با ثبت نام در اپلیکیشن 100% بونوس و شارژ هدیهدریافت کنید
سرگرمی

شاخ های مجازی که دوربین مخفی می سازند

شاخ های مجازی که دوربین مخفی می سازند

حتما شما هم دوربین های مخفی در تاکسی یا جاهای دیگر را دیده اید که واقعا جذاب هستند و برخی اوقات ترسناک هم می شوند. ایرانی ها یکی از جنجالی ترین ها در ساخت دوربین مخفی هستند که امروز می خواهیم برترین آن ها را به شما معرفی کنیم.

 

آیدین زواره ای

یکی از اولین کسانی که با دوربین مخفی های جذاب و خنده دار خود مشهور شد آیدین زواره ای است. او متولد دهه شصت شهر تهران می باشد. او قبل از این که در اینستاگرام مشهور شود در برنامه عموشادان خاله ستاره مشغول به کار بود. آیدین از کودکی به کار مجری گری و تلویزیون علاقه داشت.

اولین کلیپ مشهور او که در فضای مجازی بسیار بازپخش شد مربوط به کیف پر پول بود. کیف پر پول و یک مرد کور و مردمی که با باز شدن کیف مرد کور واکنش های جالبی داشتند. این کلیپ با باز پخش در تمامی پیج های فان باعث شد تا آیدین به سمت ساخت دوربین مخفی برود.

اولین حضور آیدین زواره ای در تلویزیون در کلیپی برای برنامه حالا خورشید بود که پخش و از آن استقبال خوبی شد.

آیدین زواره ای بیشتر داخل تاکسی دوربین مخفی هایش را در ژانر ترسناک ضبط می کند که بارها باعث از هوش رفتن افراد شده است. کریستیانو رونالدو برای یکی از کلیپ های وی در اینستاگرام کامنت درج کرده بود!

آیدین به زبان های فارسی، ترکی و چینی تسلط کامل دارد و حالا در شبکه های اجتماعی زیادی با ساخت کلیپ های طنز و دوربین مخفی های باحال کسب درآمد می کند. این شاخ مجازی در یکی از کلیپ هایش که بریدن سر است و بیشتر از بقیه هیجان دارد باعث ترس بسیاری شد. البته که او بعد ها گفته بود این کلیپ به شدت ترسناک بود.

 

اینستاگرام و یوتیوب آیدین زواره ای

آیدین زواره ای حدود 34 هزار فالوور در یوتوب و بیشتر از 1 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد. همچنین در شبکه آپارات کلیپ های او دیده می شود.
اینستاگرام آیدین زواره ای : aidinzavaree

یوتوب آیدین زواره ای : Aidin Zavaree

 

بیشتر بخوانید : میس رزا کیست؟ پیج اصلی اینستاگرام و روابط

امیر مسعود شاخ مجازی که دوربین مخفی می سازند

امیر مسعود

شهرت امیر مسعود بخاطر آن است که پیج خود را پیج تخصصی مخ زنی دوربین مخفی در ایران معرفی می کند. او در کلیپ های زیادی که ساخته است و در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و یوتوب منتشر کرده به مخ زدن دخترها می پردازد و سپس این کلیپ ها را منتشر می کند. در این کلیپ ها با حرف های فان و غیره از دخترها شماره می گیرد و با آنها دوست می شود.

امیر مسعود متولد سال 1374 است و اطلاعات دقیقی از محل تولد و خانواده او در دسترس نیست. او از خودش اطلاعاتی منتشر نکرده است و او را بیشتر با کلیپ های فان می شناسند. او در برخی از کلیپ هایش به سراغ دختر ها می رود و با سر صحبت باز کردن سعی دارد با آنها دوست شود.

سپس این کلیپ ها را در شبکه های اجتماعی منتشر می کند. او در کلیپ معرفی کانال یوتوب خود از همکاری قبلی اش با هیدن بویز صحبت کرده است و حالا کانال خود را راه اندازی کرده است.

به عقیده او می تواند با ساخت کلیپ های خنده دار و دوربین مخفی های مخ زنی مردم را شاد کند. البته بیشتر کلیپ های او به سبک ساده ساخته می شود.

 

اینستاگرام و یوتیوب امیر مسعود

 

کانال امیر مسعود در یوتوب حدود 235 هزار بار بازدید داشته است. همچنین صفحه اینستاگرام او 13 هزار فالوور دارد.

اینستاگرام امیر مسعود : amirmasoud_prank

یوتیوب امیر مسعود : Amir Masoud

 

بیشتر بخوانید : مائده هژبری (ماهی مائده) کیست و کجا زندگی می کند؟

امیر ویکتور شاخ مجازی که دوربین مخفی می سازند

امیر ویکتور

یکی از کسانی که دوربین مخفی های باحال و البته جذاب می سازد و این روزها در فضای مجازی مشهور شده است امیر ویکتور است. دوربین مخفی های مخ زنی امیر ویکتور بارها در کانال های فان و پیج های خنده در اینستاگرام پخش شده است.

در مورد زندگی خصوصی او و تاریخ تولدش اطلاعاتی در دسترس نیست اما آنچه مسلم است او متولد دهه 70 است و بیشتر کلیپ هایش را در تهران می سازد.

امیر ویکتور بیشتر دوربین مخفی هایی می سازد که مردم را به چالش بکشد و یک مشکلی را عنوان کند اما جنبه طنز این کلیپ ها بخاطر واکنش مردم خیلی بالاست. او در برخی از کلیپ هایش با پویان NR همکاری می کند که باعث بازدید بسیاری از کلیپ هایش شده است.

اینستاگرام و یوتیوب امیر ویکتور

او در یوتوب و اینستاگرام کلیپ های خود را منتشر می کند. صفحه اینستاگرام امیر ویکتور 261 هزار فالوور دارد. همچنین کانال یوتوب او 27 هزار مشترک به خود جذب کرده و تا امروز بیشتر از 10 میلیون بار ویدئو هایش دیده شده اند.

اینستاگرام امیر ویکتور : amir_victor

یوتیوب امیر ویکتور :  Amir Victor

 

بیشتر بخوانید : صدف طاهریان ،فیلم ها ، روابط و سایت شرط بندی

پویان NR شاخ مجازی که دوربین مخفی می سازند

پویانNR

یکی از همکاران امیر ویکتور که بیشتر از او در یوتیوب مشهور است پویان ان آر می باشد. پویان ان آر هم مانند امیر کلیپ های فان و خنده دار می سازد و البته بیشتر جنبه دوربین مخفی دارند. او در کلیپ هایش همکاری های زیادی با چند تن از افراد مشهور اینستا دارد که باعث شده است تا بازدید ویدئو هایش در یوتیوب چندین برابر بیشتر از امیر ویکتور باشد.

پویان نوروزی ملقب به پویان NR در 6 تیر 1376 در تهران به دنیا آمد. او یک برادر دوقلو به نام شایان دارد. پویان فارغ التحصیل دوره کارشناسی رشته علوم کامپیوتر است و به بلاگری علاقه مند می باشد.

زمینه فعالیت پویان دوربین مخفی ، کلیپ طنز رایگان ، کلیپ سریال ، شوخی با شاخ های مجازی و البته کسب درآمد از طریق همین کلیپ هاست.

اینستاگرام و یوتیوب پویان NR

کانال یوتیوب پویان 115 هزار مشترک دارد و ویدئو هایش بیشتر از 39 میلیون بار دیده شده اند. بیشتر وقت پویان برای ساخت کلیپ های جذاب و البته جنجالی می گذرد و با ساخت کلیپ ها درآمد بالایی دارد.

صفحه اینستاگرام پویان : pouyann_nr

یوتوب پویان  : Pouyan NR

وحید یاری شاخ مجازی که دوربین مخفی می سازند

وحید یاری

وحید یاری که این روزها در فضای مجازی اینستاگرام و یوتوب بخاطر کلیپ های طنز مشهور است یکی از بهترین دوربین مخفی های خنده دار را می سازد. البته به گفته خیلی ها او کلیپ هایش را از روی کلیپ های بقیه می سازد ولی با این حال در فضای مجازی خیلی مشهور است.

وحید یاری متولد 15 مرداد 1374 در تهران می باشد. او به خوانندگی و موسیقی علاقه زیادی داشت و به همین دلیل وارد این عرصه شد. او در کنار خوانندگی کلیپ های طنز می سازد.

 

اینستاگرام و یوتیوب وحید یاری

کانال یوتوب وحید یاری 23 هزار مشترک دارد و تمامی ویدئو هایش بیشتر از 13 میلیون بار دیده شده است. همچنین صفحه اینستاگرامش دارای 115 هزار فالوور است که در آن کلیپ طنز منتشر نمی کند. او کارهای طنز خود را فقط در یوتوب منتشر می کند.

اینستاگرام وحید یاری : vahiid.yari

یوتوب وحید یاری : VahidYari

 

بیشتر بخوانید : بیوگرافی آناستازیا کنیازوا ، پیج اینستاگرام

 

4.9/5 - (9 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا