با ثبت نام در اپلیکیشن 100% بونوس و شارژ هدیهدریافت کنید
بیوگرافی

بیوگرافی تمام مجریان من و تو + اسامی و عکس

بیوگرافی تمام مجریان من و تو + اسامی و عکس

شبکه تلویزیونی ماهواره ای فارسی زبان من و تو یکی از شبکه های پر بیننده طی سالهای پس از تاسیس بوده و با دعوت کردن از افراد مختلف سعی دارد تا پکیج کاملی از خبر ، سرگرمی ، ورزش ، موسیقی و مسائل روز را در اختیار بینندگان خود قرار دهد و با جذب مجریان خوب ایرانی که اکثرا در ایران نتوانستند به هدف خود برسند ، سعی دارد توجه مخاطبان را بود خود جلب کند. این شبکه تقریبا 12 سال است که راه اندازی شده و برنامه های مختلفی از جمله : آکادامی موسیقی گوگوش ، شعر یادت نره ، چرا که نه ، سالی تاک ، تونل زمان ، منو تو پلاس ، استیج ، سمت نو را تا به امروز در کارنامه خود ثبت نموده است.این شبکه تلوزیونی به تازگی به خاطر کمبود بودجه و مخارج بالا بسته شده است .

در این مقاله قصد داریم تا نگاه مختصری به بیوگرافی تمام مجریان شبکه فارسی من و تو بپردازیم ، از شما نیز خواهش می کنیم تا مثل همیشه ما را با نگاه زیبای خود همراهی کنید.

سالومه سیدنیا Salome Seyednia

سالومه سیدنیا Salome Seyednia

سالومه سیدنیا بازیگر، نویسنده ، تهیه کننده و مجری ایرانی است که بیش از 15 سال در صنعت سینما و تلویزیون فعالیت می کند. او در هجدهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ در تهران به دنیا آمد و در خانواده‌ای هنرمند بزرگ شد که مادرش بازیگر بود و پدرش نیز در سینما فعالیت داشت. از آنجاییکه سالومه در یک خانواده هنری متولد شد ، اهمیت هنر را از همان دوران به خوبی یاد گرفت ، پس از پایان دبیرستان علاقه بسیاری به ساخت فیلم نشان داد و همین موضوع موجب شد تا در دوران دانشجویی با گروه های مستند ساز همکاری داشته باشد.

او برای یادگیری کارگردانی و بازیگری دوره های مختلفی را گذراند. پس از مدتی از ایران مهاجرت کرد و مدرک کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه آکسفورد بروکس در رشته مدیریت بین الملل دریافت کرد و در حال حاضر یکی از مجریان محبوب شبکه منوتو می باشد که با برنامه پر بیننده سالی تاک به شهرت رسید. سالومه در اولین برنامه آکادامی گوگوش با سروش تهرانی که برنده این دوره بود آشنا می شود و این آشنا به ازدواج ختم می شود اما پس از مدتی این دو با توافق از هم جدا می شوند و سالومه در یک استوری می نویسد اصلا ازدواجی در کار نبوده است.

امید خلیلی Omid khalili

امید خلیلی Omid khalili

امید خلیلی یکی از مجریان مطرح تلویزیون من و تو است که به شوخ طبعی نیز شهرت دارد. وی با مدرک روزنامه نگاری بیش از 10 سال است که از چهره های فعال رسانه ای بوده است. امید علاوه بر وظایف میزبانی خود، به طور منظم در مناظره ها و برنامه های خبری که درباره آخرین رویدادهای سیاسی و اجتماعی در ایران بحث می کند، مشارکت می کند.

در سال‌های اخیر، امید با برنامه های بفرمایید شام ، شعر یادت نره و برنامه جواب به یکی از محبوب‌ترین مجریان تلویزیون من و تو تبدیل شده است که در جدیدترین برنامه خود به موضوعاتی از مد و زیبایی گرفته تا تغییرات سبک زندگی و روندهایی که به نفع زندگی ما هستند، می‌پردازد. شخصیت قابل دسترس او مورد علاقه بینندگان در سراسر جهان است زیرا هنگام صحبت در مورد این موضوعات از شوخ طبعی و بینش استفاده می کند. علاوه بر این، امید با افراد مشهور در زمینه های مختلف مصاحبه می کند تا نگاهی عمیق به زندگی و حرفه آنها ارائه دهد. امید در سال 1398 دقیقا وقتی توسط طرفداران جمهوری اسلامی به همجنسگرایی محکوم شده بود ، عکس همسر خود را منتشر کرد ، امید و مهسا حیدری چهارمین سال ازدواج خود را در 28 آگوست سال 2022 جشن گرفتند.

امید خلیلی به عنوان یک شخصیت رسانه ای به کار خود افتخار می کند و مشتاق الهام بخشیدن به نسل جوان ایران از طریق برنامه تلویزیونی خود است. او امیدوار است که از این پلتفرم برای تشویق خلاقیت، گفتگوی باز و ایجاد پل هایی بین ساکنان ایران و خارج از کشور استفاده کند. با ارائه سرگرمی، آموزش و بینش بیشتر به فرهنگ ایرانی برای بینندگان در سراسر جهان، مخاطبان امید همچنان در حال رشد هستند.

سیاوش صبا siavash saba

سیاوش صبا siavash saba

سیاوش صبا یکی از مجریان پر حاشیه شبکه من و تو می باشد که با استایل و ظاهری متفاوت در این تلویزیون ظاهر شد و لازم به ذکر است که بگوییم او مدل فشن بوده و در مسابقات مد و فشن اروپایی هم چندین بار شرکت کرده و در یکی از همین مسابقات نفر دوم شده است. سیاوش اصالتا اسفراین که از شهرستان های خراسان شمالی می باشد ، هست و در سن کم از ایران به سوئد و سپس به لندن رفته و رشته دانشگاهی تبلیغات را گذرانده است. او شغل های متفواتی را از جمله ظرف شویی در رستوران ، اسباب کش و کار برای کمپانی های تبلیغاتی را انجام داده است تا به مجری گری در شبکه من و تو رسید. یکی از حاشیه های جنجالی سیاوش در پی گران شدن خر بود که با جمله زشت و زننده ای که ارزش تکرار کردن ندارد ، به قوم ترک توهین کرد و با واکنش های جدی نیز مواجه شد.

بتی یوسفی Betty Yousefi

بتی یوسفی Betty Yousefi

بتول یوسفی مجری و گوینده برنامه اتاق خبرشبکه من و تو می باشد که در تهران به دنیا آمده و در حال حاضر با شبکه ماهواره ای من و تو همکاری دارد و نکته جالبی که در مورد او وجود دارد این است که فعالیت بالایی در فضای مجازی دارد و به انتشار عکس و فیلم های مختلفی از ایران و جهان در صفحه اینستاگرام خود می پردازد و در قسمت بیو صفحه اش وکالت می دهم به رضا پهلوی را قرار داده است.

ندا جناب Neda Jenab

ندا جناب Neda Jenab

ندا جناب ، مجری برنامه پر بیننده چرا که نه شبکه من و توست. او در اصفهان به دنیا آمد و بعد از جدایی از همسرش تصمیم به مهاجرت می گیرد و در حال حاضر در لس آنجلس، کالیفرنیا ساکن است. ندا شغلی منحصر به فرد ایجاد کرده است که علایق مختلف او را ترکیب می کند – کاوش در تبادل فرهنگی بین شرق و غرب، درگیر شدن با داستان های هویت و جابجایی، آوردن صداهای بین المللی به خط مقدم رسانه های معاصر ، این کارها موجب شده تا بر محبوبیت او بیش از گذشته افزوده شود.

شاهو فلاحی Shaho Fallahi

شاهو فلاحی Shaho Fallahi

شاهو فلاحی یکی از مجریان خوش چهره و قد بلند شبکه فارسی من و تو می باشد که که در 26 خرداد ماه سال 1367 در کرمانشاه به دنیا آمده و با سحر زیبایی خواننده آواز سنتی ازدواج کرده است. شاهو از حامیان حیوانات است و بنظرش دوست داشنی ترین موجودات روی کره زمین کودکان و حیوانات هستند. شاهو با چشمان روشن و قد بلندی که دارد ، مورد توجه کاربران قرار گرفته  خیلی ها دوست دارن تا او را بدون ریش ببینند اما شاهو ریش بلندی دارد که سالهاست با همین استایل بوده و عکسی از او بدون ریش دیده نشده است.

فرانک سلیمانی Faranak Soleimani

فرانک سلیمانی Faranak Soleimani

فرانک سلیمانی در بیست و پنجم مرداد ماه سال 1365 در رشت به دنیا آمده و یکی از مجریان کوتاه قد این شبکه پر بیننده است اما نکته ای که در مورد فرانک وجود دارد ، شوخ طبعی و لبخند های شیرین او می باشد که به چهره مهربانش جذابیت می دهد. فرانک در رشت به دینا آمده اما در شهر تهران بزرگ شده و در حال حاضر در لندن سکونت دارد. او را در برنامه های مختلفی دیده ایم که سمت نو از معروف ترین آنهاست. فرانک مدتی با رضا روحانی در رابطه عاشقانه بوده و عده ای بر این باور هستند که آنها با هم ازدواج کرده و جدا شدند اما فرانک در پاسخ به طرفدارانش نوشت ما هرگز ازدواج نکردیم و اصلا ازدواجی هم در کار نبوده ، مدتی در کنار هم بودیم و بنا به دلایل شخصی تصمیم گرفتیم تا از هم جدا شویم.

گلناز حسینی Golnaz Hosseinii

گلناز حسینی Golnaz Hosseinii

یکی از پر طرفدار ترین مجریان شبکه من و تو ، گلناز حسینی می باشد که علاوه بر مجری گری به عنوان دی جی ، دنسر و بازیگر نیز فعالیت داشته است. گلناز با توجه به چهره و فعالیت زیاد در اینستاگرام مخاطبان بسیاری دارد ، متولد سال 1371 در شهر اصفهان  و بزرگ شده شهر یزد است و دارای مدرک لیسانس طراحی پارچه و لباس می باشد. گلناز در برنامه شب جمعه دی جی می باشد و با توجه به شخصیت شیطون و شادی که دارد تمام توجه ها را به خود جلب کرده و عاشق مدلینگ هم هست و این را می شود از عکس های مختلف و رنگارنگی که از او در فضای مجای وجود دارد فهمید. گلناز در دانشگاه با پدرام پورکیایی آشنا شده و بعد از اینکه یک دل نه صد دل عاشق هم می شوند ، باهم ازدواج کرده و دوام این ازدواج را عشق و درک نسبت به هم می دانند.

فرشاد متقی Farshad Mottaghi

فرشاد متقی Farshad Mottaghi

فرشاد متقی یکی از مجریان با سابقه و قدیمی شبکه فارسی زبان من و تو می باشد که با موهای جو گندمی و استایل کت و شلوار پوش خود مورد توجه قرار گرفت هرچند تن صدا و اجرایش نیز همیشه جلب توجه می کند. فرشاد در مرداد ماه سال هزار و سیصد و چهل و هفت در رشت به دنیا آمده و در تهران بزرگ شده است و در رشته مدیریت بازرگانی فارغ التحصیل شده ، او در 24 سالگی به انگلستان مهاجرت می کند و سالها برای روزنامه ایرانی نیمروز کار می کند. فرشاد در سال 1371 با آناهیتا کامران ازدواج می کند و ثمره این ازدواج دختری به نام آریانا و پسرش آریو که متولد سال 1390 است.

آریانا متقی arianna mottaghi

آریانا متقی arianna mottaghi

آریانا متقی دختر مجری معروف شبکه من و تو دنبال رو شغل پدرش به شبکه من و تو پیوست و در حال حاضر یکی از مجریان جوان این تلویزیون ماهواره ای می باشد. آریا متولد سال 1379 در انگلیس می باشد و برادر کوچکتری به نام آریو دارد. آریانا برای اولین بار در برنامه گپ تایم جلوی دوربین رفت و با توجه به انگیزه بالا و هدفی که برای کارش داشت خیلی سریع در حرفه خود به موفقیت رسید و از مجریان پر طرفداران این برنامه شناخته شد. آریانا علاقه زیادی هم به مدلینگ دارد و اگر به صفحه اینستاگرام او سری بزنید عکس های مختلفی از او را مشاهده خواهید کرد.

شوکا بیداریان Shooka Bidarian

شوکا بیداریان Shooka Bidarian

شوکا بیداریان متولد نهم فروردین ماه سال هزار و سیصد و شصت در شهر ساری می باشد که از فعالان محیط زیست و کارشناس ارشد حقوق محیط زیست نیز هست و به عنوان کارشناس و مجری در شبکه من و تو فعالیت می کند. شوکا یکی از مجریان این شبکه است که در پی اعتراضات مردم ایران به حمایت از آنها پست های اعتراضی در صفحه توییتر و اینستاگرام خود منتشر کرد و دولت جمهوری اسلامی را قاتلین مردم مظلوم و کودکان بی گناه خطاب کرد. او حتی بارها به راهپیمایی های اعتراضی ایرانیان مقیم خارج پیوست و از این طریق سعی کرد از هم وطنان خود حمایت کند.

آزاده رفیعی Azadeh Rafiei

آزاده رفیعی Azadeh Rafiei

آزاده رفیعی مجری خوش سابقه شبکه پر بیننده من و تو متولد 16 آبان ماه سال 1367 در شیراز و متاهل می باشد.آزاده رفیعی تحصیلکرده علوم کامپیوتر در مقطع لیسانس می باشد و با همسرش امیر در لندن زندگی می کند  قد او 163 سانتی متر می باشد و از مجریان و گویندگان محبوب شبکه منو تو است .

کسری احمدی Kasra Ahmadi

کسری احمدی Kasra Ahmadi

کسری احمددی با مدرک لیسانس مهندسی راه و ساختمان به عنوان مجری در شبکه من و تو فعالیت دارد و با پریسا ساوجی همکار خود ازدواج کرده است.کسری احمدی متولد 13 خرداد 1365 در قم است و از سال 1389 تا کنون به مجری گری و گویندگی پرداخته است وی با قد 177 سانتی متر یکی از خوانندگان و مجریان محبوب شبکه منو تو می باشد .

آرزو علی زلفی Arezoo Alizolfi

آرزو علی زلفی Arezoo Alizolfi

آرزو زلفی مجری خوش استایل این شبکه در تهران متولد شد اما اصالتی اصفهانی دارد  و برای ادامه تحصیل به لندن می رود که با عوامل شبکه من و تو آشنا و همکاری خود را شروع می کند.آرزو در رشته طراحی صحنه تحصیل کرده است .در بعضی از منابع  آمده است که آرزو زلفی قبل از خروج از ایران نامزد داشته و از او بخاطر خیانت جدا شده است .

شیدا رضایی sheida rezaii

شیدا رضایی sheida rezaii

شیدا رضایی یکی دیگر از مجریان این شبکه من و تو  میباشد که به گویندی و اجرا مشغول می باشد.وی یکی از مجریان برنامه سمت نو شبکه منو تو است .

شبنم رامی shabnam rami

شبنم رامی shabnam rami

شبنم رامی در سال 1371 در تهران متولد شده و در برنامه من و تو پلاش در بین ایرانیان شناخته شد.

هدیه تازه Hedieh Tazeh

هدیه تازه Hedieh Tazeh

هدیه تازه متولد سال 1374 در تهران در برنامه شب جمعه به عنوان مهمان حضور داشت که برنده این مسابقه شد.

بهاره گلزاری bahareh golzari

بهاره گلزاری bahareh golzari

بهاره گلزاری تهیه کننده برنامه سمت نو از مجریان موفق این شبکه می باشد که اجرای قوی نیز دارد.

مژده یزدانی Mozhdeh Yazdani

مژده یزدانی Mozhdeh Yazdani

مژده یزدانی متولد 21 فروردین 1360 در نوشهر مجری و گوینده این شبکه که با سامی خزایی ازدواج کرده است.

پریسا ساوجی Parisa Savoji

پریسا ساوجی Parisa Savoji

پریسا ساوجی که لیسانس مترجمی دارد 26 اسفند 1360 در تهران به دنیا آمده و یکی از مجریان پر طرفدار این شبکه  است و با کسری احمدی که در برنامه آکادمی گوگوش حضور داشت ازدواج کرده است.

پدرام پورکیایی pedrampour kiaei

پدرام پورکیایی pedrampour kiaei

پدرام پورکیایی از مجریان این شبکه می باشد که حاشیه جداییش از گلناز حسینی که همکار هم بودند تا مدت ها تیتر اخبار فضای مجازی بود.

سحر ساغرچی Sahar Sagharchi

سحر ساغرچی Sahar Sagharchi

سحر ساغرچی متولد 1360 در تهران مجری زیبای برنامه تونل زمان است که بعد از رفتن پانته آ جایگزین شد اما موفقیتی که مجری قبلی داشت را نتواست تکرار کند و امتیاز این برنامه پایین آمد.

آیه دریس Ayeh deris

آیه دریس Ayeh deris

آیه دریس مجری پرحاشیه ای که به اتهام اختلاس 18 میلیاردی شناخته می شود از گویندگان  این شبکه می باشد.

وحید مهدوی Vahid Mahdavi

وحید مهدوی Vahid Mahdavi

وحید مهدوی در دوم دی ماه 1367 در اصفهان به دنیا آمده و قبل از مهاجرت  ، حضور و آغاز فعالیتش در شبکه من و تو به عنوان مجری ، کارگردان ، تهیه کننده ، بازیگر و فیلم نامه نویس در تلویزیون ایران فعالیت داشته است.

علی پیر هادی Ali Pirhadi

علی پیر هادی Ali Pirhadi

علی پیرهادی متولد 23 آذر 1360 در تهران مدتی در رادیو جوان حضور داشته و در حال حاضر مجری و گوینده شبکه من و توست.

مهشید حسینی mahshid hosseini

مهشید حسینی mahshid hosseini

مهشید حسینی گوینده و مجری برنامه نکته من و تو متولد 26 آذر 1369 در تهران می باشد.

آمنه محمدی Amane Mohammadi

آمنه محمدی Amane Mohammadi

آمنه محمدی فارغ التحصیل از دانشگاه  هندوستان از مجریان معروف این شبکه می باشد که اصالتا افغانستانی است.

ریحانه فلاح Reihaneh Fallah

ریحانه فلاح Reihaneh Fallah

ریحانه فلاح از مجریان شبکه من و توست که مهندس ارشد مکانیک  و مهندس صنایع می باشد.

اسامی مجریان برنامه سمت نو

برنامه سمت نو یکی از برنامه های جذاب شبکه منو تو بود که بیشتر به مسائل روز زنان در جامعه می پرداخت و مجریان آن همگی زن بودند که شامل

.بهاره گلزاری

.شیدا رضایی

.مهتاب گریمشاو

.ساغر معیری

.فرانک سلیمانی

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

بیوگرافی پوریا زراعتی مجری، زندگی خصوصی و حواشی

بیوگرافی نیوشا صارمی مجری ایران اینترنشنال، رابطه و حواشی

بیوگرافی سیما ثابت مجری ، همسر و ماجرای بهایی بودن

 

امتیاز شما به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا