با ثبت نام در اپلیکیشن 100% بونوس و شارژ هدیهدریافت کنید
سبک زندگی

پاتوق زنان خیابانی در تهران کجاست؟دختر بدکاره

پاتوق زنان خیابانی در تهران کجاست؟دختر بدکاره

بسیاری از مردان هستند که در خیابان ها و اتوبان های خاصی از تهران که پاتوق زنان و دختران خیابانی است (مثل خیابان گلبرگ یا چهارراه پارک وی) جلوی پای دختر خانم ها یا زنان میانسال ترمز می کنند و بعد از برانداز کردن سوژه مورد نظرشان به او پیشنهاد می دهند. رابطه دهانی چقدر؟ خونه میایی؟ رابطه از عقب چقدر؟ مریض که نیستی؟ تو ماشین میخوام برام ساک بزنی و . . . مردان هر درخواستی دارند. برخی اوقات دختر را سوار می کنند و دختر نمی داند که به کجا می رود و برخی اوقات که وارد خانه ای می شوند با چند مرد روبرو می شوند و حالا مجبور هستند با چند نفر رابطه داشته باشند. برخی دخترها هم زرنگ هستند و مکان خاص خودشان را دارند و بدون این که در خطر باشند مرد را به مکان می برند و خدمات جنسی شان را به آن ها می دهند و پول مکان را هم می گیرند. امروز می خواهیم درباره پاتوق های خاص زنان خیابانی در تهران صحبت کنیم.

 

اتوبان ها و خیابان های تهران

خانه تیمی دختران تهران

دختران و زنان خیابانی در این مکان های تهران منتظر مردان هستند:

ابتدای اتوبان حکیم روی پل

خیابان گلبرگ

چهارراه پارک وی

اتوبان ستاری

منطقه ۱۷ رتبه اول را در زنان خیابانی دارد. بالا شهر تهران رتبه ۳ را در زنان خیابانی دارد. منطقه ۲۰ که شهرری است هم رتبه دوم را دارد.

 

آدرس خانه های تیمی در تهران

زنان جنده بدکاره تهران

پاتوق زنان خیابانی در تهران تنها در خیابان ها نیست ، بلکه پاتوق های زیادی از جنس خانه های تیمی هم هست که مشتریان ثابت خودشان را دارند. خاله لقب سردسته این خانه ها هست که دختران زیادی دارند و مردان از بین دختران یکی را انتخاب می کنند و یا همانجا رابطه برقرار می کنند یا دختر با پیک موتوری یا اسنپ به خانه مورد نظر می رود. دختران پورسانت خاله را پرداخت می کنند و از این خیالشان راحت است که مجبور نیستند کنار خیابان برای مشتری بایستند. خیلی از خانه های تیمی هم توسط مردان اداره می شود. از آمار خانه ها در تهران اطلاعی در دسترس نیست اما در پایین و بالای شهر هستند و پرتعداد و پیدا کردن نام و نشان آن ها کار آسانی نیست بخاطر این که امنیت خانه ها برای صاحبان حرف اول را می زند و فقط باید توسط آشنا به آن ها معرفی شوید.

 

خانه های عفاف

برخی از مردان نیز به جای دختر خیابانی سوار کردن یک راست می روند سراغ چیزی که شرعی و قانونی است. خانه های عفاف که در آن جا می توانید زن صیغه کنید و راحت رابطه داشته باشید. صیغه کردن زن از یک ساعت تا چندین سال امکان پذیر است و مردانی که می خواهند رابطه جنسی داشته باشند معمولا یک زن را برای یک روز یا بیشتر صیغه می کنند. این زنان مطلقه یا بیوه هستند و برای رابطه جنسی و صیغه شرایطی که شامل هزینه برای مرد است را تعیین می کنند. صیغه خوانده می شود و زن و شوهر می توانند آزادانه و قانونی رابطه داشته باشند.

 

قیمت یک شب همخوابی

دختران خیابانی تهران

بسیاری از دختران خیابانی که می بینیم و در پاتوق ها سراغ شان را می گیریم چنان ظاهر و تیپی دارند که اگر آن ها را در خیابان ببینید اصلا فکرش را نمی کنید که تن فروش است. یکی از این دختران می گوید که مجبور هستند برای بیشتر گفتن نرخ شان کفش و کیف و لباس مارک بپوشند. تعدادی از دختران هم هستند که از دور معلوم است اعتیاد دارند و سر و وضع درستی ندارند و به مردانی خدمات می دهند که پول کمتری دارند. قیمت یک شب همخوابی با دختران زیبا و جوان که بیشتر برای مردانی که ماشین های شاسی بلند دارند کار می کنند از شبی ۵۰۰هزار تومان به بالا است. ساک زدن در ماشین از ۱۰۰هزار تومان شروع می شود. اگر دختر مکان داشته باشد هزینه مکان جداگانه حساب می شود.

 

قیمت فحشا در تهران

قیمت فحشا در تهران از پایین شهر تا بالای شهر بسیار تفاوت دارد. ممکن است که پایین شهر دختری برای درآوردن خرج امرار معاش به ۵۰هزار تومان برای ساک زدن هم راضی شود اما در بالای شهر دختران به کمتر از ۵۰۰هزار تومان راضی نمی شود. مردان مختلفی مشتری این زنان هستند که در پاتوق های خاصی می توان آن ها را پیدا کرد. پسران مجرد برای تامین نیاز جنسی شان بخاطر سینگل بودن گرفته تا مردان متاهل که تنوع طلب هستند و به همسرشان برای تامین نیازهای جنسی رضایت نمی دهند.

 

شلتر در تهران

بسیاری از زنان خیابانی هستند که بعد از پایان کارشان در پاتوق می روند سراغ شلترها برای این که بتوانند شب را صبح کنند. البته اگر شب را مشتری نداشته باشند و مجبور نباشند تا صبح در خانه مشتری رابطه داشته باشند.

 

اجاره ویلا با دختر ، اجاره ویلا در شمال با خانم

 

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا