با ثبت نام در اپلیکیشن 100% بونوس و شارژ هدیهدریافت کنید
سبک زندگی

زنان خیابان میرداماد،پاتوق زنان تن فروش تهرانی

زنان خیابان میرداماد،پاتوق زنان تن فروش تهرانی

هر شهری خیابان هایی دارد که به عنوان سمبل یک فعالیت خاص شناخته می شوند ولی در تهران خیابان میرداماد که در منطقه 2 قرار گرفته است یکی از خیابان هایی است که از نقطه نظر اداری ، تجاری و حتی فعالیت های دیگر در جایگاه ویژه ای قرار دارد و در تمامی سطح کشور آن را به عناوین مختلفی می نشاند. یکی از شهرت هایی که این منطقه در طی چند سال اخیر کسب کرده است به دلیل حضور زنان خیابانی می باشد که تقریبا از 5 سال پیش فعالیت خود را به این منطقه سوق داده اند.

سابقه فاحشگی در تهران

بسیاری از بزرگسالان و قدیمی های تهران با اسم شهرنو آشنا هستند و بر این باور هستند این منطقه در زمان محمد رضا شاه پهلوی تاسیس گردید. برای این دست از افراد باید بگوییم شواهد تاریخی عنوان می کنند قلعه شهرنو در تهران در زمان محمدعلی شاه قاجار تاسیس شد و پس از مدتی که رضا شاه اعلام پادشاهی کرد تصمیم به خراب کردن این مرکز در تهران کرد. پس کودتا 28 مرداد محمدرضا شاه تصمیم گرفت این منطقه را یک مرتبه دیگر بازسازی کرده و از آن به عنوان مرکز متمرکز جنسی و خلاف استفاده کند. پس از انقلاب اسلامی این مرکز به کلی ویران شد و جای آن پارک رازی راه اندازی شد. از طریفی نیز تمامی افرادی که در این محله زندگی و فعالیت می کردند به اعدام محکوم شدند.

فاحشگی در تهران پس از انقلاب اسلامی

پس از انقلاب و بسته شدن شهرنو فعالیت روسپی گری و فاحشگی نیز در ایران نیز به شدت تحت کنترل قرار گرفت و دولت با راه اندازی کمیته تلاش کرد این فعالیت ها را به شدت تحت کنترل قرار دهد. این مسئله تا زمان دولت خاتمی کاملا به صورت غیر علنی انجام می شد ولی پس از این دوران و آغاز آزادی های اجتماعی فضا نیز کمی متفاوت شد و بسیاری از زنان این حرفه را دنبال کردند. یکی از اولین خیابان هایی که زنان برای فعالیت خود انتخاب کردند پل پارک وی بود ولی پس از مدتی این منطقه شناسایی شده و میرداماد جایگزین آن شد. حالا همراه با هم نگاهی به فعالیت این بانوان در این منطقه می اندازیم.

فاحشگی در تهران پس از انقلاب اسلامی

زنان خیابان میرداماد

پس از اینکه صنعت فاحشگی در تهران بر روی یک منطقه متمرکز نبود هر بار یکی از خیابان های تهران برای پیدا کردن خانم ها انتخاب می شدند ولی یک خیابان همیشه انتخاب افراد شمال تهران بود و آن نیز خیابان میرداماد می باشد. در اصل خیابان میرداماد از تقاطع ولیعصر آغاز شده و تا میدان مادر ادامه دارد ولی فعالیت این بانوان معمولا از بعد از رو گذر جردن آغاز می شود.

با وجود اینکه ساعات فعالیت این بانوان در این خیابان خیلی مشخص نمی باشد ولی افراد برای اینکه با آن ها آشنا شوند در هر ساعتی از روز به آنجا می روند و کیس های مد نظر خود را ارزیابی می کنند. معمولا این بانوان از ساعت 5 به بعد در آنجا ایستاده و یا گاهی اوقات نیز از طریق شبکه مجازی فعالیت خود را دنبال می کنند!

محل فعالیت زنان میرداماد در کدام بخش است؟

این زنان معمولا در بخش های شلوغ این منطقه قرار دارند به عنوان مثال مترو میرداماد که روبرو مرکز خرید رز قرار دارد اصلی ترین نقطه ای است که آن ها در آن قرار دارند. علاوه بر آن این بانوان در مرکز خرید آریان نیز حضور دارند که تلاش می کنند از فضای شلوغ این منطقه استفاده کرده و برای خود مشتریان مد نظر را پیدا کنند.

بر اساس برآوردهای وزارت کشور و بخش جامعه شناسی آن نزدیک به 10 هزار فاحشه در تهران فعالیت می کنند که بر اساس منطقه هر یک در بخشی از تهران حاضر هستند. با وجود اینکه میرداماد یکی از مرکزهای اصلی فعالیت این افراد می باشد ولی با این وجود تعداد دقیق آن ها در این منطقه هنوز مشخص نشده است.

 

 

بیشتر بخوانید:

پاتوق زنان خیابانی در تهران کجاست؟دختر بدکاره

اجاره ویلا با دختر ، اجاره ویلا در شمال با خانم

 

امتیاز شما به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا