با ثبت نام در اپلیکیشن 100% بونوس و شارژ هدیهدریافت کنید
سرگرمی

معنی تاتو طرح عنکبوت برای زنان و مردان + طرح خام

معنی تاتو طرح عنکبوت برای زنان و مردان + طرح خام

طرح های متنوع و زیادی برای تاتو وجود دارد که هرکدام دارای معنی خاصی هستند و نشانگز نمادی می باشند یکی از طرح های تاتو که طرفداران زیادی مخصوصا در میان آقایان دارد طرح تاتو عنکبوت است که در اندازه های متفاوت و نقش های مختلف در نواحی بدن زده می شود .طرح تاتو عنکبوت از سال ها پیش رواج داشته است ومعانی مختلفی در فرهنگ های جهان دارد در این مقاله قصد داریم شما را با معانی مختلف این تاتو بیشتر آشنا کنیم .

 

معنی طرح تاتو عنکبوت

طرح تاتو عنکبوت می تواند در فرهنگ های مختلف معانی متفاوتی بدهد و تعبیر های گوناگونی از آن بشود اما معنی عمومی آن یک طلسم است که از شما در برابر شکست ها محافظت می کند و انرژی منفی را از شما دور می کند .در فرهنگ هندی تاتو عنکبوت به معای خرد و آگاهی است و به پیرمردی حیله گر و آگاه اشاره می کند که ماهیت زندگی را می داند . این تاتو در میان اهالی آمریکای جنوبی به معنای گیرنده رویاها می باشد و این اعتقاد وجود دارد که کابوس ها و رویاهای بد در تار عنکبوت گیر می کنند و فرد را آزار نمی دهند در فرهنگ اسلاو ها نیز عنکبوت نشانه ای از ثروت و شانس است و به جادویی بودن عنکبوت اشاره می کند این تاتو در اروپا به معنی خلاقیت و سخت کوشی است زیرا عنکبوت تنها بافنده حرفه ای جهان است و طرح تار های او بی نظیر می باشد در کشور ژاپن طرح تاتو عنکبوت به معنای حیله گری ، قدرت ، ستم و قدرت است و در قبایل مایا عنکبوت نماد بی نهایت می باشد.

معنی طرح تاتو عنکبوت

طرح تاتو عنکبوت در رنگ های مختلف

تاتو عنکبوت معمولا به رنگ سیاه زده می شود زیرا رنگ اصلی این حشره در طبیعت معمولا به همین رنگ است این طرح می تواند در اندازه های متفاوت کوچک ، بزرگ و مینیمال زده شود .این تاتو را افراد در نواحی مختلفی از بدن انجام می دهند اما معمولا بازو ، شانه و گردن محل های مناسب تری برای این تتو می باشند .

عنکبوت سیاه: طلسم حفاظت

عنکبوت قرمز: اراده و پرخاشگری

عنکبوت سبز: آرامش و هماهنگی

طرح تاتو عنکبوت در رنگ های مختلف

محل های تاتو عنکبوت بر روی بدن مردان

مردان معمولا طرح تاتو عنکبوت را در اندازه های بزرگ انجام می دهند  که به گونه ای نشانگر قدرت مردانه آن هاست محل های محبوب مردان برای زدن تاتو عنکبوت قسمت پشت ، بازو ، سینه و گردن می باشد

محل های تاتو عنکبوت بر روی بدن مردان

محل های تاتو عنکبوت در زن ها

دختران از تاتو عنکبوت معمولا بخاطر طرح خشن و ترسناک آن کمتر استفاده می کنند و اگر استفاده کننده این طرح را روی ساق پا ، بازو ، انگشت انجام می دهند در زن ها این طرح نشانه قدرت و حیله گری فرد می باشد و در بعضی فرهنگ ها به بیوه سیاه مشهوراست .

محل های تاتو عنکبوت در زن ها

معنی تاتو تار عنکبوت

طرح تار عنکبوت می تواند معانی مختلفی داشته باشد در گذشته افرادی که زندانی بودند و اسیر محکومیت های طولانی این طرح را به نشانه اسارت خود می زدند ولی اکنون این طرح معنانی بیشتری یافته است بعضی از افراد این طرح را به خاطر گرفتاری در اعتیاد می زنند و بعضی دیگر آن را به نشانه بدشنانسی و روابط عاشقانه سمی می دانند و جالب است بدانید بخاطر زیبایی تار های عنکبوت و ظرافت تار ها این طرح را به نشانه هنرمند بودن و سخت کوشی در راه خود می دانند .

معنی تاتو تار عنکبوت

طرح تاتو عنکبوت سه بعدی

امروزه با پیشرفت هنر تاتو زدن تاتو های سه بعدی بسیار ترند می باشند و تاتو آرتیست ها می توانند به خواسته فرد طرح های تاتو را به صورت سه بعدی و به گونه ای زنده با استفاده از روش های روزدنیا طراحی کنند طرح تاتو سه بعدی عنکبوت یکی از طرح های محبوب در این زمینه است زیرا این طرح به صورت سه بعدی همانند یک عنکبوت زنده روی بدن شما دیده می شود .

طرح تاتو عنکبوت سه بعدی

تاتو عنکبوت روی دست

دست ها از نواحی محبوب برای زدن تاتو هستند این ناحیه در بدن در معرض دید بوده و اکثر افرادی که قصد دارند تاتو خود را به نمایش بگذارنداین ناحیه را انتخاب می کنند طرح تاتو عنکبوت معمولا رو بازو ها با اندازه بزرگ زده می شود اما امروزه با ترند شدن تاتو های مینیمال این طرح روی ساعد هم زیاد دیده می شود و علاقمندان زیادی دارد.

تاتو عنکبوت روی دست

طرح خام عنکبوت برای تاتو

 

سوالات متداول

  • آیا تتو عنکبوت روی گردن زده می شود؟

بله این تاتو بر روی گردن و پشت گردن جلوه خوبی دارد .

  • محل زدن تاتو عنکبوت در دختران کجاست ؟

دختر ها معمولا این تاتو را روی ساق پا ، بازو ها و انگشت انجام می دهند

  • آیا تاتو عنکبوت یک تاتو مردانه است ؟

این تاتو معمولا در میان مردان رواج دارد اما نمی توان گفت که این تاتو صرفا مردانه است زیرا خانم ها نیز از این طرح استفاده می کنند .

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

معنی تاتو طرح پروانه برای زنان و مردان + طرح خام

معنی تاتو (خالکوبی) گل رز سیاه برای مردان و زنان و نمونه طرح

معنی تاتو طرح دو خط موازی بر روی دست برای مردان و زنان

امتیاز شما به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا