با ثبت نام در اپلیکیشن 100% بونوس و شارژ هدیهدریافت کنید
بیوگرافی

بیوگرافی پارمیدا ممقانی ،رابطه با مبین و ازدواج با کیارش

بیوگرافی پارمیدا ممقانی

پارمیدا ممقانی parmida mamaghani هم یکی دیگر از سلبریتی های اینستاگرام که در عرصه مدلینگ فعالیت می کند و چهره و اندام جذاب وی باعث شهرتش شده است و بعنوان اینفلوئنسر کسب درآمد می کند. اما پارمیدا ممقانی کیست؟ سئوالی که برای بسیاری ار کاربرات این روزهای فضای مجازی پیش آمده است. با ما همراه باشید تا به این سوال پاسخ دهیم.

خانواده پارمیدا ممقانی

پارمیدا ممقانی و مادرش

 

پارمیدا ممقانی اصالتا ایرانی است و در تاریخ 7 اسفند 1372 در یک خانواده 5 نفره متولد شده است دو برادر دارد به نامهای رامیار و آرش ممقانی و هم اکنون همراه همسرش در ترکیه زندگی می کند.

 

نام پارمیدا ممقانی parmida mamaghani
حرفه و علت شهرت مدلینگ، چهره و اندام جذاب
قد 170 سانتی متر
وزن 58 کیلو گرم
رنگ مو خرمایی
رنگ چشم قهوه ای
سن متولد 7 اسفند 1372
روابط و ازدواج متاهل
محل زندگی ترکیه
خالکوبی روی ساعد
عمل زیبایی بله

تحصیلات پارمیدا ممقانی

پارمیدا تحصیلات خود را در کارشناسی رشته مهندسی پزشکی در ایران به اتمام رساند. شغل پارمیدا با تمام این اوصاف تا رشته تحصیلی اش خیلی فاصله دارد و در زمینه ی مدلینگ فعالیت می کند. او به دلیل جذابیتی که دارد رفته رفته بر تعداد فالور های خود افزود با آنکه در پیجش در زمینه خاصی آموزش و محتوای ارزشمندی تولید نمی کند. او اکنون در پیجش به ثبات نسبی رسیده است و در یوتیوب مشغول تولید محتواست.

قد و وزن پارمیدا ممقانی

 

 

قد پارمیدا 170 سانتی متر و وزن او حدود 58 گیلوگرم است. در رشته فیتنس فعالیت می کند و از اوقاتی که در باشگاه مشغول ورزش است استوری و پست های زیادی منتشر کرده است.

پارمیدا ممقانی قبل عمل

پارمیدا قبل از عمل زیبایی چهره ایی معمولی داشت اما اگر فیلم های قدیمی وی که با مبین در ایران ضبط شده را ببینید و فیس پارمیدا را با چهره جدیدش مقایسه کنیم می توانیم کاملا متوجه تغییرات و عمل در چهره وی شویم. پارمیدا چون وارد عرصه مدلینگ شده است برای جذلبیت بیشتر دست به عمل های زیبایی زده.

روابط عاشقانه پارمیدا دهقانی

مبین ام دی و پارمیدا ممقانی

 

 

مبین ام دی وقتی که پارمیدا هیچ شهرتی نداشت با او در ارتباط بود و با هم رابطه ی بسار خوبی داشتند. در فیلم هایی که مبین ام دی منتشر می کرد پارمیدا هم حضور داشت و این نقطه ی آغاز شهرت پارمیدا شد و همین باعث جذب فالور برای پارمیدا شد. مبین ام دی هم اکنون 1.4 میلیون فالور دارد و در زمینه تولید کلیپ های طنز که بیشتر با روسری و پوشیدن لباس های دخترانه است فعالیت می کند. رابطه احساسی مبین و پارمیدا باعث شد شهرتشان بیشتر شود اما نتیجه و سرانجام خوبی برای هیچکدام نداشت که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

مهاجرت پارمیدا به ترکیه

 

وقتی پارمیدا تصمیم گرفت به ترکیه مهاجرت کند ، اوضاع رابطه عاطفی بین او و مبین بهم ریخت و سرانجام پارمیدا رفت و مبین را تنها گذاشت و آن طوری که پیداست مبین با افسردگی شدید مواجه شد چون مدت زمان زیادی ویدیو تولید نکرد. پارمیدا هم که به امید زندگی جدید به ترکیه رفته بود شروع به فعالیت بعنوان اینفلوئنسر کرد و موفق هم شد و در این راه با یک مربی بدنسازی به نام کیارش فتحی آشنا شد.

همسر پارمیدا دهقانی

 

کیارش مدرس فتحی از افراد معروف در زمینه بدنسازی و تناسب اندام است و در بین مخاطبانش طرفداران بسیاری دارد و در پیج اینستاگرامش 237 هزار نفر فالور دارد. او خودش را مدرس بین‌المللی و فدراسيون همگانى معرفی کرده است. پارمیدا دهقانی و کیارش مدرس پس از مدتی رابطه دوستی هم اکنون با هم ازدواج کرده اند و آنطور که از پیج اینستاگرام هر دو نفر پیداست ، زندگی خوبی دارند.

داستان عقد عاشقانه پارمیدا ممقانی

 

بعد از عکس هایی که این دو زوج زیبا از مراسم خود منتشر کردند. بسیاری از افراد توجهشان به این مراسم جلب شد. در این مراسم عکس هایی بسیار عاشقانه گرفته شده بود. این مراسم هم کمکی بود برای جذب فالور چون بسیار لوکس برگزار شد.

منبع درآمد پارمیدا ممقانی

 

بعد ار اینکه این مدل زیبا در سال 98 با کیارش مدرس ازدواج کرد ، همچنان به فعالیت های اینستاگرامی خودش ادامه داد و بعنوان اینفلوئنسر از پیج اینستاگرامش درآمد دارد.

اینستاگرام پارمیدا ممقانی

بیوگرافی پارمیدا ممقانی ،رابطه با مبین و ازدواج با کیارش

آیدی پارمیدا : @ parmidamamaghani

او نزدیک به یک میلیون فالور دارد و 201 پست با مخاطبانش به اشتراک گذاشته است و به صورت فعال از سبک زندگی اش استوری منتشر می کند.

یوتیوب پارمیدا ممقانی

بیوگرافی پارمیدا ممقانی ،رابطه با مبین و ازدواج با کیارش

پارمیدا در پیج اینستاگرام خود همچنین ادرس پیج یوتیوب خود را هم به اشتراک گذاشته است و مخاطبان خود را دعوت می کند تا به یوتویب هم سری بزنند. در آنجا هم ویدئو هایی درباره لایف استایل از خود به اشتراک گذاشته است. او می گوید برای اینجا زحمت زیادی می کشد و بیشتر وقت خود را به این قسمت اختصاص داده است.

دلیل افسردگی های پارمیدا ممقانی

بیوگرافی پارمیدا ممقانی ،رابطه با مبین و ازدواج با کیارش

 

بعد از آنکه از مبین ام دی جدا شد و رابطه شان را بهم زدند مدتی افسردگی شدید گرفت و تا وقتی که با کیارش آشنا نشده بود افسردگی داشت.

نکاتی از زندگی پارمیدا ممقانی

  • عکس وی روی جلد مجلات hugo و raamat به چاپ رسیده است.
  • پارمیدا درباره تجاوز و تعرض های جنسی حرف های زیادی می زند و از حامیان جنبش جهانی می تو metoo است.
  • پارمیدا گیاه خوار است.
  • او درباره پریودهای خیلی دردناک خود گفته است و از مخاطبانش خواسته بود که بگویند در دوران پریودشان برای کاهش درد چکار می کنند.

 

پارمیدا ممقانی و همسرش کیارش مدرس فتحی

پارمیدا و مادرش در حال بوسیدن کیارش

عکسی که پارمیدا درباره تجاوز در پیج اینستاگرامش منتشر کرده

ازدواج . . .

خالکوبی کیارش برای همسرش

و در آخر می توانید فیلمی از مراسم ازدواج پارمیدا و کیارش ببینید:

 

بیشتر بخوانید:

زیباترین مدل های زن ایرانی در ترکیه

بیوگرافی روژان معصومی مدل ایرانی در آلمان

بیوگرافی رویا وحدتی ،دوست پسر و قبل از عمل

 

4.9/5 - (7 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا