با ثبت نام در اپلیکیشن 100% بونوس و شارژ هدیهدریافت کنید
سرگرمی

معنی تتو نقطه ویرگول برای زنان و مردان + طرح خام

معنی تتو نقطه ویرگول برای زنان و مردان + طرح خام

یکی از طرح های تتو که خیلی ترند و محبوب شده طرح تتو نقطه ویرگول می باشد این تتو یک معنای جهانی دارد که به معنی مبارزه با خودکشی ، افسردگی و اعتیاد می باشد اگر قصد دارید این طرح تتو را بزنید و می خواهید معنی این تتو را به صورت مفصل تر بدانید و یا نمی دانید کدام قسمت بدن مناسب زدن این تتو هست این مقاله را تا انتها دنبال کنید .تا معنی دقیق این تاتو و انواع مختلف آن مانند تاتو نقطه ویرگول پروانه را بشناسید.

 

تتو نقطه ویرگول و پروژه سمی کالن به چه معناست ؟

پروژه انسان دوستانه سمی کالن که یک پروژه  امید بخش است از انسان های سراسر دنیا می خواهد با زدن تتو نقطه ویرگول در نقطه ای از بدن خود که در معرض نمایش و دید دیگران است به کسانی که در معرض خودکشی ، افسردگی و یا اعتیاد هستند یادآوری کنند زندگی جریان دارد و روز های بد تمام می شود و روزهای خوب در راه هستند این تتو به این معناست که زندگی یک موهبت الهی است و نباید آن را بیهوده تلف یا تمام کرد علت علامت نقطه ویرگول این است که این نماد در نگارش به این معناست که نویسنده زمانی از این علامت استفاده می کند که باید جمله خود را پایان دهد و می تواند آن را ادامه ندهد اما تصمیم می گیرد باز هم نوشته را ادامه دهد .

 

پروژه سمی کالن را چه کسی راه اندازی کرد ؟

امی بلوئل کسی است که اولین بار پروژه سمی کالن را برای امید بخشی به مردم دنیا راه اندازی نمود امی بلوئل کسی است که خود درگیر افسردگی بوده و یک خودکشی ناموفق داشته است . پدر او در سال 2003 خودکشی کرد و سمی بعد از مرگ پدرش ود دچار افسردگی شدیدی شد وی بعد از درمان پروژه سمی کالن را برای امید بخشی و کمک به مردم دنیا که دگیر مشکلات افسردگی هستند راه اندازی نمود او در وبسایت خود دلیل انتخاب علامت نقطه ویرگول را اینگونه بیان کرد که این علامت به این معناست که نویسنده می تواند انتخاب کند که جمله و نوشته خود را پایان دهد و یا بااستفاده از علامت نقطه ویرگول آن را ادامه دهد در این مثال نویسنده همان انسان ها هستند و نوشته و جمله استعاره از زندگی آن هاست و امید همان علامت نقطه ویرگول است که باعث می شود به زندگی ادامه دهیم و جلات جدید روز های جدید و روشن هستند که بعد از تاریکی ها در انتظار ما هستند .

 

معنای تتو نقطه ویرگول پروانه چیست ؟

همانطور که گفته شد معنی تتو نقطه ویرگول همبستگی با افرادی است که درگیر اعتیاد و افسردگی می باشند امروزه این تتو با تتو پروانه ترکیب شده است که علاوه بر زیبا تر کردن این تتو معنای زیبایی را به آن اضافه نموده است پروانه به معنای تغییر ، امید و تحولی زیباست و زمانی که در کنار تتو نقطه ویرگول قرار می گیرد به معنای امید به روز های خوب و تغییری مثبت می باشد این طرح تتو یکی از زیباترین معنای را دارد و افراد زیادی این تتو را انجام می دهند .

معنای تتو نقطه ویرگول پروانه چیست ؟

تتو نقطه ویرگول در کدام نواحی بدن زده می شود ؟

این تتو معمولا در نواحی زده می شود که در دید افراد مختلف باشد زیرا این تتو نوعی تتو انسان دوستانه و برای کمک به دیگران است .

معنی تتو نقطه ویرگول برای زنان و مردان + طرح خام معنی تتو نقطه ویرگول برای زنان و مردان + طرح خام

تتو نقطه ویرگول روی انگشت ها

 افراد زیادی هستند که تتو نقطه ویرگول را بر روی انگشتان خود می زنند زیر انگشتان بهترین نقطه برای نمایش گذاشتن این تتو هستند و معمولا خانم ها از این تتوبر روی انگشت و یا پهنای دست خود استفاده می کنند .

معنی تتو نقطه ویرگول برای زنان و مردان + طرح خام

تتو نقطه ویرگول بر روی ساعد دست

ساعد دست ها مخصوصا در اقایان محل مناسبی برای زدن تتو نقطه ویرگول است و می توان این تتو رادر این قسمت و به خوبی به نمایش گذاشت .

تتو نقطه ویرگول بر روی ساعد دست

تتو نقطه ویرگول سلنا گومز

سلنا گومز خواننده بازیگر و مدل مشهور آمریکایی همواره به عنوان یکی از بهترین و محبوب ترین هنرمندان انسان دوست و خیر خواه در تمامی جهان شناخته می شود وی با زدن تتو نقطه ویرگول بر روی مچ دست خود از طرح سمی کالن پروژه انسان دوستانه در مبارزه با افسردگی و اعتیاد و خودکشی حمایت کرده است .

تتو نقطه ویرگول سلنا گومز

تتو نقطه ویرگول و قلب

گاهی بعضی از افراد که می خواهند تتو نقطه ویرگول را انجام  دهند بجای نقطه از علامت قلب استفاده می کنند که کمی معنای این تتو را تغییر می دهد زمانی که از قلب به جای نقطه استفاده می شود این معنا را می دهد که عشق و احساسات ارزشمند هستند و فرد باید با استفاده از این احساسات به زندگی بازگردد .

تتو نقطه ویرگول و قلب

طرح خام نقطه ویرگول برای تاتو

معنی تتو نقطه ویرگول برای زنان و مردان + طرح خام

سوالات متداول

  • تتو نقطه ویرگول نماد چیست ؟

این تتو به معنای امید بخشی و همبستگی با کسانی است که درگیرخودکشی ، اعتیاد و یا افسردگی هستند می باشد .

  • تتو نقطه ویرگول در کدام نواحی بدن زده می شود ؟

این تتو معمولا در نواحی از بدن که در معرض دید دیگران است مانند دست ها و گردن زده می شود .

 

مطالب مرتبط تاتو:

معنی تاتو طرح پروانه برای زنان و مردان + طرح خام

معنی تاتو (خالکوبی) گل رز سیاه برای مردان و زنان و نمونه طرح

معنی تاتو طرح دو خط موازی بر روی دست برای مردان و زنان

معنی تاتو طرح عنکبوت برای زنان و مردان + طرح خام

امتیاز شما به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا