با ثبت نام در اپلیکیشن 100% بونوس و شارژ هدیهدریافت کنید
ارز دیجیتال

بازی تتان آرنا thetan arena + آموزش کسب درآمد

بازی تتان آرنا thetan arena + آموزش کسب درآمد

باری تتان آرنا یک‌ بازی جذاب و محبوب مختص به بلاک چین هست که در فرمت moba در مدل نبرد رویال ارائه داده شده است.
این بازی مسیری است که با استفاده از هوش شما به بازی با دیگز بازیکنان می روید ، همچنین باید تمام تلاشتان را بکنید تا بهترین خودتان را در بازی ارائه دهید.
خیلی خوب باید متوجه این شده باشید که هزاران بازی بلاک‌چین ارائه شده که همگی مورد توجه کاربران قرار گرفته اند و بازی تتان آرنا یکی از بهترین بازی های سوم‌شخص می باشد. اکثر بازی ها داری رمز نگاری و‌یا فضای قدیمی هستند اما در ارتباط با تتان ارتا همچین چیزی صدق نمیکند و یک‌بازی فوق العاده حرفه ای است. تتان آرنا یک بازی پر درآمد می باشد که خوب همین درامد زایی این بازی نیز اولین در نوع خود در بازار است.
بازی تتان آرنا دارای یک مدل چند نفره است که در آن کاربران می توانند از طریق قهرمانان درون بازی با یکدیگر رقابت کنند. آنها همچنین این فرصت را خواهند داشت که با شرکت در فعالیت ها و رویدادهای درون بازی، توکن های بومی بازی را به دست آورند.
تتان آرنا جزو جدید تزین بازی های موجود می باشد که توسط استودیوهایی مانند بازی های KardiaChain و WolfFun در ویتنام مورد توجه و توسعه یافته است. سرمایه اولیه این بازی بازی جذاب و پر طرفدار تنها بالغ بر 2.1 میلیون دلار بوده است که آغاز شد. از نظر گیم پلی، این بازی پس از Heroes Strike، بازی چند نفره عرصه نبرد آنلاین (MOBA) که توسط WolfFun Games توسعه یافته بود، الگوبرداری شد. آن بازی بیش از 10 میلیون بارگیری منحصر به فرد در Google داشت و همچنین جایزه انتخابی Google Editor را از آن خود کرد.
با شروع حرکت از آنجا، تتان آرنا به دنبال ایجاد یک اکوسیستم بازی است که به خوبی با فناوری بلاک چین ترکیب می شود تا فرصتی قابل اعتماد و پایدار برای کسب درآمد برای مبتدیان و متخصصان را فراهم کند.
همچنین در ارتباط با شرکت های بزرگ سرمایه گذاری بلاک چین قبلا حمایت خود را از بازی تتان آرنا اعلام کرده اند. شامل شرکتهایی مانند Animoca Brands، Formless Capital، DFG، Spark Digital Capital، Vixen Ventures، Axia8، Clovers Ventures، Everest Ventures Group، Kardia Ventures، AU21 Capital، K300 و Decom Holdings و سایر شرکتها هستند.

ازی تتان آرنا thetan arena

بازی تتان آرنا thetan arena چگونه است؟

همانگونه که گفتیم این بتزی جذاب جزو اولین بازی مبتنی بر بلاک چین است که از قالب MOBA استفاده می کند و امروزه خود را از بازی های رایج و مشهور مبتنی بر کارت در فضای توکن های غیرقابل تعویض ن اف تی متمایز می کند.  بازی تتان آرتا که یک بازی چند نفره است دارای یک مدل نبرد رویال است که در آن بازیکنان با یکدیگر رو در رو شده و از مهارت ها و توانایی های منحصر به فردی برای برتری بر سایر بازیکنان استفاده می کنند. این بازی به صورت کاملا رایگان ارائه شده و انجام می شود تا فرصت های بسیار مناسبی را برای دیگر کاربران نیز مهیا کند تا با تشویق از طریق بازی به نبرد خود ادامه دهند. همچنین با جوایزی که در طول بازی به کاربران خود می دهد مانند skin های رایگان، جعبه های جایزه، قهرمانان قابل فروش و موارد دیگر مورد توجه قرار گرفته است.
شما توی هر بازی بازیکن یا کارکتر قهرمان خودتونو‌ انتخاب می کنید که این قهرمانا هرکدوم توانایی های مختص به خودشون دارند و شما باید از این مهارت ها به نفع خودتون استفاده کنید. بازی جذاب تتان آرنا بیش از ده میلیون دنبال کننده دارد.
در 16 سپتامبر 2021، تیم پشت بازی Thetan Arena توکن THG خود را از طریق عرضه اولیه صرافی غیرمتمرکز راه اندازی کرد. این یک روش برای توسعه دهندگان برای جمع آوری بودجه برای برنامه های خود است. IDO در Polkastarter، یکی از محبوب ترین پلتفرم های تأمین سرمایه جمعی در بلاک چین، انجام شد.

ازی تتان آرنا thetan arena

‏ Free to pay چگونه آغاز شد؟؟

هنگامی که نسخه اول بازی تتان آرتا منتشر شد من ندید گفتم که بازار اون میگیره اگر تا الان نمیگرفت بخاطر پول و‌ سود های بالایی که داشت . اما وقتی تمام پرداخت های آن رایگان شد بازی تتان آرنا رونق بسیار خوبی رو پیدا کرد و به صورت کاملا رایگان سرو بدیم. قهرمانان بازی در تتان آرنا نیز بخ صورت رایگان می باشد چرا که شما هنگام‌ ثبت نام و ورود به بازی به مبتدیان جدید یک قهرمان پیش فرض برای بازی داده می شود و می توان از آنها برای به دست آوردن توکن های داخلی بازی (تتان کوین) استفاده کرد. وقتی در رده خاصی بازی کنید، قهرمانان دوم و سوم را نیز دریافت خواهید کرد همچنین ، شما استفاده از این سه قهرمان رایگان می توانید توکن های کافی برای باز کردن قهرمانان برتر جدید در Thetan Marketplace دریافت کنید و قهرمانان خود را نیز می توانید ارتقا دهید.

نکته های مهم در ارتباط با بازی

این را به یاد داشته باشید که شما به هیچ عنوان نمیتوانید قهرمانان خودتان را که به صورت رایگان دریافت کرده اید بخرید و یا بفروشید چرا که قهرمانان رایگان در مقایسه با قهرمانان برتر فرصت های به نسبت کمتری را برای دریافت توکن دارند.
قهرمانان رایگان نمیتوانند به تتان ارتقا پیدا کنند و در رویداد های ویژه بازی نیز نمیتوانند شرکت کنند.
اگر به دنبال کسب درامد از بازی تتان آرنا هستید نهایت دقت را باید بکنید و برطبق مقررات بازی پیش بروید.

کسب درآمد از بازی تتان آرنا

شما به عنوان دارنده دارایی های دیجیتالی، می توانید قهرمانان برتر را به عنوان دارایی های دیجیتالی خود در نظر بگیرید که ممکن است با مبارزه فعال در Arena پاداش/درآمد کسب کنند. صاحب قهرمانان ممتاز می تواند با بازیکنان واقعی قرارداد خصوصی داشته باشد و مستقیما برای اجاره قهرمانان یا به اشتراک گذاری پاداش هایی که به صورت مشارکتی به دست آمده است، قراردادهای مستقیم همتا به همتا انجام دهد. بازیکنانی که قادر به دستیابی به این قهرمانان برتر نیستند نیز ممکن است با یکدیگر برای به دست آوردن توکن های دیجیتالی کار کنند زیرا آنها زمان و مهارت لازم را برای بهینه سازی دارایی های دیجیتالی شما دارند. اگر شما دوست ندارید تا در بازی هزینه های زیادی را بکنید میتوانید با قهرمانان رایگانی که دارید در نبرد ها شرکت کنید ، این را بدانید که در نبرد با قهرمانان قوی فرصت کمتری برای برد خواهید داشت.
همچنین میتوانید با قهرمانان رایگان نیز به پاداش های مختلفی دست پیدا کنید و به صورت تتان کوین این پاداش ها را دریافت کنید.
شما همچنین میتوانید با استفاده از لینک دعوتی که دارید دوستان خود را نیز به این بازی دعوت کنید و‌هریک از دوستان شما که با لینک مختص به شما وارد بازی شود ، در بازی ثبت نام کند به شما پاداش های بسیار خوبی می رسد.
با ازتقا جعبه های جایزه خود نیز میتوانید شانس های خود را در جوایز دوبرابر بهتر کنید و حتی انها را به فروش برسانید و کسب درامد کنید. به نظر می رسد بازی تتان آرنا روح تازه ای به مجموعه بازی های مبتنی بر بلاک چین است که امروزه از آن لذت می بریم. گرافیک و گیم پلی بازی دلپذیر و لذت بخش است. با این حال، از آنجا که بازی چند نفره است، موفقیت بازی نیز بستگی به تعداد کاربرانی دارد که می تواند جذب کند.

مطالب مرتبط پیشنهادی: 

بازی ایلوویوم (Iliuvium) + آموزش کسب درآمد

بازی کریزی دیفنس هیروز (Crazy Defense Heroes) + آموزش

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا