با ثبت نام در اپلیکیشن 100% بونوس و شارژ هدیهدریافت کنید
سبک زندگی

بهترین قرص تاخیری و راست کننده

بهترین قرص تاخیری و راست کننده

قرص های تاخیری و راست کننده امروزه به یکی از پرفروش ترین داروها در سرتاسر دنیا تبدیل شده است و شرکت های داروسازی تلاش می کنند داروهای جدیدی را در این زمینه تولید کنند. داروهای تاخیری به منظور افزایش دادن طول مدت رابطه جنسی استفاده می شوند ولی این در صورتی است که داروهای راست کننده که به صورت تجاری به آنها ویاگرا نیز گفته می شود به منظور راست کردن آلت تناسلی مردان یا شهوتی کردن آنها به کار می روند. ویاگرا که به صورت علمی از آن به عنوان سیلدنافیل یاد می شود ، قابلیت این را دارد که خون را به آلت تناسلی مردان رسانده و آن راست کند.

با وجود اینکه بسیاری از ایرانیان تصور می کنند قرص های تاخیری و راست کننده مشابه هستند باید به شما بگوییم این باور اشتباه بوده و مواد داخل قرص های تاخیری بیشتر بر روی واکنشهای شیمیایی مغز تاثیر می گذارد ولی این در حالی است که قرص های راست کننده بر روی عملکرد خون تاثیر می گذارد و  حرکت آن را  بهبود می بخشد.

 

تاریخچه قرص های تاخیری

از دیرباز در طب سنتی برگرفته شده از دانش های ایرانیان و چینیان بود برای درمان زود انزالی داروهای تاخیری مختلفی مورد استفاده قرار می گیرفت. به عنوان مثال ابن سینا عنوان می‌کند اگر قصد دارید در رابطه جنسی خود تغییر ایجاد کنید بر روی آلت خود حنا گذاشته و پس از سفت شدن پوست آلت آن را بشویید علاوه بر این در چین طب سوزنی بر روی آلت و ماهیچه کیگل برای درمان این مشکل استفاده می کردند. این درمان های سنتی تا اوایل دهه ۹۰ میلادی اصلی ترین روش برای افزایش طول رابطه جنسی بودند ولی پس از این زمان بود که به صورت خیلی تصادفی محققین توانستند داروهای مختلفی را پیدا کنند که بر روی تغییر رابطه جنسی تاثیر مستقیمی در آن می گذاشتند. در اصل عوارض جانبی این داروها سبب می شد ذهن انزال را به تاخیر بیندازد.

پس از اینکه داروسازان متوجه شدند که برخی از داروهای روانپزشکی می تواند بر روی تاخیر رابطه جنسی تاثیر مستقیم بگذارند ، تصمیم گرفتند تحقیقات گسترده ای را بر روی اثر داروهای افسردگی بر روی رابطه جنسی انجام دهند. داروهایی مانند سرترالین که برای درمان افسردگی پیشنهاد می شوند می توانند رابطه جنسی را تا ده دقیقه افزایش دهند.

 

انواع قرص سیخ کننده یا راست کننده

معمولاً قرص های سیخ کننده آلت تناسلی به صورت داروها و از طریق دهان مصرف می شوند که به چهار دسته اصلی تقسیم شده و هر یک از تاثیرات متفاوتی را می گذارند. در این بخش قصد داریم تمامی این داروها را از نقطه نظر مختلف مورد ارزیابی قرار دهیم:

 

سیلدنافیل (ویاگرا): این دارو زمانی موثرتر است که یک ساعت قبل از رابطه جنسی با معده خالی مصرف شود. اگر اختلال نعوظ خفیف تا متوسط دارید، برای چهار تا پنج ساعت یا بیشتر موثر است.

 

سیلدنافیل (ویاگرا)

 

واردنافیل (لویترا، استاکسین): این دارو همچنین زمانی موثرتر است که یک ساعت قبل از رابطه جنسی مصرف شود و می توان آن را با غذا یا بدون غذا مصرف کرد. یک وعده غذایی پرچرب ممکن است از جذب سریع آن جلوگیری کند.

اگر اختلال نعوظ خفیف تا متوسط دارید واردنافیل برای چهار تا پنج ساعت یا بیشتر موثر است. شکل جدیدتری از دارو که روی زبان حل می‌شود، ممکن است سریع ‌تر از قرصی که می‌بلعید، عمل کند.

 

واردنافیل (لویترا، استاکسین)

 

تادالافیل (سیالیس): این دارو با یا بدون غذا حدود یک تا دو ساعت قبل از رابطه جنسی مصرف می شود. تا 36 ساعت موثر است. می توان آن را در دوز کوچک روزانه و یا در دوز بزرگتر در صورت نیاز مصرف کرد.

 

تادالافیل (سیالیس)

 

آوانافیل (استندرا): این دارو با یا بدون غذا 30 دقیقه قبل از رابطه جنسی، بسته به دوز مصرف می شود. تا شش ساعت طول می کشد.

عوارض قرص راست کننده

 

آوانافیل (استندرا)

 

اکثر مردانی که از داروهای خوراکی راست کننده استفاده می کنند، از عوارض جانبی ناراحت نمی شوند. عوارض جانبی این قرص ها شامل موارد زیر باشند:

  • گرگرفتگی
  • سردرد
  • سوء هاضمه
  • تغییرات بینایی، مانند ته رنگ آبی بینایی، حساسیت به نور یا تاری دید
  • گرفتگی یا آبریزش بینی
  • کمر درد

 

به ندرت، عوارض جانبی جدی تری ممکن است رخ دهد، از جمله:

کاهش شنوایی یا کاهش بینایی: برخی از مردان پس از مصرف یکی از این داروها دچار از دست دادن ناگهانی شنوایی یا از دست دادن بینایی شده اند. با این حال، مشخص نیست که آیا کاهش بینایی یا شنوایی مستقیماً ناشی از مصرف دارو بوده است یا یک بیماری از قبل وجود داشته است. اگر از داروهای راست کننده استفاده می کنید و شنوایی یا بینایی خود را از دست می دهید، سریعاً به دنبال مراقبت های پزشکی باشید.

 

نخوابیدن آلت تناسلی. این وضعیت نادر که پریاپیسم نامیده می شود می تواند دردناک باشد و برای جلوگیری از آسیب به آلت تناسلی شما به درمان پزشکی نیاز دارد. اگر نعوظی دارید که بیش از چهار ساعت طول می کشد، فورا به دنبال مراقبت های پزشکی باشید.

 

چرا باید از قویترین قرص راست کننده فوری استفاده کنیم؟

بسیاری از افراد تلاش می کنند داروهای راست کننده ای را استفاده کنند که در کمترین زمان تاثیر آن بر روی بدن مشخص شود. این مسئله می‌تواند تجربه جنسی شما را بسیار لذتبخش کرده و در شرایطی که شما زمان کمی دارید بیشترین لذت را از رابطه جنسی خود ببرید. عدم راست شدن آلت تناسلی سبب می‌شود شریک جنسی شما از سکس سرد شده و نتواند تجربه خوبی را داشته باشد.

 

 

قرص های تاخیری چقدر طول میکشد؟

تولید کننده های داروهای تاخیری همیشه عنوان می‌کنند و مصرف این داروها ۴۵ دقیقه تا یک ساعت پیش از رابطه جنسی می باشد. با وجود اینکه این شرکت ها  این مدت زمان را به صورت تحقیقات علمی عنوان کرده‌اند بر اساس شرایط جغرافیایی ممکن است افراد به زمان بیشتری نیاز داشته باشند. تحقیقات صورت گرفته در ایران نشان می دهد به منظور اینکه شما رابطه بیش از ۵ دقیقه را تجربه کنید بهتر است قرص های تاخیری را ۳ تا ۴ ساعت پیش از رابطه استفاده کرده و بدن خود را برای آن آماده کنید.

 

آیا سیلدنافیل تاخیری است؟

انزال زودرس (PE) یکی از شایع ترین اشکال اختلال عملکرد جنسی است که تا 39 درصد از مردان در مقطعی از زندگی به آن مبتلا می شوند. اگر دچار انزال زودرس هستید ، ممکن است کنترل توانایی خود برای رسیدن به ارگاسم و انزال در حین رابطه جنسی دشوار باشد . سیلدنافیل در ابتدا به عنوان دارویی برای برخی بیماری های قلبی، مانند آنژین صدری (نوعی درد قفسه سینه ناشی از کاهش جریان خون به قلب) ساخته شد. با این حال، به دلیل استفاده گسترده آن در ویاگرا، بیشتر به عنوان یک داروی راست کننده شناخته می شود. از آنجایی که سیلدنافیل توسط FDA به عنوان راست کننده تایید شده است، تقریبا تمام تحقیقات علمی در مورد اثرات آن بر روی استفاده از آن برای راست کردن متمرکز شده است. با این وجود در طی چند سال اخیر تحقیقاتی بر روی تاثیر سیلدنافیل و تاثیر آن بر روی تاخیر سکس شده که نشان می دهد ویاگرا می تواند تا 5 دقیقه سکس را به تاخیر بیاندازد.

 

قرص تاخیری و سفت کننده بدون عوارض

بسیاری از افراد که از داروهای تاخیری و راست کننده استفاده می کنند به دنبال داروهایی هستند که کمترین عوارض را داشته باشند.  با این وجود باید به شما بگوییم هیچ  قرص تاخیری و راست کننده ای وجود ندارد که بدون عوارض باشد. در اصل با وجود تمامی محاسنی که داروهای تاخیری دارند یکی از بدترین عوارض آنها اعتیاد به این دارو ها می باشد که در بلند مدت سبب می شود افراد مشکلات جنسی بیشتری را تجربه کنند.

 

بهترین قرص تاخیری و راست کننده خارجی

قرص های راست کننده و تاخیری زیادی در بازار وجود دارند که با اسم ها و برندهای مختلف عرضه می شوند.  بهترین داروی راست کننده در سرتاسر دنیا قرص ویاگرا می باشد که اسم علمی آن سیلدنافیل بوده و تمامی دنیا از آن استفاده می کنند. این دارو بر اساس تحقیقات انجام گرفته کمترین عوارض را در بر داشته و سبب می‌شود افراد مشکلات کمی را پس از مصرف تجربه کنند. زمانی که صحبت از داروهای تخیلی به میان می آید افراد می توانند از داروهای داروخانه مانند سرترالین استفاده کنند و یا به عطاری ها مراجعه کرده و قرص های غیر داروخانه ای که به صورت قاچاق وارد می شوند را خریداری کنند.

 

قیمت قرص راست کننده فوری

داروهای راست کننده متفاوتی در بازار وجود دارند ، برخی از آن‌ها را می‌تواند با تجویز دکترها و با استفاده از بیمه تامین اجتماعی از داروخانه ها دریافت کرد. هزینه داروهای راست کننده ای که از داروخانه خریداری می شوند و تولید داخل هستند بسیار معقول بوده و معمولاً کمتر از ۲۰ هزار تومان می باشد. ولی در صورت اینکه یک فرد قصد دارد بدون تجویز دکتر و از داروهای سیلدنافیل خارجی استفاده کند باید هزینه گزافی پرداخت کند که این هزینه بر اساس دوز و تعداد متغیر می باشد.

 

قرص تاخیری وگادول

قرص وگادول یکی از قرص های تاخیری می باشد که با هدف راست کنندگی و تاخیر سکس واحد شده است.  این دارو که توسط شرکت های هندی و تایلندی ساخته شده است در عرض دو تا سه ساعت به شما کمک می کند تا بتوانید یکی از بهترین سکس های زندگی خود را تجربه کنید. این دارو یکی از معدود داروهای ساخته شده می باشد که هر دو اثر راست کنندگی و تاخیری را هم زمان اعمال می کند.

 

قرص تاخیری وگادول

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

چرا آب شوهرم زود میاد؟ راه درمان زود آمدن آب مردان

دیر ارضا شدن زن نشانه چیست؟

چگونه بعد از ارضا شدن دوباره ارضا شویم؟

 

امتیاز شما به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا