با ثبت نام در اپلیکیشن 100% بونوس و شارژ هدیهدریافت کنید
بیوگرافی

معرفی همه دوست دخترهای تتلو

معرفی همه دوست دخترهای تتلو

پرحاشیه ترین خواننده ایرانی در ۱۰ سال اخیر بدون شک امیر تتلو می باشد. کسی که با رفتارهای عجیب خود توانسته نه تنها به عنوان مشهورترین خواننده ایرانی در داخل کشور معرفی شود بلکه سبب شده شبکه های اجتماعی همچون فیسبوک و اینستاگرام او را از داشتن صفحه ای  محروم کرده‌اند.  اولین باری که امیر تتلو مشهور شد زمانی بود که با خواننده های مختلفی همچون رضایا،  فرزاد فرزین و حسین تهی کلیپ هایی را در داخل ایران تنظیم می کردند. پس از آن ، این خواننده برخلاف دوستان خود تصمیم گرفت در داخل ایران کار های هنری به سبک R&B را انجام دهد و به منظور کسب مجوز دست به هرکاری زد. فعالیت ها و کارهای او به حدی مشهور شد که تیم آقای رئیسی تصمیم گرفت از او به عنوان یکی از چهره های حامی او استفاده کند.  تتلو که طرفداران خود را ارتش تتلیتی معرفی کرده است در رابطه با خانم ها نیز روابط پیچیده ای داشته و دقیقاً به دلیل تشویق به فحشا و رابطه با افراد زیر ۱۸ سال بود که اینستاگرام تصمیم گرفت او را از حضور در این شبکه اجتماعی محروم کند. امروز ما قصد داریم نگاهی به تمامی دوست دخترهای امیر تتلو انداخته و زندگی شخصی او را به نحوی زیر  ذره بین قرار دهیم. از آنجا که امیر تتلو به عنوان یک هنرمند خیلی تلاش نمی‌کند از اسامی  کسانی که با آن ها  وارد رابطه شده است پرده بردارد تحلیل امروز خود را بر اساس عکسها و شایعاتی که در فضای مجازی پر شده است قرار می دهیم.

معرفی همه دوست دخترهای تتلو

ندا یاسی

از شاخ ترین افراد در فضای مجازی ایران که امیر تتلو همراه با او رکورد لایو را در این شبکه اجتماعی شکست. بنا با اخباری که به گوش ما رسیده است تتلو با این شاخ مجازی در ترکیه وارد رابطه شده و پس از مدتی نیز به دلیل بسته شدن صفحه اجتماعی او از ندا یاسی جدا شده است.

 

مائده هژبری

مائده هژبری یکی از مشهورترین رقصنده های ایرانی می باشد که به دلیل پخش فیلم های رقص جنسی و سکسی توسط پلیس دستگیر شد و همین مسئله نیز سبب شد او در ایران بسیار مشهور شود. امیر تتلو هنگامی که تصمیم گرفت از ایران خارج شود او را نیز با خود همراه کرد و پس از مدتی نیز در ترکیه همراه یکدیگر بودند. بسیاری از طرفداران امیر تتلو بر این باور هستند مائده اولین دوست دختر امیر پس از مهاجرت پس از ترکیه به حساب می آید.

مائده هژبری

مریم لیپارترین

یکی از خوش بدن ترین دوست دخترهای امیر تتلو که به عنوان بدن ساز فعالیت خود را در شبکه های اجتماعی آغاز کرد و به گفته بسیاری به منظور محبوب شدن با امیر تتلو وارد رابطه شد. در سال 1398 عکس هایی از این دو در صفحات اجتماعی پخش شد که بسیاری از طرفداران این دو از این اتفاق خوشحال شدند.

 

دنیا جهان بخت

بزرگترین شاخ مجازی ایران در اینستاگرام که بسیاری از ایرانی ها او را به دلیل جنجال های مختلفش می شناسند. او که پیش از این با افرادی همچون پویان مختاری ، داوود هزینه و ساسی مانکن نیز رابطه داشته است در طی سال های اخیر به دلیل روابط عاشقانه و جنسی خود شناخته می شده است. دنیا در یکی از لایو های خود نشان داد شب را کنار امیر تتلو بوده است و در ادامه همین شب بود که امیر با نشان دادن بخشی از رابطه جنسی خود با او بسیار خبرساز شد.

توگسه اکسوز

از مشهورترین تتو آرتیست های ترکیه که مدتی بر روی بدن امیر تتلو کار و توسط امیر تتلو بسیار مورد تحسین واقع شد. امیر تتلو در یک لایو اینستاگرامی اعلام کرد که لول این دختر نسبت به تمامی دخترهای ایران بالاتر است. در مصاحبه های صورت گرفته توسط تتلو صحبت از این بوده است که توگسه تنها کسی بوده است که بدون هیچ سوءظنی آلت و باسن او را تتو بزند که در همین مسئله نیز بسیاری موفق عمل کرده است. از آنجایی که تتلو نسبت به تمامی افراد و مخصوصا بانوان فحش و ناسزا می دهد این تعاریف به نحوی تایید می کنند که این دو در رابطه عاشقانه با هم بوده اند.

 

صبا پارسیان

یکی از افراد مشهور اینستاگرام که با انتشار عکس های سکسی و جنسی خود بسیار مشهور شده است صبا پارسیان می باشد. از آنجایی که او نیز عاشق حاشیه و جنجال است بی شک یکی از اصلی ترین سوژه های امیر تتلو بود و از این سریع با او وارد رابطه شد. رابطه این دو فرد مشهور در سال 1395 بر سر زبان ها افتاد که از همان زمان نیز تعداد دنبال کننده های صبا افزایش یافت.

صبا پارسیان

مارال فردین

یکی دیگر از دوست دخترهای امیر تتلو که او نیز مدتی با این خواننده مشهور ایران در رابطه بود و توانست محبوبیت بسیاری را در میان ایرانی ها کسب کند. این شاخ مجازی که به دلیل هیکل زیبای خود شناخته می شود در میان ایرانی ها به عنوان کلوئپاترا شناخته می شود و چشم های سبز او برای بسیاری از ایرانی ها سمبل زیبایی به حساب می آید.

 

دختر لاهیجانی

امیر تتلو در یکی از لایوهای خود در یوتیوب با پخش تصاویری از یک دختر اعلام نمود یکی از تتلیتی ها از لاهیجان به سمت او آمده و از لاهیجان نیز به او رسیده است. این مسئله از آنجایی که این دختر کمتر از 18 سال به نظر می رسید با اعتراض بسیاری از فعالان اجتماعی روبرو شد.

دختر لاهیجانی

ملودی همراز

یکی دیگر از افرادی مشهور اینستاگرام که به دلیل دابسمش های بسیار مشهور خود که از امیر تتلو مشهور شده است. این شاخ مجازی نیز بنا به ادعاهای بسیاری زمانی که امیر تتلو در ایران بود با او رابطه داشته است. نسبت به عمق رابطه او با تتلو هنوز اطلاعات دقیق در دست نیست ولی می دانیم این با هم رابطه ای داشته اند.

 

عکس های امیر تتلو

امیر تتلو از جمله افرادی است که بنا به شهرت بیش از حد خود در فضای مجازی عکس های بسیار زیادی را از خود منتشر کرده است. شما در زیر این بخش می توانید چند تا از مهم ترین عکس های این خواننده را مشاهده کنید.

عکس های امیر تتلو

 

عکس های امیر تتلو

 

 

ازدواج امیر تتلو با سحر قریشی

در اواخر سال 1400 بود که از منابع مختلف اعلام شد که امیر تتلو با سحر قریشی وارد رابطه شده است و همین امر نیز شایعات بسیاری را نیز در میان مردم ایجاد کرد. پس از مدتی مدیر برنامه های سحر قریشی در یک مصاحبه اعلام نمود سحر قریشی به دلیل ازدواج ایران را ترک کرده و به سمت ترکیه در حال حرکت است. بعد از این انتشار تصاویری از سحر قریشی در ویلای امیر تتلو این شایعات نیز قوت گرفت و سبب شد بسیاری اعلام کنند این دو با هم ازدواج کرده اند.

در سال تحویل سال 1401 بود که سحر قریشی در یک پست اعلام نمود با امیر تتلو ازدواج کرده است و قصد دارد ادامه زندگی خود را با او سپری کند. این ازدواج نیز مانند تمامی مسائل امیر تتلو با حواشی بسیاری همراه بود و دعواهای این دو نیز در تلگرام و اینستاگرام نیز بازتاب پیدا کرد. در چند وقت اخیر رابطه این دو در خبرگزاری ها بسیار سر و صدا کرده و سحر قریشی در آخرین کنسرت او نیز حضور داشته است.

ازدواج امیر تتلو با سحر قریشی

 

عکس های پای سحر قریشی

امتیاز شما به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا