با ثبت نام در اپلیکیشن 100% بونوس و شارژ هدیهدریافت کنید
بیوگرافی

بیوگرافی مونا فرخ اذری همسر دوم علی دایی، گالری جواهرات و ناگفته ها

بیوگرافی مونا فرخ اذری همسر دوم علی دایی، گالری جواهرات و ناگفته ها

دراین مقاله بیوگرافی کامل مونا فرخ اذری همسر دوم علی دایی از پیشکسوتان فوتبال ایران را به همراه روابط شخصی و ماجرای بازگردانده شدن از دوبی +عکس های خانوادگی و اطلاعاتی در مورد گالری جواهرات مونا فرخ آذری را می خوانید .

 

بیوگرافی مونا فرخ آذری

مونا فرخ آذری (Mona Farokhazari) یکی از زنان ثروتمند ایرانی که در بیزینس جواهرات مشغول است و رستوران های زنجیره ای پدر خوب زیر نظر مونا فرخ آذری اداره می شوند .مونا فرخ آذری متولد سال 1356 درتهران است وی اصالتی اردبیلی _تبریزی دارد و درسال 1383با علی دایی آشنا شد و سپس با یکدیگر ازدواج کردند و حاصل این ازدواج دختری به نام نورا می باشد .

 مونا فرخ اذری

تحصیلات

مونا فرخ اذری دارای کارشناسی مهندسی صنایع غذایی در مقطع لیسانس می باشد و در حیطه ی جواهرات فعال است او صاحب رستوران های زنجیره ای پدر خوب نیز می باشد به طوریکه علی دایی در مصاحبه ای گفته درآمد همسرش از او نیز بیشتر است .مونا فرخ آذری یکی از زنان موفق و ثروتمند ایرانی است که در بیزنس های مختلف بسیار موفق عمل کرده است .

 

مراسم عروسی

مراسم عروسی این زوج یکی از لاکچری ترین مراسم های عروسی در تهران بود و حدود 5 هزار مهمان دراین عروسی حضور داشتند .

مونا فرخ اذری

ماجرای اشنایی و ازدواج

همانطور که گفته شد علی دایی برای باردوم ازدواج کرده است که حاصل ازدواج اول او دختری به نام دنیز است که هم اکنون به همراه مادرش در نیویورک زندگی می کند . به گفته خود علی دایی همسر دومش یکی از اشنا های دور مادرش می باشد و ان ها از این طریق بایکدیگر اشنا شده اند .ان ها بعد از مدت کوتاهی که از اشناییشان می گذشت تصمیم به ازدواج می گیرند . مراسم عقد این زوج در اول بهمن ماه سال 1383 برگزار شد و تنها 3 روز بعد مراسم عروسی این زوج برگزار گردید .

مونا فرخ اذری

همسرم را عاشقانه دوست دارم ولی از فوتبال متنفرم

وی در مصاحبه ای گفت: من همسرم را عاشقانه دوست دارم او مردی فداکارو مهربان است او همیشه اخلاقش نامبر وان بوده و مرد رویاهای من است و من خداروشکر می کنم که در کنار او زندگی میکنم. اما از فوتبال متنفرم زیرا باعث شده همسرم همیشه درسفر باشد و وقت کمی را در کنار من و دخترم باشد .

 

مهریه مونا فرخ آذری

به گفته خود علی دایی به علت اینکه خانواده همسرش افراد معتقدی هستند مهریه همسرش همچون حضرت فاطمه (س) آب می باشد.خیلی ها فکر می کردند مهریه همسر من سکه های زیاد است اما اینطور نیست .

مونا فرخ اذری

گالری نور

گالری طلا و جواهرات نور واقع در روما سنتر متعلق به همسر علی دایی مونا فرخ آذری می باشد درافتتاحیه این گالری چهره های سرشناس زیادی  حضور داشتند .در این گالری انواع جواهرات لوکس و مد روز به فروش می رسد که همگی با سلیقه شخصی مونا فرخ آذری انتخاب شده اند اکثر افراد ثروتمند شهر تهران از این گالری جواهرات خود را خریداری می کنند .

گالری طلا و جواهرات نور مونا فرخ اذری

پیوستن به اعتصابات

در فراخوان های روز های 14 و 15 اذر 1401 علی دایی و همسرش برای همرای این اعتصابات گالری و رستوران هارا تعطیل کردند و این حرکت از سوی مقامات قضایی همراهی بااعتراضات تلقی شد و به پلمپ شدن گالری و رستوران ها منتهی گردید .

مونا فرخ اذری

بازگرداندن هواپیما دخترو همسر علی دایی

همسر و دختر علی دایی که بلیط رفت و برگشت تهران به دوبی را تهیه کرده بودند بعد از پرواز هواپیما به ایران بازگردانده شدند این خبر دررسانه ها و فضای مجازی جنجال های زیادی را به پا کرد و خیلی از افراد سرشناس این حرکت را غیر متعارف و غیر قانونی بیان کردند . خبر گذاری تسنیم نوشت چون علی دایی و همسرش ممنوع الخرج بودند به ایران بازگزدانده شدند اما علی دایی این ادعا تسنیم را رد کرد و در مصاحبه ای اعلام کرد هیچگونه ابلاغی مبنی بر ممنوع الخروج بودن راتا بحال دریافت نکرده است .

انگشتر دومیلیاردی مونا فرخ آذری

همانطور که گفته شد مونا فرخ آذری عضو خانواده ثروتمند می باشد وی در جشن ولنتاین به علی دایی یک قطعه طلا هدیه می دهد که بسیار با ارزش بوده است و علی دایی به جبران اینکار به مونا یک انگشتر دومیلیاردی هدیه می دهد اینکار علی دایی در فضای مجازی سروصدای زیادی می کند و توجهات زیادی را به خود جلب می کند .

پدر و مادر مونا فرخ آذری

پدر و مادر مونا فرخ آذری هر دو ترک زبان و اردبیلی هستند و با علی دایی نسبت فامیلی دارند و آشنایی علی دایی با مونا فرخ آذری از طریق ارتباط فامیلی مادر علی دایی با پدر مونا فرخ آذری شکل گرفته است اطلاعات بیشتری در مورد پدر و مادر مونا فرخ آذری موجود نمی باشد قطع به یقین این خانواده از افراد سرشناس و ثروتمند اردبیلی هستند .

 

مونا فرخ اذری

مونا فرخ اذری

مونا فرخ اذری

مونا فرخ اذری

مونا فرخ اذری

 

 

 

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی و اینستاگرام دنیز دایی دختر علی دایی

بیوگرافی نورا دایی دختر کوچک علی دایی، الان چند سال دارد؟

امتیاز شما به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا