با ثبت نام در اپلیکیشن 100% بونوس و شارژ هدیهدریافت کنید
بیوگرافی

بیوگرافی کامل صنم سمیع پور بلاگر زیبای ایرانی با شوهر هندی +عکس

بیوگرافی کامل صنم سمیع پور بلاگر زیبای ایرانی با شوهر هندی +عکس

این روزها ، بلاگر و اینفلوئنسر بودن در فضای مجازی یکی از مواردی به حساب می‌آید که افراد زیادی به دنبال کسب شهرت از این طریق می باشند. صنم سمیع پور یکی از همین افراد می باشد که از طریق اینستاگرام توانسته به شهرت خوبی برسد. امروز در این مقاله ما قصد داریم تا در مورد این بلاگر معروف و نحوه به شهرت رسیدن او در فضای مجازی و در میان کاربران ایرانی و هندی صحبت کنیم.  اگر شما نیز علاقه مند به داشتن اطلاعاتی در مورد این اینفلوئنسر اینستاگرامی هستید ،  تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

بیوگرافی کامل صنم سمیع پور بلاگر زیبای ایرانی با شوهر هندی +عکس

 صنم سمیع پور کیست ؟

صنم سمیع پور متولد ۹  فروردین سال ۱۳۷۱ از می باشد.  در ایران متولد و بزرگ شده است و هم اکنون در ساکن می باشد.  یکی از بلاگر های معروف در زمینه لایف استایل است که زندگی خود را در قالب عکس و فیلم در فضای مجازی خصوصاً اینستاگرام با علاقه مندان به این سبک زندگی به اشتراک می‌گذارد.  همانطور که می دانید در حال حاضر بلاگری یکی از شغل های پردرآمد محسوب می شود ،  صنم نیز توانسته است در این زمینه درخشان ظاهر شود و درآمد بسیار خوبی را  برای خودش رقم بزند.

بیوگرافی کامل صنم سمیع پور بلاگر زیبای ایرانی با شوهر هندی +عکس

شهرت و محبوبیت صنم سمیع پور

از دلایل محبوبیت صنم سمیع پور این می باشد که او مدت هاست عکس ها و فیلم های زندگی و لایف استایل خود را در پیج شخصی اش در اینستاگرام به اشتراک می گذارد و با واکنش مثبتی از طرف کاربران فضای مجازی دریافت نموده است. صنم تمام فعالیت های روزانه خود را در فضای مجازی منتشر می کند به صورتی که حتی وعده های غذایی خود را نیز با دنبال کنندگانش در میان می گذارد. صنم تقریباً از سال ۲۰۱۷ وارد دنیای اینستاگرام شد و اولین عکسی که در حال حاضر در پیج اینستاگرام می توان دید ، عکسی است با مضمون گسترش فرهنگ نگهداری از حیوان خانگی که در این عکس سگ او به نام استرلا را با پسرهای محل زندگی او مشاهده خواهید کرد.

بیوگرافی کامل صنم سمیع پور بلاگر زیبای ایرانی با شوهر هندی +عکس

صنم سمیع پور بعد از ازدواج با یک مرد هندی تصمیم گرفت تا فعالیت خود را به صورت گسترده تری در اینستاگرام آغاز نماید. خوشبختانه او موفق شد تا توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب نماید و با توجه به اینکه او بسیار به عکاسی علاقه مند می باشد توانست با انتشار عکس های زیبایی از خود و همسرش و همچنین در زمینه سبک زندگی ایرانی-هندی محتوای خوبی را در صفحه شخصی خود تولید نماید. بعد از گذشت مدتی توانست فالوورهای زیادی را جذب کند و جزء سلبریتی های مشهور و بلاگرهای دوست داشتنی در اینستاگرام شود.

بیوگرافی کامل صنم سمیع پور بلاگر زیبای ایرانی با شوهر هندی +عکس

 ازدواج صنم سمیع پور

صنم سمیعی پور در حال حاضر ۳۰ سال دارد ، با چیراگ  اصالت هندی دارد حدود سه سال پیش ازدواج کرد. همسر او در زمینه  ملک و املاک فعالیت می‌کند و ثروتمند نیز می باشد.

با توجه به شباهت کمی که چیراگ به ایرانی ها دارد ، افراد زیادی در ابتدا فکر می کردند که همسر صنم یک ایرانی می باشد اما بعد از اینکه به کشور هندوستان برای دیدن خانواده همسرش و ثبت ازدواجشان به این کشور رفت ، تمام شبهات نسبت به اصالت چیراگ رفع شد. صنم مراسم ازدواج به سبک ایرانی در کشور خودش برگزار کرد و بعد از اینکه به هندوستان رفت مراسم ازدواجی نیز به سبک این کشور و با رسم و رسومات خاص آن ها طراحی و اجرا نمود. از تمام جزئیات رسم و رسومات آنها عکس و فیلم های مختلفی را استوری کرد و در مورد تمام فعالیت هایی که به صورت روزانه در مسافرت خود داشت  با دنبال کنندگانش صحبت نمود.

 منبع درآمد صنم سمیع پور چیست؟

متاسفانه صنم سمیع پور اطلاعات زیادی از گذشته خود منتشر نکرده است و تمام اطلاعاتی که در حال حاضر می توان جمع آوری کرد بعد از ازدواج او و مهاجرت اش به کشور امارات می باشد. یکی از اصلی ترین درآمدهای او از طریق تبلیغات در صفحه شخصی اش در اینستاگرام می باشد. صنم با تعداد کمی از دنبال کنندگان فعالیت خود را در فضای مجازی آغاز نمود و به مرور زمان با توجه به عکس هایی که از جزئیات زندگی خود منتشر کرد توانست توجه مخاطبان زیادی را جلب کند و از این طریق به شهرت برسد. صنم بعد از اینکه توانست در فضای مجازی به شهرت خوبی برسد و از این طریق منبع درآمد خوبی را برای خود  مهیا کند ، برند طلا و جواهر خود را راه اندازی نمود.  هم اکنون او صاحب برند طلا و جواهر صنم ر می باشد.

بیوگرافی کامل صنم سمیع پور بلاگر زیبای ایرانی با شوهر هندی +عکس

پیج اینستاگرام صنم سمیع پور

صنم سمیع پور یکی از معروف ترین اینفلوئنسر های فضای مجازی می باشد که با به انتشار گذاشتن زندگی شخصی خود و همسرش  توانست توجه افراد زیادی را به خود و سبک زندگی اش جلب کند. فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز نمود و هم اکنون حدود دو میلیون دنبال کننده دارد.  تا به امروز حدود ۴۰۰ پست منتشر کرده است که موضوعات مختلفی را در بر می گیرد از جمله آن‌ها می‌توان به  علاقه مندی به فیل ها ،  ازدواج ،  تولد ،  رسم و رسومات هندی ها ،  مسافرت های  به کشور های مختلف و همچنین زندگی شخصی اش اشاره کرد.

مطالب مرتبط پیشنهادی:

بیوگرافی نگین عابدزاده و همسرش + عکس ها

بیوگرافی نگار فرهمند مدل و بلاگر و همسر پژمان جمشیدی

امتیاز شما به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا