با ثبت نام در اپلیکیشن 100% بونوس و شارژ هدیهدریافت کنید
سرگرمی

معنی طرح تاتو سیم خاردار برای زنان و مردان + طرح خام

معنی طرح تاتو سیم خاردار برای زنان و مردان + طرح خام

یکی از طرح های محبوب و ترند این روز ها طرح تاتو سیم خار دار می باشد که معنی های مختلفی (اسارت ،مذهبی بودن و…) دارد در ادامه با معانی مختلف طرح تاتو سیم خار دار +عکس طرح تاتو سیم خاردار و محل های مناسب زدن این تاتو بر روی بدن بیشتر آشنا خواهیم شد .

 

معانی مختلف طرح تاتو سیم خار دار

طرح های تاتو معمولا دارای یکسری معانی هستند و افراد برای نشان دادن جنبه هایی از زندگی خود این تاتو ها را انجام می دهند اما بعضی از این تاتو ها چندین معنی دارند و نشانه ای بارز از زندگی گذشته و حال فرد می باشند تاتو طرح سیم خاردار نیز از این دسته تاتو ها می باشد در ادامه به شرح چند معنی این تاتو می پردازیم .

طرح تاتو سیم خار دار به صورت حلقه مسیح : حضرت مسیح در زمان مرگ خود حلقه ای از سیم های خاردار را بر روی سر خود داشت که مانند تاج برگ زیتون رومیان باستان بود و رومیان برای تمسخر این تاج را از سیم و آهن درست کرده وبرروی سر او گذاشتند این تاج تا زمان مرگ او برسرش بود و بعد ها تمامی مجسمه های او با این تاج درست می شدند این تاج یکی از نشانه های مسیحیت و رنج حضرت مسیح محسوب می باشد و بسیاری از مسیحیان طرح تاتو سیم خار دار را به نشانه مذهبی بودن به شکل یک تاج بر روی بدن خود ترسیم می کنند .

طرح تاتو سیم خار دار به نشانه زندان و اسارت :ازگذشته تا کنون زندان ها با سیم های خار دار برای جلوگیری از فرار مجرمین پوشانده شده اند و همین باعث شده این سیم ها نشانه ای از اسارت محسوب شوند به همین علت کسانی که زندان رفته اند و حبس کشیده می باشند این تاتو را بر روی بدن خود ترسیم می کنند و هر گره طرح سیم خار دار به معنی سال های اسارت و زندانی بودن آن ها محسوب می شود .

طرح تاتو سیم خاردار به معنی سربازی رفتن :در بعضی از کشور ها مانند کشور ایران که سربازی رفتن یک امر ضروری و اجباری است بسیاری از افراد از پادگان ها می گریزند به همین علت دور تا دور پادگان ها را سیم خاردار کشیده اند بعضی از سرباز ها بعد از اتمام دوره سربازی خود این تاتو را به منظور نشان دادن سختی های دوره سربازی بر روی بدن خود می زنند .

 

طرح تاتو سیم خارداربرای مردان

طرح تاتو سیم خاردار اصولا یک طرح مردانه است و علاقه مردان به این طرح تاتو بسیار بیشتر است و معانی مختلفی برای آن ها دارد مردان معمولا این طرح را برروی دست ها و پا ها انجام می دهند وبرای آن ها معنانی زیادی مانند زندان ،سربازی و اسارت می دهد .

طرح تاتو سیم خارداربرای مردان

طرح تاتو سیم خارداربرای مردان

طرح تاتو سیم خارداربرای مردان

طرح تاتو سیم خار دار برای زنان

با محبوبیت روز افزون تاتودر میان زنان امروزه زنان از همه طرح ها حتی طرح های مردانه ای مانند سیم خار دار استفاده می کنند و این طرح را با اندازه ای کوچکتر بر روی بدن خود انجام می دهند طرح تاتو سیم خار دار برای زنان به معنی محافظت از خود و دست نیافتنی بودن می باشد .

طرح تاتو سیم خار دار برای زنان

طرح تاتو سیم خار دار برای زنان

طرح تاتو سیم خار دار سه بعدی

با پیشرفت هنر تاتو زدن امروزه فن های زیادی به این عرصه اضافه شده است و روز به روز به زیبایی های این هنر اضافه می شود تاتو آرتیست های حرفه ای امروزه با آموزش دیدن می توانند طرح هی مختلف تاتو را با انجام چند ترفند به گونه ای انجام دهند که بر روی پوست به صورت سه بعدی و زنده دیده شود این نوع تاتو ها امروزه بسیار ترند و محبوب است .

 

طرح تاتو سیم خار دار دور بازو

بازو ها همیشه از نقاط مور علاقه افراد برای تتو زدن بوده است زیرا طرح های مختلف تاتو دور بازو ها جلوه زیبا تری دارد یکی از طرح هایی که معمولا مردان بر روی بازو ها می زنند و جلوه بسیار خوبی دارد طرح تاتو سیم خار دار است که دور بازو با تعداد گره مشخص زده می شوند .

طرح تاتو سیم خارداربرای مردان

 

طرح خام سیم خاردار برای خالکوبی

طرح خام سیم خاردار برای خالکوبی

طرح خام سیم خاردار برای خالکوبی

 

سوالات متداول

  • کدام خواننده طرح سیم خار دار را بر روی بدن خود تاتو کرده است ؟

یاس یکی از رپر های نسل اول و مشهور ایرانی طرح تاتو سیم خاردار را بر روی بدن خود تاتو نموده است

  • طرح تاتو سیم خار دار را معمولا در کدام نقاط بدن می زنند ؟

این طرح تاتو را معمولا بر روی گردن دست و بازو ها می زنند .

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

معنی تتو نقطه ویرگول برای زنان و مردان + طرح خام

معنی تاتو طرح پروانه برای زنان و مردان + طرح خام

معنی تاتو تیرکمان برای زنان و مردان + طرح خام

امتیاز شما به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا