با ثبت نام در اپلیکیشن 100% بونوس و شارژ هدیهدریافت کنید
بیوگرافی

بیوگرافی پارمیس شریفی (تیک تاکر 13 ساله)+ عکس ها

بیوگرافی پارمیس شریفی (تیک تاکر 13 ساله)+ عکس ها

ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با پارمیس شریفی و بیوگرافی او آشنا کنیم. پارمیس شریفی یکی از دخترای دهه هشتادی معروف اینستاگرام می باشد که درآمد خیلی خوبی هم‌ از همین طریق در می آورد. امروزه حرفه اینستاگرامر و یا بلاگری حرفه ای جدید در بین کاربران اینستاگرام است که با تولید محتوا و انتشار آن در صفحه های شخصی خود کاربران را جذب کارهای خود می کنند و تعداد فالوئرهای خود را افزایش می دهند. آن ها زمانی که تعداد فالوئرهایشان افزایش یافت با قبول و به اشتراک گذاشتن تبلیغات و دریافت کردن هزینه هایی بابت این تبلیغات به کسب درآمد می پردازند هر چه تعداد فالوئرها بیشتر باشد درآمد آنها از تبلیغات پیج نیز بیشتر خواهد بود و تعرفه تبلیغات آنها نیز بالاتر می رود.

در ارتباط با پارمیس شریفی که در بین چهره های معروف اینستاگرامی که بعضا یا از طریق کار های بیهوده و زننده به شهرت رسیده بودند و یا کسانی که با ارائه هنر خود راه موفقیت را پیدا کرده بودند فرق می کند چرا که از طریق تلاش خود به معروفیت رسید. همچنین این را میدانیم که از پارمیس شریفی دختر دهه هشتادی به عنوان فردی تاثیر گذار در ایران و جهان یاد نمیشود، اما به عنوان فردی لا ابالی نیز مطرح نیست و در پیج خود کلیپ های فان و‌ رقص خود را انتشار می دهد.

پارمیس شریفی (parmis sharifi) کیست؟

پارمیس شریفی (parmis sharifi) دختر رقاص اینستاگرام که با رقصیدن و انتشار کیلیپ های رقص اش در اینستاگرام به معروفیت رسید. پارمیس متولد 1388 می باشد که اصالتا کرد می باشد. او با خانواده خود در تهران زندگی می کند. پارمیس در یک خانواده ۴ نفره که همراه با مادر ، پدر و خواهر کوچکتر از خود زندگی می کند. خواهر و مادر پارمیس را نیز باید در کلیپ های او در پیج اینستاگرامش دیده باشید. نام پدر پارمیس جواد شریفی و نام مادر او میترا می باشد که پارمیس شریفی در پیج اینستاگرامش نیز با آنها کلیپ و استوری می گذارد. پارمیس رقصنده است و کلیپ های رقص نیز از خود منتشر می کند او به رقص علاقه خاصی دارد و یک طراح رقص و رقصنده نیز محسوب می شود و بسیار دختری با انرژی و فعال می باشد که چهره جذاب و دوست داشتنی این اینستاگرامر توجه همه را به خود جلب کرده است و اکثر مخاطب ها و طرفداران او نوجوانان هم رده سنی خودش می باشند.

اینستاگرام پارمیس شریفی (parmis sharifi)

پارمیس شریفی عمده فعالیتی که دارد در اینستاگرام‌ می باشد. او دارای ۹۴۲ کا فالور است و از این طریق نیز کسب درامد می کند. پارمیس شریفی با انتشار کلیپ ها و عکس های خود در صفحه اینستاگرام خود به معروفیت رسید. با درست کردن دابسمش ، کلیپ های فان و رقص با اهنگ های معروف نیز توانست فالور های زیادی را به دست بیاورد.

ایسنتاگرام پارمیس شریفی

منبع درامد پارمیس شریفی 

همانگونه که گفتیم پارمیس شریفی از طریق تبلیغات در پست و استوری های خود در اینستاگرام درامد زایی می کند. تعرفه تبلیغات او در پیج اش متفاوت می باشد ، همچنین بستگی به کلیپ و استوری که می گیرد دارد که متفاوت است. در کل منبع درامد اصلی او از طریق تبلیغات می باشد که خود بسیار بالا است به طوریکه نسبت به هم سن و سالای خودش خیلی موفق تر و مستقل تر است.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی نگین فضلی (یوتیوبر و بلاگر اینستاگرامی)+عکس ها

عکس های پارمیس شریفی

شما با مراجع به پیج اینستاگرامی او با عکس های فراوان و متععدی رو به رو خواهید شد اما در این مقاله که صرفا برای آشنایی با او ترتیب داده شده است، طبیعتا نمی توانیم تمام عکس های او در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. اما توجه شما را به چند عکس بیش تر دیده شده او و پر طرفدارش جلب می کنیم.

ایا پارمیس شریفی اینفلوئنسر است ؟ 

پارمیس شریفی  که یک دختر نوجوان ۱۳ ساله دهه هشتادی است با انتشار کلیپ رقص های خود توانست چهره شناخته شده ای در اینستاگرام باشد و با این سن کم توانسته به یک چهره سرشناس اینستاگرامی تبدیل شود. در ارتباط با اینفلپئنسر  بودن او نیز بله می توان گفت که پارمیس شریفی دختر ۱۳ ساله ایرانی حتی یک اینفلوئنسر نیز می باشد. (واژه اینفلوئنسر در لغت به معنی تاثیر گذار است اما در شبکه های اجتماعی مجازی به فردی گفته می شود که در یک یا چند شبکه اجتماعی شناخته شده باشد در واقع سلبیریتی شبکه های اجتماعی هستند و عامیانه آن شاخ اینستاگرام هستند که پارمیس شریفی نیز یکی از همین افراد می باشد که در اینستاگرام نزدیک به یک میلیون نفر دنبال کننده دارد.) همچنین عکس ها و فیلم های زیادی از پارمیس شریفی در صفحه مجازی وجود دارد از این جهت دسترسی افراد به عکس های او بسیار آسان است. علاقمندان به این اینستاگرامر می توانند با مراجعه به صفحات اینترنتی و جستجوی نام او به عکس های پارمیس شریفی رقصنده دهه هشتادی  دست پیدا کنند.

بیوگرافی پارمیس شریفی

آدرس پیج اینستاگرام پارمیس شریفی کدام‌ است؟؟ 

برای اینکه شما بتوانید به آدرس درست و دقیق پارمیس دست پیدا کنید ما پیج اصلی او را به شما معرفی خواهیم کرد. پارمیس شریفی به صورت کاملا حرفه ای در صفحه  اینستاگرامی خود حضور دارد. پارمیس با به اشتراک گذاشت کلیپ های رقص و چالش و دابسمش های خود در صفحه شخصی خود توانسته است مورد توجه و علاقه طرفدارانش که اکثریت نوجوان هستند قرار گرفته بگیرد. اگر شما نام او را در اینستاگرام‌ جستجو کنید مشاهده می کنید که فن پیج های زیادی با نام پارمیس شریفی وجود دارد. می توانید با مراجعه به این فن پیج ها عکس ها و فیلم های او را مشاهده کنید. پارمیس شریفی از طریق اینستاگرام و تبلیغاتی که در پیج خود انجام می دهد توانسته است یک منبع درآمد خوبی برای خود به وجود بیاورد. علاقه مندان و طرفداران این چهره نوجوان می توانند با مراجعه به آدرس parmis_org4 به پیج او دست پیدا کنند‌ این پیج تنها پیج اصلی پارمیس شریفی می باشد.

پارمیس شریفی  و دوست پسر اش؟

در ارتباط با این موضوع شایعاتی در مورد دوست پسر پارمیس شریفی در فضای مجازی وجود دارد که خب هیچ یک از آن ها درست نیست و در حد شایعه می باشد پارمیس شریفی دوست پسر و رلی ندارد.

معمولا حواشی برای پارمیس زیاد می باشد که این حواشی به آن ها در جذب فالوئر کمک می کند و بیشتر مطرح می شوند. دوست پسر پارمیس شریفی یکی دیگر از این شایعه ها می باشد. پارمیس بارها اعلام کرده که پسرهایی که در پیجش اش هستند خانواده او‌ هستند از جمله دایی او ویا پسر خاله اش او‌ هیچ دوست پسری ندارد. با توجه به سن کم او‌ نیز این موضوع کاملا مشخص است که دوست پسری ندارد.

پارمیس شریفی

فعالیت های پارمیس شریفی ؟؟

پارمیس شریفی علاوه بر اینستاگرام در یوتیوپ نیز فعالیت می کند. پارمیس در یوتیوپ نیز کلیپ های فان و رقص خود را به اشتراک می گذارد و تعداد بازدید کنندگان بالایی نیز دارد. همچنین لازم به ذکر است تا بدانید پارمیس شریفی از طریق یوتیوپ هم درآمد کسب می کند و همچنین در لایکی ، تیک تاک و برنامه های دیگر هم حضور دارد لایکی یک پلتفرم ایجاد ویدئو و اشتراک گذاری ویدئوهای کوتاه برای شبکه مجازی است. اما پارمیس شریفی در برنامه کلاب هاوس فعالیت ندارد کلاب هاوس هم یک شبکه اجتماعی مجازی است که در آن متن و عکس و ویدئو جایگاهی ندارد و این اپلیکیشن صرفا صوتی است. در کلاب هاوس همه چیز زنده و هم زمان رخ می دهد در این اپلیکیشن تعداد مشخصی از افراد می توانند صحبت کنند و بقیه فقط شنونده می باشند.

مطالب مرتبط پیشنهادی :

بیوگرافی آرزو صادقی (بلاگر معروف 526K فالور) + عکس ها

بیوگرافی کامل میا پلیز (کیمیاروانگر)یوتیوبر معروف +عکس

امتیاز شما به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا