با ثبت نام در اپلیکیشن 100% بونوس و شارژ هدیهدریافت کنید
بیوگرافی

بیوگرافی ندا جناب، ازدواج و طلاق ، زندگی خصوصی و دخترش

بیوگرافی ندا جناب، ازدواج و طلاق ، زندگی خصوصی و دخترش

ندا جناب Neda Jenab یکی از جذاب ترین و محبوب ترین مجریان شبکه من و تو است که توانسته توجه تعداد بسیار زیادی از مخاطبین این شبکه را به خود جلب کند. این مجری خوش آوازه ایرانی که فعالیت خود را پس از مهاجرت به انگلستان آغاز نمود ، همیشه دارای حاشیه های متعددی بوده و فضای مجازی مملو از داستان های متنوعی از او می باشد ، امروز قصد داریم اطلاعاتی را در مورد ازدواج و طلاق نداجناب،زندگینامه ندا جناب ، حواشی نداجناب +عکس های شخصی ندا جناب را در اختیار شما بگذاریم .

ندا جناب Neda Jenab

ندا جناب کیست؟

ندا جناب Neda Jenab بیست و سوم فروردین سال هزار و سیصد و شصت و یک ، در شهر تاریخی اصفهان به دنیا آمده و از کودکی علاقه زیادی به بازیگری و اجرا داشته است و زمانی که در دانشگاه در رشته حقوق مشغول به تحصیل بود ، با گروه های مستند ساز مختلفی همکاری کرد و در نهایت متوجه شد که علاقه و استعداد خوبی در زمینه دارد ، به همین دلیل در رشته علوم رسانه نیز دوره هایی را گذراند تا بتواند حرفه ای تر به کار خود ادامه دهد. ندا در ایران ازدواج  و صاحب دختری به نام نیکی می شود اما زندگی مشترکش با فردی به نام علی موسوی به پایان می رسد و ندا تصمیم می گیرد ایران را ترک کند.

او پس از اینکه به انگلستان می رود نامه ای به حمید شب خیز برای کار می فرستد اما او قبول نمی کند ، ندا به مدت 5 سال برای تلویزیون تپش و پس از آن مدت کوتاهی را با بی بی سی فارسی کار می کند و در نهایت با تاسیس شبکه من و تو همکاری خود را در این شبکه آغاز می کند و با برنامه چرا که نه به اوج شهرت خود می رسد.

نام ندا جناب
حرفه و علت شهرت مجری
سن متولد سال 1361
محل تولد اصفهان
محل زندگی انگلستان
اینستاگرام دارد
قد 166 سانتی متر
وزن 63 کیلو گرم
رابطه و ازدواج نامشخص
فرزند دختری به نام نیکی
عمل زیبایی دارد
رنگ چشم مشکی
رنگ مو مشکی _ رنگ شده
خالکوبی ندارد

ندا جناب Neda Jenab

ندا جناب در ایران

ندا جناب زمانی که در ایران بود ، در دانشگاه آزاد نجف آباد از رشته حقوق فارغ التحصیل می شود و در طی دوران دانشجویی خود با چندین گروه مستند ساز همکاری می کند و علاقه اش به رسانه و دوربین موجب می شود تا در رشته مدیا ادامه تحصیل دهد.

 

ندا جناب قبل از مهاجرت

ندا قبل از اینکه از ایران مهاجرت کند ، شهرتی نداشته و بعد از اینکه در ازدواج خود به بن بست رسید تصمیم به مهاجرت می گیرد و در حال حاضر یکی از موفق ترین مجریان زن شبکه من و تو در برنامه های چرا که نه و من و تو پلاس می باشد و طرفداران بسیار زیادی هم دارد.

ندا جناب Neda Jenab

ندا جناب و علی موسوی

ندا جناب زمانیکه در ایران زندگی می کرد با فردی به نام علی موسوی ازدواج می کند و حاصل این این ازدواج دختری به نام نیکی بوده که ندا بعد از به شهرت رسیدنش صحبتی از ازدواج ناموفق خود و دخترش نمی زند تا اینکه عکس های او و دخترش در فضای مجازی پخش شد ، هیچ عکسی از ندا و همسر سابقش وجود ندارد و ندا بعد از جدا شدن از او به انگلستان مهاجرت می کند تا زندگی جدیدی را برای خود از نو بسازد و اتفاقا در این راه موفق هم شد و برای رسیدن به اهداف خود بسیار تلاش کرد. البته شایعات زیادی هم در مورد اینکه ندا جناب عروس سید قاسم موسوی مداح و مناجات خوان معروف بوده است وجود دارد و یکی از علت های جدایی ندا از علی همین ناهمخوانی فرهنگی بوده است.

ندا جناب Neda Jenab

ندا جناب در شبکه طپش

ندا جناب پس از اینکه از ایران به انگلستان آمد تمام تلاش خود را کرد تا بتواند به آرزوهای خود برسد و تلویزیون طپش سکوی پرتابی برای او شد تا بعد از چند سال کار کردن در این شبکه بتواند تجربه خوبی کسب کند و تا حد کمی هم دیده شود.

ندا جناب Neda Jenab

ندا جناب در من و تو

ندا جناب پس از اینکه شبکه فارسی من و تو تاسیس شد ، جهت همکاری با این شبکه اعلام آمادگی کرد و خیلی زود به یکی از مجریان پر طرفدار تبدیل شد و در برنامه چرا که نه به شهرت زیادی رسید. او از محبوب ترین مجریان حال حاضر این شبکه می باشد و علاوه بر مجری کری تهیه کننده نیز هست و توانسته روز به روز بر تعداد طرفدارانش بیافزاید. هرچند حضور او در این شبکه موجب پیشرفت و شهرت او شد اما حاشیه های بسیاری هم در خصوص روابطش برای او ایجاد شده است.

 

همسر ندا جناب کیست؟

ندا جناب در حال حاضر مجرد می باشد و با انتشار عکس های مختلف در فضای مجازی وجود فردی در زندگیش کاملا مشخص می باشد اما او فعلا هیچی عکسی از فرد مورد نظر در فضایی مجازی منتشر نکرده است.

ندا جناب Neda Jenab

علت طلاق ندا جناب

همانطور که پیش تر نیز گفتیم ندا جناب در ایران از همسر خود علی موسوی جدا شده و علت آن را به صورت واضح بیان نکرده اما اختلاف فرهنگی یکی از دلایل فاحش این جدایی می تواند باشد.

ندا جناب Neda Jenab

دختر ندا جناب

ندا جناب از ازدواج سابق خود صاحب دختری به نام نیکی شده است که عکس های مختلفی نیز از ندا به همراه دخترش در فضای مجازی وجود دارد و در این بخش چند تا از عکس های زیبای این مادر و دختر دوست داشتنی را در برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

ندا جناب Neda Jenab

ندا جناب چند سالشه؟

ندا جناب همانطور که در ابتدای مقاله نیز گفتیم متولد فروردین ماه سال 1361 در شهر اصفهان می باشد و در حال حاضر 40 سال سن دارد و اگر بخواهیم صادقانه بگوییم اصلا به او نمیخورد که وارد دهه چهل شده باشد و بیشتر به اواخر دهه سی نزدیک تر است و شاید دلیلش داشتن لبخند همیشگی و شاد بودن او باشد.

ندا جناب Neda Jenab

دوست پسر ندا جناب کیست؟

ندا جناب عکس هایی در فضای مجازی دارد که همراه با پسری جوان با چشمان روشن می باشد و این عکس ها به چند سال قبل برمی گردد و ندا در حال حاضر در مورد رابطه خود صحبتی نکرده ولی مشخص است که با کسی دوست است و از ژست های عاشقانه و دسته گل های بزرگی که در دست گرفته و عکسش را در فضای مجازی منتشر می کند می شود این موضوع را فهمید.

ندا جناب در بفرمایید شام

یکی از برنامه های جذاب شبکه منو تو برنامه بفرمایید شام است این برنامه جذاب یک برنامه دورهمی و آشپزی است که در هر فصل آن یک گروه از ایرانیان مقیم خارج کشور انتخاب شده و در هر شب یک فرد میزبان دیگران است و در آخر شب میهمانان به مهمانداری میزبان و آشپزی میزبان رای می دهند و در آخر کسی که بیشترین رای را بیاورد برنده مسابقه است در یکی از فصل های این برنامه مجریان و عوامل خود شبکه منو تو به عنوان یک گروه انتخاب شدند که یکی از این افراد نداجناب بود.

 

همسر دوم ندا جناب

ندا جناب مجرد می باشد و در حال حاضر ازدواج دومی ندارد و شایعات زیادی از ازدواج  او با بعضی مجریان شبکه من و تو پخش شده بود که تمام آنها دروغ بوده و او تنها یکبار و آن هم زمانیکه در ایران بوده ازدواج کرده که منجر به جدایی و مهاجرتش از ایران شد.

ندا جناب Neda Jenab

قد ندا جناب

ندا جناب یکی از مجریان خوش اندام با قدی نرمال می باشد که با کفش های پاشنه بلندی که می پوشد همیشه قد بلند دیده می شود ، او 166 سانتی متر قد دارد.

اینستاگرام ندا جناب Neda Jenab

 

اینستاگرام ندا جناب

ندا جناب فعالیت بسیار بالایی در فضای مجازی خصوصا اینستاگرام دارد و عکسی از نقشه ایران را در پروفایل خود قرار داده و در اعتراض به ظلمی که بر مردم ایران می شود ، پست های حمایتی مختلفی را در صفحه اش قرار داده است. ندا بیش از دو میلیون دنبال کننده دارد که عمده فعالیتش انتشار عکس و فیلم های مختلفی از خود و دخترش و حضورش در شبکه من و تو می باشد.

ندا جناب Neda Jenab

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

بیوگرافی طناز خامه ، ماجرای تجاوز رها اعتمادی ،سن و قد

بیوگرافی نیوشا صارمی مجری ایران اینترنشنال، رابطه و حواشی

بیوگرافی نیلوفر پور ابراهیم، زندگی شخصی و ناگفته ها، سن و قد

بیوگرافی نیلوفر مولایی ،زندگی شخصی و عکسهای خصوصی،سن و قد

امتیاز شما به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا