با ثبت نام در اپلیکیشن 100% بونوس و شارژ هدیهدریافت کنید
بیوگرافی

بیوگرافی مهشید حسینی مجری من و تو، زندگی خصوصی و همسرش

بیوگرافی مهشید حسینی مجری من و تو، زندگی خصوصی و همسرش

مهشید حسینی mahshid hosseini یکی از مجریان و گویندگان شناخته شده ایرانی هست که در شبکه تلویزیونی من و تو فعالیت بسیار عمده ای داشته و از او به عنوان یکی از موفق ترین مجریان فارسی زبان یاد می شود. حسینی که در شهر تهران متولد شده است بعد از تکمیل تحصیلات خود تصمیم گرفت ایران را برای همیشه ترک کرده و به کشور انگلستان مهاجرت کند تا به آرزوهای دست نیافته خود برسد. امروز همراه با شما قصد داریم نگاهی به فعالیت های این گوینده انداخته و زندگی او را ارزیابی نماییم ، تا انتهای مقاله مثل همیشه با نگاه زیبایتان ما را همراهی کنید.

نام مهشید حسینی
حرفه و علت شهرت مجری و گوینده
سن متولد سال 1369
قد 168 سانتی متر
وزن 65 کیلوگرم
رابطه و ازدواج  نا مشخص
رنگ چشم مشکی
رنگ مو مشکی
محل تولد تهران
محل زندگی انگلستان
اینستاگرام دارد
عمل زیبایی دارد
خالکوبی ندارد

بیوگرافی مهشید حسینی مجری من و تو

مهشید حسینی کیست؟

مهشید حسینی mahshid hosseini متولد بیست و ششم آذر ماه سال هزار و سیصد و شصت و نه در تهران می باشد و یک خواهر کوچکتر از خود دارد که عکس های مهشید و مادرش مانیا در فضای مجازی بیشتر دیده می شود. مهشید رابطه نزدیکی با مادر خود دارد اما تصویری از پدر و خواهرش در کنار مهشید دیده نمی شود ، حتی خود مهشید هم علاقه ای به صحبت کردن و یا انتشار عکس پدرش ندارد که این موضوع حاکی از این مسئله  می تواند باشد که پدر و مادرش از هم جدا شده اند و خواهرش هم در کنار پدرش زندگی می کند. مهشید علاقه زیادی به حیوانات دارد و سگی به نام توتو دارد که مدتی قبل او را از دست داد و با انتشار پستی نوشت که یکی از بدترین اتفاقات زندگیش در این سال برایش رقم خورده و از دست دادن توتو غم بزرگی برای مهشید محسوب می شود. مادر مهشید هیر استایل است و همیشه مهشید با به نمایش گذاشتن موهای تازه رنگ شده اش پیج کاری مادرش را منشن می کند و می گوید تو بهترین مادر دنیایی.

بیوگرافی مهشید حسینی مجری من و تو

مهشید حسینی در من و تو

مهشید حسینی یکی از خوش برخورد ترین مجریان شبکه منوتو می باشد که بعد از همکاری با این شبکه در بین ایرانیان داخل و خارج از ایران طرفداران زیادی پیدا کرد و همیشه با لبخند زیبایی که روی لب دارد ، به اطرافیانش امید و انرژی خوب می دهد. او از مجریان فعال در اتاق خبر هست که با اعتماد بنفس بالایی برنامه های خود را اجرا می کند ، همین موضوع باعث شده تا تعداد مخاطبین این برنامه افزایش پیدا کند. مهشید تکه هایی از اجراهای خود در شبکه منوتو را در صفحه اینستاگرامش قرار داده و در چند ماه اخیر کمتر به انتشار عکس از خود می پردازد و بیشتر خبر و برنامه های مربوط به اتفاقات ایران را پوشش می دهد و در برنامه نکته که از همین شبکه پخش می شود هم اجرای موفقی دارد.

بیوگرافی مهشید حسینی مجری من و تو

مهشید حسینی در برنامه نکته

برنامه نکته یکی از اصلی ترین و مهم ترین اجراهای مهشید حسینی بود که از شبکه من و تو پخش می شود. در این برنام مهشید همراه با مهمان های خود تلاش می کند از وقایع و اخبارهای روز دنیا صحبت کند. این برنامه که به مدت سی دقیقه برگزار می شود یکی از جذاب ترین بخش های کانال من و تو می باشد توانسته است بسیاری از افراد را به سمت خود جلب کرده و به عنوان یکی از بخش های اصلی این کانال تبدیل شود.

 

مهشید حسینی و همسرش

همیشه شایعه های زیادی در مورد رابطه های عاطفی مهشید حسینی شنیده شده ولی مهشید صحبتی در این مورد نکرده است. مهشید حسینی هم اکنون مجرد بوده و هیچ وقت ازدواج کرده است. در صورتی که شما شایعه های ازدواج او با دیگر مجریان من و تو شنیده باشید باید بگوییم تمامی این مسائل دروغ می باشد.

بیوگرافی مهشید حسینی مجری من و تو

توییتر مهشید حسینی

مهشید حسینی مجری و گوینده شبکه فارسی زبان منوتو ، در شبکه اجتماعی توییتر صفحه ای را راه اندازی کرده و روزانه با نوشتن متن هایی از اعتراض خود نسبت به بی عدالتی هایی که به مردم کشورش می شود ، صحبت می کند. او یکی از مجریان فعالی بود که در پی اعتراضات خیابانی و کشته شدن مردم و کودکان بیگناه به حمایت از مردم ایران به خیابان رفت و هر روز مطلبی را در این خصوص در صفحه اش قرار می دهد.

بیوگرافی مهشید حسینی مجری من و تو

اینستاگرام مهشید حسینی

مهشید حسینی یکی از مجریان فعال در اینستاگرام می باشد که اولین پست او مربوط به عکسی در کنار همکارانش در برنامه اتاق خبر می شود و در سال 2017 فعالیت خود را در این شبکه مجازی محبوب آغاز کرده و عمده فعالیتش انتشار عکس هایی از خود ، مادر ، دوستانش و همچنین اخبار و اتفاقات روز ایران است. مهشید عکس هایی بسیاری با مادرش پست می کند که در زیر یکی از عکسها برای مادرش نوشت: چقدر خوشبختم كه ديگه تولدهات از من دور نيستى. اون سال هايى كه نبودى تولدت هات همش دلتنگ بودم الان اما…

چقدر خوب شد كه زندگى جورى شد كه تو و توتو پيش من باشين.

تمام زندگيمى مادرم. همه قلبمى، وجودمى.

به خاطر وجود تو هر روز فكر ميكنم كه خوشبخت ترينم. … … …

هميشه سلامت باشى و خندون زندگى من. تولدت مباركم باشه.

پ.ن. عكس مال اولين ساليه كه تولدت از من دور نبودى.

بیوگرافی مهشید حسینی مجری من و تو

مهشید حسینی و اعتراضات 1401

مهشید حسینی یکی از فعال ترین مجری های ایرانی خارج نشین بود که از همان روز اول ،  فعالیت بسیار زیادی در شبکه من و تو داشت. او پس از پوشش خبری مرگ مهسا امینی در اینستاگرام تلاش کرد در توئیتر خود نیز به خوبی با مخاطبین خود در ارتباط باشد. او در تمامی اعتراضات هم به خیابان های لندن رفت و همبستگی خود را با مردم داخل ایران و خانواده کشته شدگان اعلام نمود.

بیوگرافی مهشید حسینی مجری من و تو

سن مهشید حسینی

مهشید حسینی همانطور که در ابتدای مقاله نیز اشاره کردیم ، متولد 26 آذر ماه سال 1369 در تهران می باشد که همیشه عکس و فیلم هایی از روز تولدش را در پیج  اینستاگرام خود منتشر می کند و در آخرین عکس خود نوشت: و من ۳۲ ساله شدم.

۳1 سالگی عجیب بود، قشنگ بود، زشت بود، لذت بخش بود، سخت بود، غیرقابل تحمل بود و بعضی لحظه‌هاش دردناک بود و دردناکترینش از دست دادن توتو بود. اما با همه خوبی‌ها و بدی‌هاش ۳۱ سالگی گذشت و یک بار دیگه من شمع‌های رو کیکم رو فوت کردم و آرزو کردم و اون لحظه از ته دل امیدوار بودم آرزوم برآورده بشه.

امسال واقعا یاد گرفتم زندگی جریان داره و هر چقدر هم سخت و زشت باشه باز هم میگذره و بالاجبار تو هم در جریانش قرار میگیری و خواسته و یا ناخواسته به جلو حرکت خواهی کرد.

خیلی ممنونم از مادر نازنینم و دوستای قشنگ و مهربونم که با حضورشون باعث شدن ۳۲ خیلی خوب شروع بشه.

 

عکس مهشید حسینی

مهشید حسینی از مجریان خوش چهره و شاد برنامه نکته شبکه منوتوست که عکس های زیادی از او  در فضای مجازی وجود دارد و خود هم علاقه زیادی به انتشار عکس های مختلفی از خود و دوستانش دارد و در صفحه اینستاگرامش از موقعیت های مختلفی عکس و فیلم از او دیده می شود که در این بخش به انتشار چند نمونه از آنها می پردازیم.

بیوگرافی مهشید حسینی مجری من و تو

بیوگرافی مهشید حسینی مجری من و تو بیوگرافی مهشید حسینی مجری من و تو

بیوگرافی مهشید حسینی مجری من و تو

بیوگرافی مهشید حسینی مجری من و تو

 

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

بیوگرافی ندا جناب، ازدواج و طلاق ، زندگی خصوصی و دخترش

بیوگرافی سالومه سیدنیا، از صدا و سیما تا منوتو، زندگی شخصی و همسر

امتیاز شما به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا