با ثبت نام در اپلیکیشن 100% بونوس و شارژ هدیهدریافت کنید
سرگرمی

دنیا جهانبخت کجاشو عمل کرده؟

دنیا جهانبخت کجاشو عمل کرده؟

دنیا جهانبخت که متولد ۳۰ ام آبان ماه ۱۳۶۸ در تهران است. دنیا این روزها بسیار چهره جنجالی در اینستاگرام دارد و نزدیک به ۱۵ میلیون دنبال کننده را در صفحه اینستاگرام خود داراست.دوستی او با ساسی مانکن ، مونتیگو ، تتلو ، مهراد جم صرو صداهای بسیار بالایی را به پا کرد و ازدواج او با مهراد جم و در حین بارداری جدایی از مهراد نیز بسیار پر سر و صدا شد. دنیا ادر حال حاضر پسری به نام ارتام دارد که حاصل رابطه ای که با مهراد جم داشت می باشد.دنیا جهانبخت فارغ التحصیل لیسانس گرافیک می باشد که درس خود را در دانشگاه ازاد اسلامی تهران مرکز به پایان رساند و سپس به ترکیه مهاجرت کرد.دنیا کار خود را با فتو مدلینگ در ترکیه شروع کرد و بعد از رتبطه های جنجالی هم که داشت روز به روز معروف تر شد و فالور های بالایی رو هم به دست آورد.و تمام هزینه ها و درآمدی که دارد از طریق تبلیغات اینستاگرام و سایت شرط بندی می باشد.نام اصلی دنیا زهرا جهانبخت می باشد که در یک خانواده چهار نفره متولد شد و تنها یک برادر دارد و پدرش فوت شده است.

عکس قبل از عمل دنیا جهانبخت

دنیاجهانبخت (donya jahanbakht) کجاشو عمل کرده؟

دنیا خود قد بلند و کشیده ای دارد و چهره زیبایی نیز داشت اما با این حال او بینی خود را عمل کرده و لب هایش را نیز فیلر تزریق کرده است و اخیرا لیفت شقیقه نیز انجام داده است.در ارتباط با بدن خود تنها عملی که انجام داده لیپوماتیک می باشد که شکم و پهلو و باسن خود را لیفت و لیپو کرده است.پس از بارداری نیز بعد از زایمان سینه های خود را لیفت کرد.

 

بیشتر بخوانید:دنیا جهانبخت بدون آرایش ، قبل از کشف حجاب

مادر دنیا جهانبخت

قهرمان زندگی دنیا جهانبخت (donya jahanbakht) کیست؟

دنیا جهانبخت عاشق مادر خود گیتی می باشد که تحصیل کرده رشته پرستاری است و همیشه در تمامی مصاحبه های خود نام مادرش را به عنوان قهرمان زندگی خود می آورد و می گوید تنها کسی که همیشه و در تمامی لحظات سخت زندگی اش کنارش بوده مادرش است و او را قهرمان زندگی خود می داند.

همیشه می گوید اگر مادرم نبود من خیلی تنها می شدم و مادر دنیا نیز عاشقانه دنیا و ارتام را دوست دارد و همیشه در کنار آنها می باشد.

دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت (donya jahanbakht) فعالیت خود را از کجا شروع کرد؟

دنیا شروع و استارت اولیه فعالیتش از صفحه فیس بوکش بود که با انتشار عکس های خود در فیس بوک معروف شد و عکس هاش خیلی سریع پخش شد و بعد از چند سال هم که در صفحه اینستاگرام و بعد از دوستی با ساسی مانکن دوباره جنجال ها به پا شد و خیلی سر و صدا کرد.

 

مطلب مرتبط پیشنهادی: ماجرای رابطه برایان اعتماد و دنیا جهانبخت چه بود؟

 

اما استارت اولیه دنیا از فیس بوک بود و بعد که اینستاگرام کمی محبوب تر شد به اینستاگرام کشیده شد.

دنیا جهانبخت و ساسی مانکن

رابطه عشقی دنیاجهانبخت (donya jahanbakht) و ساسی مانکن

 دنیا بعد از انتشار چندین عکس در اینستاگرام از رابطه مجازی خود با ساسی خبر داد که از همین طریق توانست فالورهای زیادی را نیز کسب کند.اول با یه عکس از ساسی شروع به ابراز علاقه به ساسی کرد و انتشار گلی که ستسی براش ارسال کرده بود. بعد از ان اسم ساسی رو توی دستاش تتو کرد و بعد از بی اعتنایی از جانب ساسی کیلیپی از خودکشی خود بخاطر ساسی منتشر کرد. که با همین کلیپ جنجالی پیج او بسیار رشد کرد و میلیونی شد.بعد از مدت ها هم طلا گلزار با انتشار عکسی از خود و ساسی وارد مثلث عشقی دنیا و ساسی شد.همین بهانه برای دنیا بود تا با حمله به پیج طلا گلزار مدتی در سر تیتر خبرهای جنجالی و شاخ های اینستاگرام باشد به طوری که خبرها حتی در روزنامه ها هم به چاپ رسید.پس از جنجال های به پا شده و سر تیتر خبر ها بودن ماجرای عشقی دنیا و ساسی هم بدون هیچگونه عکس دونفره و یا حتی دیداری به پایان رسید.

 

بیشتر بخوانید : منبع درآمد دنیا جهانبخت از کجاست؟

 

علایق دنیا جهانبخت (donya jahanbakht)

دنیا عاشق قورمه سبزی ، فسنجون و ماکارانی است و همیشه میگه که دستپخت خیلی خوبی را دارد و اگر حوصله داشته باشد میز فوق العاده ای را برای وعده های غذایی می چیند.در هنگام رابطه اش با مهراد جمع چندین عکس منتشر کرد از غذاهایی که درست کرده بود و بسیار مورد پسند مهراد بود.همیشه میگه که من عاشق غذا هستم و دستپخت خوبی هم دارم و هر از گاهی برای خودم اشپزی میکنم .

دنیا جهانبخت

علاقه دنیا جهانبخت (donya jahanbakht)  به ارتام

دنیا میگه با اومدن ارتام زندگیم از این رو به اون شد و تمام ارزوها و انگیزه هام تغییر کرد وجود ارتام برای زندگیم با ارزش ترین چیز هست که هیچوقت کم‌نیارم و انگیزه برای رسیدن به زندگی بهتری داشته باشم و ارتام رو در رفاه کامل بزرگ کنم.

دنیا همیشه میگویید با اینکه مادر تنها می باشد که با وجود ارتام او به هیچ عنوان احساس تنهایی نمیکند و ارتام را فرشته نجات زندگی خود می داند که باعث شد مادری مستقل و‌ قوی باشد همانند مادر خود که دنیارا پس از فوت پدرش به تنهایی بزرگ کرد و برایش هم پدر بود و هم مادری قوی و مستقل که قهرمان زندگی دنیا است.

دنیا نیز خود میگوید برای ارتام هم مادر است و هم پدر و نمیگذارد ارتام هیچگونه کمبودی را در زندگی حس کند.

 

آرزوهای دنیاجهانبخت

دنیا میگوید با امدن ارتام پسرش ارزوهایش تغییرات خیلی زیادی کردن.

همیشه میگه ارزوم اول از همه سلامتی مادرم گیتی است و ارامش مطلق در زندگی ام.

با وجود ارتام تنها ارزوش بزرگ‌ کردن ارتام به بهترین شکل ممکن و دیدن موفقیت های ارتام می باشد.

و همیشه میگه تنها چیزی که ادما بهش نیاز دارن رسیدن به کسی که دوسش دارن و زندگی همراه با ارامش هست.

بعد از سلامتی برای مادر و پسرش تنها ارزوش دیدن ارتام در رده های بالا و پله های موفقیت اش است و میگه اگر ارتام و در این لحظات ببینم دیگه هیچ‌ ارزویی ندارم و تمام تلاشم رو میکنم تا ارتام هیچوقت کمبود و نبود پدر بالاسرش رو حس نکنه و مثل کوه همیشه پشتش هستم.

 

روزهای سخت زندگی دنیا از زبان خودش

اگر بخوام از روزهای سخت زندگیم بگم خیلی زیاد هست و همیشه گفتم تنها کسی که در تمامی روزهای سخت زندگی من کنارم بوده و هنوزم هست مادرم که همه چیزم رو مدیون زحماتش هستم.

از بدترین قسمت های زندگیم از دست دادن پدرم بود که خیلی برای سخت بود و همیشه به خودم میگم کاش میشد جلوی یکسری اتفاقات رو گرفت.

میون تمامی این سختی ها و لحظات و خاطرات بدی که گذروندم و داشتم تنها تولد ارتام بود که انگیزه دوباره به من داد و قشنگترین لحظه عمر من رو برام ساخت و همیشه و هر لحظه خدارو برای این نعمتی که بهم داده شکر میکنم وجود ارتام در زندگی من یکی از معجزه های خداست. به فوتبال خیلی علاقه دارم و دوست دارم ارتام یا یک فوتبالیست خیلی معروف و یا یک نوارنده و خواننده خیلی معروف بشه اما اونو مجبور به اینکار نمیکنم و بهترین مسیرهارپ براش هموار میکنم تا با علاقه خودش تو هر زمینه ای که دوست داشت قدم برداره و تا اخر راه کنارش هستم و‌کمکش میکنم تا بهترین و موفق ترین شخص بشه توی اون رشته تنها ارزوی من دیدن موفقیت های پسرم هست.

 

چرا رابطه های دنیا به بن بست میخورند؟

اکثر کسایی که دنبال توجه و سر تیتر خبر بودن هستن همش به دنبال رابطه با دنیا هستند تا فالور به دست بیارند و هر از گاهی یک سری از شاخ های اینستاگرام نیز خبر های الکی منتشر میکنند تا توجه به سمت خودشون جلب کنند.

حتی در ارتباط با مهراد جم در شهریور ماه 1400 اون بدون هیچ پیش زمینه ای و‌ کاملا یهویی اعلام کرد که میخواد به ایران برگرده و همینطور شد و بدون هیچ خدافظی از طریق هواپیمایی دبی به تهران برگشت کسی که چشمای دنیا رو روی بدن خود تتو کرده بود و دنیا نیز از او پنج ماهه باردار بود اون ترک کرد و دنیا همیشه میگوید به خاطر تمام سختی هایی که به تنهایی کشیدم نمیزارم تا ارتام کوچیکترین سختی رو بکشه.

 

مطالب مرتبط پیشنهادی :

هات بت بدون فیلتر HotBet ،ورود به سایت دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت با مایو در استخر ، عکسهای لختی

امتیاز شما به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا