با ثبت نام در اپلیکیشن 100% بونوس و شارژ هدیهدریافت کنید
بیوگرافی

بیوگرافی آرمین زارعی (2afm) خواننده ایرانی، حواشی و همسر و آهنگ ها

بیوگرافی آرمین زارعی (2afm) خواننده ایرانی، حواشی و همسر و آهنگ ها

آرمین زارعی ملقب به آرمین 2afm یکی از خوانندگان ایرانی است که تجربه کار هم بصورت غیر مجاز و هم با مجوز را دارد وی خوانندگی را در ابتدا در سال 1386 با رضایا یکی دیگر از خوانندگان بدون مجوز ایرانی است که در همان سال ها با همکاری آرمین زارعی و شاهین فلاکت شهرت خوبی را به دست آوردشروع نمود  سبک خوانندگی آرمین به صورت دیس لاو و غمگین می باشد در ادامه به شرح زندگینامه آرمین زارعی و حواشی زندگی شخصی وی می پردازیم .

نام و نام خانوادگی آرمین زارعی
محل تولد تهران
سال تولد 5 اردیبهشت 1365
محل زندگی تهران
حرفه خوانندگی ، مدلینگ ، تجارت لباس

 

آرمین زارعی (Armin Zareei) کیست؟

آرمین زارعی خواننده ایرانی در 5 اردیبهشت سال 1365 تهران به دنیا آمد وی از ابتدا به خوانندگی و سبک رپ علاقمند بود و از سال 1382 فعالیت خود را شروع نمود و در ابتدا با 4 نفر از دوستان خود به صورت خانگی به ضبط آهنگ پرداخت وی در سال 1386 به شهرت رسید و شروع به ضبط آهنگ از طیق استودیو نمود وی هم اکنون یکی از مشهورترین خوانندگان دارای مجوز است که بلیط کنسرت هایش خیلی زود تمام می شود آرمین زارعی در ابتدا لقب 2afm را برای خود انتخاب نمود و با همین لقب به شهرت رسید اما بعد از گرفتن مجوز از این لقب استفاده نکرده است .آرمین تحصیلات خود را به اتمام نرسانده است و دانشجوی اخراجی می باشد جالب است بدانید اوو حسین تهی دوستان دوران دبیرستان می باشند که تا دانشگاه هم باهم بودند و بخاطر رپر بودنشان از دانشگاه اخراج شده اند .آرمین زارعی در یکی از استودیو های ضبط با رضایا آشنا شد و ترکیب صدای این دو خواننده باعث دیده شدن آن ها شد اما بعد از مدتی رضایا بخاطر عوض کردن سبک خوانندگی از این گروه جدا شد .آرمین تا سال 1388 به فعالیت ادامه داد اما در سال 1388 با به وجود آمدن جو امنیتی شدید از فعالیت دست کشید تا دستگیر نشود تا با ترغیب امیر تتلو بعد از مدتی دوباره به عرصه خوانندگی بازگشت و بایک شرکت موسیقی خارج از ایران به نام آونگ همکاری خود را آغاز نمود .

آرمین زارعی از وزارت ارشاد مجوز گرفته است ؟

آرمین از سال 1392 تصمیم گرفت به صورت قانونی و با مجوزبه خوانندگی  بپردازد تا بتوانند به راحتی در ایران فعالیت کند او تمام فعالیت های غیر مجاز خود را قطع کرد و تا مدتی آهنگ جدید نخواند وی به صورت مداوم آثار خود را برای وزارت می فرستاد اما هر بار رد می شد علت این امر هم فعالیت های گذشته وی بود اما بعد از پیگیری های مستمر او با شرکت ترانه شرقی وارد همکاری شد و در نهایت در سال 1398 مجوز خود را دریافت نمود .

 

همسر آرمین زارعی

آرمین تا کنون ازدواج نکرده است اما مدتی را با خانمی در رابطه جدی بود و عکس های زیادی از این زوج منتشر شد و حتی آرمین عکس او رادر پیج شخصی خود قرار داد ولی بعد از مدتی این تصاویر را پاک کرد که نشان دهنده پایان رابطه وی بود .

 

لقب 2afm

به گفته خود آرمین زارعی لقب 2afm که در گذشته از آن استفاده می کرد و با آن معروف شد در واقع بر می گردد به دوران دبیرستان وی و این حروف در واقع اول اسم دوستانی است که در آن زمان هم گروه وی بوده اند وبا وجود جدایی از آن ها او تصمیم گرفته این لقب را نگه دارد .

دستگیری آرمین زارعی

آرمین در سال 1395 به وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی به خاطر فعالیت های گذشته خود احضار شد تا پاسخگو باشد اما این اتفاق به خوبی فیصله یافت و او تبرئه گردید .

 

تجارت پوشاک

آرمین در کنار خوانندگی شغل دیگری هم دارد وی به وارد کردن لباس نیز مشغول می باشد و یک بوتیک لباس هم در مجتمع تجاری نارون دارد و از این طریق هم درآمد خوبی دارد .

 

مدلینگ

آرمین زمانی که فعالیت خوانندگی خود را کم کرد به سمت مدلینگ رفت و با برند های پوشاک ، عینک ، عطر و … بسیاری همکاری کرد و اکنون نیز می پردازد و به خاطر اندام خوبی که دارد در این عرصه نیز موفق است.

آهنگ های مشهور آرمین زارعی

از مشهور ترین آهنگ های آرمین زارعی که طرفداران زیادی دارد می توان به آهنگ های بگو کجایی ، بگو ببینم ، پایتم ، طرفدارمه ، شماره جدیدم و … اشاره نمود .

 

آرمین زارعی با کدام خوانندگان مشهور همکاری داشته است ؟

آرمین زارعی قبل از گرفتن مجوز با خوانندگان مطرحی چون امیر تتلو ، تهی ، فریدون ، رضایا ، ساسی مانکن ، و فلاکت همکاری داشته است و موزیک ویودیو های زیادی از او به همراه این خوانندگان منتشر شده است برای تماشای این موزیک ویدیو ها می توانید در یوتیوب اسم آرمین زارعی را سرچ کنید تا تمام موزیک ویدیو های قدیمی او به نمایش در بیاید .

چند حقیقت جالب در مورد آرمین زارعی

  • آرمین زارعی عاشق ماکارانی با سالاد و فسنجان است .
  • او بعد از فوت مرتضی پاشایی دچار ضربه روحی بدی شد
  • وی به تام هنکس و برد پیت علاقمند است
  • به نظر او شانس وجود ندارد و تلاش مهم تر است
  • جمله معرو ف وی :با به اعتماد به نفس احتیاج نداریم ما به اعتماد به خدا نیاز داریم
  • آرمین چند بازی پیشنهاد بازیگری داشته که رد کرده است

 

سوالات متداول

  • قد  آرمین زارعی چقدر است ؟

قد او 168 سانتی متر می باشد

  • ارمین زارعی در کدام کشور زندگی می کند ؟

وی در تهران ایران ساکن می باشد

  • آیا آرمین زارعی کنسرت برگزار کرده است ؟

بله او بعد از گرفتن مجوز از سال 1399 به برگزاری کنسرت می پردازد

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

بیوگرافی مجید رضوی خواننده پاپ ایرانی، زندگی خصوصی و آهنگ ها

بیوگرافی سارن خواننده ایرانی ،روابط و آهنگ ها

بیوگرافی کیمیا خواننده ،روابط و زندگی شخصی

امتیاز شما به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا