجبورش میکنه چشم بسته انتخاب کنه هر موردی که نشون میده رو بعدش بپوشه و باهاش راه بره ، یا یکسری عکس از بازیگر و خواننده کره ای میاره و به داداشش میگه حدس بزن سن واقعی اینا چنده اگر برنده شی مهمونت میکنم‌ هرجا دوست داری . چالش های مختلفی توی پیج آرزو میبینید از بازی های با نمک گرفته تا حدس و اذیت کردن و …. همیشه هم خوش خنده و خندون جلوی دوربین حاضر میشه.

آرزو صادقی

 

آرزو صادقی از کف سئول

آرزو صادقی از کف سئول یک برنامه یوتیوبی است که آرزو در مورد فرهنگ و شرایط کره جنوبی صحبت می کند و اطلاعات جالبی را در مورد این شهر و مردم کره جنوبی ارائه می دهد. مهمترین منبع درآمد آرزو نیز از همین طریق است.

آرزو صادقی آنباکسینگ کره ای

همانطور که گفته شد آرزو علاقه زیادی به کشور کره ،مردم فرهنگش داره آرزو در اکثر ویدیو های خود در حال تست خوراکی های کره ای مثل نودل و رامن هست و یا وسایلی که از فروشگاه های کره ای خریده رو جلوی دوربین آنباکسینگ می کنه این ویدیو ها برای کسانی که مثل آرزو به کره علاقه دارند بسیار جذاب و پر بازدید هست .

 

آرزو صادقی آکواریوم

در یکی از برنامه های پخش شده توسط آرزو صادقی او به سمت خرید آکواریوم می رود و انواع مختلف ماهی ها را به طرفداران خود معرفی می کند. در این برنامه او در نهایت عنوان می کند خفن ترین آکواریوم موجود در برنامه را خریداری کرده که این مسئله در تمامی وب سایت ها نیز به صورت کامل پخش شد.

 

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی کامل دیانا رحیمی شاخ اینستاگرامی با ۲.۶ میلیون فالوور + عکس ها

بیوگرافی کامل صنم سمیع پور بلاگر زیبای ایرانی با شوهر هندی +عکس

 

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا