با ثبت نام در اپلیکیشن 100% بونوس و شارژ هدیهدریافت کنید
بیوگرافی

بیوگرافی سارن خواننده ایرانی ،روابط و آهنگ ها

بیوگرافی سارن خواننده ایرانی ،روابط و آهنگ ها

سارا خوش شانس معروف به سارن در سال 1379 در شهر تهران به دنیا آمد. پدرش اصالت تهرانی و مادرش اهل سرزمین خراسا است. سارن از همان دوران کودکی علاقه زیادی به خوانندگی داشت و برای همین از همان سنین خرد سالی فعالیت خوانندگی خود را آغاز کرد. سارن یک برادر به نام پارسا دارد. سارن از خوانندگان خوش صدا و با استعداد ایرانی است که از همان ابتدای شروع فعالیتش به صورت کاملا حرفه ای عمل کرده و آهنگ های زیادی را منتشر کرده است. سارن در ابتدای خوانندگی خود برای کسب شهرت و آزمون صدایش، اکثریت ترانه هایش را در اینستاگرام منتشر می کرد. اکثریت کاربران با شنیدن صدای او از زیبای و قدرت صدا و استعداد زیادش تعریف می کردند. همین امر سبب شد او در سنین 13 سالگی توانایی زیادی در خوانندگی پیدا کند.

 

نام سارن Saren
حرفه و علت شهرت خواننده
قد 158 سانتی متر
وزن 57 گیلو گرم
رنگ مو خرمایی
رنگ چشم قهوه ایی
سن متولد سال 1379
روابط و ازدواج
محل زندگی ترکیه
خالکوبی ساعد دست و مچ دست
عمل زیبایی بینی و زاویه فک

آیا سارن ازدواج کرده یا با کسی در رابطه است؟

سارن

همیشه در مورد ازدواج شاخ های اینستاگرام شایعاتی زیادی وجود دارد و بیشتر این شایعات را خود این شاخ ها به وجود می آورند. هر چند تا کنون هیچ خبر دقیقی مبنی بر ازدواج سارن در فضای مجاز منتشر نشده است؛ ولی ظاهرا با فردی به نام امیر براتی آشنا شده که قصدشان ازدواج می باشد.

 

منبع درآمد سارن

سارن

سارن یکی از خوانندگان بسیار خوش صدای ایرانی است که پس از به شهرت رسیدن طرفداران زیادی پیدا کرده و با تبلیغاتی که در پیج اینستاگرام خود انجام می دهد درآمد زیادی کسب می کند. او همچنین با انتشار آهنگ ها و کلیپ هایش در یوتیوب نیز به کسب درآمد می پردازد. تبلیغات در شبکه های مجازی و یا درآمدی زایی از طریق سایت های شرط بندی بعد از افزایش فالوور در پیج اینستاگرام این سلبریتی ها انجام می گیرد. بعد از این که فالوورهای پیج این سلبریتی ها افزایش پیدا کرد، شرکت ها، فروشگاه ها و… به این افراد پیشنهاد تبلیغ محصولات خود را می دهند و این افراد نیز در قبال مبلغی زیاد، محصولات این شرکت ها و فروشگاه ها را تبلیغ می کنند.

سارن

سارن خواننده پس از به شهرت رسیدن و محبوب شدن در میان کاربران فضای مجازی طرفداران زیادی پیدا کرد. همین امر باعث شد بسیاری از طرفداران سارن از او بخواهند عکس هایش را در شبکه های اجتماعی منتشر کند. کاربران و طرفداران سارن از دیدن عکس ها و آهنگ های او لذت می برند. بنابراین شما نیز اگر می خواهید به عکس ها و آهنگ های سارن دسترسی پیدا کنید می توانید وارد پیج اینستاگرام او شده و تمامی ترانه ها و عکس های او را مشاهده نمایید.

 

پیج اینستاگرام سارن

سارن

اینستاگرام محل فعالیت و شهرت بسیاری از سلبریتی ها و خوانندگان و حتی هنرمندان جهان می باشد. این افراد با انتشار عکس ها و فعالیت های هنری شان خیلی زود در میان کاربران فضای مجازی به شهرت غیر قابل وصفی دست پیدا می کنند. برخی از شاخ های اینستاگرام به شهرتی می رسند که بسیاری از افراد دانشمند جهان چنین شهرتی ندارند. سارن نیز از این قضیه مستثنی نیست و او اینستاگرام را مرکز فعالیت های خود قرار داده است. سارن در اینستاگرامش با مخاطبانش رابطه دوستانه خوبی دارد و پیوسته در مورد فعالیت ها، کارها و آهنگ های جدیدش با فالوورهایش صحبت می کند. سارن زمانی که آهنگ جدید خود را با عنوان (تهران کنارت) را معرفی نمود خیلی زود به شهرت رسید و بعد از آن عبارت سارن تهران کنارت در فضای مجازی و به ویژه اینستاگرام قرار گرفت. همچنین سارن عکس ها و کلیپ های متعددی را در پیج اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است. فالوورهای خانم سارن خواننده به بیشتر از یک میلیون رسیده و شما نیز می توانید با وارد کردن نام او به پیج اصلی او دست پیدا کنید. شما می توانید برای پیدا کردن پیج اینستاگرام سارن، نام سارن موزیک را در قسمت جستجوی اینستاگرام وارد کرده و خیلی زود می توانید پیج اینستاگرام سارن را پیدا نمایید.

 

شهرت سارن در موسیقی

سارن

سارن در طول فعالیت های موسیقی خود، آهنگ های زیادی را در فضای مجازی منتشر کرده است. سارن در سال 2018 قطعه موسیقی را به نام (کی آروز کرد؟) را منتشر نمود. این موسیقی خیلی زود توانست علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرد و سبب شهرت سارن گردید. این قطعه آهنگ سارن را می توان اولین قطعه حرفه ای او بنامیم.

 

یوتیوب سارن

سارن

یوتیوب به عنوان یکی از شبکه های بسیار محبوب و پر طرفدار کاربران فضای مجازی می باشد. در یوتیوب بسیاری از خوانندگان فعالیت های موسیقی خود را منتشر می کنند. بنابراین سارن نیز آهنگ های خود را در یوتیوب منتشر می نماید. سارن با انتشار آهنگ ها و کلیپ های خود در یوتیوب سابسکریب زیادی را جذب کرده و از به درآمد زایی خوبی از طریق یوتیوب دست پیدا کرده است.

 

آهنگ های سارن

سارن

سارن از خوانندگان فعال، خوش صدا و با استعداد ایرانی است که خیلی زود طرفداران زیادی در فضای مجازی پیدا کرد. این خواننده مشهور آهنگ های زیادی را در این چند سال منتشر کرده است. شما می توانید آهنگ های او را از سایت های مختلف دانلود کنید. برای دانلود آهنگ های سارن می توانید وارد گوگل شده و در موتور جستجوگر گوگل نام سارن و آهنگ های او را وارد کرده و سرچ نمایید. آهنگ (درد) یکی از آهنگ های بسیار جذاب و شنیدنی سارن می باشد که پس از پخش این آهنگ مورد استقبال بسیاری از مردم ایران قرار گرفت. آهنگ دیگر سارن که استعداد و خوش صدایی او را ثابت می کند، آهنگ (مخاطب) می باشد. این آهنگ در نهایت ذوق و علاقه خوانده شده است. آهنگ (چک و چونه) نیز از آهنگ های بسیار عالی و محبوب خانم سارن به حساب می آید و این آهنگ او نیز طرفداران زیادی دارد. استعداد خوانندگی و همچنین صدای خوش سارن از مهمترین عوامل موفقیت های او در این عرصه موسیقی به حساب می آید. همین موارد نیز سبب جذب مخاطبان آهنگ های او می باشد.

 

لایو های سارن

سارن

سارن با مخاطبان و فالوورهای خود رابطه دوستانه خوبی دارد و سعی می کند تمامی سوالات آن ها را جواب دهد، او در واقع دل هیچ انسانی را نمی رنجاند؛ البته به حرف های زشت و رکیک بسیار حساس است و زود می رنجد. سارن معمولا لایوهای بسیار جذاب و جالبی دارد و در مورد موضوعات مختلف در لایو خود حرف می زند. سارن در بعضی از لایوهایش افراد معروفی را دعوت می کند و با آن ها در موارد مختلف حرف می زند. شما می توانید برخی از لایوهای این خواننده معروف ایرانی را در کلیپ های ویدیویی آپارات و یوتیوب مشاهده  کنید. لایوها نیز مانند حاشیه سازی های شاخ های اینستاگرام نقش زیادی در جذب فالوور دارد. برخی از این سلبریتی ها با اعمال عجیب و غریب در لایوهای خود، کاربران بیکار اینستاگرام را جذب کرده و سرگرم می کنند.

 

مصاحبه های سارن

سارن

سارن خیلی زود به شهرت رسید و آهنگ های زیادی را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد. پس از به شهرت رسیدن سارن،  مصاحبه های زیادی با او در شبکه ها و مجلات انجام شد که سارن در بسیاری از این مصاحبه حضور فعالی داشت. سارن در اکثریت مصاحبه هایش در مورد حرفه، اهداف والا و این که در آینده چه مسیرهایی را انتخاب کرده است را می گوید. همچنین سخن هایی در مورد مهاجرتش به کشور ترکیه و سختی هایی که در مسیر موفقیت دیده است را شرح می دهد. سارن برای رسیدن به شهرت در خوانندگی مسیرهای خیلی سختی را متحمل شده است و مهاجرت او به کشور ترکیه از مهمترین عوامل شهرت او در خوانندگی می باشد؛ زیرا خوانندگی زن در کشور ایران ممنوع می باشد و از طرفی بر طبق قانون شرع اسلام، شنید صدای زن اگر بر مبنای غنا باشد حرام است. بنابراین به طور کلی خانم سارن نمی توانست در کشور ایران استعدادهایش را شکوفا کند.

 

ارتباط سارن با تتلو

سارن

سارن پس از مدتی فعالیت خوانندگی در ایران تصمیم گرفت به کشور ترکیه مهاجرت کند و بخاطر همین سعی می کرد برای کسب شهرت اینستاگرام خود را بیشتر از گذشته فعال کرد. امیر تتلو پس از یافتن پیج اینستاگرام سارن تصمیم گرفت وارد دایرکت او شده و با سارن هم صحبت شود. امیر تتلو پس از ورود به دایرکت سارن به او پیشنهاد دوستی داد و از او خواست که به خانه اش بیاید؛ ولی سارن پیشنهاد امیر مقصود تتلو را رد کرد. سارن در جواب امیر تتلو گفت اگر می خواهی در مسائل دیگر با هم همکاری داشته باشیم مشکلی نیست؛ ولی در مورد این که من به خانه شما بیایم اصلا تمایلی ندارم.

خوشبختانه این موضوع برای هر دو طرف خیلی هم بد نشد؛ زیرا خیلی زود فالوورهای زیادی را که به دنبال سرنوشت این پیشنهاد بودند را به سوی پیج های این دو شاخ اینستاگرامی کشاند. به هر حال این موضوع مدت زیادی در شبکه های اجتماعی جنجال هایی را به وجود آورد و بسیاری از کاربران بر این باورند که امیر تتلو قصد رابطه دوستی با سارن را دارد. پس از این پیشنهاد سارن با امیر تتلو رابطه خوبی ندارد و هیچ و حرف و سخنی بین این دو در فضای مجازی رد و بدل نشده است. امیر تتلو مدت زیادی به صورت کاملا جدی به دنبال رابطه دوستی با این خواننده خوش صدای ایرانی بود و پس از تلاش های زیادی نتوانست به این خواننده معروف نزدیک شود.

 

رابطه سارن با نیلی افشار

سارن

سارن جزء معدود خوانندگانی است که خیلی علاقه به روابط دوستانه با پسران نیست و بخاطر همین سعی می کند شاخ های اینستاگرام زن را به عنوان دوستان صمیمی خود انتخاب کند. او حتی پیشنهاد شرمانه امیر تتلو را نیز رد کرد، هر چند امیر تتلو نیز آدمی نیست که از این قضیه دست بردارد؛ زیرا پیوسته به دنبال رابطه دوستانه با این خواننده خوش صدای ایرانی می باشد. با این پشتکاری که امیر تتلو دارد ممکن است به زودی با سارن وارد رابطه دوستی شود. سارن مدت ها قبل عکس ها و فیلم هایی را در فضای مجازی در کنار نیلی افشار منتشر کرد که جنجال هایی زیادی را در فضای مجازی به وجود آورد. بسیار گمان می کنند این دو همخانه شده اند و تصمیم دارند در کنار همدیگر زندگی کنند. هر چند مدتی است که ظاهرا دوستی این دو به مشکل برخورده و از همدیگر جدا شده اند.

 

حاشیه های سارن

سارن

حاشیه سازی برای شاخ های اینستاگرام و یا خوانندگان معروف امری بسیار ساده و طبیعی می باشد. این سلبریتی ها برای جذب فالوور و کسب شهرت هر چند وقتی حواشی جدیدی را در فضای مجازی منتشر می کنند. سلبریتی ها با این حاشیه سازی ها فالوورهای خود را حفظ می نمایند و در این صورت باید همیشه حواشی سازی می کنند. هر چند خانم سارن از خوانندگان بسیار کم حاشیه به حساب می آید و این خواننده خوش صدا همه تلاش و وقت خود را بر روی حرفه خود گذاشته است. بیشترین حواشی او را می توانیم درگیری های میان او و امیر تتلو و دوستی با دیگر شاخ های اینستاگرام به حساب بیاوریم. حواشی سازی را بیشتر سلبریتی هایی انجام می دهند که خیلی هنرمند نیستند و یا هنر خاصی ندارند و تنها هنر آن ها ساخت حواشی عجیب و غریب و یا انتشار تصاویر مستهجن می باشد.

سارن

سارن

 

سوالات متداول

سارن کیست؟

سارا خوش شانس معروف به سارن در سال ۱۳۷۹ در شهر تهران به دنیا آمد. پدرش اصالت تهرانی و مادرش اهل سرزمین خراسا است. سارن از همان دوران کودکی علاقه زیادی به خوانندگی داشت و برای همین از همان سنین خرد سالی فعالیت خوانندگی خود را آغاز کرد.

سارن در کدام کشور است؟

او در کشور ترکیه زندگی می کند.

 

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا