با ثبت نام در اپلیکیشن 100% بونوس و شارژ هدیهدریافت کنید
بیوگرافی

بیوگرافی و اینستاگرام دنیز دایی دختر علی دایی

بیوگرافی و اینستاگرام دنیز دایی دختر علی دایی

دنیز دایی Deniz Daei دختر بزرگ علی دایی می باشد که  با پست جنجالی خود در اینستاگرام نامش بر سر زبان ها افتاده است.  علی دایی اسطوره فوتبال ایران می باشد که ازدواج اول خود را از همه پنهان کرده و همه مردم تا مدتی قبل فکر می کردند که دنیز و نورا از همسر فعلی او مونا هستند اما بعد از اینکه دنیز عکس مادر خودش را در پیج اینستاگرامش منتشر کرد ، پرده از راز بزرگی برداشت که امروز ما قصد داریم در مورد اتفاقات اخیر صحبت کنیم و اطلاعاتی را در مورد زندگی شخصی دنیز و علی دایی در اختیار شما همراهان عزیز قرار دهیم.

نام دنیز دایی
حرفه و علت شهرت علاقه مند به مدلینگ ، فعال اینستاگرام
سن متولد سال ۱۳۸۳
رابطه و ازدواج نامشخص
محل زندگی لندن
قد ۱۶۸ سانتی متر
وزن ۵۵ کیلو
اینستاگرام دارد
رنگ چشم مشکی
رنگ مو مشکی
عمل زیبایی ندارد
خالکوبی ندارد

بیوگرافی دنیز دایی Deniz daei دختر علی دایی

دنیز دایی کیست؟

دنیز دایی ۲۰ شهریور سال ۱۳۸۳ در تهران متولد و بعد از چند سال به همراه مادر خود به امریکا و سپس انگلستان مهاجرت می کند.  اطلاعات زیادی در مورد کودکی او در دسترس نیست اما با توجه به عکس هایی که در پیج اینستاگرام خود منتشر می‌کند می‌توان گفت که علاقه بسیار زیادی به مدلینگ دارد و قصد دارد در آینده به یک مدل معروف تبدیل شود.

طبق حاشیه هایی که در فضای مجازی وجود دارد علی دایی اولین بار در سال ۱۳۸۱ یعنی بعد از فوت پدرش با دختری به نام مریم آشنا می شود که اتفاقاً از اقوام دورشان بوده است اما اطلاعات دقیق و مستندی در مورد ازدواج آنها وجود ندارد چرا که خود علی دایی نیز در یک مصاحبه اعلام کرد که تنها یک بار ازدواج کرده است.  عده‌ای نیز بر این باور هستند که علی دایی و مادر دنیز با هم ازدواج موقت یا صیغه بوده‌اند که حاصل این رابطه و یا ازدواج دختری به نام دنیز می باشد که دو سال بعد از آشنایی آنها به دنیا می آید.

این ازدواج خیلی طول نمی کشد و آنها از هم جدا می شوند و دنیز به همراه مادرش از ایران می رود و در حال حاضر در لندن در کالج مشغول به تحصیل می باشد.  متاسفانه اگر به پیج اینستاگرام علی دایی سر بزنید می بینید که حتی یک عکس از دنیز دختر ارشدش را در پیجش پست و یا حتی استوری نکرده است. این کار علی دایی از نظر بسیاری از مردم بی انصافی بوده و از اینکه او فقط عکس نورا در پیج خود پست می کند مورد انتقاد قرار گرفته است.

کسی در مورد اینکه علت جدایی علی دایی و مادر دنیز چه بوده است هیچ اطلاعی ندارد اما لازم به ذکر است که بگوییم علی دایی بعد از جدایی از مریم با مونا فرخ آذری که اهل اردبیل نیز می باشد ازدواج می کند که حاصل این ازدواج نیز دختری به نام نورا می باشد که خواهر ناتنی دنیز هست.

بیوگرافی دنیز دایی Deniz daei دختر علی دایی

بیوگرافی دنیز دایی Deniz daei دختر علی دایی

اینستاگرام دنیز دایی

دنیز دایی Deniz Daei حدود ۲۵۰ کا فالوور در اینستاگرام دارد که عمده عکس هایی که منتشر می کند عکس های خودش می باشد و تنها چند عکس از پدرش علی دایی در پیج او دیده می شود. دنیز این روزها فعالیت آنچنانی مثل قبل در اینستاگرام ندارد و برای حمایت از مردم ایران استوری هایی را به زبان انگلیسی منتشر کرد و از مردم جهان خواست که اگر صدای او را می شنوند در مقابل ظلمی که به مردم کشورش می شود سکوت نکنند. دنیز در آخرین پست خود هم در مورد اعتراضات و کشته شدن مردم بیگناه و کودکان معصوم صحبت کرد که بنا به دلایل نامعلوم در تاریخ ۱۵ آبان ماه این پست از پیج او پاک شد و هیچ استوری نیز دیگر در پیچش منتشر نکرد.

بیوگرافی دنیز دایی Deniz daei دختر علی دایی

تولد دنیز دایی

دنیز دایی در تاریخ ۲۰ شهریور ماه به دنیا آمده است که روز تولدش همزمان با روز تولد مادرش می باشد. او در شهریور سال ۱۴۰۱ تولد خود را جشن گرفت و عکس هایی از این مراسم را هم در پیج خود منتشر کرد که به همراه دوستانش می باشد.

بیوگرافی دنیز دایی Deniz daei دختر علی دایی

دنیز و نورا دایی

دنیز و نورا هر دو دختران علی دایی فوتبالیست معروف ایران هستند که دنیز از همسر اول و نورا از همسر فعلیش مونا فرخ آذری می باشد و در واقع خواهر ناتنی یکدیگر هستند.

عکس دنیز دایی و نورا دایی

دنیز دایی Deniz Daei در ۲۳ آپریل سال ۲۰۱۹ وقتی که به ایران آمد ، به همراه خانواده عموی خود و خواهرش نورا به کافه ای رفته و عکس هایی از آن شب را در پیج خود منتشر کرده است که برای دیدن عکس دنیز و نورا دایی در کنار هم می توانید به پیج او سر بزنید.

بیوگرافی دنیز دایی Deniz daei دختر علی دایی

بیوگرافی دنیز دایی Deniz daei دختر علی دایی

مادر دنیز دایی کیست؟

دنیز علاقه زیادی به صحبت در مورد مسائل شخصی و زندگی خصوصیش ندارد و علی دایی نیز تا بحال در مورد مادر دنیز صحبت نکرده حتی در مصاحبه ای که با عادل فردوسی پور داشت با تاکید گفت من فقط یکبار ازدواج کردم ، عادل در مورد زندگی شخصی علی دایی میپرسه علی دایی میگه من تمام موفقیت هام و آنچه در زندگی دارم و انجام میدم با خانمم مشورت میکنم .

حتی در ادامه بخش دوم مصاحبه گفت : این مسئله که دو بار ازدواج کردم به هیچ عنوان درست نیست من سال ۸۳ ازدواج کردم ، دو تا دختر دارم این دو تا دختر همه چیز منن. دنیز بعد از این مصاحبه عکسی از مادرش منتشر می کند و در کپشن می نویسید مامان مهسا جونم. پنهان کاری علی دایی و صحبت نکردن از همسر اولش حتما برای دنیز هم ناراحت کننده بوده که تصمیم میگیره با انتشار عکس مادرش از زحماتش تشکر کنه.  البته بعضی از اطرافیان دنیز و مادرش گفتند که علی دایی خیلی به مادر دنیز توجه میکنه و دوستش داره ، هزینه های زندگی دنیز رو هم کاملا خودش پرداخت میکنه و اگر مادر دنیز به مشکلی بر بخوره بی درنگ بهش کمک میکنه.

بیوگرافی دنیز دایی Deniz daei دختر علی دایی

رقص دنیز علی دایی

دنیز دایی علاقه زیادی به رقص و مدل شدن دارن و قصد داره تا در آینده مدلینگ بخونه و به یک مدل معروف تبدیل بشه. فیلم های کوتاه زیادی از رقص هاش در پیجش استوری میکنه و میگه عاشق رقص و صدای موزیک هست. البته نکته ای که وجود داره این هست که دنیز به خاطر موقعیت پدرش در ایران خیلی فعالیت زیادی در فضای مجازی نداره و بارها دیدیم که عکس یا فیلم هاش رو از پیجش پاک میکنه.

عکس دنیز دایی و مادرش

عکس دنیز دایی و مادرش

دنیز دایی به ندرت عکسی از مادر خود در پیجش منتشر می کند اما مدتی قبل عکسی از دوران کودکی خود که در آغوش مادرش می باشد را پست کرد و با کپشن جنجالی اش مدتی تیتر اول اخبار پیج های مختلف بود. او در این پست نوشت: امروز داشتم به اين فكر ميكردم كه چيزي نمونده كه ١٨ سالم بشه و نشستم عكساي بچگيمو ديدم كه اينو پيدا كردم كه خيلي هم دوستش دارم 👩‍👧 فكر ميكنم عكس تولد يك سالگيم باشه كه اتفاقاً روزشم با تولد مامانم يكيه ، ٢٠ شهريور ❤️ خواستم با اين عكس از اينكه هميشه هم دوستم بودي هم مامانم ازت تشكر كنم مامان مهسا جونم 🤍 مرسي بابت همه ي سختيا و از خود گذشتگي هايي كه واسه من كردي 🤍 دوستت دارم 👧🏻

بیوگرافی دنیز دایی Deniz daei دختر علی دایی

مدل شدن دنیز دایی

دنیز در یکی از لایوهاش خیلی صریح گفت که دوست دارم مدل بشم اما بخاطر شرایط پدرم و محبوبیتش در ایران این امکان رو از من گرفته اما من دست از آرزوهام بر نمیدارم و امیدوارم روزس برسه بتونم به این خواسته دیرینه خودم برسم. دنیز عکس های زیبایی هم در پیج خودش منتشر کرده که اتفاقا نشان میده علاقه اش الکی نیست و واقعا میتونه در این راه موفق هم باشه.

رشته تحصیلی دنیز دایی در دانشگاه آکسفورد

دنیز دایی به تازگی در یک لایو اینستاگرامی اعلام کرد که موفق شده در دانشگاه آکسفورد قبول شود او در ادامه گفت قبولی در دانشگاه آکسفورد به هیچ عنوان ربطی به موقعیت خانوادگی ندارد .دنیز در این دانشگاه در رشته تاریخ تحصیل می کند .

 

ازدواج دنیز دایی

به تازگی در فضای مجازی یک ویدیو عروسی قدیمی که علی دایی در آن حضور دارد دست به دست با عنوان عروسی دنیز دایی می چرخد که این خبر کاملا کذب است و دنیز دایی ازدواج نکرده است او اکنون در حال تحصیل می باشد .

بیوگرافی دنیز دایی Deniz daei دختر علی دایی

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

بیوگرافی شبنم شاهرخی مدال آور بوکس ایران و همسرش پیکاسو

بیوگرافی پارمیس شریفی (تیک تاکر ۱۳ ساله)+ عکس ها

بیوگرافی نورا دایی دختر کوچک علی دایی، الان چند سال دارد؟

 

امتیاز شما به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا