با ثبت نام در اپلیکیشن 100% بونوس و شارژ هدیهدریافت کنید
سرگرمی

اجاره ویلا با دختر ، اجاره ویلا در شمال با خانم

اجاره ویلا با دختر ، اجاره ویلا در شمال با خانم

همین اول باید بهتون بگیم که اجاره ویلا در شمال با خانم کار خیلی سختی هست. بصورت آنلاین که اصلا امکان پذیر نیست چون اجاره دهنده ها موظف هستن که عقدنامه رو از مرد و زن بگیرن اما وقتی تو خیابون های شمال در حال رانندگی هستیم و این کنار گذری ها رو می بینیم میتونیم بدون عقدنامه ویلا اجاره کنیم اما قضیه بازم ریسکی هست. چرا؟ چون که شما نمیدونید که طرف وقتی شما دو نفر رو توی ماشین میبینه چه فکری درباره تون داره؟ خیلی ها اعتماد میکنن و میگن که این دوتا زن و شوهر هستن و مشکلی نیست و اصلا از شما عقدنامه نمیخوان بنابراین تا اینجا میفهمیم که رفتار و نگاه و تیپ شما خیلی تاثیر داره.

اما اگر طرف شک کنه یا مذهبی باشه حتما ازتون عقدنامه میخواد و شما میتونید بگید که خونه جا گذاشتید و طرف یا ویلا بهتون میده یا نه.

 

اجاره ویلا با ژیلا

اصطلاحی هست که شمالی هایی دارن که ویلا به زن و مرد میدن بدون این که عقدنامه بخوان. اگر اجاره ویلا با ژیلا بگین خودشون بهتون خط میدن.

 

نکته:

اگر با دختر هستین و میخواین برین شمال ، رفتار و تیپ شما نباید شبیه جوون هایی باشه که همه جا قیافه شون داد میزنه که دوست دختر و پسر هستن. باید با نگاه و رفتار و تیپ تون و نگاه به دوست دخترتون به طرف این معنی رو منتقل کنید که زن و شوهرید و تمام.

 

شماره و جای خاص برای اجاره

اجاره ویلا با خانم

راستش اصلا دنبال شماره و مکان خاصی برای اجاره ویلا با دختر نباشید. چون ممکنه شبانه بریزن سرتون و کار به جای خطرناک بکشه. شما میخواید یه شب یا چند شب عشق و حال کنید با دوست دختر یا زنی که اوردین اما باید حسابی مواظب باشید و بهترین راه همونیه که بالا بهتون گفتم. اگرم اوضاع امن باشه مطمئن باشید به قیمت خیلی زیادی بهتون ویلا میدن اگر بفهمن که شما عقدنامه ندارید.

 

شمال خانم برای بردن به ویلا هست؟

اجاره ویلا با خانم

بله هست چرا نیست. بگردید پیدا کنید مثل این که تهران یا هر شهر دیگه ای زن خیابونی پیدا میکنید. اما بدونید که چون توی شهر غریب هستید مراقب دزدی و خفت شدنتون باشید.

 

پاتوق زنان خیابانی در تهران کجاست؟دختر بدکاره

 

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا