با ثبت نام در اپلیکیشن 100% بونوس و شارژ هدیهدریافت کنید
بیوگرافی

بیوگرافی الناز کیانی مجری ایران اینترنشنال، زندگی خصوصی و سن و قد

بیوگرافی الناز کیانی مجری ایران اینترنشنال، زندگی خصوصی و سن و قد

الناز کیانی Elnaz Kiani یکی از شناخته شده ترین مجری ها و گوینده های فارسی زبان در شبکه های خارج از کشور می باشد که بیشتر او را به دلیل همکاری با ایران اینترنشنال می شناسیم. الناز کیانی که ابتدا فعالیت خود را از جم تی وی آغاز کرد پس از مدتی به شبکه صدای آمریکا منتقل شد و سپس به لطف حقوق بالای ایران اینترنشنال تصمیم گرفت به این شبکه نقل مکان کند.اگر می خواهید درمورد بیوگرافی الناز کیانی و همسرش +عکس و حاشیه های مختلف این مجری جذاب بیشتر بدانید این مقاله را تا انتها دنبال کنید .

الناز کیانی Elnaz Kiani

الناز کیانی کیست؟ 

الناز کیانی Elnaz Kiani یکی از محبوب ترین گویندگان ایرانی است که در سال 1365 در شهر اصفهان به دنیا آمد. الناز پس از تکمیل تحصیلات خود با تبلیغات همکاری جم تی وی روبرو شد و تصمیم گرفت ایران را برای همیشه ترک کرده و به سمت ترکیه مهاجرت کند. پس از مدتی همکاری با جم، صدای آمریکا تصمیم به همکاری با این گوینده گرفت و با پیشنهادی اغوا کننده او را به سمت خود کشاند. با وجود اینکه الناز یکی از محبوب ترین گویندگان زن این مجموعه بود ولی بعد از مدتی قطع همکاری کرد و به سمت ایران اینترنشنال رهسپار شد. امروزه او با سبک خاص خود توانسته نظر بسیاری را به سمت خود جلب کرده و به عنوان یکی از بهترین گویندگان معرفی شود.

نام الناز کیانی
حرفه و علت شهرت مجری
رابطه و ازدواج نا مشخص
اینستاگرام دارد
سن متولد سال 1365
قد 168 سانتی متر
وزن 59 کیلو
محل زندگی لندن
رنگ چشم مشکی
رنگ مو مشکی
عمل زیبایی ندارد
خالکوبی ندارد

الناز کیانی Elnaz Kiani

اینستاگرام الناز کیانی

الناز کیانی با انتشار عکسی از چهره خود که در سال 2007 انداخته بود ، فعالیت خود را به طور رسمی از سال 2013 در شبکه اجتماعی اینستاگرام شروع کرد و در ابتدا عکس هایی از خود زمانی که با شبکه VOA همکاری داشت ، پست می کرد و پس از اینکه همکاری خود را شبکه ایران اینترنشنال شروع کرد ، اقدام به انتشار فیلم هایی از اجرای خود در برنامه خبر 23 کرد.

الناز کیانی در حال حاضر نزدیک 90 کا دنبال کننده دارد که این روزها تمرکز خود را بر روی انتشار اخبار مربوط به اعتراضات در ایران و حمایت از مردم ایران گذاشته و با انتشار عکس نوشته هایش در توییتر کپشن های حمایتی هم می نویسد.

 

پدر الناز کیانی

الناز در یکی از مصاحبه های خود گفته است که رابطه خوبی با پدرش داشته است و در کودکی او به پدرش اصرار می کرده که با هم اخبار نگاه کنند زیرا از لحن و صدای مجری های خبری خوشش می آمده است اما بعد ها که بزرگتر شده با فهمیدن محتوای غمگین اخبار ایران از دیدن اخبار سرد شده است .

الناز کیانی Elnaz Kiani

گریه الناز کیانی

هنگامی که الناز کیانی در شبکه صدای آمریکا فعالیت می کرد در هنگام صحبت با یکی از خانواده های زندانیان سیاسی به ناگاه گریه کرد. الناز که به شدت تحت تاثیر شرایط بد این خانواده سیاسی قرار گرفته بود به سختی خودش رو کنترل کرد و در انتها نیز  برنامه با انتراک کوتاهی روبرو شد.

الناز کیانی Elnaz Kiani

الناز کیانی و همسرش

مدتی بود که شایعاتی مبنی بر ازدواج الناز کیانی در فضای مجازی پخش شده بود اما این شایعات هیچوقت از سمت او تایید نشد و باید بگوییم که در حال حاضر مجرد هست و از اینکه در حال حاضر با فردی در هست یا نه تا کنون صحبتی به میان نیاورده است.

الناز کیانی Elnaz Kiani

الناز کیانی مجری ایران اینترنشنال

الناز کیانی Elnaz Kiani مجری خبر 23 در تلویزیون ایران اینترنشنال می باشد که با توجه به سابقه درخشانی که در مجری گری دارد او را می توان یکی از موفق ترین مجریان فارسی زبان خارج از ایران دانست که با مجریان با تجربه ای مانند سیما ثابت هم همکاری دارد. او کلیپ های کوتاهی از برنامه هایی که اجرا می کند را در صفحه اینستاگرامش قرار می دهد و بازخورد مثب بالایی هم دریافت کرده است.

الناز کیانی Elnaz Kiani

الناز کیانی اهل کجاست؟

الناز کیانی در شهر تاریخی اصفهان به دنیا آمده و اصالتی اصفهانی دارد.در یکی از مصاحباتش در مورد این شهر گفت: شهری که من در آن به دنیا آمده ام به نصف جهان معروف است و همه آن را شهر فرهنگ و هنر می شناسند. من اهل شهر هنر دوستان هستم و به همین دلیل خود من هم علاقه خاصی به هنر و موسیقی دارم و تمام آهنگ های پاپ جدید و قدیمی را از حفظ هستم و همیشه آنها را زیر لب زمزمه می کنم.

الناز کیانی Elnaz Kiani و شاهزاده پهلوی

توییتر الناز کیانی

الناز کیانی علاوه بر اینستاگرام در توییتر فعالیت بالایی دارد و در حال حاضر صفحه او در توییتر پر از پیام های اعتراضی علیه جمهوری اسلامی ایران و کشتار مردم و کودکان بیگناه ایران است. او علاوه بر حرفهایی که از قول خودش توییت می کند ، به انتشار اخبار روز هم می پردازد.

الناز کیانی Elnaz Kiani

عکس های الناز کیانی

صفحه اینستاگرام الناز کیانی پر از عکس های او از گذشته تا الان می باشد که برای دیدن عکس های او می تواند به پیج او سر بزنید ، البته در این بخش ما برای آسانی کار شما چند نمونه از عکس های این مجری موفق را آورده ایم.

ظاهر الناز کیانی

الناز کیانی همیشه با ظاهری آراسته و خوش پوش جلوی دوربین ظاهر می شود. الناز در اکثر مواقع کفش پاشنه بلند می پوشد که باعث می شود پاهای او کشیده تر نشان داده شود .الناز از جمله افراد معروفی است که به لایف استایل خود بسیار اهمیت می دهد و تغذیه سالمی دارد . به همین دلیل توانسته وزن خود را کنترل کند و استایل خوبی داشته باشد .

الناز کیانی Elnaz Kiani

سن الناز کیانی

همانطور که در ابتدای مقاله عنوان کردیم ، الناز کیانی متولد بهمن ماه سال هزار و سیصد و شصت و پنج در شهر زیبای اصفهان هست که پس از فارغ التحصیلی از ایران مهاجرت می کند.

 

سوتی الناز کیانی

الناز کیانی زمانی که اجرایش در برنامه سر خط خبرها تمام می شود به نشانه اعتراض دستانش را بالا می برد و می گوید چرا همزمان با اینکه من در حال خواندن خبرها بودم ، آی اف بی در گوش من روشن بود و این موضوع باعث شد من به خوبی نتوانم تمرکز کنم و تپق بزنم. این موضوع دقیقا زمانی رخ داد که در اتاق فرمان مشکلات فنی پیش آمده بود و بجای پخش میان برنامه ، تصویر همچنان بر روی الناز کیانی مجری برنامه در حال غر زدن بود. این ویدئو در فضای مجازی پخش و تا مدتی به عنوان سوتی الناز کیانی وایرال شد.

الناز کیانی Elnaz Kiani

قد الناز کیانی

الناز کیانی عادت به پوشیدن کفش های پاشنه بلند دارد و به همین دلیل ظاهرا بسیار بلند قامت به نظر می رسد اما او بدون کفش با پاشنه های بلند 168 سانتی متر قد دارد که با توجه به لاغر بودنش بیشتر به نظر می رسد.

الناز کیانی Elnaz Kiani

الناز کیانی و سعید کریمیان

سعید کریمیان مدیر شبکه جم تی وی ، متهم به فساد اخلاقی و تعرض به کارمندان خود بود و در این خصوص یکی از قربانیان جنسی او با الناز کیانی که قبلا در این شبکه مشغول به کار بود تماس می گیرید و برای او اتفاقات افتاده و تجاوز سعید کریمیان را شرح می دهد. عده ای نیز بر این باور بودند که یکی از دوست دختران مدیر شبکه جم تی وی ، الناز کیانی بوده که در نهایت بنا به دلایل نا معلوم از این شبکه اخراج می شود و به صدای آمریکا می پیوندد.

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

بیوگرافی طناز خامه ، ماجرای تجاوز رها اعتمادی ،سن و قد

بیوگرافی نیوشا صارمی مجری ایران اینترنشنال، رابطه و حواشی

بیوگرافی نیلوفر پور ابراهیم، زندگی شخصی و ناگفته ها، سن و قد

بیوگرافی نیلوفر مولایی ،زندگی شخصی و عکسهای خصوصی،سن و قد

امتیاز شما به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا