با ثبت نام در اپلیکیشن 100% بونوس و شارژ هدیهدریافت کنید
سرگرمی

معرفی بهترین وی پی ان های قوی برای آیفون

معرفی بهترین وی پی ان های قوی برای آیفون

با گسترش فیلترینگ ایران در سال ۱۴۰۱، بسیاری از کاربران گوشی آیفون برای اینکه بتوانند با اینترنت آزاد ارتباط برقرار کنند، دست به دانلود انواع وی پی ان ها زدند و با صرف زمان زیادی تلاش می کنند بهترین نسخه از  وای فای را  برای گوشی خود نصب کنند. از میان تمام vpn هایی که در طی چند سال اخیر وارد بازار شده است، بر اساس گزارش کاربران گوشی آیفون، برخی از آنها به حدی قدرتمند هستند که نیاز تمام کاربران را برطرف کرده و این امکان را به آنها می‌دهند تا نه تنها فعالیت خود در فضای مجازی مانند اینستاگرام و واتساپ را برطرف کنند، بلکه میتوانند از طریق یوتیوب، تمامی فایل های تصویری را مشاهده کرده و یا  فایل های تصویری مدنظر خود را آپلود کنند. امروز قصد داریم همراه با شما به اصلی ترین فیلتر شکن هایی که در گوشی آیفون قابل استفاده هستند، نگاهی انداخته و بهترین نمونه ها را معرفی کنیم.

 

فیلتر شکن بدون قطعی برای ایفون

از آنجا که وی پی ان های رایگان در گوشی های آیفون خیلی پاسخگوی نیاز ایرانی ها نیست، به منظور اینکه بتوانید مشکلات خود را برطرف کنید و بدون قطعی به اینترنت آزاد وصل شوید، باید از وی پی ان های پولی که در آیفون برای شما در نظر گرفته شده، استفاده کرده و یکی از بهترین نمونه ها را انتخاب کنید. گزارش های کاربران نشان داده در گوشی آیفون، استفاده از vpn های L2TP دیگر پاسخگوی نیاز نیست و پیشنهاد می شود از vpn هایی مانند اکسپرس وی پی ان و یا Napstervp برای وصل شدن به اینترنت آزاد استفاده کنید.

معرفی بهترین وی پی ان های قوی برای آیفون

فیلتر شکن سرعت بالا برای ایفون رایگان

در طول چند وقت اخیر افراد مختلف برای اینکه بتوانند به vpn های رایگان با سرعت بالا در گوشی های آیفون دسترسی داشته باشند، انواع مختلف وی پی ان را مورد آزمون قرار داده اند، ولی تا به امروز تنها چند نمونه از vpn های رایگان توانسته مشکل اتصال را برطرف کرده و شما را به اینترنت آزاد متصل کند.  یکی از مهمترین و اصلی ترین وی پی ان های رایگان که در آیفون، نیاز کاربران را برطرف کرده اپلیکیشن XVPN می باشد که امروزه به انتخاب اول بسیاری از افراد تبدیل شده است.

 

دانلود فیلتر شکن برای ایفون بدون اپل استور

شرایطی وجود دارد که نمی توانید به دلیل فیلترینگ گسترده حتی به اپ استور متصل شوید و از طریق آن آخرین و به روز ترین وی پی ان ها را برای گوشی آیفون خود نصب کنید.  در این شرایط آیفون برای شما خدماتی را در نظر گرفته که می توانید با استفاده از آن وی پی ان هایL2TP را نصب کرده و تنها با یک کلیک به دنیای آزاد اینترنت وصل شوید. در این شرایط باید سرویس‌دهندگان مانند اکسپرس وی پی ان را که امکان وصل شدن از طریق این سرویس دهی را ممکن می کند، پیدا کرده و با خرید اکانت های پولی نسبت به وصل شدن به اینترنت اقدام کنید.

 

بهترین VPN برای ایفون 2023

دنیای وی پی ان هایی که برای گوشی آیفون در نظر گرفته شده است، به حدی گسترده می باشد که سالانه خدمات رسانی شرکت ها افزایش پیدا کرده و همه ساله شرکت های جدیدی برای ارائه وی پی ان های پرسرعت به دنیا معرفی می شوند. در این بخش قصد داریم همراه با شما نگاهی به بهترین وی پی ان های سال ۲۰۲۳ برای گوشی آیفون انداخته و آنها را از نقطه نظرات مختلف مورد ارزیابی قرار دهیم.

 

ExpressVPN

ExpressVPN

به طور کلی بهترین VPN برای iPhone و iPad، اکسپرس است که در ایران نیز بسیار مجبوب می باشد. ExpressVPN با برنامه بصری و آسان برای استفاده، بهترین VPN برای iPhone و iPad است. شما می توانید با تنها یک کلیک به این وی پی ان وصل شده و از سرعت فوق العاده اش نهایت استفاده را ببرید. نکته ای که در مورد  اکسپرس وی پی ان وجود دارد، عملکرد سرور ها می باشد که بر اساس ارائه دهندگان اینترنت سرورهای مختلف فعال شده و باید بر اساس اینترنت که در خانه داری بهترین سرور را پیدا کنید.

 

NordVPN

NordVPN

نورد وی پی ان یکی از قدرتمند ترین و قدیمی ترین وی پی ان های دنیا است که به شما این امکان را می دهد به ۳۰۰۰ سرور مختلف در سرتاسر دنیا وصل شده و از انواع مختلف پروتکل های وی پی ان برای وصل شدن به سرور ها استفاده کنید.  پیش از فیلترینگ شدید در داخل کشور، نورد وی پی ان یکی از اصلی ترین انتخاب های ایرانی ها به حساب می آمد، ولی پس از سال ۱۴۰۱ و اعمال فیلترینگ جدید، بسیاری از سرورهای vpn قطع شده و شما برای وصل شدن باید بسیاری از کشورها را تست کنید.

 

Napstervp

Napstervp

یکی از جدیدترین  فیلتر شکن هایی است که در ایران فعالیت میکند و می توانید به صورت رایگان و پولی به خدمات این وی پی ان دسترسی داشته باشید.  در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و توییتر نحوه ساخت سرور های این وی پی ان اعلام شده ولی در صورتی که قصد دارید با هزینه بسیار کم اشتراک ماهیانه از یک تامین کننده خریداری کنید، کانال های مختلف این امکان را برای شما فراهم کرده اند.

 

ProtonVPN

ProtonVPN

ProtonVPN محصول Proton Technologies AG است، شرکتی که پشت ProtonMail نیز قرار دارد. در واقع، در صورت تمایل می‌توانید یک نسخه رایگان از ProtonMail را به همراه طیف وسیعی از خدمات رایگان Proton، مانند برنامه ProtonVPN رایگان خود دریافت کنید. این سرویس رایگان VPN دانلود نامحدود و سرعت دانلود سریع را ارائه می دهد.

 

Windscribe

Windscribe

Windscrib یکی از بهترین VPN های رایگان برای iOS 16 به حساب می آید. این وی پی ان بسیار امن بوده و تنها VPN رایگان ایمن است که با برنامه های پخش آنلاین مانند Netflix، BBC iPlayer و Amazon Prime Video کار می کند. این برنامه رایگان با ویجت صفحه اصلی، پشتیبانی میانبر و ویژگی های امنیتی پیشرو در صنعت ارائه می شود. اگر یک VPN پیشرفته رایگان می خواهید، Windscrib بهترین گزینه است.

 

Avira Phantom VPN

Avira Phantom VPN

Avira Phantom VPN محصولی از همان شرکت امنیتی نرم افزار آلمانی است که در پشت آنتی ویروس محبوب Avira قرار دارد. این اپلیکیشن یکی از معدود VPN های رایگان برای آیفون است که اتصالات همزمان نامحدود را ارائه می دهد. شهرت شرکت Avira برای ارائه حفاظت کارآمد و مؤثر به عنوان یک آنتی ویروس به خوبی به VPN این شرکت نیز منتقل شده است. این وی پی ان در طول آزمایش ما با ارائه دهنده زیتل سرعت های بسیار خوبی را ثبت کرد:

Download: 45.8 Mbps

Upload: 17.7 Mbps

 

Speedify

Speedify

Speedify یک سرویس تقویت کننده اینترنت است که به عنوان VPN نیز عمل می کند، این سرویس رایگان  VPN با سرعت عالی و شبکه سرور گسترده ای را ارائه می دهد. اگر به دنبال یک VPN رایگان برای آیفون خود هستید که سرعت بالایی داشته باشد، نگاهی به Speedify بیاندازید. سرعت، اولویت اصلی این اپلیکیشن است و به وضوح نشان می دهد. هنگامی که Speedify را آزمایش کردیم، سرعت های زیر را دریافت کردیم:

Download: 31.8 Mbps

Upload: 10.4 Mbps

 

TunnelBear

TunnelBear

TunnelBear یک سرویس VPN مستقر در کانادا است که در سال 2011 راه اندازی شد. در سال 2018، شرکت نرم افزار امنیتی، McAfee TunnelBear را خریداری کرد. بزرگترین مزیت این ارائه دهنده VPN، شبکه سرور گسترده آن است. TunnelBear یک VPN پیشرو برای iOS و سایر سیستم عامل ها مانند ویندوز و لینوکس است. ما کمی از عملکرد آن در تست های سرعت خود ناامید شدیم. سرعت های زیر را داشت:

Download: 20.0 Mbps

Upload: 5.6 Mbps

 

 

حتما بخوانید:

معرفی بهترین وی پی ان های قوی برای اندروید

اپلیکیشن (برنامه) حکم شرطی با پول واقعی

 

امتیاز شما به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا