با ثبت نام در اپلیکیشن 100% بونوس و شارژ هدیهدریافت کنید
بیوگرافی

بیوگرافی روزبه چشمی، ماجرای دیدار با رئیسی، سابقه ورزشی و معنی تاتوها

بیوگرافی روزبه چشمی، ماجرای دیدار با رئیسی، سابقه ورزشی و معنی تاتوها

روزبه چشمی Rouzbeh Cheshmi یکی از بهترین فوتبالیست های ایرانی است که در پست های تدافعی مانند دفاع وسط و هافبک دفاعی بازی می کند و توانسته در ایران به عنوان یکی از موفق ترین فوتبالیست های چند پسته شناخته شود. چشمی که سابقه بازی در دو جام جهانی را نیز دارا می باشد ابتدا قصد داشت در تیم پرسپولیس بازی کند ولی به دلیل شرایط خاص جذب بازیکن علی دایی این مسئله منتفی شد و چشمی به تیم رقیب یعنی استقلال پیوست. چشمی که متولد سال 1372 در تهران است بیشتر به دلیل قد بلند و روش خاص بازی خود شناخته می شود امروز در وب سایت سرگرمی قصد داریم با شما نگاهی به بیوگرافی این فوتبالیست نگاهی بیاندازیم.

نام روزبه چشمی
سن متولد سال 1372
حرفه و علت شهرت فوتبالیست
اینستاگرام دارد
رابطه و ازدواج متاهل
قد 192 سانتی متر
وزن 80 کیلوگرم
محل زندگی تهران
عمل زیبایی ندارد
رنگ چشم مشکی
رنگ مو مشکی
خالکوبی دارد

روزبه چشمی

روزبه چشمی در پرسپولیسی

روزبه چشمی در سال 2013 در تیم جوانان پرسپولیس پا به توپ زد ، او به مدت دو سال در این تیم بود و همچنین عضو تیم ملی جوانان نیز بود و از آنجایی که علی دایی در عضو گیری تیم پرسپولیس بزرگسالان جز مربیان سخت گیر بود ، در آن زمان نظرش بر این بود که روزبه چشمی هم مانند دیگر بازیکنان باید تست دهد تا اگر تایید شد بعد از آن به تیم بزرگسالان بپیوندد. روزبه چشمی نیز در این خصوص گفت وقتی من دیدم علی دایی سرمربی تیم بزرگسالان نظری روی من ندارد ، ترجیح دادم به تیمی دیگری بروم و بعد از گرفتن رضایتنامه ام به تیم صبا باطری با مربیگری آقای میالی کهن رفتم. او در خصوص حضورش در تیم پرسپولیس می گوید ، زمانی که در ابتدای راه هستید و می خواهید دیده شوید ، اینکه در چه تیمی بازی کنی اصلا اهمیتی برایت ندارد ، تنها چیزی که مهم است رسیدن به هدف و دیده شدن هست که بعد از آن می توانی به هر تیمی که خواستی بروی.

روزبه چشمی

لقب روزبه چشمی

روزبه چشمی پس از ورودش به تیم پر هوادار استقلال با انگیزه و قدرت شروع به بازی کرد و در مدت زمان کوتاهی به بازیکن محبوب که عملکرد چشمگیری هم داشت تبدیل شد. همین موضوع باعث شد تا طرفدارانش لقب هایی را به او بدهند که البته خود روزبه می گوید الگوی خاصی ندارد و تنها فکرش فوتبال است. بعضی از طرفداران او را بوسکتس کاپیتان سابق تیم ملی اسپانیا لقب داده اند چون سبک بازی اش نزدیک به او می باشد و برخی بخاطر فیزیک بدنی و همچنین ریش روزبه او را آردا توران صدا می کنند و در این بین عده ای نیز لقب پوگبا را به او داده اند.

روزبه چشمی

اینستاگرام روزبه چشمی

روزبه چشمی از سال 2017 با کپشن ، هر چیزی تو زمان خودش درست میشه پس صبور باش ، فعالیتش را در اینستاگرام شروع کرد و کلا پست هایی که در صفحه خود قرار می دهد ، عکس های فوتبالی و حضورش در زمین فوتبال و باشگاه استقلال هست. روزبه بیش از یک میلیون دنبال کننده دارد و در قسمت هایلایت قهرمانی های تیم استقلال را قرار داده است.

روزبه چشمی و رئیسی

روزبه چشمی و رئیسی

در پی بدرقه تیم ملی ایران ، مراسمی برگزار شد که فوتبالیست های کشورمان با ابراهیم رئیسی ، رئیس جمهور وقت ایران دیدار کرده ، صحبت هایی انجام شد و در پایان مراسم نام تک تک اعضای تیم خوانده میشد و هر کدام از بازیکنان از جا بلند شده و با ادای احترام به رئیسی تشکر می کرد که عکس هایی از این دیدار و خم شدن فوتبالیست ها آنهم در شرایطی که مردم بیگناه در خیابان ها در حال کشته شدن و شکنجه بودند پخش شد و با انتقادات تند معترضین روبرو شدند که شما بجای خم و راست شدن می توانستید صدای ملت مظلوم و کشته شدگان باشید ، در این میان روزبه چشمی نیز یکی از همین فوتبالیست ها بود که تا کمر در مقابل رئیسی خم شد و حرفی از شرایط موجود نزد.

روزبه چشمی

عکس روزبه چشمی

روزبه چشمی به دلیل حاشیه های فوتبالی و سبک بازیش طرفداران بسیاری در بین هواداران تیم آبی پوش دارد و همین موضوع باعث شده تا همیشه در تیر رس عکاسان باشد و عکس های زیادی هم از او در فضای مجازی و البته صفحه اینستاگرامش وجود دارد.

روزبه چشمی

روزبه چشمی

روزبه چشمی روزبه چشمی

تاتو روزبه چشمی

روزبه چشمی یکی از بازیکنانی است که علاوه بر ظاهر خشن  بازی خشنی هم دارد و دست به کارت زرد گرفتنش در بازی ها هم خوب است. روزبه خالکوبی های مختلفی را روی دست ، بدن و پایش زده که یکی از معروف ترین های آن نقشه پرچم ایران با جمله “با من از ایران بگو” هست که پایین تر از آن هم پسر بچه ای توپ به دست جلو دروازه در زمین فوتبال را به تصویر کشیده می بیند. در ساق پایش هم شکل یک تاج که دو تا ستاره دارد را که کشیده ، بنظر می رسد نشان دهنده قهرمانی استقلال در جام باشگاه های آسیا باشد که حتی ممکن است در قهرمانی های بیشتر تعداد این ستاره ها را نیز بیشتر تتو کند.

روزبه چشمی

روزبه چشمی به طور کلی خالکوبی های زیادی در بدنش دارد که عکس هایی نیز از او حین تمرین با لباس های بدون حلقه در فضای مجازی پخش شده است و هر کدام از تتوهایش به منظور و معنی متفاوتی زده شده است.

 

روزبه چشمی بدون ریش

روزبه چشمی با ظاهری خشن و ریش بلند توجه طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده که از زمانی که وارد تیم استقلال شد با همین استایل و ریش بلند بوده و حتی جابر انصاری و داریوش شجاعیان با او صحبت کردند تا او را راضی کنند برای بازی های بعدی با ظاهری جدید به میدان بیایید اما روزبه قبول نکرد و اگر در صفحه اینستاگرام او را دنبال کنید می بینید که الان ریش هایش بلند تر از قبل هم شده است.

روزبه چشمی

قد روزبه چشمی

روزبه چشمی یکی از قد بلند ترین اعضای تیم خود می باشد که بخاطر قد بلندش هم دفاع وسط هم هافبک دفاعی می ایستد و 192 سانتی متر قد دارد.

روزبه چشمی

روزبه چشمی سبزوار

سبزوار یکی از شهرستان های زیبای شهر زیارتی مشهد می باشد ، روزبه چشمی در تهران متولد اما اصالتا سبزواری است و ارادت خاصی به امام رضا دارد.

روزبه چشمی

روزبه چشمی چند سال دارد؟

روزبه چشمی اصالتا اهل منطقه چِشُم در سبزوار هست و در دوم مرداد سال هزار و سیصد و هفتاد دو به دنیا آمده است که در حال حاضر 29 سال سن دارد.

روزبه چشمی

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

بیوگرافی کریم انصاری فرد، بازیکن تیم ملی و همسرش سوفیا، سابقه ورزشی و سن و قد

بیوگرافی وحید امیری،بازیکن تیم ملی، عروسی مجلل و زندگی شخصی و همسر

بیوگرافی امید ابراهیمی فوتبالیست، زندگی خصوصی و همسر

بیوگرافی علیرضا بیرانوند، گرفتن پنالتی رونالدو و رکورد جهانی پرتاب دست،قد و سن

بیوگرافی وریا غفوری چگوارای ایران، سابقه ورزشی و زندگی شخصی و همسر

امتیاز شما به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا