با ثبت نام در اپلیکیشن 100% بونوس و شارژ هدیهدریافت کنید
بیوگرافی

بیوگرافی مژده یزدانی ،همسر و درآمد

بیوگرافی مژده یزدانی ،همسر و درآمد

خانم مژده یزدانی یکی از زنانی است که برای شکوفایی استعداد خود به کشورهای خارجی مهاجرت کرده است. این بانوی ایرانی در تاریخ 21 فروردین سال 1360 در شهر نوشهر به دنیا آمد. خانم مژده یزدانی از همان دوران کودکی علاقه زیادی به خبرنگاری و گویندگی داشت. پدر مژده یزدانی اصالتا اهل کرمانشاه است که بهمن نام داشت و از نژاد کرد می باشد، مادرش مینو خانم نیز اصالت کرمانی دارد. این خانم مجری پدر خود را در سال 1381 از دست داده است؛ ولی مادرش زنده می باشد. بنا به گفته برخی از خبرهای فضای مجازی همسر این خانم سامی خزایی نام دارد. خانم مژده یزدانی از سال 1385 تا حال به عنوان مجری در صدای و سیمای ایران و در شبکه من و تو فعالیت می کند. خانم مجری پس از مهاجرت از ایران وارد شبکه من و تو شد و اکنون سال هاست که در این شبکه به عنوان گوینده فعالیت می نماید. خانم مژده یزدانی بیشتر در بخش برنامه ورزش من و تو فعالیت می کند و بینندگان زیادی برنامه های این بانوی ایرانی را تماشا می نمایند.

 

ورزش و خانم مژده یزدانی

مژده یزدانی

خانم مژده یزدانی از همان دوران کودکی علاقه زیادی به ورزش داشت. بخاطر همین علاقه از دوران متوسطه در آموزش های پرش ارتفاع و پرش سه گام شرکت می کرد. مژده یزدانی خیلی زود موفق شد به صورت حرفه ای تمامی این رشته های ورزشی مورد علاقه خود را یاد بگیرد. خانم مژده یزدانی پس از یادگیری پرش ارتفاع و پرش سه گام به ورزش بسکتبال روی آورد که در این رشته ورزشی نیز بسیار موفق عمل می کرد. پس از این که سن و سالش مقداری بالاتر رفت وارد رشته بدنسازی شد و به صورت حرفه ای این رشته را پیش برد. خانم مژده یزدانی به طور کلی دختری فعال و ورزش دوست می باشد و بخاطر همین ذوق و علاقه و استعدادش به کشورهای خارجی مهاجرت کرده است.

 

همسر خانم مژده یزدانی

مژده یزدانی

هر چند اکثریت کسانی که به کشورهای خارجی سفر می کنند فقط به دنبال حاشیه سازی می گردند. بزرگترین حاشیه هایی که این افراد می سازند، ازدواج، طلاق و خیانت های پی در پی شوهر می باشد. شاخ ها و مسافران خارج پس از ورود به کشورهای خارجی به فکر دخل و خرج های خود می افتادند و تنها راه کسب درآمد را تبلیغات در فضای مجازی به ویژه اینستاگرام می دانند. این افراد برای این که بتوانند برای شرکت ها و یا فروشگاه ها تبلیغات کنند باید در ابتدای امر به شهرت زیاد دست پیدا کنند. این شهرت نیز به هیچ وجه امکان پذیر نمی باشد مگر این که با حاشیه سازی پای کاربران بیکار اینستاگرام را به پیج خود باز کنند. بعد از افزایش فالوورها و تیک آبی گرفتن می توانند برای شرکت ها و کارخانجات و برندهای معروف پوششی و ورزشی در فضای مجازی تبلیغات کرده و از این طریق به کسب درآمد بپردازند؛ اما قضیه همسر داشتن خانم مژده یزدانی درست است و حاشیه سازی نیست. خانم مژده یزدانی با آقای سامی خزایی که از ورزشکاران معروف ایرانی می باشد ازدواج کرده و حاصل این ازدواج یک فرزند پسر و یک فرزند دختر  است. خانم مژده یزدانی پس از مهاجرت به کشور انگلیس خیلی زود کشف حجاب نمود.

 

معرفی شبکه منوتو

خانم مژده یزدانی پس از مهاجرت از ایران وارد کشور انگلستان شد و در شهر لندن ساکن گردید. این خانم گوینده ایرانی پس از مشکلات فراوان توانست در یکی از شبکه های این کشور به نام شبکه من و تو به عنوان گوینده فعالیت کند. این شبکه تلویزیونی به زبان فارسی برای بینندگان ایرانی و دیگر فارسی زبانان جهان پخش می شود. اکثریت برنامه های شبکه جهانی من و تو شامل مسائل علمی، سیاسی و سرگرمی می باشد. مرکزیت شبکه من و تو در پایتخت انگلستان در شهر لندن قرار دارد. این شبکه ماهواره ای حتی فیلم ها خارجی را نیز دوبله به فارسی می کند و برای فارسی زبانان می گذارد. برخی از مردم ایران معتقدند شبکه ماهواره ای من و تو بر ضد برنامه های ایران طراحی شده است که بر خلاف نظر شبکه من و تو می باشد. هر شبکه ای در جهان زمانی که راه اندازی می شود باید گروهی و یا شرکتی از این شبکه حمایت مالی نماید؛ اما آنطور که گفته شده، حامیان مالی شبکه من و تو مشخص نیست و فقط بنا به گفتی برخی از مردم خود دولت انگلستان شخصا این شبکه را پشتبیانی می کند.

تنها خبری دقیقی که در مورد شبکه ماهواره ای من و تو وجود دارد شرکت مادر و مرجع این شبکه می باشد و در حقیقت اصلیت این شبکه به نام مرجان است که آقای کیوان عباسی و خانم مرجان عباسی مالکیت این شبکه ماهواره ای را به عهده دارد. این دو فرد اصالتا ایرانی هستند که در کشور انگلستان اقدام به راه اندازی شبکه تلویزیونی کرده اند. همچنین شبکه من و تو به مسائل زنان و دفاع از حقوق زنان نیز می پردازد و شاید یکی از دلایلی که خانم مژده یزدانی در آن فعالیت می کند نیز همین مسئله باشد. از مهمترین برنامه هایی که شبکه ماهواره ای تا کنون اجرا کرده است می توانیم به برنامه های، بفرمایید شام (با صدای امید خلیلی) ، استیج (با اجرای رها اعتمادی) ، اتاق خبر (به سردبیری پوریا زراعتی) ، چرا که نه (با اجرای ندا جناب) من و تو پلاس (با اجرا سحر ساغرچی و شاهو فلاحی) ، جای شعر خالی و سریال سایه های آبی و… اشاره نماییم. شبکه اجتماعی من و تو با انتشار فیلم ها و برنامه هایی به زبان فارسی بینندگان زیادی را به خود جذب کرده است.

 

عکس های مژده یزدانی

مژده یزدانی

امروزه برای دسترسی به عکس های افرد مشهور و یا شاخ های اینستاگرام می توانیم خیلی راحت به پیج اینستاگرام و یا گوگل مراجعه کنیم و خیلی راحت به تمام عکس های این افراد دسترسی پیدا کنیم. خانم مژده یزدانی نیز مانند دیگر زنان و دختران ایرانی به جایگاه های بالایی در کشورهای خارجی رسیده است. قطعا این خانم نیز عکس ها و کلیپ های زیادی از خود و شغلش را در فضای مجازی منتشر می کند. از طرفی هم بسیاری از ایرانیان ساکن کشور ایران به عنوان طرفداران او به حساب می آیند. قطعا هواداران خانم مژده یزدانی می خواهند عکس ها و یا تفریحات او را ببینند. برای دیدن عکس ها و همچنین فعالیت های خانم مژده یزدانی شما می توانید نام این خبرنگار و روزنامه نگار ایرانی را به زبان انگلیسی در اینستاگرام جستجو کنید. پیج های زیادی به نام خانم مژده یزدانی در اینستاگرام وجود دارد و شما باید در بین این پیج ها، پیج اصلی خانم مژده یزدانی را پیدا نمایید. خانم یزدانی در میان خبرنگارانی که در شبکه ماهواره ای من و تو فعالیت می کند به عنوان بهترین خبرنگار و گوینده می باشد.

 

محل زندگی و درآمد مژده یزدانی

مژده یزدانی

خانم مژده یزدانی پس از ورود به کشور انگستان در شهر لندن این کشور ساکن شد. مژده یزدانی در این کشور به شغل های زیادی دست زد تا بتواند به منبع درآمدی دست پیدا کند. بنابراین برای پیدا کردن شغلی مناسب در این کشور تصمیم گرفت شانس خود را در شبکه من و تو امتحان کند. این خبرنگار ایرانی پس از اتمام تحصیلات خود در شبکه من و تو وارد شد و این شبکه نیز پس از آزمون های انتخابی خانم مژده یزدانی را به عنوان یکی از کارمندها و خبرناگاران شبکه خود انتخاب نمود. کسب درآمد در کشورهای اروپایی و مخصوصا در کشور پیشرفته ای مانند انگلستان به راحتی صورت می گیرد. کسانی که در این کشور زندگی می کنند پس از پایان تحصیلات خود می توانند بنا به رشته تحصیلی خود در یکی از شرکت ها و یا مکان های اداری وارد شده و فعالیت شغلی خود را آغاز نمایند.

افرادی نیز که از تحصیلات کافی برای کار در شرکت ها و یا کارخانجات برخوردار نیستند، پس از یک دروه آموزشی بر اساس علاقه خود می توانند کار کنند. دولت های اروپایی در قبال پیدا کردن شغل و منبع درآمد مردمان کشور خود مسئول هستند و تقریبا کسی در این کشور ها بیکار نیست. خانم مژده یزدانی نیز پس از ورود به شبکه ماهواره ای من و تو منبع درآمد خوبی پیدا کرد. درآمدی که خانم مژده یزدانی از شبکه ماهواره ای من و تو کسب می کند تنها منبع درآمد او به حساب می آید. خانم مژده یزدانی هم اکنون چهل سال سن دارد و 15 سال است که در این شبکه فعالیت می کند. این خانم پس از بازنشستگی نیز از حقوق و مزایای خوبی در کشور انگلستان برخوردار خواهد شد. بنابراین هرگز قصد بازگشت به ایران را نخواهد داشت.

 

وضعیت ظاهری خانم مژده یزدانی

خانم مژده یزدانی از زنان فعال و خوش فکر ایرانی است که سال های سال در کشور انگستان زندگی می کند. این خانم خبرنگار وضعیت ظاهری آراسته ای دارد و همیشه سعی می کند از لباس های مارک دار و زیبا استفاده کند. این خانم همیشه برای خوش فرم بودن اندام خود ورزش های بدنسازی انجام داده و به وضعیت جسمی خود رسیدگی می کند. خانم مژده یزدانی یک عمل جراحی بر روی بینی خود انجام داده است که به زیبایی های او می افزاید. هر چند خانم مژده یزدانی بدون عمل جراحی نیز از چهره خوبی برخوردار می باشد.

 

امتیاز شما به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا