با ثبت نام در اپلیکیشن 100% بونوس و شارژ هدیهدریافت کنید
بیوگرافی

بیوگرافی تمام مجریان ایران اینترنشنال، اسامی و عکس

بیوگرافی تمام مجریان ایران اینترنشنال، اسامی و عکس

تلویزیون ماهواره ای ایران اینترنشنال از پربیننده ترین ها در بین ایرانیان می باشد که این روزهای خبر جابجایی این شبکه از لندن به واشنگتن را شنیده ایم و علت آن تهدیداتی است که از سمت دولت ج ا شده است. امروز در این مقاله به بیوگرافی مجریان این شبکه می پردازیم ، از شما علاقه مندان عزیز می خواهیم برای داشتن اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

سیما ثابت Sima Sabet

سیما ثابت Sima Sabet

یکی از با سابقه ترین مجریان شبکه ایران اینترنشنال سیما شهرکی معروف به سیما ثابت می باشد که دهم اردیبهشت سال 1358 در شهر زاهدان به دنیا آمده و در بزرگسالی به عنوان امداد رسان مدتی را در اردوگاههای افغانستان فعالیت داشته است. سیما ثابت دکتری علوم سیاسی خود را از یکی از  دانشگاه های بریتانیا دریافت کرده و از مجریان حرفه ای و با معلومات بالایی محسوب می شود.

 

نوشین خانی Nooshin Hosseinkhani

نوشین خانی Nooshin Hosseinkhani

نوشین خانی بازیگر ، مجری و گوینده لندن نشین در 8 خرداد ماه سال 1360 در شهر تهران به دنیا آمد ، با بازی دیدنی که در فیلم سینمایی سام و نرگس به کارگردانی ایرج قادری داشت به چهره آن روزها تبدیل شد اما با توجه به نقش هایی که بعد از سام و نرگس به او پیشنهاد می شد و علاقه ای به بازی در آنها نداشت تصمیم به کناره گیری گرفته و مدتی بعد از ایران مهاجرت می کند و در حال حاضر به عنوان گوینده در شبکه ایران اینترنشنال همکاری می کند. نرگس زمانی که در ایران بود با بازیگر نقش علی کوچولو ازدواج می کند و به همراه همسرش امید آهنگر از ایران به هلند و پس از آن به لندن مهاجرت می کنند.

‍‍طناز خامه Tanaz Khamea

طناز خامه Tanaz Khamea

طناز خامه روزنامه نویس و مجری شاداب تلویزیون ماهواره ای ایران  اینترنشنال 16 اردیبهشت سال 1364 در شهر خامنه به دنیا آمده و در سن 15 سالگی برای شروع زندگی جدید از ایران به صربستان رفته و مدنی را به عنوان پناهجو زندگی می کند. او در طول سالهای زندگی با چالش های بسیاری روبرو شده و در نهایت به عنوان یکی از محبوب ترین مجریان خارج نشین در بین مردم شناخته شده است.

مزدک میرزایی Mazdak Mirzaei

مزدک میرزایی Mazdak Mirzaei

مزدک میرزایی متولد 26 شهریور سال 1349 در تهران ، نامی آشنا برای تمام فوتبال دوستان ایرانی می باشد که پس از سالها همکاری با صدا و سیمای ایران و همچنین دریافت بهترین جایزه گزارشگر فوتبال ، تصمیم به مهاجرت از ایران می گیرد و هم اکنون در برنامه هت تریک با تلویزیون ماهواره ای ایران اینترنشنال همکاری می کند.

ندا رامش Neda Ramesh

ندا رامش Neda Ramesh

ندا آرامش که با نام خانوادگی رامش شناخته شده ، مجری چشم روشن و قد بلند شبکه ایران اینترنشنال می باشد که در دهم اسفند 1370 در تهران به دنیا آمده است. رامش در برنامه بیستک به بررسی اخبار داغ در مورد فناوری و تکنولوژی می پردازد که قطعا طرفداران زیادی هم دارد.

سیما غیاثی Sima Ghiasi

سیما غیاثی Sima Ghiasi

سیما غیاثی گوینده ای با ذوق هنری و صدای دلنشین که با زمزمه آهنگ های مختلف در دل طرفداران خود جای باز کرده است ، مجری سابق من و تو و مجری برنامه امروز ایران اینترنشنال است. سیما که در خوانندگی هم دستی دارد ، در تهران به دنیا آمده و از دوران کودکی علاقه زیادی به اجرا و خواندن داشته است.

فیروزه جابانی Firoozeh Jabani

فیروزه جابانی Firoozeh Jabani

فیروزه جابانی با مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از مجریان حال حاضر شبکه ایران اینترنشنال در 1 مرداد ماه سال  1367 در دماوند تهران به دنیا آمده و با تحلیل های خود به اجرای برنامه های خبری در مورد اتفاقات رخ داده در ایران و جهان می پردازد.

پوریا زراعتی Pouria Zeraati 

پوریا زراعتی Pouria Zeraati 

پوریا زراعتی مجری شبکه ایران اینترنشنال در سال 1365 در بابلسر مازندران به دنیا آمده که از بهترین مجریان ایرانی محسوب می شود که با فعالیت هایش در شبکه اجتماعی توییتر طرفدارانش بیش از قبل شده است. پوریا را می توان از گویندگانی معرفی کرد که در حمایت از اعتراضات مردمی همیشه در کنار مردم ایران بوده و آنها را حمایت می کند.

سمیرا قرایی Samira Gharaei

سمیرا قرایی Samira Gharaei

سمیرا قرایی مجری خوش نام و حرفه ای ایران اینترنشنال در دوم تیر ماه 1362 در شهر تهران به دنیا آمده و پس از مهاجرتش با مردی به نام پیتر تتال ازدواج کرده و صاحب دختر زیبایی به نام نلا می باشد.

پانته آ مدیری Pantea Modiri

پانته آ مدیری Pantea Modiri

پانته آ مدیری چهره شناخته شده ای بین ایرانیان که به عنوان یکی از موفق ترین مجریان ایرانی مشهور شده است. او در اردیبهشت ماه سال 1350 در شهر کرمانشاه به دنیا آمده و متاهل و صاحب پسری به نام جانان می باشد.

فرداد فرحزاد Fardad Farahzad

فرداد فرحزاد Fardad Farahzad

فرداد فرحزاد از قویترین مجریان سیاسی ایرانی که در شبکه ایران اینترنشنال فعالیت می کند و با مصاحبه های ویژه خود بسیار جنجال آفرید که داغ ترین آن ها مربوط به مصاحبه اش با حمید فرخ نژاد می شود. فرداد در سال 1365 در شهر زیبای بندرانزلی به دنیا آمد و در سنین کم به دبی مهاجرت کرد که مدتی هم در تلویزیون محلی آنجا مشغول به کار بوده است.

نیلوفر مولایی Niloofar Molaie

نیلوفر مولایی Niloofar Molaie

نیلوفر مولایی مجری و بازیگر سابق صدا و سیما در 18 تیر ماه 1374 در شهر تهران به دنیا آمده که پس از مهاجرت و آغاز فعالیتش به عنوان مجری با واکنش و انتقادات بسیاری در خصوص کشف حجاب و پیوستن به شبکه های ضد انقلاب روبرو شد. با تمام سختی ها و چالش های که نیلوفر بر سر راه خود داشت هم اکنون از مجریان خوب شبکه ایران اینترنشنال محسوب می شود.

مریم مقدم Maryam Moqaddam

مریم مقدم Maryam Moqaddam

مریم رحیمی مقدم روزنامه نگار ، مجری و خبرنگار شبکه ایران اینترنشنال می باشد که او را در برنامه های مختلفی مانند چشم انداز دیده ایم که در مورد اخبار روز ایران و دنیا با مجریان دیگر مانند سیما ثابت در حال گفتگو می باشد.

سارا ماهرویان Sarah Mahrouyan 

سارا ماهرویان Sarah Mahrouyan

سارا ماهرویان از مجریان موفق ایرانی در تلویزیون ماهواره ای ایران اینترنشنال می باشد که فعالیت بسیار بالایی هم در توییتر دارد و به توییت اخبار روز ایران می پردازد.

نیوشا صارمی Niusha Saremi

نیوشا صارمی Niusha Saremi

نیوشا صارمی با تسلط و فن بیان بالا در گویندگی به یکی از مجریان موفق ایرانی تبدیل شده ، او در 30 مهر 1365 در تهران به دنیا آمد و همزمان با تحصیل در دانشگاه به مجری گری در رایو سلامت و همچنین جام جم مشغول بوده است.

شلر حقانی فر Sheler Haghanifar

شلر حقانی فر Sheler Haghanifar

شلر حقانی فر که با پوشیدن لباس کردی در برنامه زنده شبکه ایران اینترنشنال به مجری گری پرداخت و به چهره ای محبوب تبدیل شد که در حمایت از مردم ایران و هم شهریانش دست به این اقدام شجاعانه زد. او اصالتا کرد مازنی می باشد و در 11 اسفند ماه 1361 در تهران با دنیا آمده است. شلر در سال 1384 ازدواج کرده و صاحب دختریست که چهره اش را در عکس هایی که در فضای مجازی قرار می دهد می پوشاند.

الناز کیانی Elnaz Kiani 

الناز کیانی Elnaz Kiani 

الناز کیانی از مجریان موفق و شناخته شده در برنامه خبر 23 از شبکه ایران اینترنشنال می باشد که در سال 1365 در شهر تاریخی اصفهان به دنیا آمده و پس از تکمیل تحصیلاتش برای رسیدن به علایق و اهدافی که برای زندگیش در نظر داشت از ایران مهاجرت می کند.

آزاده شفیعی Azadeh Shafiee

آزاده شفیعی Azadeh Shafiee

آزاده شفیعی مجری توانمند شبکه ایران اینترنشنال در نهم تیر ماه سال 1362 در شهر تاریخی یزد به دنیا آمده و درحال حاضر از گویندگان موفق این شبکه محسوب می شود.

فرحناز اسپند Farahnaz Espad

فرحناز اسپند Farahnaz Espad

فرحناز اسپند مجری دهه شصتی و دوست داشتنی شبکه ایران اینترنشنال در 21 اسفند سال 1367 در شهر تهران به دنیا آمده و اصالتا از سمت پدر و مادری یزدی و کرمانی می باشد ، همسر او نیز بهنود نورپناه  پسر فاطمه زیبا کلام و پرویز نورپناه می باشد.

نادر سلطان پور Nader Soltanpour

نادر سلطان پور Nader Soltanpour

نادر سلطانپور از معروف ترین مجریان حال حاضر فارسی زبان می باشد که در حال حاضر در برنامه های نگاه روز و امروز فعالیت دارد و از چهره های محبوب و شناخته شده خبری است.

فریبا شیرازی Fariba Shirazi

فریبا شیرازی Fariba Shirazi

فریبا شیرازی گوینده و مجری کار بلد شبکه ایران اینترنشنال در 18 آبان ماه سال 1346 در تهران به دنیا آمده و مدرک لیسانس خود را در رشته خبرنگاری گرفته است. او پس از اینکه مدتی را به عنوان خبرنگار در ایران فعالیت کرد ، تصمیم به مهاجرت و رسیدن به خواسته های خود و آزادی بیان می گیرید و از ایران مهاجرت می کند.

تروسکه صادقی Truske Sadeghi

تروسکه صادقی Truske Sadeghi

تروسکه صادقی 26 دی ماه سال 1360 در کردستان به دنیا آمده و از مجریان شناخته شده تلویزیون ماهواره ای ایران اینترنشنال می باشد که سالها قبل ازدواج کرده و ثمره آن دختر زیبایی می باشد که عکس های متنوعی از دختر و همسرش با لباس های محلی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

پریسا صادقی Parisa Sadeghi

پریسا صادقی Parisa Sadeghi

پریسا صادقی همسر کامیار بهرنگ می باشد که از ازدواج قبلی خود دختر زیبایی نیز دارد. پریسا که نام خانوادگی اصلی اش پریسا سحرخیز می باشد در 7 شهریور سال 1358 در تهران به دنیا آمده و از آنجایی که فامیلی همسر سابقش نیز سحرخیز بوده ، فامیلی خود را به صادقی تغییر می دهد. او از مجریان با تجربه و گوینده خبری معروفی می باشد که سعی در بر روی کار و زندگیش تمرکز کند و از حاشیه دور باشد.

فربد سروندی Farbod Sarvandi

فربد سروندی Farbod Sarvandi

فربد سربندی از مجریان و خبرنگاران ورزشی می باشد که با توجه به علاقه زیادی که به ورزش فوتبال دارد ، تمرکزش ببیشتر در گزارش کردن و تحلیل بازی های فوتبالی است اما انتقادات زیادی از نحوه گزارش او شده است که عده ای خواستار تغییر او شده اند و علت آن را نداشتن اطلاعات ورزشی کافی  و نداشتن سواد رسانه ای فربد بیان کرده اند.

شبنم آذر Shabnam Azar

شبنم آذر Shabnam Azar

شبنم آذر درسال 1356 در قائمشهر مازندران به دنیا آمده و مجری مو فرفری شبکه ایران اینترنشنال می باشد که علاوه بر اجرا ، شاعر ، روزنامه نگار و گوینده نیز هست. شبنم از کودکی علاقه زیادی به ادبیات و شعر داشته و از همان کودکی به سرایش شعر پرداخته و در سن 17 سالگی اولین اشعارش را در کتاب شاعران امروز منتشر کرده اند.

آزاده اسدی Azadeh Asadi 

آزاده اسدی Azadeh Asadi

آزاده اسدی از گویندگان شبکه ایران اینترنشنال می باشد که در 30 آبان ماه سال 1355 در شهر تهران به دنیا آمده و مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته علوم اجتماعی دریافت کرده و با علاقه ای که به گویندگی و اجرا داشته برای رسیدن به اهداف بالاتر از ایران مهاجرت می کند و مدتی را در کنار خانواده خود در استرالیا می ماند و پس از آن به لندن مهاجرت می کند.

سامان رسول پور saman rasoulpour

سامان رسول پور saman rasoulpour

سامان رسول پور از چهره های شناخته شده در عرصه خبر و مجری گری می باشد که در از روزنامه نگاران اهل مهاباد بوده و به اتهام تبلیغ علیه نظام ج ا مدتی را بازداشت بوده و پس از آزادی از ایران مهاجرت می کند و از گویندگان حرفه ای شبکه ایران اینترنشنال می باشد.

شراره عزیزی Sharareh Azizi 

شراره عزیزی Sharareh Azizi

شراره عزیزی مجری اهل شهر آبادان که در 28 اردیبهشت سال 1359 در این شهر جنوبی به دنیا آمده از محبوب ترین مجریان حال حاضر درشبکه ایران اینترنشنال است که مدتی هم بخاطر بارداری و زایمان کم کار بود اما پس از مدت کوتاهی با همان لبخند و قدرت همیشگی به کارش ادامه می دهد.

مهدی سپهوند

مهدی سپهوند mehdi-sepahvand

مهدی سپهوند که بیشتر به عنوان خبرنگار و کارشناس حوزه اقتصاد در ایران اینترنشنال فعالیت می کند در سال 1366 در شهر خرم آباد به دنیا آمد و دارای دکتری ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران می باشد. او که سابقه فعالیت در روزنامه تهران تایمز را نیز در کارنامه دارد به عنوان یکی از موفق ترین کارشناسان حوزه مالی فعالیت داشته است.

 

 

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی تمام مجریان من و تو + اسامی و عکس

3.2/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا