با ثبت نام در اپلیکیشن 100% بونوس و شارژ هدیهدریافت کنید
سرگرمی

زیباترین مدل های زن ایرانی در ترکیه

زیباترین مدل های زن ایرانی در ترکیه

مدل های ایرانی که به خارج از کشور رفته اند یا در ترکیه زندگی می کنند یا به دبی رفته اند و در کار خودشان بسیار موفق هستند ، در این مطلب می خواهیم زیباترین و خوش استایل ترین زنان مدل ایرانی که در ترکیه اقامت دارند را به شما معرفی کنیم.

 

صدف طاهریان

صدف طاهریان مدل ایرانی در ترکیه

تعداد فالور : 3 میلیون نفر

وقتی عکس های مدلینگ بدون حجاب صدف وقتی در ایران بود منتشر شد همه فکر کردند عکس ها لو رفته اما اینطور نبود و خود صدف آن ها را در اینستاگرام منتشر کرده بود و بعد به ترکیه رفت و حالا یکی از مدل های زیبا و پرطرفدار در ترکیه است. صدف سایت شرط بندی هم دارد اما به صورت علنی داشتن آن را افشا نکرده و در اینستاگرامش صرفا روزمرگی ها و فعالیت های مدلینگ اش را می بینیم. حالا صدف برند لباس زیر خودش را دارد که نام آن glossa است.

 

 

رامینا ترابی

رامینا ترابی مدل ایرانی در ترکیه

تعداد فالور : 600 هزار نفر

رامینا ترابی دختری اهل شیراز بود که وقتی عکاس خارجی قصد داشت از زیباترین دختران ایرانی عکس بگیرد با رامینا آشنا شد و عکس رامینا به یکباره در مجلات و رسانه های خارجی منتشر شد و این آغاز راه شهرت برای رامینا ترابی بود. حالا او مدل شده و یکسالی می شود که همراه همسرش به ترکیه مهاجرت کرده و آزادانه به فعالیت مدلینگ و اینفلوئنسری مشغول است.

 

 

ساحل بیوتی

ساحل بیوتی

تعداد فالور : 2میلیون نفر

یکی از بیوتی بلاگرهای ایرانی که بدون حاشیه واقعا موفق عمل کرده و حالا به دو میلیون نفر فالور رسیده ، میکاپ ،مراقب از پوست و مو زمینه های تخصصی ساحل هستند. ساحل لایف استایل اش را هم در اینستاگرام به اشتراک می گذارد که واقعا جذاب است. همسر ساحل هم در بیشتر ویدیوها او را همراهی می کند.

 

 

نیلی افشار

نیلی افشار مدل ایرانی

تعداد فالور : 2.3 میلیون نفر

یکی از جنجالی ترین مدل های ایرانی اینستاگرام که با رابطه های متعدد با شاخ های مجازی مشهور شد ، نیلی افشار با پویان مختاری رابطه عمیقی داشت که در آخر به جدایی رسید و همه این کارها در جهت افزایش فالور انجام می شود. نیلی حالا 2.3 میلیون فالور جذب کرده و بیشتر به لایف استایل رو آورده اما همچنان یکی از زیباترین مدل های ایرانی محسوب می شود.

 

دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت مدل ایرانی در ترکیه

تعداد فالور : 12 میلیون نفر

مشهورترین دختر ایرانی اینستاگرام که صرفا با درست کردن حاشیه به تعداد فالور بیش از 10 میلیون نفر رسیده است ، دنیا بعد از حسن ریوندی پرطرفدارترین فرد ایرانی در اینستاگرام است. رابطه او با مهراد جم و ماجرای بارداری اش اخرین حاشیه ای بود که ایجاد شد و همچنان به فالورهایش اضافه می شود. دنیا جهانبخت از ماجرای خودکشی به خاطر ساسی مانکن تا همخوابی با شاخ های مجازی فالور جذب می کند اما همچنان یکی از مدل های زیبای ایرانی محسوب می شود و دلیل آن هم فالور بالای وی است چراکه به خاطر زیبایی اش محبوب است.

 

4.9/5 - (8 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا