با ثبت نام در اپلیکیشن 100% بونوس و شارژ هدیهدریافت کنید
بیوگرافی

بیوگرافی سوگند قدرت شناس تیک تاکر پر حاشیه، عکس قبل از عمل

بیوگرافی سوگند قدرت شناس تیک تاکر پر حاشیه، عکس قبل از عمل

سوگند قدرت شناس یکی از تیک تاکر های به شهرت رسیده در ایران می باشد که بعد از مهاجرت کشور به اتریش تصمیم گرفت تا وارد عرصه مدلینگ نیز شود. سوگند در ایران با انتشار عکس های خود و همچنین دابسمش هایش توجه کاربران بسیاری را به خود جلب و به مرور زمان معروف شد. سوگند را می‌توان یکی از پرحاشیه‌ترین تیک تاکر های فعال در فضای مجازی دانست که با رابطه های جنجالی خود نامش همیشه بر سر زبان ها بوده. در این مقاله قصد داریم تا در مورد اتفاقات اخیر زندگی سوگند اطلاعات جدیدی را در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم، پس از شما می خواهیم تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

نام سوگند قدرت شناس
حرفه و علت شهرت فعال اینستاگرام
سن دهه هفتادی
محل زندگی اتریش
قد ۱۶۷ سانتی متر
وزن ۵۵ کیلو
رابطه و ازدواج نامشخص
رنگ چشم مشکی
رنگ مو مشکی
اینستاگرام دارد
عمل زیبایی دارد
خالکوبی دارد

سوگند قدرت شناس کیست؟

سوگند قدرت شناس دهه هفتادی شناخته شده در فضای مجازی به واسطه انتشار عکس و دابسمش های مختلف می باشد که خود را یک مرداد ماهی مغرور معرفی و هرگز اطلاعات دقیقی در مورد تاریخ و سال تولد خود نداده است. سوگند خود را از بهترین بلاگرها و تیک تاکر های ایرانی می داند که به واسطه شهرتش و چهره بی نقص خود توانسته در عرصه مدلینگ نیز موفق عمل کند. سوگند بعد از اینکه در ایران خرابکاری های زیادی در رابطه با دوستی های مختلف انجام داد ، به بهانه رسیدن به اهداف و آرزوهایش از ایران رفت و در حال حاضر در کشور اتریش به تنهایی زندگی می‌کند و معتقد است زندگی با خانواده مشغله زیادی دارد و هرگز نمی توان به خواسته های خود رسید.

سوگند در شهر اصفهان به دنیا آمد و بعد از مدتی برای اینکه بتوانند به صورت مستقل به کارهایش رسیدگی کند به شهر تهران می رود. او بعد از عمل زیبایی چهره در بعضی از لایو های خود بدون آرایش ظاهر می‌شد که نشان دهد حتی بدون آرایش چهره زیبایی دارد اما همیشه از فیلتر های اینستاگرام استفاده می کرد که این کار صداقت او در نشان دادن چهره بدون آرایشش را زیر سوال میبرد.

سوگند قدرت شناس

اینستاگرام سوگند قدرت شناس

شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی است اپلیکیشن های مورد استفاده تیک تاکر ها و فعالین مجازی می باشد که سوگند قدرت شناس نیز فعالیت بالایی در اینستاگرام داشت و در واقع باید بگوییم که این شبکه اجتماعی موجب شهرت بیشترش شد اما در حال حاضر پیج اینستاگرام سوگند قدرت شناس به دستور مقام محترم قضایی به علت تولید و انتشار محتوای منافی عفت و اخلاق عمومی توقیف شده و از سمت پلیس فتای استان گیلان مورد بررسی قرار گرفته.

سوگند دارای فن پیج های بسیاری هست اما پیج اصلی او نزدیک ۱ میلیون دنبال کننده داشت و طرفدارانش از اینکه او پیج خود را از دست داده بسیار ناراحت هستند و به نظر می رسد سوگند با پیج دیگری که تنها چند پست منتشر کرده است قرار است فعالیتش را از سر بگیرد اما هنوز این اطلاعات از سمت خود او تایید نشده است.

سوگند قدرت شناس تیک تاکر پر حاشیه

رل سوگند قدرت شناس

سوگند قدرت شناس با افراد بسیاری در ارتباط بوده اما در همه جا مهران ارشادی را رل واقعی او می دانند ، چرا که این دو رابطه نزدیک و رمانتیکی با هم داشتند که سوگند با خیانتش همه چیز را خراب کرد. مهران رل سوگند بود و در مدتی که با هم در رابطه بودند زبانزد خاص و عام شدند اما با خطای نابخشودنی سوگند این زوج معروف فضای مجازی از هم جدا شدند و مهران صفحه خود را به صورت پرایوت درآورد و عکس های سوگند را از پیجش پاک کرد.

سوگند قدرت شناس

سوگند قدرت شناس قبل از عمل

سوگند قدرت شناس قبل از اینکه به سن ۱۸ سالگی برسد دست به چندین عمل زیبایی میزند و در ابتدا بینی خود را و سپس با تزریق ژل به لب و زاویه سازی فک تغییراتی در چهره خود ایجاد میکند. ظاهرا او به این عمل ها اکتفا نکرده و لیفت شقیقه نیز انجام و چشم های خود را به حالت کشیده در می آورد و معتقد است عمل زیبایی برای از بین بردن نقص ها میباشد و هر کسی در انتخاب آن آزاد است و می‌تواند برای صورت خود و زندگی اش تصمیم بگیرد. عکس های زیادی از سوگند قبل از عمل در فضای مجازی وجود دارد که در این بخش یکی از آنها را در اختیار شما دوستان عزیز قرار میدهیم تا ببینید که سوگند نیاز به این همه عمل زیبایی داشته یا خیر!

عکس سوگند قدرت شناس و مهران

سوگند زمانی که در ایران بود با مهران ارشادی وارد رابطه احساسی شد ، می‌توان گفت که این دو با هم رابطه خوبی را تجربه کردند تا اینکه رابطه بین سوگند و هاکان لو رفت و این دو از هم جدا شدند. سوگند و مهران به عنوان دو کبوتر عاشق در فضای مجازی شناخته می شدند و عکسهای مشترک بسیاری نیز باهم داشتند بعد از اینکه به خاطر مشکلات زیاد رابطه شان به سراشیبی رفت ، تمام عکس های دونفره را از پیج هایشان پاک کردند. سوگند بعد از اینکه از مهران جدا شد به مدت یکماه فعالیتی در فضای مجازی نداشت و دچار افسردگی شده بود تا اینکه در نهایت تصمیم می گیرد به زندگی عادی خود برگردد.

در این بخش چند نمونه از عکس های دونفره مهران و سوگند را با شما به اشتراک میگذاریم.

سوگند قدرت شناس و رلش

سوگند قدرت شناس و رلش

سوگند قدرت شناس ویسگون

پس از اینکه اینستاگرام سوگند توسط پلیس فتا پاک شد او به سمت استفاده از یک نرم افزار جدید یعنی ویسگون روی آورد و به عنوان چهره برتر این اپ معرفی شد. این مسئله با استقبال تعداد بسیاری از افراد روبرو شد ولی به دلیل مهاجرتش این فعالیت نیز به کلی از میان رفت.

سوگند قدرت شناس

سوگند قدرت شناس و هاکان

سوگند قدرت شناس زمانی که با مهران ارشادی در رابطه احساسی بود به او خیانت کرده و با هاکان نیز وارد رابطه می شود که در نهایت مهران متوجه قضیه می شود و از هم جدا می شوند. رابطه سوگند و هاکان نیز در هاله ای از ابهامات باقی می ماند چرا که سوگند پس از مدتی از ایران می رود و ارتباطش با او نیز قطع می شود.

سوگند قدرت شناس تیک تاکر پر حاشیه

سوگند قدرت شناس چند سالشه؟

سوگند تا به امروز در مورد تاریخ تولد دقیق خود صحبتی به میان نیاورده و تمرکز خود را بر روی ساخت دابسمش و کلیپ های کوتاه گذاشته و بارها از طرفداران خود خواسته وارد جزئیات زندگی او نشوند و از همین بودن ها لذت ببرند.

سوگند قدرت شناس تیک تاکر پر حاشیه

عکس سوگند قدرت شناس

سوگند قدرت شناس یک مرداد ماهی مغرور بوده که بعد از انجام جراحی‌های زیبایی مختلف دچار خودشیفتگی شد و خود را از زیباترین و خوش اندام ترین دختران ایرانی معرفی کرد. عکس های بسیاری از چهره و همچنین مدلینگ سوگند در فضای مجازی وجود دارد که در این بخش به چندین عکس منتشر شده از او خواهیم پرداخت.

سوگند قدرت شناس

سوگند قدرت شناس تیک تاکر پر حاشیه

رابطه سوگند با پویان مختاری

سوگند بعد از این که برای رسیدن به اهدافش از ایران می‌رود ، ابتدا به ترکیه رفته و حاشیه های بسیاری نیز در آنجا به وجود می آورد که یکی از آنها وارد رابطه شدن با پویان مختاری بود. نیلی افشار همسر پویان مختاری در یک استوری خطاب به سوگند نوشت که هنوز خیلی کوچیکی که بخوای پویان رو بدزدی. اما صحت این صحبت ها هرگز مشخص نشد و تنها برای جذب فالوور و بالا بردن بازدید استوری ها شایعاتی در فضای مجازی دست به دست چرخید.

سوگند قدرت شناس تیک تاکر پر حاشیه سوگند قدرت شناس

 

 

مطالب زیر را پیشنهاد میکنیم بخوانید:

بیوگرافی سارا اسلامی تیک تاکر ،روابط و حواشی

بیوگرافی روژان معصومی مدل ایرانی در آلمان

بیوگرافی نهال سلطانی مدل معروف ایرانی، قد و سن، حواشی

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا