با ثبت نام در اپلیکیشن 100% بونوس و شارژ هدیهدریافت کنید
بیوگرافی

بیوگرافی سالومه سیدنیا، از صدا و سیما تا منوتو، زندگی شخصی و همسر

بیوگرافی سالومه سیدنیا، از صدا و سیما تا منوتو، زندگی شخصی و همسر

سالومه سیدنیا Salome Seyednia بدون شک یکی از مشهورترین مجری های ایرانی در شبکه من و تو است که بیشتر با برنامه سالیناتاک خود مشهور شده و توانسته با همین برنامه شهرت زیادی را به اسم خود ثبت کند. سالومه که با برنامه سالینا تاک خود توانست مفهوم جدیدی در ایران تحت عنوان هر فرد یک خبرنگار را ایجاد کند که این مسئله در طی اعتراضات ایران به شدت به ضرر دولت ایران تبدیل شد. البته همه ایرانی ها موافق با فعالیت های سالومه نیستند و بسیاری بر این باور هستند که سالومه بخشی از سرمایه گذاری دولت ایران است که در شرایط خاص به کمک آن ها می آید.

نام سالومه سیدنیا
حرفه و علت شهرت بازیگر ، مجری
سن متولد سال 1358
قد 165 سانتی متر
وزن 80 کیلوگرم
اینستاگرام دارد
محل تولد تهران
محل زندگی لندن
رابطه و ازدواج نامشخص
رنگ چشم مشکی
رنگ مو قهوه ای تیره
خالکوبی ندارد
عمل زیبایی دارد

بیوگرافی سالومه سیدنیا

سالومه سیدنیا کیست؟

سالومه سیدنیا Salome Seyednia مجری و یکی از تهیه کنندگان شبکه پر مخاطب من و تو می باشد که در هجدهم اردیبهشت سال هزار و سیصد و شصت و پنج در تهران به دنیا آمده و مدرک لیسانس علوم ارتباطات خود را از دانشگاه آزاد گرفت و پس از مدتی فعالیت در صدا و سیمای ایران تصمیم می گیرد تا به کشور دیگری مهاجرت کند و از ایران برود. او در رشته مدیریت بین الملل ، مدرک فوق لیسانس خود را نیز از دانشگاه اکسفورد بروکس دریافت کرد. سالومه علاقه زیادی هم به بازیگری داشت و زمانی که در ایران بود در دوره های بازیگری شرکت و دیپلم بازیگری خود را هم دریافت کرده بود و در چندین سریال و فیلم ایفای نقش نمود.

بیوگرافی سالومه سیدنیا

سالومه سیدنیا در صدا و سیما ایران

سالومه سید نیا پس از فارغ التحصیلی در روزنامه های زن و ایران فعالیت می کرد و از طرفی مشغول به بازیگری نیز شد و در مشق عشق نقش منشی این سریال را بازی میکرد و حتی زمانیکه در شبکه من و تو بر علیه دولت جمهوری اسلامی در حال ساخت برنامه سالی تک بود ، این سریال پس از سالها از شبکه آی فیلم بازپخش شد و مورد انتقاد بسیاری قرار گرفت.

بیوگرافی سالومه سیدنیا

سالومه سیدنیا در منوتو

سالومه سیدنیا Salome Seyednia در برنامه سالی تاک من و تو فعالیت بسیار گسترده ای به عنوان مجری و حتی تهیه کننده دارد و طرفداران بسیار زیادی را داراست ، به طوری که اگر شما برنامه او را تماشا کنید می بینید که اکثرا از ایران برای او فیلم های کوتاهی را به عنوان گزارش ارسال می کنند و از مشکلات داخل ایران برایش صحبت میکنند. برای مثال لحن تمام افرادی که گزار می فرستند به این شکل است که بسیار هم ترند : سلام سالومه جان این فیلم رو از ایران برات ارسال میکنم ، اینجا میدون ولیعصر هست گشت ارشاد دخترا رو به زور سوار ون میکنه و با خودش به پایگاه امنیت اخلاقی برای ارشاد می برند. از قبیل این فیلم ها مردم مشکلات جامعه رو برای او ارسال و بازگو می کنند تا صدای مردم باشد از آنجایی که سالومه همیشه در پی کشف ماجراهای جدید می باشد همیشه به دنبال کارهای جنجالی و پر هیاهو است که سر و صدای زیادی به پا کند.

شما اگر برنامه سالی تاک را دیده باشید ترسی خانم سگ سالومه رو هم همیشه در برنامه خواهید دید سالومه عاشق سگش هست و در اکثر برنامه هاش او را با خودش به شبکه می آورد.

بیوگرافی سالومه سیدنیا

سن سالومه سیدنیا

سالومه سیدنیا مجری برنامه معروف سالی تاک از سبکه فارسی من و تو متولد 18 اردیبهشت ماه سال 1358 می باشد و در حال حاضر حدود 44 سال سن دارد .

بیوگرافی سالومه سیدنیا

قد سالومه سیدنیا

سالومه سیدنیا از مجریان موفق سبکه من و تو ی باشد که قد نسبتا کوتاهی دارد ، آنچنان علاقه ای هم به پوشیدن کفش های پاشنه بلند برای اینکه خود را قد بلند نشان دهد ندارد. سالومه 165 سانتی متر قد دارد و بین دیگر مجریان خانم این شبکه می توان گفت که کوتاه ترین است.

بیوگرافی سالومه سیدنیا

پدر سالومه سیدنیا

تحت تاثیر موفقیت هایی که سالومه در طی چند سال اخیر داشته شایعه های بسیاری نیز در مورد خانواده او شنیده شده است. یکی از اصلی ترین شایعه ها در مورد پدر او است که بسیاری عنوان کرده اند پدر سالومه از افراد نزدیک به دولت ایران می باشد و سالومه نیز آقا زاده می باشد. با وجود اینکه این مسئله بارها توسط خود سالومه به شدت تکذیب شده است ولی مجدد این خبر توسط بسیاری از خبرگزاری ها و مجله های فارسی زبان کار شد و حاشیه های زیادی را سالومه ایجاد کرد.

بیوگرافی سالومه سیدنیا

همسر سالومه سیدنیا

سروش تهرانی همسر سالومه در برنامه آکادمی گوگوش که برای مسابقات خوانندگی بود شرکت کرد و اتفاقا با اجرا و شخصیتی که داشت ، طرفداران خوبی هم پیدا کرد و  سروش و سالومه در همین برنامه با یکدیگر آشنا شدند و این دوستی مدت ها بعد به ازدواج ختم شد اما پس از گذشت زمان از یکدیگر جدا شدند و دلیل این جدایی را یکی نبودن عقاید و سلیقه ها اعلام کردند. رابطه آنها بسیار عاشقانه و عالی پیش رفته بود که یکباره با خبر جدایی آنها خیلی ها شوکه شدند و این تصمیمی بود که هردو گرفته بودند تا بدون هیچ دلخوری از همدیگر کاملا دوستانه جدا شوندکه سالومه در توئیتر خود نیز نوشته بود که اصلا ازدواجی در کار نبوده است و مجرد است. سروش در حال حاضر با دختری به نام یلدا ازدواج کرده است و در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

بیوگرافی سالومه سیدنیا

اینستاگرام سالومه سیدنیا

سالومه سید نیا فعالیت زیادی در فضای مجازی دارد ، او تکه های کوتاهی از اجراهای خود را در صفحه اینستاگرامش قرار داده است و مدتی قبل پیج او توسط فردی که خود را سید معرفی کرد ، هک شد و سالومه نتوانست پیچ خود را برگرداند و چت های خصوصی او با افراد شناخته شده پخش شد هرچند صحبت ها بیشتر در خصوص برنامه ها بوده است. در حال حاضر سالومه بیش از یک میلیون دنبال کننده دارد و عکس های زیادی از خود و حضور در برنامه هایش را منتشر کرده است. او علاقه زیادی به حیوانات دارد و در پیج دوم خود که 40 کا دنبال کننده دارد عکس و فیلم های مختلفی به همراه سگ خود در خانه و حتی در برنامه سالی تاک پست کرده است.

بیوگرافی سالومه سیدنیا

توییتر سالومه سیدنیا

سالومه سیدنیا علاوه بر اینستاگرام ، فعالیت زیادی هم در توییتر دارد و با صفحه ای که در این شبکه اجتماعی ایجاد کرده است به فعالیت های مختلفی از جمله توییت مسائل روز و مشکلات مختلف در ایران می پردازد و در چند ماه اخیر او را می توان یکی از مجریانی که توییت های بسیاری در خصوص اعتراضات و کشته شدن مردم بیگناه می نوشت دانست. شما می توانید با نوشتن نام سالومه به راحتی صفحه او را در توییتر پیداکنید.

بیوگرافی سالومه سیدنیا

سالومه سیدنیا قبل از عمل

سالومه سید نیا زمانی که در ایران بود بینی خود را جراحی می کند و متاسفانه این جراحی زیبایی آنطور که او می خواست پیش نرفت و فرم بینی او به کلی تغییر و روی صورت او تاثیر مستقیمی گذاشت. متاسفانه عکسی از قبل عمل او در فضای مجازی دیده نشده و خود سالومه هم تمام عکس هایی که در صفحه شخصی اش منتشر کرده مربوط به بعد از عملش می باشد.

 

بیوگرافی سالومه سیدنیا

سالومه سیدنیا و مسیح علی نژاد

از مهم ترین حاشیه هایی که سالومه ایجاد کرد مربوط به داستان اتفاقات سال 1398 و مسیح علی نژاد بود که در یک فایل صوتی عنوان نمود که مسیح علی نژاد به منظور دریافت پول با فشار به شبکه من و تو تلاش کرده مستندی در مورد این اعتراضات درست کرده و بر خلاف خواست ایرانی ها در ایران آن را پخش کند. این مسئله که حاشیه های زیادی همراه بود در نهایت به دلیل اینکه دلایل زیادی برای صحبت های سالومه وجود نداشت مختومه شد. بعد از این داستان هم رابطه مسیح با من و تو بسیار کم شد و مسیح نیز کلا به سمت ایران اینترنشنال روی آورد.

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

بیوگرافی ندا جناب، ازدواج و طلاق ، زندگی خصوصی و دخترش

بیوگرافی طناز خامه ، ماجرای تجاوز رها اعتمادی ،سن و قد

بیوگرافی نیوشا صارمی مجری ایران اینترنشنال، رابطه و حواشی

امتیاز شما به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا