با ثبت نام در اپلیکیشن 100% بونوس و شارژ هدیهدریافت کنید
سبک زندگی

بهترین کلاب (دیسکو) های ایرانی در استانبول

بهترین کلاب (دیسکو) های ایرانی در استانبول

کلاب های تقریبا شبه به کاباره های قدیم ایران می باشد. ایرانی ها مردمانی بسیار خوش ذوق و به دنبال خوش گذرانی هستند و بخاطر همین در هر کشوری که وارد می شوند محل زندگی خود را در جاهایی انتخاب می کنند که شادی و رقص در آنجا زیاد باشد. ترکیه کشوری است که تفریحات و سرگرمی های زیادی در آن وجود دارد و هر کسی می تواند به صورت آزادانه تر از کشور ایران به خوش گذرانی بگذراند.

یکی از تفریحات بسیار مهم و جالب کشور ترکیه در دیسکوهای استانبول انجام می گیرد. هر چند پایتخت زیبای کشور ترکیه یعنی شهر استانبول زیبایی های زیادی دارد؛ ولی مهمترین مکان هایی که جذابیت زیادی برای مردم ایران دارد کلاب های شبانه و رقص و تفریح می باشد. بنابراین در شهر تاریخی و بزرگ استانبول شما می توانید برای تمامی سلیقه های تفریحات متفاوتی را انجام دهید، شب های این شهر زیبایی خاصی به خود می گیرد و برای مردم ایران بسیار سرگرم کننده می باشد. کلاب های شبانه شهر استانبول با موسیقی های قوی مانند؛ تکنو، هیپ هاپ، ترکی، ترکی کلاسیک و… فضای شادی را برای مردم ایران و دیگر توریست های کشورهای جهان فراهم می کند. بنابراین شما نیز اگر به دنبال هیجان و دیدن مکان های تاریخی هستید می توانید سفری به شهر استانبول انجام داده و از جاذبه های آن دیدن نمایید. ایرانی هایی زیادی در این کشور کلاب های زیادی را راه اندازی کرده اند. ما در این مقاله به بررسی مهمترین کلاب هایی که ایرانیان نیز در آن دستی دارند می پردازیم.

 

کلاب های ایرانی استانبول

ایرانیان مردمانی به دنبال شادابی و خوش گذارانی هستند و پیوسته سعی می کنند به کشورهای جهان سفر کنند و از مناطق زیبا و هیجان انگیز جهان دیدن نمایند. ما در این بخش از مقاله کلاب هایی را که در کشور ترکیه قرار دارند و در اکثریت آن ها ایرانی ها نیز شرکت داشته و یا به عنوان خواننده، آهنگ ساز و… در این کلاب ها کار می کنند مورد بررسی قرار می دهیم.

 

کلاب کلین

کلاب کلین در استانبول

این دیسکو در میدان تکسیم قرار دارد. بنابراین چنانچه سفری به کشور ترکیه و شهر استانبول و میدان تکسیم داشته باشید، خیلی زود می توانید کلاب کلین را مشاهده کنید. این کلاب را نیز که ایرانی ها دستی در آن دارند در شب های جمعه و شنبه شب های از ساعت 11 به بعد با انواع موزیک های بسیار زیبا مانند؛ تکنو، الکترونیک و… با خوانندگانی از کشورهای مختلف مخصوصا ایران از مهمانان و مشتریان این کلاب پذیرایی می کنند. کلاب کلین برای  شما شب بیادماندنی را فراهم خواهد کرد.

 

کلاب استانبول 360

کلاب استانبول 360

کلاب استانبول 360 یکی از بهترین کلاب های این کشور به حساب می آید. این کلاب در خیابان استقلال شهر استانبول قرار دارد و سبک ساخت آن به سبک روف گاردن است که در ساختمان تاریخی منطقه بی اوغلو راه اندازی شده است. در این منطقه کلاب های زیادی وجود دارد. دی جی های ایرانی و خارجی زیاد و سرشناسی در کلاب استانبول 360 برنامه های جذابی را ایجاد می کنند. دسترسی به این کلاب ایرانی بسیار راحت می باشد.

 

معرفی کلاب بابیلون

کلاب بابیلون ترکیه

کلاب بابیلون از کلاب های بسیار مشهور کشور ترکیه می باشد که در سال های 2001 تا 2007 به صورت پیوسته جوایز بهترین کلوب های جهان را از آن خود کرده است و جایزه بهترین محل برگزاری کنسرت نیز از آن این کلاب می باشد. جذابیت فضای داخلی و بیرونی کلاب بابیلون به حدی زیاد است برخی از مشهورترین گروه های موسیقی جهان و هنرمندان داخلی و ایرانی مهمترین اجراهای خود را در این کلاب برگزار می کنند. یکی از نکات قابل توجه کلاب بابیلون بهای بلیط مناسب آن می باشد که در این صورت هر کسی می تواند در این مکان به تماشای هنرمندان قوی و معروف جهان بنشینند. موسیقی های مانند؛ جاز، راک و لاتین در اواخر هفته اجرا می شود که جمعیت زیادی در این مکان حاضر می شوند. شما می توانید گروه های محلی کشور ترکیه را نیز در این مکان دیده و از آهنگ های آنان لذت ببرید. اکثریت خوانندگان مشهور ایرانی در کلاب بابیلون ترانه های خود را اجرا می کنند.

کلاب بابیلون هر یک بار در ماه در اختیار دی جی ها قرار گرفته و برنامه های جالبی را اجرا می کنند. گنجایش کلاب بابیلون در حدود 800 نفر به صورت نشسته و ایستاده می باشد که همه روزه از کارهای خوانندگان و دی جی های کشورهای مختلف جهان دیدن می کنند. با افتتاح لانژ در کلاب بابیلون که موسیقی در آن به صورت زنده نیز بر گذار می شود جذابیت و هیجان این کلاب را چندین برابر کرده است. همچنین کلاب بابلیون از مهمانان خود با صرف ناهار و یا شام نیز پذیرایی می کند که در کنار گوش دادن به موسیقی های خوانندگان مشهور ایرانی و خارجی لذت خاصی خواهد داشت. کافه و رستوران کلاب بابیلون نیز از معروف ترین های شهر استانبول به حساب می آید. همچنین مشتریان این کلاب می توانند در این کافه ها و رستوران ها در کنار فضای عالی و زیبا با نورپردازی بی نظیر از انواع نوشیدنی های خوش گوار و غذاهای بین المللی خوش مزه نهایت لذت را ببرند. کنسرت های محلی و اجراحی سبک پاپ از مهمترین اجراهای کلاب بابیلون می باشد.

 

 معرفی کلاب آکباتی

کلاب آکباتی از کلاب هایی است به عنوان یک مرکز خرید نیز می توانیم به آن نیز نگاه کنیم. کلاب آکباتی بیشتر در اختیار خوانندگان محلی قرار دارد. یکی از زیبایی های این کلاب چشم اندازی های بسیار جالب آن می باشد؛ زیرا کلاب آکباتی در کنار پل بسفر قرار دارد که شما می توانید از این کلاب به تماشای منظره زیبای آن نشسته و لذت ببرید. تماشای زیبایی های کلاب آکباتی از انتخاب اول مردم شهر استانبول و به ویژه ایرانیان مهاجر این منطقه می باشد. این کلاب زیبای شهر استانبول توسط محمود آنلر ساخته شده است و آینه کاری های بی نظیر و پل بسفر از جاذبه های آن به حساب می آید.

 

معرفی کلاب آنجلیکا

کلاب آنجلیکا

کلاب های زیادی در کشور ترکیه و مخصوصا در شهر استانبول قرار دارد. کلاب هایی که در شهر استانبول می باشند ایرانیان زیادی را به خود جذب می نمایند. جالب است بدانید که ایرانیان نیز در راه اندازی برخی از این کلاب های نقش اساسی دارند. کلاب انجلیکا یکی دیگر از کلاب های بسیار مشهور شهر استانبول است که به صورت شبانه روزی در اختیار مشتریان قرار گرفته است و از رستوران فعالی برخوردار می باشد.

 

معرفی کلاب ناردیس و جانگل

دیسکو ترکیه

کیفیت و نورپردازی کلاب ناردیس به صورت فوق العاده ای طراحی شده است که در نوع خود کم نظیر است. این کلاب هم چنین از کیفیت صدایی خوبی نیز برخوردار می باشد. سبک دیسکوهای کلاب ناردیس جاز است و هر ماه گروه های بین المللی موسیقی در کلاب ناردیس هنرنمایی می کنند. از افتخارات این کلاب حضور موسیقی دان های مشهوری مانند؛ وینتون مارسالیس بنی گولسون و ابراهیم فرر می باشد. ایرانیان زیادی همه روزه در این کلاب حضور پیدا می کنند. کلاب جانگل نیز ازکلاب های جذاب و دیدنی و لوکس می باشد که حیاط سنترینگ هتل راه اندازی شده است. ایرانیانی که می خواهند وارد این کالاب شوند باید از قبل جای رزو کنند. این دو کلاب بسیار شلوغ می باشند و برای ورود به کلاب ناردیس و کلاب جانگل شما باید چند روز قبل اقدام به رزو جا بنمایید در غیر این صورت هرگز نمی توانید وارد این دو کلاب شوید.

 

معرفی کلاب آی کی اس وی

iksv

این کلاب به صورت کاملا ارزان نسبت به دیگر کلاب های شهر استانبول در اختیار کاربران قرار می گیرد. این کلاب برای محلی ها و ایرانیانی که تازه وارد این شهر می شوند جذابیت زیادی دارد. اجرای زنده موسیقی، کنسرت در کنار فرهنگ و هنر شهر استانبول از جذابت ترین رویدادهای این کلاب می باشد.

 

معرفی کلاب الکساندرا و بیت

کلاب الکساندرا استانبول

کلاب الکساندر از دوران عثمانی است که در محله آبشار عظیم راه اندازی شده است. جدا از تفریح و سرگرمی، شما می توانید از غذاهای بسیار خوش مزه آن لذت ببرید. کلاب الکساندر نیز در کنار پل بسفر و قرار گرفته و زیبایی های منحصر به فردی دارد. شما می توانید بهترین هیجان و لذت را در این کلاب سپری کنید. کلاب الکساندر برای ایرانیان ساکن کشور ترکیه جذابیت زیادی دارد. کلاب بیت  به صورت سه طبقه می باشد و کسانی که می خواهند از رقص و خوانندگی خوانندگان دلخواه خود نهایت لذت را ببرند باید در این کلاب شرکت کنند. برخی از ایرانیان کلاب بیت را کلاب مورد علاقه خود خود می دانند. اجرای موسیقی و پذیرانی این دو کلاب بسیار در سطح بالا انجام می شود.

 

معرفی کلاب بیاند و کلاب رابی

دیسکو

کلاب بیاند یکی دیگر از کلاب های بسیار معروف و مورد پسند ایرانیان می باشد. این کلاب با نورهای نئونی از شگفتی های زیادی برخوردار شده است. بسیاری از سلبریتی ها ترکی و ایرانی در این کلاب برنامه اجرا می کنند. جالب است بدانید که کلاب بیاند تا شب به صورت رستوران فعالیت می کند و بعد از شب به عنون کلاب فعالیت می نماید. کلاب روبی نیز از کلاب های جذاب و مورد علاقه ایرانیان است، این کلاب در منطقه بشیکتاش و محله اورتاکوی و در کنار دریا راه اندازی شده و بخاطر منظره زیبای ساحل بغاز جذابیت زیادی دارد. امکانات و شرایط کلاب رابی به صورت کاملا به روز می باشد و اکثریت ایرانیان در کلاب رابی شب بیادماندنی را تجربه خواهند کرد. بنابراین شما می توانید در طبقه پایین کلاب رابی از غذاهای بسیار خوش مزه و لذت بخش این کلاب استفاده کرده و سپس وارد طبقه بالا شده و تا شب به رقص و پایکوبی بپردزاید. این دو کلاب تقریبا از امکانات و شرایط یکسانی برخوردار می باشد.

 

معرفی کلاب کاراکوی و کلاب سوریته

دی جی های این کلوب از محبوبیت زیادی در بین مردمان شهر استانبول به حساب می آید. همین امر نیز سبب شهرت و محبوبیت کلاب کاراکوی شود. چشم انداز کلاب کاراکوی نیز بسیار زیباست و در رستوران کلاب کاراکوی شما می توانید از کوکتل های بسیار خوشمزه آن لذت ببرید. کلاب سورتیه یکی دیگر از کلاب های بسیار زیبا با موقعیت عالی دارد و از کارمندان خوش اخلاق و صمیمی نیز برخوردار می باشد. پارتی های این کلاب از ساعت یازده شب شروع شده و تا صبح ادامه می یابد. کلاب سوریته معمولا برای پذیرایی از مشتریان خود با غذاهای بسیار خوش مزه ترکیه ای و ایتالیایی پذیرایی می نماید. کلاب سوریته در سال 2012 با 3500 متر زیر بنا راه اندازی شده است و تقریبا در تمامی فصول سال بازی می باشد. گاهی اوقات برخی از ایرانیان تا صبح در کلاب سوریته به رقص و پایکوبی می پردازند. اکثریت مشتریان این دو کلاب از نحوه اجرا و پشتیبانی این دو کلاب راضی هستند. ایرانیان معمولا به دنبال موسیقی قوی و خوش گذارانی بی نظیر هستند که در این دو کلاب می توانند به گمشده خود دست پیدا کنند و تا صبح نهایت لذت خود را در کلاب های کاراکوی و سوریته ببرند.

 

4.5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا