با ثبت نام در اپلیکیشن 100% بونوس و شارژ هدیهدریافت کنید
سبک زندگی

چگونه مخ دختری که دوست پسر داره بزنیم؟

چگونه مخ دختری که دوست پسر داره بزنیم؟

خیلی از اوقات دخترها در رابطه ای هستند و امکان دارد از رابطه شان راضی نباشند و به فکر تمام کردن آن باشند و در این بین پسری دیگر هم به این دختر ابزار علاقه می کند و امیدوار است که دختر از رابطه ای که در آن هست بیرون بیاید و پاسخ مثبت به رابطه جدید بدهد. اما راضی کردن دختری که الان در رابطه قرار دارد کار سختی ست.

در حالت دیگر دختری در رابطه با پسری هست که هر دو از آن راضی هستند و مشکلی با هم ندارند ، در این مواقع هر پسری به سمت دختر بیاید امکان جواب نه شنیدن خیلی خیلی زیاد است. مگر این که دختر مادی گرا باشد و فقط به خاطر پول با پسرها دوست شود که در این مورد واضح است چه می شود، دختر با هر پسری که وضع بهتری داشته باشد وارد رابطه می شود.

برمی گردیم سراغ حالت اول ، وقتی دختر در رابطه اشتباه به سر می برد و درمانده شده و نمی داند باید چکار کند ، اینجاست که شما باید وارد عمل شده و با استفاده از ترفندهای زیر مخ دختر مورد علاقه تان را بزنید.

چگونه مخ دختری که دوست پسر داره بزنیم

بدگویی نکنید

یادتان باشد که نباید پشت سر پسری که دختر مورد علاقه تان با او در رابطه است ، حرف بد بزنید و سعی کنید او را خراب کنید. در حالت کلی وقتی کسی از شخص دیگری بدگویی می کند اولین ضربه ای که با پشت سر کسی حرف زدن می خورد به خودش است ، چرا که این ویژگی اخلاقی خوبی نیست به خصوص برای آقایان بنابراین هیچ وقت بد کسی را نگویید.

جنتلمن باشید

یادتان باشد که بیش از حد به طرف مقابل توجه نکنید چون طرف مقابل تان از این کار خوشش نمی آید و به اصطلاح هیچ کس به افراد (آویزون) روی خوش نشان نمی دهد. سعی کنید به حرف های دختر مورد علاقه تان گوش کنید و برای مشکلاتش همیشه بهترین راه حل را مانند یک دوست ارائه دهید تا از کنار با شما بودن حس خوبی داشته باشد و احساس امنیت و آرامش کند. اینجاست که کم کم احساس شکل می گیرد.

چگونه مخ دختری که دوست پسر داره بزنیم

نگویید رابطه ات را کات کن

به طرف مقابل دستور ندهید که باید رابطه ات را با پسری که با وی در رابطه است کات کرده و به سمت شما بیاید. در عوض سعی کنید با صبر و حوصله خود واقعی تان را به وی نشان دهید و اصلا به رابطه ای که در آن هست کاری نداشته باشید ، به مرور زمان دختر مورد علاقه تان خودش به سمت شما می آید و رابطه اشتباهش را کات می کند.

درد دل هایش را بشنوید

کسانی که در رابطه اشتباه هستند دوست دارند با کسی که رازدار و مورد اعتمادشان است درد دل کنند. حواس تان باشد وقتی حرف هایش را شنیدید ، او را نصیحت نکنید. چون باعث جبهه گرفتن طرف مقابل می شود. او درد دل می کند تا سبک شود ، همین. بنابراین فقط گوش کنید و در اخر برای این که حس بهتری داشته باشد به او بگویید مشکلش حل می شود و هر وقت کاری داشت می تواند با شما در میان بگذارد. همین!

چگونه مخ دختری که دوست پسر داره بزنیم

اگر طرف در اینستاگرام بود چکار کنیم؟

رابطه های اینستاگرامی خیلی خیلی شکننده هستند ، اگر با دختری در اینستاگرام آشنا شدید که در رابطه اشتباهی بود ، کارتان با چت خیلی سخت می شود. همیشه پذیرای درد و دل های دختر مورد علاقه تان باشید تا به شما اعتماد کند و در اخر بعد از گذشت زمان با هم قرار حضوری بگذارید ، آن هم در یک فضای عمومی و مثل یک جنتلمن و مرد واقعی ظاهر شوید و رفتارتان مانند پسرهای با اعتماد به نفس پایین و دست و پا چلفتی نباشد.

 

 

عکس پوزیشن های دوران نامزدی و رابطه جنسی در ایران دوران

فاصله بكارت از دهانه واژن +توضیح با عکس

درد بعد از پارگی پرده بکارت ، زدن پرده چقدر درد دارد؟

فاصله بكارت از دهانه واژن +توضیح با عکس

علائم پاره شدن بكارت ، تشخيص سالم بودن بكارت دختر

دخول چیست با عکس ،روش دخول از جلو و عقب

4.9/5 - (13 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا