با ثبت نام در اپلیکیشن 100% بونوس و شارژ هدیهدریافت کنید
بیوگرافی

بیوگرافی کامی حسینی KAMY HI کلیپ ساز طنز اینستاگرام

بیوگرافی کامی حسینی کلیپ ساز طنز اینستاگرام

کامران حسینی KAMY HI که در اینستاگرام همه او را کامی می شناسند ، از فعالین مجازیست که با انتشار کلیپ های طنز به صورت سریالی توانسته تعداد فالوورهایش را میلیونی کند و با قبول تبلیغات به درآمد زایی خوبی هم برسد. کامی خود را بلاگر اینستاگرامی می داند که هدفش خوشحال کردن مردم ایران است و دلش می خواهد در بین تمام مشکلاتی که همه با آن سر و کار دارند ، جایی باشد که برای چند دقیقه حالشان را خوب کند و به پیج او سر بزنند و لبخند به روی لبهایشان بنشیند.

کامی حسینی در چند سال اخیر با ساخت ویدئو کلیپ های طنز سعی کرده روی موضوعات مختلفی کار کند که کپی از کار کسی نباشد و فیلم های کوتاه و سریالی که می سازد فقط مختص به خودش باشد. این روزها اخبار منفی زیادی در مورد او وجود دارد که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت ، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این فعال و طنزپرداز تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

نام کامران حسینی معروف به کامی
حرفه و علت شهرت فعال اینستاگرامی
قد ۱۷۴ سانتی متر
وزن ۷۸ کیلو
سن متولد دهه ۷۰
رابطه و ازدواج نامشخص
محل زندگی تهران
رنگ چشم مشکی
رنگ مو مشکی
اینستاگرام دارد
عمل زیبایی دارد
خالکوبی ندارد

بیوگرافی کامی حسینی کلیپ ساز طنز اینستاگرام

کامی حسینی KAMY HI کیست؟

کامی حسینی یک دهه هفتادی پر جنب و جوش می باشد که طبق گفته خودش از نوجوانی علاقه مند به خنداندن اطرافیان داشته و دیدن چهره خندان مردم ، برای خودش هم رضایت بخش بوده به همین خاطر همیشه دوست داشته وقتی بزرگ شد بازیگر طنز بشود. کامی اصالتا کرد است ولی در حال حاضر در تهران ساکن و زندگی می کند و تنها دو خواهر دارد و در خانواده ای کم جمعیت بزرگ شده است. او در دانشگاه رشته برق را نصفه نیمه رها می کند و دانشجوی انصرافی این رشته می باشد.

کامی حسینی در یکی از مصاحبات اینترنتی خود گفت: من علاقه زیادی به کارگردانی دارم و دوست دارم کار بزرگی مانند ساخت یک فیلم سینمایی یا سریال تلویزیونی انجام دهم. او قبل از اینکه وارد دنیای طنز در فضای مجازی شود ، به عکاسی و آموزش نرم افزار کامپیوتر می پرداخت که در نهایت تصمیم می گیرد کاری که به علاقه دارد را ادامه دهد.

کامی اولین کلیپ طنز خودش را با نام داروخانه می سازپ و در فضای مجازی پست می کند و منتظر بازخوردها می شود که اتفاقا با استقبال خوبی هم روبرو می شود و همین موضوع او را برای ادامه راه مصمم تر می کند و با انگیزه بیشتر به ساخت کلیپ های حرفه ای تری می پردازد.

بیوگرافی کامی حسینی کلیپ ساز طنز اینستاگرام

کامی حسینی KAMY HI و علی صبوری

کامی حسینی با دیگر فعالین مجازی برای ساخت کلیپ همکاری می کند که علی صبوری طنز پرداز معروف هم یکی از نها می باشد. این دو فیلم های مشترکی را باهم بازی می کردند و کامی آنها را در پیج خود منتشر می کرد اما چندی قبل این دو دعوای سختی باهم می کنند که کامی تمام پست هایی که علی صبوری در آنها حضور داشت را از پیجش پاک می کند و هیچ اثری از او در حال حاضر در پیج کامی نیست.

بیوگرافی کامی حسینی کلیپ ساز طنز اینستاگرام

سن کامی حسینی

کامی حسینی تا به حال در مورد تاریخ دقیق تولدش حرفی نزده و حتی هیچ عکسی در پیج خود با عنوان تولد قرار نداده است و تنها حرفی که خود او زد این بوده که من یک دهه هفتادی هستم.

بیوگرافی کامی حسینی کلیپ ساز طنز اینستاگرام

طنز کامی حسینی KAMY HI

کامی حسینی علاقه بسیاری به کارگردانی دارد و تمام کلیپ هایی که منتشر کرده را خودش کارگردانی می کند و می گوید دوست دارم تکراری نباشم ، وقتی ایده از خودم باشه کار رو بیشتر دوست دارم و بلافاصله شروع به ساختش می کنم. طنزهای کامی حسینی بیشتر به شکل سریالی هست اگر به پیج او سر زده باشید متوجه این موضوع می شوید. به عنوان مثال نمک زندگی که یکی از ساخته های او می باشد ، بیش از پانزده قسمت دارد و با موضوعات مربوط به زندگی ساخته شده است.

اینستاگرام کامی حسینی

کامی حسینی از آبان ماه سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز نمود و رفته رفته به یکی از چهره های طنز فضای مجازی تبدیل شد. او سه پیج در اینستاگرام دارد که یکی از آنها مربوط به تبلیغات می باشد که برای هماهنگی راه اندازی کرده و دیگری پیج دومش هست که فعالیت خیلی زیادی در آن دارد و چند پست در آن منتشر کرده اما پیج اصلی کامی حسینی حدود دو و نیم میلیون فالوور دارد که اتفاقا با عکسهایی که منتشر کرده استوری هایش تعداد بازدیدهای بالایی هم دارد. کامی در صفحه اینستاگرام خود به انتشار کلیپ هایی که می سازد ، پرداخته و همچنین تبلیغ فروشگاه یا برندهایی که با آنها قرارداد بسته در فیلم هایش  مشاهده می شود.

بیوگرافی کامی حسینی کلیپ ساز طنز اینستاگرام

یوتیوب کامی حسینی

کامی حسینی علاوه بر اینکه در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت می کند ، در وب سایت یوتویوب نیز بسیار فعال عمل کرده و جالب اینجاست که با استقبال خوبی روبرو شده و تعداد دنبال کنندگانش هم بالا می باشد. کامی ابتدا کلیپ هایش را استوری می کند و از طرفدارانش می خواهد که فیلم کامل را در یوتیوب ببینند و بعد از چند روز کلیپ ها ر ا در اینستاگرام هم قرار می دهد.

کامی حسینی در خندوانه

شایعاتی مبنی بر حضور کامی حسینی در برنامه تلویزیونی خندوانه وجود داشت ، که خودش این اخبار را رد کرد و گفت هرگز در این برنامه نبوده و بعضی ها او را با علی صبوری اشتباه گرفته بودند اما بدش هم نمیاید که برای خندادن مردم به این برنامه برود ولی تابحال از او دعوت نشده است.

دستگیری کامی حسینی

کامی حسینی در یک استوری در مورد دستگیری خود گفت که وزارت اطلاعات به من زنگ زدند و قرار شد من مدتی هیچ فعالیتی در پیجم نداشته باشم و یکسری از کلیپ هام خارج از عرف بوده و من همیشه تابع قانون کشورم بودم و منتظر دستور مقامات قضایی میشم تا بتونم دوباره فعالیتم را از سر بگیرم و طبق قانون عمل خواهم کرد. به همین دلیل است که اگر این روزها به پیج او سر یزنید متوجه خواهید شد که او تعداد کمی پست منتشر کرده و پست های قبلیش را پاک کرده است.

نکته دیگری که در مورد او وجود دارد این است که کادمی مدتی است فعالیتی در پیج خود ندارد و هیچ حرفی از اعتراضات اخیر نزده و البته مورد انتقاد بسیاری از مردم نیز قرار گرفته که تا به امروز سکوت را الویت خود قرار داده است.

کامی حسینی و سهراب

یکی از کسانی که در اکثر کلیپ های کامی حسینی حضور دارد ، سهراب رستمی می باشد که او نیز از فعالین طنز و ساخت کلیپ های خنده دار می باشد. سهراب همان پسر بچه ای که صحبت نمی کرد در فیلم سینمایی مارمولک می باشد و طنز خاص خود را دارد. اما باید بگوییم که بعضی از طرفداران کامی از حضور سهراب در کلیپهایش خیلی خرسند نیستند و در کامنت ها از او می خواهند که انقدر سهراب رو در فیلم هات بازی نده.

کامی حسینی بچه محلا

کامی حسینی با ویدئو کلیپ های مختلفی در فضای مجازی فعالیت می کند که یکی از آنها بچه محلا می باشد که به صورت سریالی به ساخت و انتشار آن می پردازد. در این کلیپ عاشق دختر ثرتمندی می شود که قرار است با پسر پولدار دیگری ازدواج کند و برای رسیدن به او دست به هر اقدامی می زند.

بیوگرافی کامی حسینی کلیپ ساز طنز اینستاگرام

کامی حسینی نمک زندگی

نمک زندگی یکی از مجموعه سریال های کامی حسینی می باشد که تا به امروز بیش از پانزده قسمت داشته و تمام این قسمت ها را هم در چنل یوتیوب و هم در صفحه اینستاگرام کامی می توانید مشاهده کنید. کامی علاقه زیادی به ساخت سریال و کارگردانی دارد و بیشتر کلیپ های خود را مانند نمک زندگی ساخته و به موضاعات مختلفی برای خنداندن می پردازد. در نمک زندگی مبین ، طنین ، علی رضایی و سهراب رستمی با کامی همکاری کرده اند.

کلیپ جدید کامی حسینی

جدیدترین کلیپ کامی حسینی بچه محلا ۱ می باشد که چند هفته پیش آن را منتشر کرده است و بعد از شروع اعتراضات هیچ پست دیگری در صفحه خود قرار نداده و عده ای او را ترسو نامیده و می گویند از ترس اینکه پیجش را از دست بدهد هیچ حرفی نمیزند و حتی با گذاشتن یک استوری از مردمش حمایت نکرد.

بیوگرافی کامی حسینی کلیپ ساز طنز اینستاگرام

آهنگ کامی حسینی

کامی حسینی تا به امروز به صورت حرفه ای خوانندگی نکرده ، بلکه مدتی قبل برنامه بند کامیار و کامی حسینی را منتشر کرد که به صورت رپ و طنز می خواند. عده ای نیز کامی حسینی را با کامی یوسفی اشتباه گرفته و فکر کردند که آهنگ هایی که با نام کامی یوسفی در فضای مجازی وجود دارد را کامی حسینی خوانده است.

کامی حسینی اسکویید گیم

اسکویید گیم سریال کره ای بود که بعد از انتشار اولین قسمت مثل بمب در دنیا ترکید و افراد زیادی به تقلید از این فیلم ، کلیپ هایی را ساختند که کامی حسینی نیز یکی از همین ها می باشد و در چندین قسمت اسکویید گیم به سبک خود را ساخته و در پیجش قرار داده است.

کامی حسینی اهل کجاست؟

کامی حسینی اصالتا کرد می باشد اما اطلاعاتی در مورد زندگی شخصی اش تا به امروز بروز نداده و بارها گفته علاقه ای به صحبت در مورد زندگی شخصیش  در فضای مجازی ندارد.

بیوگرافی کامی حسینی کلیپ ساز طنز اینستاگرام

دیس کامی حسینی به حامد تبریزی

کامی حسینی و حامد تبریزی رابطه دوستانه ای باهم دارند که چندین کلیپ مشترک نیز باهم ساخته اند ، یکی از کارهای جالبی که این دو انجام دادند دیس کردن هم بود که ابتدا حامد تبریزی به دیس کردن کامی اقدام و او را تگ کرد ، کامی نیز خیلی زود جواب او را داد و کلیپ دیس کردن ها را می توانید در پیج اینستاگرام هر دو ببینید.

کامی حسینی و کامیار

کامی حسینی و کامیار یکی از همکاران قدیمی هم هستند که با استفاده از تیم محبوب خود تلاش می کردند کلیپ های بسیار خنده دار و جذابی را بسازند ، پس از یک سال کار کردن با هم از آنجاییکه که کامی به دنبال فرصت های بیشتر برای هنرنمایی بود تصمیم گرفت همکاری با کامیار را ترک کرده و خود به تنهایی فعالیت کند.

 

 

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی میلاد قاسمی خواه،واینر طنز اینستاگرام

بیوگرافی هومن ایران منش کمدین محبوب و آهنگساز

امتیاز شما به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا