با ثبت نام در اپلیکیشن 100% بونوس و شارژ هدیهدریافت کنید
بیوگرافی

بیوگرافی لیلی بازرگان همسر شاهین نجفی، نوه مهدی بازرگان، سن و قد

بیوگرافی لیلی بازرگان همسر شاهین نجفی، نوه مهدی بازرگان، سن و قد

لیلا بازرگان Leili Bazargan یکی از مشهورترین خبرنگاران شبکه ایران اینترنشنال به حساب می آید که پس از نامزدی با شاهین نجفی مبحبویت بسیاری را در میان ایرانی ها کسب کرد. لیلا بازرگان که نوه پسری مهدی بازرگان از بزرگترین سیاست مداران ایرانی می باشد که به لطف فعالیت های سیاسی خود توانسته محبوبیت بسیاری را در ایران کسب کند. لیلا بازرگان که از سمت پدری بسیار شناخته شده می شود امروزه به عنوان یکی از فعالان برتر سیاسی ایران شناخته می شود.

 لیلی بازرگان

لیلی بازرگان کیست؟

لیلا بازرگان Leili Bazargan که بعد از ازدواج خود را به صورت لیلا بازرگان/نجفی نیز معرفی می کند بیش از اینکه به دلیل فعالیت های سیاسی خود شناخته شود به دلیل ازدواج با شاهین نجفی مشهور شده است. لیلا بازرگان در طی چند سال اخیر فعالیت های اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی متعددی داشته و خود را در شبکه های اجتماعی به عنوان تولید کننده مدیا و کارآفرین معرفی می کند. او در برخی از کلیپ ها و کنسرت های شاهین نجفی با او همراه بوده و کارگردانی کلیپ های او رو تیز برعهده داشته است. بسیاری از افراد خواستگاری شاهین از او را به عنوان رماتیک ترین صحنه در کنسرت های ایرانی معرفی کرده و بیان کرده اند لیلا جنبه دیده نشده شاهین را به تصویر کشیده است.

نام لیلی بازرگان
رابطه و ازدواج شاهین نجفی
حرفه و علت شهرت روزنامه نگار ، عکاس
قد 168 سانتی متر
وزن 60 کیلو
سن متولد 23 می
اینستاگرام دارد
محل زندگی امریکا ، انگلیس
رنگ چشم مشکی
رنگ مو مشکی
عمل زیبایی دارد
خالکوبی ندارد

 لیلی بازرگان

لیلی بازرگان فرزند کیست؟

لیلی بازرگان فرزند عبدالعلی بازرگان ، رئیس نهضت آزادی ایران هست که روزنامه نگار و نویسنده هم بوده و شاید همین پیشینه خانوادگی موجب شده تا لیلی نیز به روزنامه نگاری روی آورد. لیلی بازرگان نوه مهدی بازرگان که اولین نخست وزیر بعد از انقلاب سال 1357 در ایران بوده است ، می باشد. عبدالعلی بازرگان پدر لیلی مقیم ایالت متحده  و در حال حاضر در کالیفرنیا مشغول فعالیت در حرفه ساخت و ساز ساختمان است.

 لیلی بازرگان و شاهین نجفی

اینستاگرام لیلی بازرگان

لیلی بازرگان فعالیت زیادی در اینستاگرام نداشت بیشتر تمرکز بر توییتر بوده و به خواست طرفدارانش تصمیمی گرفت صفحه خود را در اینستاگرام راه اندازی کند که مختص دنبال کنندگانش باشد. صفحه عمومی او حدود 200 کا دنبال کننده دارد که اولین پستش را در سال 2016 منتشر کرد و از دنبال کنندگانش برای همراهی او در این صفحه تشکر کرد. با توجه به علاقه و فعالیتی که در زمینه عکاسی دارد ، عمده عکس هایی که در صفحه اش قرار می دهد را خودش انداخته و این روزها کاملا فعالیتش در صفحه اینستاگرامش تغییر کرده و بیشتر به انتشار عکس و یا فراخوان در خصوص اعتراض مردم داخل و خارج از ایران می پردازد.

لیلی بازرگان پیچ دیگری نیز دارد که پرایوت هست و طبق گفته خودش تنها برای اقوام و دوستان نزدیکش راه اندازی کرده است.

 لیلی بازرگان

لیلی بازرگان در ایران اینترنشنال

لیلی بازرگان مدتی قبل به عنوان گوینده و مجری در شبکه فارسی زبان ایران اینترنشنال در لندن مشغول به کار بود و به دلیل اجرا و فن قوی که داشت مورد توجه قرار گرفت اما در سوم اکتبر سال 2018 با انتشار عکسی با این مضمون ” دوستان از امروز همکاری من و تلویزیون ایران اینترنشنال به پایان رسید” از قطع همکاری خود با این شبکه صحبت کرد.

 لیلی بازرگان

سن لیلی بازرگان

یکی از سوالات پر تکرار طرفداران و دنبال کنندگان لیلی بازرگان درمورد سن و تاریخ تولد او هست اما از آنجایی که لیلی علاقه ای به دادن اطلاعات خصوصی خود ندارد هرگز در مورد سال دقیق تولدش صحبت نکرده و یا حتی عکسی با موضوع تولدش در فضای مجازی قرار نداده است. از چهره او می توان حدس زد که نزدیک به چهل سال سن دارد. البته در صفحه توییتر خود نوشته که در بیست و سوم می به دنیا آمده و اشاره ای به سال تولدش نکرده است. هرچند در فضای مجازی برخی از سایت ها او را متولد سال 1363 نام برده اند.

 لیلی بازرگان

توییتر لیلی بازرگان

توییتر برای لیلی بازرگان مرکز فعالیت هایش هست و بیشتر از هر شبکه اجتماعی دیگر در آن مشغول به انتشار عکس و توییت است. او بیش از 21 کا دنبال کننده در توییتر دارد و بیشتر به صورت سیاسی فعالیت دارد و اخبار روز جهان ، خصوصا ایران را می نویسد و از معترضان به ظلم هست که به همراه همسرش اعتراض خود را فریاد می زند.

 لیلی بازرگان

لیلی بازرگان متولد کجاست؟

لیلی بازرگان در شهر تهران در سال 1363 به دنیا آمد و در زمان دستگیری پدرش هم در ایران بود اما پس از چند سال برای همیشه از ایران رفتند و مقیم امریکا شدند. لیلی بازرگان در حال حاضر به همراه همسر خود در دو کشور امریکا و انگلیس در حال رفت و آمد و زندگی است.

 لیلی بازرگان و شاهین نجفی

لیلی بازرگان و همسرش

شاهین نجفی خواننده رپ فارسی که با خواندن و انتشار آهنگ ما مرد نیستیم ، ضد جمهوری اسلامی ایران بود حکم ارتداد گرفت و از ایران فرار کرد. او با لیلی بازرگان نوه مهدی بازرگان آشنا می شود و در یکی از کنسرت های خود که در نوزدهم شهریور سال 1397 برگزار شد در میان چشم همگان دست دختر مورد علاقه اش را گرفت و از او خواستگاری کرد و لیلی هم جواب مثبت به او داد و در 18 دسامبر باهم ازدواج کردند.  این زوج جوان زندگی آرامی را در کنار هم تجربه می کنند و شانه به شانه هم در حمایت از مردم ایران در حال فعالیت هستند.

بیوگرافی لیلی بازرگان و شاهین نجفی

بیوگرافی لیلی بازرگان

 

 

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی کاملیا انتخابی فرد ، همسر و نکات زندگی خصوصی

بیوگرافی سیما ثابت مجری ، همسر و ماجرای بهایی بودن

امتیاز شما به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا