با ثبت نام در اپلیکیشن 100% بونوس و شارژ هدیهدریافت کنید
سرگرمی

معنی طرح تاتو مدوسا برای زنان و مردان + طرح خام

معنی طرح تاتو مدوسا برای زنان و مردان + طرح خام

یکی از تاتو های ترند اینروز ها تاتو مدوسا می باشد که مخصوصادر برنامه تیک تاک بسیار وایرال شده است . مدوسا یکی از اساطیر یونانی می باشد که نام یک گورگون با سری انسان شکل و موهایی مار مانند که با نگاهش همه را سنگ می کرد است در ادامه با داستان مدوسا و معنی تاتو آن+عکس طرح تاتو مدوسا بیشتر آشنا می شویم .

 

داستان و افسانه مدوسا Medusa

در افسانه های یونانی آمده است که مدوسا یکی از پیروان و خدمتکاران الهه یونانی آتنا بود او دوشیزه ای بسیار زیبا و دلفریب بود که گیسوانی بسیار زیبا داشت او آتنا را می پرستید و به معبد او خدمت می کرد پوزئیدون یکی از خدایان یونانی که نامزد آتنا نیز بود با دیدن مدوسا محو زیبایی او شد خواست که به او تجاوز کند مدوسا قبول نکرد و به معبد آتنا پناه برد تا پوزئیدون بخاطر احترام معبد او را رها کند اما پوزئیدون در معبد او را پیدا کردو بدون توجه به احترام معبد به او تجاوز کرد زمانی که آتنا این موضوع را فهمید به مدوسا حسادت نمود و او را به زشت ترین موجود یعنی یک گورگون تبدیل نمود که موهای وی از مار ها بود. او چشم های مدوسا را نیز طلسم کرد و او را در یک غار حبس نمود هر کس که به چشم های مدوسا نگاه می کرد به سنگ تبدیل می شد وی که سرنوشت تلخی داشت در نهایت به دست پرسئوس و با کمک آتنا  کشته شد و سرش در سپر او قرار گرفت تا او بتواند مادر خود را نجات دهد. مدوسا تنها گوگون فناپذیر بود زیرا قبلا انسان بود . مدوسا بااینکه خود مورد ظلم قرار گرفته بود اما در داستان های یونانی به عنوان یک شرورشناخته می شد .

داستان و افسانه مدوسا Medusa

معنی تاتو مدوسا Medusa

تاتو مدوسا با داستانی که در پشت آن است به معنی محافظت از خود است این تاتو نمادی از قربانیان تجاوزان جنسی است که صدای آن ها شنیده نشده است و مقصر شناخته شده اند ودر نهایت سرنوشت بدی داشته اند این تاتو به این معنی است که افراد باید شجاعت محافطت از خود را در برابر نا عدالتی ها و قضاوت ها داشته باشند و نگذارند سرنوشتشان بخاطر تجاوز بد رقم بخورد.

معنی تاتو مدوسا Medusa

تاتو مدوسا برای زنان

تاتو مدوسا برای زنان به معنای خشمی زنانه است در تمامی جهان اکثر قربانیان جنسی زنان هستند و سالانه افراد زیادی درگیر این مشکل می شوند و شرایط بد جامعه نه تنها به دنبال مقصر اصلی نمی گردد بلکه قربانی را به گونه ای قضاوت می کند که فرد از گفتن داستان تجاوز خود پشیمان می شود امروزه با شکل گرفتن جنبش های زیادی در حمایت از زنان مورد تجاوز قرار گرفته شده و فرهنگ سازی درست در این زمینه این شهامت به زنان داده می شود که اگرمورد تجاوز قرار گرفتند سکوت نکنند و به دنبال تنبیه کردن مجرم باشند تاتو مدوسا این روز ها در میان زنان چه آسیب دیده و چه در حمایت از آسیب دیدگان تجاوز بسیار محبوب است .

تاتو مدوسا برای زنان تاتو مدوسا برای زنان تاتو مدوسا برای زنان

تاتو مدوسا برای مردان

بسیاری از مردان نیز طرح مدوسا را استفاده می کنند این افراد این طرح را هم در حمایت از زنان می زنند و هم به نشانه قدرت و حفاظت از این طرح استفاده می کنند .

تاتو مدوسا برای مردان

سوالات متداول

  • طرح تاتو مدوسا نماد چیست ؟

این طرح نوعی طرح زنانه و نشانه ای از محافظت از شر و تجاوز جنسی است .

  • طرح تاتو مدوسا معمولا در کدام ناحیه های بدن زده می شود ؟

این طرح را می توان در نقاط مختلف بدن مانند پا دست ساعد شانه و … زد .

  • طرح تاتو مدوسا در کدام برنامه ترند شد ؟

این طرح در برنامه تیک تاک در بین جوانان بسیار ترند می باشد .

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

معنی طرح تاتو سیم خاردار برای زنان و مردان + طرح خام

معنی تاتو طرح پروانه برای زنان و مردان + طرح خام

معنی تاتو تیرکمان برای زنان و مردان + طرح خام

امتیاز شما به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا