با ثبت نام در اپلیکیشن 100% بونوس و شارژ هدیهدریافت کنید
بیوگرافی

بیوگرافی شوکا بیداریان، زندگی خصوصی و همسر، قد و وزن

بیوگرافی شوکا بیداریان، زندگی خصوصی و همسر، قد و وزن

شوکا بیداریان Shooka Bidarian یکی از چهره های بسیاری شناخته شده در شبکه های فارسی زبان درلندن است که بیشتر به عنوان کارشناس شبکه محیط زیست فعالیت می کند. شوکا که بیشتر با یک فرد انگلیسی ازدواج کرده بود هم اکنون با یکی از دوستان فعال خود در بخش محیط زیست زندگی می کند و به نظر می رسد از همسر خود طلاق گرفته است. این فعال محیط زیست بیشتر در شبکه تلویزیونی من و تو فعالیت دارد و از جمله مهم ترین مجریان این شبکه به حساب می آید.

نام شوکا بیداریان
حرفه و علت شهرت مجری ، فعال محیط زیست ، کارشناس تغییرات اقلیمی
سن متولد سال 1360
قد 167 سانتی متر
وزن 67 کیلوگرم
محل تولد ساری
محل زندگی انگلستان
رابطه و ازدواج پرفسور مارک
اینستاگرام دارد
رنگ چشم مشکی
رنگ مو مشکی
عمل زیبایی ندارد
خالکوبی ندارد

شوکا بیداریان

شوکا بیداریان کیست؟

شوکا بیداریان Shooka Bidarian از فعالان شناخته شده ایرانیست ، در نهم فروردین سال هزار و سیصد و شصت در شهر ساری به دنیا آمده و از کودکی علاقه زیادی به تلویزیون و برنامه های تلویزیونی داشته ، شوکا در شمال ایران به دنیا آمده اما بزرگ شده شهر تهران می باشد و در رشته حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی مدرک کارشناسی خود را دریافت کرد و برای ادامه تحصیل از ایران می رود و سالها در کشورهای مختلف زندگی کرده و در رشته محیط زیست که علاقه بسیاری هم به آن دارد از دانشگاه شهر کنت انگلستان مدرک کارشناسی ارشد خود را دریافت می کند. شوکا در زمینه محیط زیست فعالیت های مهمی را انجام می دهد که اتفاقا در این حرفه درخشید ،  جوایزی را نیز دریافت کرده است که در ادامه مقاله به صورت کامل تری به آن خواهیم پرداخت. یک از کشورهایی که شوکا مدت زیادی را در آنجا زندگی کرده ، تایلند می باشد و عاشق محیط زیست آنجا و غذاهای تندش می باشد و گاهی نیز با پوشیدن لباس های محلی این کشور عکس هایی در فضای مجازی منتشر کرده است. شوکا گربه سفید و زیبایی به نام درسی که بیماری کلیوی هم دارد را سرپرستی می کند ، درسی در سال 2018 در سن یک سالگی سوپر مدل شده است ، شوکا او را پادشاه خونه ، درسی خان کبیر هم صدا می کند.

 شوکا بیداریان

شوکا بیداریان در من و تو

شبکه فارسی منوتو پس از تاسیس افراد بسیاری را جهت رسیدن به اهداف و دیده شدن شبکه استخدام کرد که شوکا بیداریان یکی از آنها بوده و به عنوان مجری و گوینده در منوتو فعالیت دارد. شوکا در برنامه های مختلف به عنوان کارشناس ظاهر می شود و صحبت هایی در خصوص محیط زیست ، حفظ زمین و مسائلی مربوط به حوزه فعالیتش صحبت می کند و همچنین در اتاق خبر و نکته هم به عنوان مجری و گوینده با شبکه منوتو همکاری می کند.

بیوگرافی شوکا بیداریان

شوکا بیداریان در بفرمایید شام

شوکا بیداریان در سری 12 برنامه بفرمایید شام که ویژه نوروز سال 1398 بود شرکت کرد و در شب سوم میزبان همکارانش مهشید ، مهدی و آرزو بود که برای پیش غذا بادمجان با سس سفید و پنیر ، غذای اصلی پاستا ریگاتونی و گوجه تنوری همراه با پنیر ریکوتا و نان سیر و دسر بروانی با بستنی آماده کرد و طبق گفته دوستانش این منو از شوکا که اصلا اهل غذا درست کردن نیست بعید هست و در نهایت مهمان های شوکا به او امتیاز 25 دادند و شوکا در این مسابقه به همراه مهدی و آرزو نفر اول شد و جایزه خود را به کودکان بی سرپرست در ایران اهدا کردند.

بیوگرافی شوکا بیداریان

فارغ التحصیلی شوکا بیداریان از دانشگاه ساسکس

شوکا بیداریان در 26 ژانویه سال 2023 با پوشیدن لباس و کلاه زیبا و معروف فارغ التحصیلی و انتشار عکسی در صفحه شخص خود خبر خوبی به طرفداران و آشنایانش داد. او با انتشار چندین عکس در این خصوص نوشت:

مفتخرم از دریافت مدرک کارشناسی ارشد از برترین دانشگاه جهان در رشته توسعه پایدار . دانشگاه ساسکس در مقام اول، بالاتر از آکسفورد در رتبه دوم و هاروارد در رتبه سوم قرار دارد. در کنار آنچه آموختم، افتخار آشنایی یا افرادی رو هم داشتم که در نقاط مختلف جهان برای اجرای اصل توسعه پایدار، در پروژه های بسیار جالبی فعالیت دارن …

شوکا بیداریان

 شوکا بیداریان

شوکا بیداریان و پارتنرش

یکی از حواشی های مربوط به شوکا بیداریان مجری و گوینده شبکه منوتو مربوط به ازدواج و رابطه جدید او می باشد. شوکا پس از یکسال همکاری با این شبکه در برنامه بفرمایید شام شرکت کرد که در بخش از این برنامه همسر خود جیمز را صدا کرده و او را معرفی می کند و عکس های بسیاری از این دو در بخش های پایینی صفحه اینستاگرام شوکا دیده می شود اما مدتی هیچی عکسی از جیمز در اینستاگرام او دیده نشد و بنظر می رسد که از هم جدا شده اند. اما موضوع مورد بحث دیگری که وجود دارد ، ارتباط او با شخص دیگری به نام پرفسور مارک هست. شوکا زمانی که با جیمز در رابطه بود در سال 2019 عکسی از مارک به عنوان همکار پست می کند و در مورد مستندی که در آن در مورد انتشار کربن صحبت شده است ، توضیحاتی می دهد. پرفسور مارک ماسلین نویسنده ، تهیه کننده ، استاد دانشگاه و بازیکن سابق فوتبال نیز بوده است و در عکس های جدید که شوکا در صفحه اش با استیکر قلب منتشر کرده است ، او را پارتنر خود معرفی کرده و آدرس صفحه اینستاگرامش را هم تگ کرده است.

بیوگرافی شوکا بیداریان

شوکا بیداریان فعال محیط زیست

شوکا یکی از اولین افرادی بود کع فعالیت محیط زیستی را در ایران آغاز کرد و همراه با اطلاعات بسیار بدی که از ایران به گوشش می رسید تلاش کرد سازمان های بین المللی را نسبت به خشک شدن هورالعظیم و بخش دیگر ایران مطلع کند. این فعال که دو کارشناسی ارشد از دانشگاه های برتر انگلستان دارد از مهم ترین افراد در این حوزه می باشد و در شبکه های بین المللی نیز فعالیت عمده ای دارد.

بیوگرافی شوکا بیداریان

اینستاگرام شوکا بیداریان

شوکا بیداریان Shooka Bidarian یکی از فعالین در فضای مجازیست که علاوه بر توییتر در شبکه مجازی اینستاگرام هم فعالیت خوبی دارد ، او با حدود 80 کا دنبال کننده به انتشار عکس و فیلم های متنوعی با موضاعات خبری ، حفظ محیط زیست ، جوایز دریافتی و فارغ التحصیلی می پردازد و در چند ماه اخیر بیشتر روی اخبار روز مربوط به ایران متمرکز است. شوکا در سال 2016 با انتشار عکسی به همراه رئیس تغییرات اقلیمی در همایشی در فیلیپین فعالیتش را در اینستاگرام آغاز کرده و عکس های بسیاری از او در کنار همسرش جیمز نیز در صفحه او مشاهده می شود.

 

عکس شوکا بیداریان

شوکا بیداریان یکی از افراد فعال در فضای مجازی می باشد و از آنجاییکه که از کارشناسان تغییرات اقلیمی می باشد ، در مناسبات مختلفی شرکت می کند و عکس های متعددی از او در مکان های مختلف وجود دارد که در صفحه اینستاگرامش می توان آنها را مشاهده کرد. در این بخش ما نیز تعدادی از عکس های او را برای شما عزیزان به اشتراک می گذاریم تا شما نیز با این فعال محیط زیست بیشتر آشنا شوید.

شوکا بیداریان

شوکا بیداریان

شوکا بیداریان شوکا بیداریان شوکا بیداریان

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

بیوگرافی مهشید حسینی مجری من و تو، زندگی خصوصی و همسرش

بیوگرافی ندا جناب، ازدواج و طلاق ، زندگی خصوصی و دخترش

بیوگرافی سالومه سیدنیا، از صدا و سیما تا منوتو، زندگی شخصی و همسر

امتیاز شما به این مطلب

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. وای خداااااا چه جیگریه این شوکا
    عجب پستونایی داره، دیوونه دارم میشم از عشق پستوناش
    فقط باید بمکمشون و بخورمشون

    ایمیل شوکا چیه؟
    آدرس ایمیلشو برام ایمیل کنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا