با ثبت نام در اپلیکیشن 100% بونوس و شارژ هدیهدریافت کنید
سبک زندگی

آموزش رابطه دهانی ، کامل و تصویری

آموزش رابطه دهانی ، کامل و تصویری

چه در رابطه جنسی دهانی (ساک زدن) یا خوردن آلت همسر، تازه وارد هستید و چه به دنبال یافتن تکنیک های جدید هستید، در این مقاله چند نکته آموزش داده خواهد شد و بهترین روش برای انجام تحریک دهانی آورده شده است.

آموزش رابطه دهانی

رابطه جنسی دهانی چیست؟

رابطه جنسی دهانی شامل تحریک اندام تناسلی همسرتان با دهان است. این عمل می تواند با استفاده از زبان، لب ها و/یا گلو، تحریک دهان را انجام شود. رابطه جنسی دهانی می تواند نوعی عشق بازی قبل از رابطه جنسی یا به عنوان رویداد اصلی یک تجربه جنسی باشد. سه زیرمجموعه رابطه جنسی دهانی وجود دارد: کونیلینگوس ، فلاتیو و آنالینگوس.

رابطه جنسی دهانی چیست؟

3 نوع رابطه جنسی دهانی

اگر می خواهید رابطه جنسی دهانی داشته باشید، در اینجا سه عمل جنسی دهانی را با شریک زندگی خود امتحان کنید:

فرج لیسی (کونیلینگوس) : فرج لیسی (کس لیسی) یک عمل جنسی دهانی است که روی فرج یا واژن انجام می شود. در طول کونیلینگوس، شریک جنسی معمولاً بر تحریک کلیتوریس شریک زندگی خود متمرکز می شود، که حساس ترین ناحیه جنسی برای بانوان است.

3 نوع رابطه جنسی دهانی

فلاتیو (تحریک الت تناسلی مرد بوسیله زبان): فلاتیو، که بیشتر به آن ضربه زدن گفته می شود، یک عمل جنسی دهانی است که شامل تحریک آلت تناسلی همسرتان با دهان است. علیرغم نامش، عمل ضربه زدن در واقع شامل ساک زدن روی آلت تناسلی نمی شود. بلکه با لیسیدن و مکیدن آلت تناسلی یک ضربه را انجام می دهید (در زبان فارسی عامیانه از این کار به عنوان دارکوبی نیز یاد می شود).

فلاتیو

آنالینگوس (مقعدلیسی): آنالینگوس یا خوردن مقعد که بیشتر به آن ریم کاری یا لبه‌بندی می‌گویند، عمل تحریک دهانی مقعد شریک زندگی است. لیسیدن، بوسیدن و مکیدن می تواند پایانه های عصبی حساس در داخل و اطراف مقعد و راست روده را تحریک کند. با اعمال متفکرانه جنسی ایمن تر و ارتباط واضح، دور زدن می تواند یک فعالیت جنسی لذت بخش برای افراد با هر جنسیت و گرایش جنسی باشد.

 

خطرات رابطه جنسی دهانی برای سلامتی

امکان ابتلا به STI (عفونت های مقاربتی) از طریق رابطه جنسی دهانی وجود دارد، اما این خطر بسیار کمتر از رابطه جنسی واژینال و مقعدی است. از روش های بازدارنده استفاده کنید و اقدامات احتیاطی را برای انجام رابطه جنسی ایمن انجام دهید:

  1. با شریک زندگی خود ارتباط برقرار کنید. قبل از انجام رابطه جنسی دهانی، در مورد سابقه سلامت جنسی و وضعیت عفونت های مقاربتی یکدیگر با همسر خود صحبت کنید.
  2. خطرات احتمالی را بشناسید. بیماری های مقاربتی که می توانید از طریق رابطه جنسی دهانی منتقل کنید شامل ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) است که باعث ایجاد زگیل تناسلی می شود. بیماری های مقاربتی می توانند بدون علامت باشند، اما علائم احتمالی شامل گلودرد و زخم در داخل یا اطراف دهان یا گلو است.

خطرات رابطه جنسی دهانی برای سلامتی

  1. از محافظت استفاده کنید. برای حداکثر پیشگیری از بیماری های مقاربتی، از کاندوم در هنگام فلاتیو و از محافظ های دهانی در زمان کونیلینگوس و آنالینگوس استفاده کنید.

 

  1. احتیاط کنید. خطر انتقال عفونت های مقاربتی معمولا برای کسانی که رابطه دهانی دارند بیشتر از کسانی است که آن را دریافت می کنند. برای کاهش این خطر هنگام رابطه جنسی دهانی، از مسواک زدن دندان ها یا استفاده از نخ دندان قبل از آن خودداری کنید، زیرا خونریزی لثه باعث افزایش قرار گرفتن در معرض هر نوع ویروسی می شود.

خطرات رابطه جنسی دهانی برای سلامتی

7 نکته برای انجام کونیلینگوس

تحریک مستقیم کلیتورال می تواند لذت را افزایش دهد و منجر به اوج شود. به آرامی انجام کونیلیگوس را شروع کنید و این نکات را در نظر داشته باشید:

  1. بدانید که هر فرج متفاوت است. توجه داشته باشید که همه فرج ها (آل تناسلی خارجی زن شامل کلیتوریس، لابیا و دهانه واژن) متفاوت هستند. این به این معنی است که ممکن است بو، ظاهر یا مزه فرج همسرتان آن چیزی نباشد که شما انتظار دارید و این کاملا طبیعی است.
  2. روی کلیتوریس تمرکز کنید. تحریک مستقیم و مداوم کلیتورال، کلید رسیدن به ارگاسم همسرتان است. برای تعیین محل کلیتوریس، محل اتصال دو لابیای داخلی (لب های واژن) در بالا و تشکیل یک هود کوچک را جستجو کنید. از انگشتان خود برای باز کردن لابیاها استفاده کنید. زیر کاپوت کلیتوریس قرار دارد که شبیه یک نوک کوچک است که معمولاً اندازه آن کمی بزرگتر از یک نخود است.
  3. آهسته شروع کن. یک قانون کلی برای همه فعالیت‌های جنسی این است که آهسته شروع کنید و به تدریج سرعت آن را افزایش دهید تا شریک زندگی شما زمان داشته باشد تا سطح برانگیختگی خود را افزایش دهد. با لیسیدن آرام و حسی شروع کنید. قبل از اینکه کلیتوریس را هدف بگیرید، شریک زندگی خود را اذیت کنید و با چرخاندن آرام زبان خود در اطراف ناحیه فرج، احساس تعلیق کنید.
  4. به زبان بدن توجه کنید. یکی از بهترین راه‌ها برای تشخیص اینکه آیا شریک زندگی خود را راضی می‌کنید این است که زبان بدن او را هماهنگ کنید. نفس های سنگین و کج شدن باسن آنها به دهان شما نشانه های خوبی است. اگر شریک زندگی شما علائمی از لذت نشان نمی دهد، تکنیک خود را با کمی تغییر در فشار زبان، قدم زدن، یا مکان تغییر دهید.
  5. ارتباط را تشویق کنید. حتی راحت‌تر از خواندن زبان بدن همسرتان، گوش دادن به کلمات خودش است. به شریکتان بگویید که آماده شنیدن بازخورد هستید و در اواسط کار حتماً سؤال بپرسید. پرسیدن از شریک زندگی خود در مورد فشار و سرعت راه بسیار خوبی برای افزایش لذت اوست.
  6. از انگشتان خود یا اسباب بازی جنسی استفاده کنید. برای تحریک بیشتر، انگشتان خود یا یک اسباب بازی جنسی (مانند ویبراتور یا دیلدو) را وارد واژن همسرتان کنید و همزمان کلیتوریس او را لیس بزنید. برای ماساژ نقطه جی همسرتان، یک یا چند انگشت خود را به آرامی در حدود دو اینچ داخل واژن قرار دهید و انگشتان خود را به سمت خود حرکت دهید، انگار که دارید یک حرکت “بیا اینجا” انجام می دهید. بدانید که همه از انگشت گذاری در حین کونیلینگوس لذت نمی برند، بنابراین بهتر است قبل از امتحان در مورد ترجیحات همسرتان صحبت کنید.
  7. وقتی شریک زندگی شما به ارگاسم نزدیک می شود، به کاری که انجام می دهید ادامه دهید. اگر شریک زندگی شما به صورت کلامی یا از طریق زبان بدن نشان می دهد که به اوج خود نزدیک شده است، تکنیک خود را تغییر ندهید. تا زمانی که شریکتان به ارگاسم برسد یا به شما دستور دیگری بدهد، همان نقطه را هدف قرار دهید. (ممکن است با نزدیک شدن همسرتان به ارگاسم، فشار یا سرعت زبان خود را افزایش دهید، اما معمولاً باید روی همان مکان تمرکز کنید.)

7 نکته برای انجام کونیلینگوس

6 تکنیک ساک زدن

این تکنیک‌های ساک زدن را آزمایش کنید تا بهترین احساس را برای شریک زندگی خود ایجاد کنید.

  1. از لب های خود برای محافظت از دندان های خود استفاده کنید. اگر دندان‌های شما آلت تناسلی همسرتان را لمس کند، احتمالاً احساس او ناخوشایند خواهد بود. هنگام ساک زدن برای شریک زندگی خود، لب های خود را به عنوان یک بالشتک روی دندان های خود بپیچید.
  2. از دستان خود استفاده کنید. برای تجربه بهتر ساک زدن، استفاده از دست را نیز اضافه کنید. دست غالب خود را در اطراف شکم همسر خود قرار دهید، سپس همزمان دست و دهان خود را به سمت بالا و پایین آلت تناسلی حرکت دهید. برای تقویت این حرکت، در حالی که بالا و پایین می روید، مچ دست خود را به جلو و عقب بچرخانید. برای جلوگیری از اصطکاک دردناک حتما از روغن استفاده کنید. هنگامی که دهان را پایین آوردید، از دست دیگر خود برای ماساژ آرام بیضه های همسرتان استفاده کنید.
  3. برنامه ای برای انزال داشته باشید. اگر قصد دارید شریک زندگی خود را به ارگاسم برسانید، از قبل برنامه ریزی کنید تا هر دوی شما برای انزال آماده باشید. اگر ترجیح می‌دهید که همسرتان در دهانتان انزال نداشته باشد، از قبل به او اطلاع دهید. به این ترتیب، شریک زندگی شما می تواند درست قبل از رسیدن به ارگاسم به شما یک هشدار شفاهی بدهد، و شما می توانید با اوج گرفتن او تنها به جق زدن ادامه دهید. اگر با انزال همسرتان در دهان مشکلی ندارید، تصمیم بگیرید که تف کردن یا قورت دادن را ترجیح می دهید. اگر تصمیم به قورت دادن دارید، بدانید که منی برای خوردن کاملا بی خطر است.
  4. اشتیاق نشان دهید. برای اینکه یک ساک یا رابطه دهانی خوب را تجربه کنید، ابتدا به شریک زندگی خود بگویید که می خواهید برای او این کار را انجام دهید. سعی کنید با کمی صحبت های کثیف اشتیاق خود را نشان دهید. همچنین می توانید از شریک زندگی خود بپرسید: “آیا این احساس را دوست دارد؟” تا نشان دهید لذت بردن او برای شما مهم است و برای بازخورد آماده هستید. همانطور که مشغول کار خود هستید ، هر چند وقت یکبار به بالا نگاه کنید تا تماس چشمی برقرار کنید و نشان دهید که از خود لذت می برید. اگر علاقه ای به رابطه جنسی دهانی ندارید، در مورد آن با شریک زندگی خود صادق باشید و هرگز برای انجام کاری که دوست ندارید تحت فشار قرار نگیرید. فقط در اعمال جنسی ای شرکت کنید که با آن راحت هستید. اگر این شامل رابطه جنسی دهانی نمی شود، سعی کنید راه های دیگری را برای خوشحال کردن شریک زندگی خود جستجو کنید.
  5. از زبان خود برای تحریک سر آلت تناسلی استفاده کنید. در بیشتر کارهای ساک زدن، می خواهید فشار نرمی را با زبان خود به آلت تناسلی وارد کنید، در حالی که دهان خود را به سمت بالا و پایین بیضه ها حرکت می دهید. برای تغییر سرعت لذت بخش، سعی کنید توجه زبان خود را روی سر آلت تناسلی و فرنولوم، نوار حساس پوست در قسمت زیرین سر آلت تناسلی، متمرکز کنید. ساقه آلت تناسلی را با دست خود بگیرید و از نوک زبان خود برای لیسیدن آرام بالای سر آلت تناسلی با یک حرکت دایره ای آهسته استفاده کنید.
  6. سایر مناطق حساس همسرتان را تحریک کنید. کلید یک سکس دهانی عالی این است که آن را به دیگر بخش های بدن همسرتان نیز پخش کنید. در حالی که دهان شما از آلت تناسلی لذت می برد، به طور همزمان سایر مناطق اروژنی بدن همسرتان را تحریک کنید. سعی کنید بیضه های او را ماساژ دهید، قسمت داخلی ران آنها را لیس بزنید، کیسه بیضه آنها را نوازش کنید یا در بازی مقعدی شرکت کنید.

6 تکنیک ساک زدن

 

شستشوی مقعدی برای رابطه +عکس دوش مقعدی

زن بیشتر از کجا حال میکند؟

دلیل علاقه مردان به رابطه دهانی

رابطه مقعدی در دوران پریودی ، رابطه از پشت قاعدگی

امتیاز شما به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا